no-img
نوین اطلس

ایجاد وابستگی در مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ایجاد وابستگی در مردان
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
تیر ۱۴, ۱۳۹۷

ایجاد وابستگی در مردان


برای ایجاد وابستگی در مردان باید بدانید وابستگی مرد به زن با چه عوامل و کارهایی به وجود می آید. نوین اطلس دات کام به شما نشان می دهد ایجاد وابستگی عاطفی در مردان بر اساس روانشناسی مرد عاشق چگونه اتفاق می افتد. همچنین در مورد روش ابراز علاقه زن به مرد که می تواند یکی از راهکارهای وابسته کردن مردها باشد صحبت خواهیم کرد. یکی از موضوعات این مطلب نشانه های عاشق شدن مردان مغرور بوده و نگاه عاشقانه مردان می باشد. به شما نشان می دهیم عشق مردان چگونه است و علائم دلتنگی در مردان چیست.

وابستگی عاطفی مرد به زن

عوامل خاص و محدودی وجود دارند که باعث می شوند دیگران به شما وابسته شوند، عاشق شما شده و به شما به عنوان شریک زندگی شان فکر کنند. بی درنگ این جمله شما را در این فکر فرو می برد که چه اندازه لازم است ارزشمند و گرانقدر باشید تا چنین قدرتی را در زندگی عاشقانه، در ازدواج و حتی در محیط کار کسب کنید.

این یک قانون کلی است که در ایجاد وابستگی عاطفی در مردان و جذب آن ها به ازدواج تاثیر بسزایی دارد. این قانون برای هر شخصی به کار می رود و در هر زمانی می تواند اجرا شود. اما به یاد داشته باشید که از آن سوء استفاده نکنید و فقط با هدف ازدواج از آن استفاده کنید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: جذب افراد به ازدواج با ایجاد وابستگی)

بیشتر مردم از توجه دیگران احساس خشنودی می کنند اما هنگامی که این توجه از طرف افراد مهم زندگیشان باشد بدون استثنا همه ی آن ها به دنبال آن خواهند بود.

هر شخصی افراد مهم زندگی اش را بر اساس تجربیات گذشته تعیین می کند. مثلا اگر مردی برای مدت طولانی درگیر ناامنی مالی و اقتصادی بوده باشد یک زن ثروتمند برای او جذاب تر از دیگران جلوه می کند.

درواقع درک شخصیت فردی که در تلاش برای جذب او هستید، یکی از ضروری ترین مراحلی است که به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود زیرا این مرحله است که تعیین می کند خودتان را چگونه به طرف مقابل معرفی کرده و نشان دهید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  ایجاد وابستگی عاطفی در دیگران)

روانشناسی مرد عاشق

بر اساس روانشناسی مردان ذاتا به شکلی آفریده شده اند که ویژگی های مربوط به باروری و سالم بودن برایشان اهمیت بسیاری داشته باشد؛ یعنی اگر احساس کنند زنی می تواند فرزاندان سالم و توانمند به دنیا اورد، به شدت جذب وی شده و عاشق او می شوند.

چرا مردان بیشتر از زنان به ظاهر اهمیت می دهند؟

بدون شک هرگز نشنیده اید که مردی عاشق دختری شود و دلیل آن را سلامت و باروری وی عنوان کند. البته کاملا طبیعی است زیرا مردان خود با عملکرد سیستم ذهنی خود آشنا نیستند.

توجه کنید که مردان به ویژگی های جذب می شوند که نشان دهنده ی سلامت و باروری باشد مثل داشتن هورمن زنانه کافی یا مریض نبودن و سرحال بودن. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید:  چگونه یک مرد را جذب کنیم ( روانشناسی جذب در مردان))

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور

کسانی که احساس عشق را تجربه کرده باشند وجود یک اتصال جادویی را در این حس کاملا احساس می کنند. درواقع مثل اینکه همه ی جهان از بین رفته و این زن مورد علاقه شماست که جهان را تشکیل می دهد. در حالی که این حس به ظاهر طولانی مدت و ماندگار است اما در حقیقت اگر رابطه ی شما به صورت صحیح پیش نرود احساسات موجود در رابطه ی شما نیز خیلی زود محو خواهد شد. نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند برای پی بردن به عاشق شدن مردان مغرور نشانه های زیر را دنبال کنید:

۱) به چشم‌هایش با دقت نگاه کنید.
فقط با نگاه کردن به چشم‌های طرف مقابل است که می‌توانید از احساس درونی و باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما همیشه روی آن‌ها کنترل لازم را داریم، چشم‌هایمان فرق دارند و کنترل کاملی از از آن‌ها نداریم. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

۲) وقتی با شماست احساس شادی می‌کند.
از نشانه های عاشق شدن پسران که کاملاً مشخص است اما اکثرا نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

نگاه عاشقانه در مردان چگونه است

مرد عاشق از نشان دادن عشقش نسبت به شما اجتناب نمی کند. اگر مردی واقعا شما را دوست داشته باشد هیچ گاه از نشان دادن علاقه اش نسبت به شما در مقابل دیگران نه تنها اجتناب نکرده بلکه لذت هم می برد. این ابراز علاقه می تواند با کلمات و جملات ساده ای صورت بگیرد و یکی از مهم ترین نشانه های عشق واقعی در مردان است.

مردی که به شما نگاه عاشقانه داشته باشد شما را به خانواده و دوستان خود معرفی می کند. فردی که شما را واقعا دوست داشته باشد شما را عضوی از خانواده ی خود می بیند و از معرفی کردنتان به دوستان و خانواده ی خود ترسی نخواهد داشت.

مرد عاشق کوچکترین موارد مخصوص به شما را در ذهن خود نگه داشته است.  یکی از نشانه های عشق واقعی مردان تلاش برای خوشجال کردن شماست. او تمامی تاریخ ها و مناسبت های مخصوص به شما و همچنین تمامی علایق و تمایلات مورد علاقه یتان را در ذهن خود ثبت کرده و به وسیله ی آن ها شما را خوشحال خواهد کرد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به:  عشق واقعی مردان چگونه است)

علائم دلتنگی در مردان

شما اولویت اول مردی هستید که دلتنگ شما است. اگر مردی برای شما ارزش قائل شود و شما را دوست داشته باشد، قطعا در صدر اولویت‌های او قرار خواهید گرفت. آیا شما در صدر اولویت‌های او در انجام فعالیت‌هایش قرار دارید؟ آیا شما مهمترین فرد در زندگی او هستید؟

مردی که دلتنگ شما باشد کاری را انجام می‌دهد که شما را خوشحال کند. فرقی نمی‌کند که یک باغچه در خانه‌تان ایجاد کند یا در باشگاه ورزشی ثبت نام کند؛ او در هر صورت کاری را انجام خواهد داد که شما را خوشحال کند. به عبارت بهتر، او برای خوشحالی شما از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

مطالب مرتبط:

نشانه های وابستگی پسر به دختر

مردان چه رنگ چشمی را دوست دارند

نحوه برخورد با مرد بی توجه

دعای عشق دیوانه وار در مرد

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.