no-img
نوین اطلس

زن متولد مهر از چه مردی خوشش میاد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زن متولد مهر از چه مردی خوشش میاد
امتیاز 4.55 ( 20 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زن متولد مهر از چه مردی خوشش میاد


طالع بینی ماه تولد می تواند اطلاعاتی از ویژگی های شخصیتی هر فرد به شما بدهد. به همین منظور در این مطلب نوین اطلس دات کام طالع بینی دختر متولد ماه مهر را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید شخصیت او را به خوبی بشناسید و بدانید چگونه با او برخورد کنید.

وقتی با شخصیت دختر ها آشنایی داشته باشید و بدانید چگونه باید با آن ها برخورد کرد دیگر عاشق کردنشان کار سختی نخواهد بود. پس اگر می خواهید  زن متولد مهر را جذب کرده و او را عاشق خود کنید حتما طالع بینی او را مطالعه کنید و بدانید چگونه باید با او برخورد کنید.

در آخر نیز به شما نشان می دهیم ازدواج زن متولد مهر با متولدین چه ماهی خوب بوده و بهتر است با مردان متولد چه ماه هایی ازدواج کنند.

زن متولد مهر چه مردی را دوست دارد

زن متولد مهر مردی را دوست دارد که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشید، دائما برای او گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند ، برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد، به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.

یک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد. این مرد نیز می تواند مرد مورد علاقه ی زن مهر ماهی باشد.

زنان متولد مهر مردان با ملاحظه را دوست دارند. مردی که در ماشین را باز می کند، صندلی را برای او بیرون می کشد، پول شام را حساب می کند، مطمئن می شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می کند، برای احساسات او ارزش قائل است و می داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

طالع بینی دختر متولد ماه مهر

زن متولد مهر در هر موقعیتی هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را نشان می دهد. این موقعیت ها ممکن است از این که شما چرا شما نباید پیراهنی که دکمه سر دست ندارد بپوشید، یا چرا در اداره موفق نشده اید که پست بهتری به دست بیاورید باشد.

بر اساس طالع بینی زنان مهر ماهی از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت‌می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

آن‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند بااشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل می‌پردازند، سر و کار داشته‌باشند، چون به محض آن که به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌ می‌آید.

یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها بی صبری در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند.

ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌پذیر هستند.

نحوه برخورد با زن متولد مهر

بهترین نحوه ی برخورد با زن متولد مهرتان این است که همیشه با او طوری رفتار کنید که به نظر نیاید با او ازدواج کرده اید! او عاشق عشق است واز توجهات ظریف و ملایمت هایی که در دوران ماه عسلتان به او ابراز می داشتید، به هیجان می آید. شما برای همیشه باید سعی کنید بیشتر یک عاشق باشید تا یک شوهر . ممکن است شما از آن تیپ مردانی باشید که هنگامی که ماه عسلتان تمام شد با خود بگویید: (بسیار خوب اینهم از این) و پس از آن با او بیشتر مانند یک هم خانه رفتار کنید تایک همسر.

در این صورت باید به شما هشدار بدهیم که برای حفظ تعادل و توازن زندگی زناشویی خود در تمام سالهایی که پیش رو دارید، به نحو دیگری رفتار کنید. زن متولد مهر شما یک ایده آلیست واقعی است که مسایلش را واقعا جدی تلقی می کند. او وانمود می کند که واقعیات از طریق ظرفی که رنگ گل رز را دارد به او ارائه شود. حقایق خشن بیش از حد او را می آزارند، بنابراین وقتی شرایط ایجاب می کند باید خیلی آرام و محتاط عمل کنید.

به طور قطع زن مهر ماهی یک موجود احساساتی، باهوش، اجتماعی، حساس و عاشق زیبایی، فرهنگ و اصالت است. اگر شما می توانید خود را با این صفات تطبیق دهید و همیشه به خاطر داشته باشید که احساس دوران اوایل ازدواج خود را به او نشان دهید و زمانی که بدخلق و اخمو است سر به سرش نگذارید، می توانید مطمئن باشید که هرگونه ناسازگاری یا اشکالی را که در طول زندگی با او ممکن است پیش بیاید برطرف خواهید کرد.

چگونه زن متولد مهر را عاشق خود کنیم؟

برای عاشق کردن یک رن مهر ماهی قبل از هر چیز منصف و صادق باشید. افراد متولد مهر ماه به تعادل، عدالت و برابری اهمیت می دهند. این تصادفی نیست که نماد و سنبل این ماه شکل ترازو که نمادی از عدالت است می باشد. برای متولد مهر ماه هیچ چیز به اندازه بی عدالتی تنفر برانگیز نیست.

سعی نکنید دختر متولد مهر را را تنها بگذارید چرا که آنها دارای اجتماعی ترین خصوصیات هستند اما بیشتر گروه های صمیمی و خودمانی را دوست دارند. افرادی که دارای این خصوصیات هستند از منش خوبی برخوردارند و از شرکت در گروه های دوستانه کوچک لذت می برند.
زنان متولد مهر ماه افرادی شفاف و صادق هستند و این خصوصیت منحصر به فردیست که این افراد را از دیگران متمایز می کند. گاهی اوقات شما آنها را انتخاب می کنید چون افراد متولد مهر ماه باعث شادی شما می شوند. اگ می خواهید او را عاشق کنید اجازه دهید او نیز همین احساس را در کنار شما تجربه کند.

زن متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند

پیوند زناشویی زن مهر با مرد سایر ماه ها:

ازدواج زن متولد مهر با مرد فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

ازدواج زن متولد مهر با مرد اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

ازدواج زن متولد مهر با مرد خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

ازدواج زن متولد مهر با مرد تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

ازدواج زن متولد مهر با مرد مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

ازدواج زن متولد مهر با مرد شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

ازدواج زن متولد مهر با مرد دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

ازدواج زن متولد مهر با مرد بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

ازدواج زن متولد مهر با مرد اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

مطالب مرتبط:

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی

فال تاروت عشق و احساس

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع

خصوصیات متولدین مهر

چگونه دختر را عاشق خود کنیم

دعا برای انداختن مهر خود در دل دیگران

طالع بینی ماه تولد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.