no-img
نوین اطلس

چگونه پسر مورد علاقه مان را عاشق خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه پسر مورد علاقه مان را عاشق خود کنیم
zip
اسفند ۹, ۱۳۹۶

چگونه پسر مورد علاقه مان را عاشق خود کنیم


تست مرد مورد علاقه

برای اینکه پسر مورد علاقه تان را عاشق خود کنید باید ابتدا بدانید او چه ویژگی هایی در مورد شما دوست دارد. تست علایق مرد مورد علاقه تان با چند راهکار ساده امکان پذیر است.

بعضی از این راهکارها به شرح زیر است:

  1. از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک می توانید علایق او را در مورد مسائل مختلف بدانید. دانستن این موارد به شما کمک می کند بتوانید سر صحبت را باز کرده و با او مکالمه ی خوبی داشته باشید.
  2. سعی کنید با چند نوع ظاهر مختلف در مقابل او حاضر شده و متوجه شوید از چه نوع تیپ و ظاهر شما خوشش می آید.
  3. دوستان او را شناخته و سعی کنید متوجه شوید از چه نوع تیپ های شخصیتی خوشش می آید. می توانید از طریق موضوعات بحث ها به موضوعات مورد علاقه ی او پی ببرید.

جذب پسر برای ازدواج

اگر می خواهید پسری را برای ازدواج جذب کنید باید ویژگی های مثبت خاصی را از خود نشان دهید:

  1. پسرها از دخترانی خوششان می آید که مانند کس دیگری نباشند و مثل خودشان رفتار کنند. سعی کنید ظاهر و اخلاقتان منحصر به فرد خودتان بوده و از کسی تقلید نکنید. فراموش نکنید خود شما متفاوت تر از هر فرد دیگری هستید.
  2. پسر ها دوست دارن از طرف مقابلشان حمایت کنند. یکی از مهم ترین روش های عاشق کردن پسران این است که اجازه دهید آرامشتان را برقرار کرده و به شما کمک کنند و به خاطر کمکشان از آن ها قدردانی کنید.
  3. یکی از راه های جذب پسران برای ازدواج این است که حس نیاز مالکیت او نسبت به خودتان را ارضا کنید. به او نشان دهید دوستش دارید و برای او هستید.
  4. سعی کنید کمی غیر قابل دسترش باشید و اجازه دهید پسر مورد علاقه تان برای به دست آوردن شما تلاش کند. با این کار خیلی سریع او را دیوانه ی خود خواهید کرد.

جذب پسر و دختر متکبر و خودپسند برای ازدواج

برای اینکه پسر یا دختر مغروری را عاشق خود کنید ابتدا باید بدانید چه چیزهایی برای او اهمیت داشته و به آن ها بها می دهد. سعی کنید خودتان را در مواردی که فرد مورد علاقه تان به آن اهمیت می دهد تقویت کرده و ارزش خود را در این زمینه ها بالا ببرید.

هم چنین او را برای کارهایش تحسین کنید و به او نشان دهید کاری که انجام داده از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار توجه شما را به او نشان داده و باعث می شود به شما علاقه مند شود.  پس برای اینکه فردی مغرور را خیلی سریع و به قول معروف در یک روز عاشق خود کنید  ابتدا باید ارزش خود را به او نشان داده و در کنار آن توجهتان را نسبت به او افزایش دهید.

البته باید بگویم که به طور کلی برخورد با افراد خودپسند و مغرور کمی سخت بوده و بهتر است قبل از برقراری ارتباط با این افراد از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر

شما می توانید جزیئات رابطه خود را با تیم روانشناسی نوین بینش در میان بگذارید تا بر اساس رابطه و مشکل منحصر به فرد خود راهکارها و تکنیک های بیشتری بیاموزید. تیم روانشناسی نوین بینش به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به پرسش های شما دوستان عزیز است.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

بازگرداندن عشق از دست رفته با هدف ازدواج

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

مردان شهریور چه زنانی را دوست دارند

مرد متولد تیر

چگونه با افراد خودشیفته برخورد کنیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.