no-img
نوین اطلس

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع
امتیاز 4.20 ( 5 رای )
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۸

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع


در این مطلب در مورد دعای بازگشت معشوق در سه روز صحبت می کنیم. قهر و جدایی رویدادی است که برای بسیاری افراد ممکن است پیش بیاید. حتی بعضی می گویند جدایی و بازگشت معشوق برای رابطه ضروری است. اما باید بدانید اگر جدایی پیش آمد خیلی سریع – نهایت سه روز – معشوق خود را برگردانید.

در این مطلب دعایی را به شما معرفی می کنم که معروف به دعای بازگشت معشوق در سه روز است.

معجزه بازگشت معشوق در سه روز

برای بازگشت سریع معشوق در سه روز باید دعای زیر را هر بار پس از نماز با نیت بازگشت معشوق بخوانید. دعای زیر یکی از معروف ترین و قوی ترین دعاهای بازگشت معشوق در سه روز است. عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّهً واللهُ غَفورٌ رَحیم

‹‹اَللهُمَ لین لی قلب (نام همسرتون) بن (نام مادر همسرتون)کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان››
حتی در بعضی مواقع با یکبار خواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد
(اگر طرف زن هست به جای بن بخوانید بنت)

دعای از بین بردن دلخوری از دل معشوق

یکی از موضوع هایی که در بازگشت معشوق باید در نظر گرفت از بین بردن دلخوری است. می دانیم که بسیاری از جدایی ها به دلیل دلخوری و یا ناراحتی شکل می گیرند. پس اگر موفق شویم دعایی برای از بین بردن این ناراحتی بخوانیم می توانیم نام آن را نیز دعای بازگشت معشوق در سه روز بنامیم.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب آشتی)

این دعا را که هدف آن از بین بردن دلخوری می باشد باید هر روز ۳۰ بار بخوانید و بعد از هر بار خواندن صلوات بفرستید:

قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا

آیا دعا برای بازگشت معشوق کافی است

همانطور که گفتم جدایی طبیعی است و باید برای بازگشت معشوق تلاش کرد اما آیا دعا برای بازگشت معشوق آن هم در سه روز واقعا می تواند صد در صد به ما کمک کند؟ خیر شما در کنار دعا به تلاش هم نیاز دارید.

همانطور که خداوند نیز به ارزش تلاش و کوشش اشاره کرده است شما نیز باید بدانید چه مهارت هایی می تواند به بازگشت معشوق شما در سریع ترین زمان ممکن کند.

برای مثال عذرخواهی کردن یکی از روش هایی است که می تواند خیلی زود حتی کمتر از سه روز باعث بازگشت معشوق شود. اما باید بدانید عذر خواهی کردن نیز روش صحیح دارد. یعنی اگر به درستی عذر خواهی نکنید باعث می شوید حتی معشوق بیشتر از شما دور شود.

اگر با مهارت های عشق ورزیدن، محبت کردن، ایجاد محبت، جذب، افزایش جذابیت و روانشناسی عشق آشنا باشید قطعا می توانید سریع معشوق خود را برگردانید. اما به هر حال نباید از دعا و نیایش با خدا نیز غافل شوید. در کنار مهارت ها و تلاش ها باید دعای بازگشت معشوق در سه روز را نیز بخوانید – دعایی که در آغاز مطلب به آن اشاره شد.

بیشتر بخوانید

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

دعای برگرداندن همسر

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق

دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور

دعا برای به دست آوردن دل معشوق

دعای آشتی فوری با معشوق

بهبود رابطه بعد از خیانت



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.