no-img
نوین اطلس

دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور
امتیاز 3.00 ( 5 رای )
zip
مرداد ۳, ۱۳۹۷

دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور


در این مطلب از نوین اطلس دات کام برای بیقرار کردن معشوق از راه دور دعاهایی معرفی شده است. دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور عشقتان را دلتنگ شما می کند تا به سمتتان بیاید و دوری بین شما تمام شود. دعای بیقراری شدید معشوق یکی از دعاهای بیقرار کردن معشوق از راه دور می باشد. دعای دلتنگ کردن معشوق به همراه طلسم از راه دور و طلسم احضار عشق از راه دور باعث می شود فردی که دوستش دارید چنان دلتنگ و بیقرار شما شود که به عشق شما طلسم شده و هیچ وقت دیگری از شما دور نشود. طلسم دلتنگی معشوق یکی از چندین دعا برای بازگشت سریع معشوق می باشد و دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور نیز کمک می کند مهر دختر در دل پسر بیفتد، حتی اگر هیچ ارتباطی باهم نداشته باشند.

دعا برای دلتنگ شدن فرد از راه دور

برای دلتنگ شدن فرد از راه دور نوین اطلس دات کام دریافته باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو و رو به قبله دعای شریف زیر را نوشته خود همراه داشته باشید . بهتر است که دعا را با جوهر روحانی (گلاب و زعفران و مشک و یا ترکیب زعفران و آب باران ) و در کاغذ زرد رزنگ یا کاغذ کاهی بنویسید و به همراه نگه دارید.

بسم الله الرحمن الرحیم یا حلیم لا تعجل یا کریم و الحیواه و الملکوت یا ذاالجلال و القلوب و ذو الشفاعه یا ذالرحمه الواسعه یا لا اله الا الله محمد رسول الله الملک المحمود الکریم الوجود الغفور الودود ذو التوفیق بالله توکلت یا رحمن به یا قیوم توکلت یارحمن یا رحیم برحمتک یا ارحم الراحمین .

آیه ای برای بیقراری شدید در معشوق

اگر آیات شریفه زیر به آب باران خوانده شود و سپس با آن غسل نماید نزد بیقراری شدید معشوق را به چشم خواهد دید. اگر بر میوه شیرین خوانده شود و سپس به فرد مورد نظر خورانده شود محبتش زیاد خواهد شد. آیه ها به شرح زیر است:

  1. قد شغفها حبا انا لنراها فی ظلال مبین
  2. فاذا عزمت فتوکل على الله ان الله یحب المتوکلین
  3. یحبهم ویحبونه أذله على المؤمنین أعزهً على الکافرین

دعای قرآنی برای دلتنگ کردن معشوق

دعای حجب یا احتجاب از ادعیه عظیم الشانی است که بسیاری از علما بر آن تاکید داشته اند. این دعای شریف مروی از امام علی (ع) است که ایشان از قول حضرت رسول ذکر نموده اند. این دعا را سید ابن طاووس در المهج و علامه کفعمی در بلد الامین و مصباح و نیز سید کاشانی در مصابیح الجنان ذکر کرده اند و بر عظمت این دعا تاکید کرده اند. این دعای قرآنی برای دلتنگ کردن معشوق شما کاربرد سریع دارد. این دعا را روزی ۳ بار بعد از نماز عشا با وضو تلاوت کنید.

قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾

طلسم تسخیر دل از راه دور

برای گشایش بخت و ازدواج نیک کارگشایی و اقبال بلند با تسخیر دل از راه دور و طلسم فرد مورد نظر به عشق خود ، در ابتدا نیت کرده و در وقت سعد که خارج باشد در زمان و مکانی خوش یمن و نیک با طهارت کامل و وضو (آن دختری که بختش بسته گشته ) رو به سوی قبله به طور روزانه بر قرائت آیه شریفه ٧۴ سوره فرقان را هفتاد و چهار بار قرائت نماید :

(رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا)

طلسم احضار معشوق

برای بخت گشایی و ازدواج خصوصا برای دختران و یا زنانی که مطلقه هستند novinatlas.com طلسم و دعای زیر را برای احضار معشوق پیشنهاد می کند.

برای بخت گشایی ، بخواند نماز جعفر طیار را طبق دستورالعملی که در کتابهای ادعیه آمده است و بعد بخواند دعای شریفی که در کتاب زادالمعاد آمده است و سپس خواسته خویش را از خدا بخواهد و به سجده برود و با خلوص قلب و تواضع و حمد و ستایش خدا را به جای آورد و اشک بریزد و صدقه دهد به فضل خداوند بختش گشوده خواهد شد.

طلسم دلتنگی و عاشق کردن معشوق

جهت دلتنگی و عاشق کردن معشوق با ایمان و اخلاص دو رکعت نماز بخوانید و سپس بر پوست آهو و یا کاغذ کاهی یا زرد رنگ و بدون خط سوره احزاب را بنویسید و سپس آن را در کوزه ای گذاشته و در همان خانه و اتاقی که دختر مجرد و یا بدون خاستگار زندگی میکند قرار دهید و سپس هر روز کمی صدقه دهید. اگر با اخلاص و نیت خالص قلبی و با توکل به خداوند سبحان این اعمال را انجام دهید و در نماز اول وقت هم دقت کافی داشته باشید، هر فردی را که می خواهید دلتنگ و عاشق خود می کنید.

سوره ای برای بازگشت سریع معشوق و جذب شدن پسر به دختر 

برای بازگشت سریع معشوق صبح روز جمعه آیه چهل و نهم از سوره مبارکه ذاریات را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسید و به گردن بیاویزید. بختش به اذن خداوند متعال باز میشود و معشوق بازمی گردد.

همچنین برای جذب شدن پسر به دختر سوره مبارکه احزاب را در کاغذ بدون خط بنویسید و در یک ظرف دربسته قرار دهید و سپس آن را روی تاقچه اتاق یا در مکان بلندی در اتاق قرار دهید.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعا جهت دلتنگ شدن فرد از راه دور

طلسم دیوانه کردن معشوق

دعای عاشق کردن معشوق از راه دور

دعای بازگشت معشوق- نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق

ایجاد وابستگی در مردان

روانشناسی جذب خانمها

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.