no-img
نوین اطلس

طلسم دیوانه کردن معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم دیوانه کردن معشوق
امتیاز 3.67 ( 6 رای )
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

طلسم دیوانه کردن معشوق


در این مطلب نوین اطلس دات کام به موصوعاتی پیرامون ایجاد بی قراری در معشوق و دلتنگ کردن او می پردازد. برای ایجاد بی قراری در معشوق طلسم بیقراری شدید معشوق و دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور معرفی شده است. با طلسم دلتنگی معشوق نیز می توانید شخص مورد نظرتان را دلتنگ خود کنید. برای دیوانه کردن معشوق خود دعای دیوانه کردن محبوب به شما توصیه می شود. دعای عاشق کردن سریع، دعای عاشق کردن طرف مقابل، دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور و دعای عشق دیوانه وار دعاهایی برای عاشق کردن محبوبتان هستند که در این مطلب به آن ها اشاره شده است.

طلسم بیقراری شدید معشوق

برای دیوانه کردن معشوق باید او را بی قرار خود کنید. برای ایجاد بیقراری در معشوق novinatlas.com طلسم بیقراری شدید معشوق را به شما معرفی کرده است. برای ایجاد بیقراری در معشوق این دعا را روی یک تکه کاغذ بنویسید و اسم معشوق را به آن بخوانید و با نیت پاک از خدا بخواهید او عاشق و بیقرار شما شود. این عمل را تا ۴۰ روز انجام دهید.

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الْعَظیمِ الاَْعْظَمِ الاَْجَلِّ الاَْکْرَمِ الْمَخْزوُنِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینَ الَّذى هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ مِنْ نُورٍ وَ نُورٌ فى نُورٍ وَ نُورٌ عَلى کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیئُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبارٍ عَنیدٍ لا تَقِرُّبِهِ اَرْضٌ وَلایَقُومُ بِهِ سَمآءٌ وَ یَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خآئِفٍ وَ یَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْىُ کُلِّ باغٍ وَ حَسَدُ کُلِّ حاسِدٍ وَ یَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَالْبَحْرُ وَ یَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلا یَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الاَْعْظَمُ الاَعْظَمُ الاَجَلُّ الاَْجَلُّ النُّورُ الاَْکْبَرُ الَّذى سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلى عَرْشِکَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَاَسْئَلُکَ بِکَ وَ بِهِمْ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بى کَذا وَ کَذا به جاى کذا و کذا حاجت بخواهد.

طلسم دلتنگی معشوق

دعای زیر طلسمی برای ایجاد دلتنگی در معشوق می باشد. این دعا را بعد از نماز بدون آنکه حرفی بزنید و کاری انجام دهید بخوانید تا حاجت شما برآورده شده و معشوقتان دلتنگ شما شود. طلسم دلتنگی معشوق را در امر حلال استفاده کنید.

اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیََّ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً

دعای دیوانه کردن محبوب

برای دیوانه کردن محبوب نوین اطلس دات کام ذکری مجرب را برای شما گردآوری کرده است. روز ۵شنبه در هنگام اذان ظهر وضو بگیرید و قبل از نماز ۱۰۱ مرتبه ذکر «الحلیم» را تکرار کنید. سپس ۱۰۰ صبوات بفرستید و پس از آن ۱۰۱ مرتبه ذکر یا عزیز را بگویید. پس از آن نماز بخوانید و در قنوت از خدا بخواهید محبوبتان دیوانه و بی قرار شما شود.

دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور

برای بیقرار کردن معشوق از راه دور ختم آیت الکرسی بسیار مجرب است. در روز جمعه ۲۹۰ مرتبه آیت الکرسی را بخوان و سپس ۲۹۰ مرتبه ذکر (( هو العلی العظیم )) را تکرار کن. این ختم از حاج نصر بروجردی نقل شده است و نوین اطلس دات کام آن را بسیار مجرب و کاربردی می داند.

دعای عاشق کردن سریع طرف مقابل

گفته اند اگر کسی در روز سه شنبه هنگام غروب آفتاب به عدد نام خود سوره ی فتح را بخواند درهای مهر و محبت به روی او گشوده می شود و خیلی سریع شخص مورد نظرش را در عشق خود گرفتار می کند.
هم چنین برای عاشق کردن سریع طرف مقابل می توانید بعد از خواندن سوره ی فتح به سجده بروید و به نیت مطلوب خود ۳ بار دعای زیر را بخوانید:
قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

برای عاشق کردن یک نفر از راه دور نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما پیشنهاد می کند. این دعا را به دانه ی گندم بخوانید و دانه های گندم را به نیت طرف مقابل در زمینی بکارید.

بسم الله الرحمن الرحیم قَالُوا نُرِیدُ أَنْ نَأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعه الساعه الساعه

دعای عشق دیوانه وار در شخص مورد نظر

اگر شخص مورد نظرتان علاقه اش را نسبت به شما از دست داده است برای ایجاد عشق دیوانه وار در او به طوری که هیچ وقت شما را فراموش نکند دعای زیر را هر روز به آب بخوانید و با آن آب برای شخص مورد نظرتان غذایی درست کنید. این دعا به عمق وجود او رفته و عاشق شما شود.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر

اگر می خواهید به زبان انگلیسی مطلبی درباره بیقراری عشق قبلی تان برای برگشت به رابطه مطالعه کنید، می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

How to make your ex want you back quickly

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بیقراری شدید معشوق

دعای دلتنگ کردن معشوق

دعای بیقرار کردن معشوق از راه دور

چگونه پسر مورد علاقه مان را عاشق خود کنیم

جذب عشقمان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.