no-img
نوین اطلس

نشانه های وابستگی پسر به دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های وابستگی پسر به دختر
امتیاز 4.50 ( 4 رای )
zip
تیر ۲, ۱۳۹۷

نشانه های وابستگی پسر به دختر


موضوعات: نشانه های علاقه پسر به دختر، نشانه های عدم علاقه پسر به دختر، نشانه های تنفر پسر از دختر، نشانه های دوست داشتن پسران، نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور، ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر، نشانه های علاقه مرد به زن.

نشانه های علاقه پسر به دختر

پسری که پنجه پاهایش را به سمت داخل می گذارد، می خواهد از شما خواستگاری کندبه احتمال زیاد شما طرف مقابل را عصبی و دستپاچه کرده اید، این رفتار نشان دهنده اعتماد به نفس نداشتن اوست، به همین دلیل اگر همکار یا همکلاسی تان هنگام صحبت چنین ژستی گرفت، یعنی نسبت به شما احساس تمایل دارد ولی هنوز آنقدر اعتماد به نفس ندارد که از شما خواستگاری کند، او احتیاج دارد تا از علاقه شما نسبت به خودش مطمئن شود. اگر هنگام صحبت وقتی او دستپاچه است چند دقیقه با او دوستانه رفتار کنید و به طور غیر مستقیم اشتباهاتش را به او بفهمانید، بعد از مدتی او راحت تر خواهد شد و حتی ممکن است درخواست ازدواجش را نیز مطرح کند. در واقع وقتی مردی انگشتان پنجه پاهایش را به سمت هم متمایل می کند، یعنی می خواهد درباره موضوع مهمی مثل ازدواج صحبت کند، در این مواقع بهتر است بیشتر ساکت باشید تا او فرصت کند درخواست ازدواجش را مطرح کند.

پسری که تمایل به ازدواج با شما دارد زمانی که به شما نگاه می کند خیلی سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهددر این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده اید که توجه او به سمت شما جلب شده است. وقتی پسری رفتارهای یک خانم را تحسین می کند در واقع او را مورد مناسبی برای ازدواج می داند و به همین دلیل در این مواقع کاملا ناخودآگاه شانه هایش را به سمت جلو می آورد و جمع می کند، این حرکت در مردان نشان دهنده محبت عمیقی است که در دل دارند و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند. حتی در زندگی زناشویی نیز وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می بیند ولی غرورش اجازه نمی دهد آن را ابراز کند شانه هایش را به سمت جلو جمع می کند، در این مواقع می توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما نیز به طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر

۱. ایمیل‌ها و پیامک‌های شما را پاسخ نمی‌دهد.
در این عصر تکنولوژی هیچ چیز ساده‌تر از فرستادن یک ایمیل یا یک پیامک به کسی نیست. اگر طرف‌ موردنظرتان ساعت‌ها –یا حتی روزها– بعد به این نوع پیام‌های شما پاسخ می‌دهد، وقت آن رسیده است که او را فراموش کنید. دلیل این رفتار فقط تنبلی نیست، بی‌ادبی و بی‌توجهی هم هست. شاید چندان اهل پیامک فرستادن نباشد اما حداقل باید بتواند به طریقی دیگر با شما تماس بگیرد.

۲. فاصله جسمی و احساسی خود را با شما حفظ می‌کند.
آیا اغلب ارتباط چشمی خود با شما را قطع می‌کند، حتی وقتی تنهایید؟ یا هیچ چیزی درمورد جزئیات زندگی خود به شما نمی‌گوید؟ چنین مردی نمی‌خواهد با شما رابطه عمیقی ایجاد کند. البته دوستی با چنین کسی اشکالی ندارد اما نباید سرمایه گذاری احساسی روی او بکنید و بهتر است از او دور شوید.

۳. هیچوقت دنبالتان نمی آید.
مردی که دوستتان داشته باشد همه تلاشش را می‌کند که به شما نشان دهد برای او خاص هستید. کسی که حتی تا دم خانه‌تان نمی‌آید، نباید انتظاری برای یک رابطه طولانی‌مدت از او داشته باشید.

۴. از لمس کردن شما در محفل‌های عمومی خودداری می‌کند. ( درمورد افراد متاهل)
اگر می‌بینید که همسرتان در خانه‌اش دوست دارد در آغوشتان بگیرد، ببوسدتان یا ناز و نوازشتان کند اما در خیابان حتی دستتان را هم نمی‌گیرد باید هوشیار باشید. یا نمی‌خواهد در یک رابطه نزدیک با شما دیده شود یا می‌ترسد زنان دیگری که در زندگی‌شان است شما را با او ببینند. از چنین مردی باید دوری کند.

نشانه های تنفر پسر از دختر

بی‌ادبانه ایده‌های شما را تحقیر می‌کند.
ممکن است مردی با اینکه با نگرش شما مخالف است اما همچنان دوستتان داشته باشد و به شما احترام بگذارد. اما اگر بی‌ادبانه فقط قصد تحقیر نظریات شما را دارد، احتمالاً هیچ علاقه‌ای به شما ندارد. مطمئناً نباید با کسی بمانید که نمی‌تواند با شما درست رفتار کند.
فقط نیمه شب به بعد شما را می‌بیند.
اگر فکر می‌کنید که او شما را فقط برای خوشگذرانی آخر شب خود می‌خواهد، شاید قبولش برایتان سخت باشد. نباید توقع داشته باشید که چنین رابطه‌ای به جایی برسد. اگر انتظار بیشتری از طرف‌مقابلتان دارید بهتر است جای دیگری دنبال مرد رویاهایتان بگردید.
اجازه نمی‌دهد چیزی از وسایلتان را در اتومبیل او بگذارید.
اگر بیشتر وقت‌ها در کنارش هستید، مردی که دوستتان داشته باشد، خوشحال می‌شود که یکسری از وسایل ضروری‌تان را در اتومبیلش بگذارید. اما اگر طرف‌مقابلتان حتی اجازه نمی‌دهد لباستان در اتومبیلش بماند، یا یک آدم شدیداً وسواسی است و یا سعی دارد شما را از زنان دیگری که با آنها در ارتباط است مخفی کند. در هر دو حالت بهتر است از او دور بمانید.

نشانه های دوست داشتن پسران

۱- اگر مردی علاقمند باشد شما را تحت تاثیر قرار دهد، به محض این‌که ببینید شما در آن نزدیکی هستید فورا رفتارش تغییر می‌کند. اگر می‌خندد، ناگهان متین و موقر می‌شود. یا اگر آرام نشسته است، ممکن است هیجان‌زده شود یا سعی کند در میان دوستان‌اش در مرکز توجه باشد.

۲- همیشه از دور شما را نگاه خواهدکرد، به‌ویژه وقتی با دوستان خودتان هستید و به افراد دیگری که اطراف‌تان هستند توجهی ندارید. اگر به یک جوک می‌خندید، به سرعت بچرخید و فورا با او چشم در چشم شوید. ممکن است او را، در حالی‌که یک لبخند بزرگ صورت‌ش را پوشانده‌است، محو تماشای خودتان بیابید ( نگاه کنید به مردان جذب چه دخترانی میشوند).

۳- قبل از این‌که از اتاق خارج شود، هر قدر هم مشغله داشته‌باشد یا با هر فردی که باشد، به احتمال خیلی زیاد، می‌خواهد برای آخرین بار به شما نگاه کند، حتی اگر فقط برای یک ثانیه‌ بیش‌تر باشد.

۴- در یک رویداد یا دورهمی شما هر کجا نشسته‌باشید، همیشه او را درمی‌یابید که به نحوی جایی قرار گرفته‌است تا این شانس را داشته‌باشد که بدون گردن کشیدن، مستقیما محو تماشای شما شود.

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور

عاشق همسرتان هستید یا به او وابسته؟
عاشق کسی بودن با وابسته به او بودن دو موضوع کاملا متفاوت با یکدیگر است. با خواندن این مقاله تفاوت بین عاشق بودن و وابسته بودن را می دانید.اگر برای شما هم مهم است که بدانید عاشق همسرتان هستید یا تنها به او وابسته اید، باید بدانید که چه تفاوت هایی بین عشق واقعی و وابستگی وجود دارد؟ بیایید قبل از پاسخ به این سوال مهم، ببینیم تعریف عشق و وابستگی چیست؟

تعریف وابستگی و دلبستگی؟
وابستگی به هر عامل وابسته کننده ای مانند انسان های دیگر یا حتی اینترنت، کار، موقعیت، پول و … گفته می شود که در صورت از دست دادن آن ها آرامش، هویت، استقلال و سلامت و روان خود را از دست می دهیم. در این بین عاشق های حقیقی در اعتماد به نفس، ذات و خلق و خوی خود، وابسته مطلق و پیرو همسر خود نیستند و با حفظ منیت درونی شان، عاشق یار و همدم خود هستند. در ضمن در عشق، احساس رهایی، آرامش، امنیت، هویت، استقلال، اعتماد به نفس بالا و شادی وجود دارد؛ اما در وابستگی حس ترس، دلهره، حقارت، نبود امنیت و کنترل نشدن احساسات خودنمایی می کند. در ادامه این مطلب می خواهیم تفاوت میان عشق و وابستگی را بررسی کنیم تا شما را از وابستگی به مرحله عشق برسانیم ( نگاه کنید به ایجاد وابستگی در مردان).

ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر

هر روز برایش مثل روز تولدتان است.
این یکی از مشخص‌ترین نشانه های عاشق شدن پسران است. اگر همسرتان به محل‌کارتان برایتان گل می‌فرستد، برایتان هدیه می‌خرد، مرتب شما را بیرون می‌برد، بدون شک دوستتان دارد. اگر همه این کارها را حتی بعد از اینکه با او رابطه‌جنسی برقرار کردید ادامه می‌دهد، یعنی عاشقتان شده است.

مردها چندان اهل ابراز احساسات نیستند و تصور می‌کنند که هدیه خریدن یا خوش‌رفتاری با همسر، دوست داشتنشان را نشان می‌دهد. حواستان باشد که قدر این مراحل ابتدایی رابطه را بدانید چون این راهی است که مردها برای ابراز دوست‌داشتنشان انتخاب می‌کنند.

نشانه های علاقه مرد به زن

۱. به چشم‌هایش دقت کنید.
فقط با نگاه کردن به چشم های طرفتان می‌توانید از احساس او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما روی آنها کنترل داریم، چشم‌هایمان فرق دارند. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید.

۲. وقتی با شماست احساس شادی می‌کند.
این رفتار ضمن اینکه کاملاً مشخص است اما معمولاً نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

۳. کاری که دوست دارید را انجام می‌دهد.
این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها برایتان برنامه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه، مهم این است که می‌خواهد وقتش را با شما بگذراند.

بیشتر بخوانید:

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر

شیفته کردن مردان

نفوذ در دل مردان

چطور مردی را مشتاق ازدواج کنیم

چگونه آشنایی را به ازدواج برسانیم

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.