no-img
نوین اطلس

دعای جلب توجه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای جلب توجه
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۱, ۱۳۹۶

دعای جلب توجه


این مطلب در مورد موضوعات دعای افتادن مهر به دل، دعای جلب معشوق از راه دور، دعای جذب پسر از راه دور، دعا برای جذب پسر، دعا برای بدست آوردن دل معشوق، طلسم برای تسخیر قلب مرد، دعا برای جلب محبت قوی، دعا برای جذب دختر نوشته شده است.

دعای افتادن مهر به دل

دعای ذیل را یکصد ویازده مرتبه قرائت کن و در اولین فرصت به دنبال حاجت خود برو که به اذن خداوند جل جلاله برآورده است. آن دعا این است:

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجِى الْمُؤْمِنینَ.

دعای جلب معشوق از راه دور

هر کس خواهد کسی را عاشق خود کند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است

و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند

بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

دعای جذب پسر از راه دور

به جهت محبت میان زن و شوهر ، نوشته در آب اندازد ، قدری بخورد و بر سر ریزد و قدری بدهد به او که محبت بین (آنها) زیاد شود . بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا رَّضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ رَبَّهُ .

دعا برای جذب پسر

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض

ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم

مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسر

اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض

حوائجی

به یاد داشته باشید برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج لازم است دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

دعا برای بدست آوردن دل معشوق

قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته

طلسم برای تسخیر قلب مرد

اگر حاجت و کار مهمی نزد شخصی داشتی و آرزوی برآورده شدن کار مهم خود را داری و میخواهی خداوند مهر شما را در دل آن کسی که کار شما به دست اوست بیاندازد و کار مهم شما را انجام دهد و حاجتت برآورده شود، شب جمعه دعای ذیل را یکصد ویازده مرتبه قرائت کن و در اولین فرصت به دنبال حاجت خود برو که به اذن خداوند جل جلاله برآورده است. آن دعا این است:

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجِى الْمُؤْمِنینَ.
(ترجمه: و ذا النون (یونس ) را یاد کن آن دم که خشمناک برفت و گمان داشت بر او سخت نگیریم پس از ظلمات ندا داد که معبودى جز تو نیست منزهى تو که همانا من از ستمکاران بوده ام پس دعایش مستجاب کردیم و از تنگناى غم نجاتش دادیم و این چنین مؤمنین را نجات دهیم).مجرب و صحیح است

دعا برای جلب محبت قوی

برای جلب محبت و زبانبند فرد مورد نظرش ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و به همراه خود نگهدارد :

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا .

دعا برای جذب دختر

اگر شخصی بخواهد نزد دیگری عزیز و محترم شود به طرف راست و چپ و جهت خودش هر کدام ۴ مرتبه بگوید (یا عَزیز) سپس به طرف مقابل بدمد البته عزیز خواهد شد . این عمل مجرب وصحیح هستذکر عزیز شدن

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.