no-img
نوین اطلس

نشانه های عدم علاقه مرد به زن


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

نشانه های عدم علاقه مرد به زن
zip
بهمن ۲۳, ۱۳۹۶

نشانه های عدم علاقه مرد به زن


این مطلب در مورد نشانه های عدم علاقه پسر  به دختر است. نشانه های مردی که زن خود را دوست ندارد و همچنین نشانه هایی که به ما می گویند پسر مورد علاقه تان نسبت به شما بی علاقه یا حتی متنفر است. برای درک بهتر نشانه های عدم علاقه مند، شما را با نشانه های علاقه مندی و وابستگی یک پسر یا مرد نیز آشنا می کنیم.

به یاد داشته باشید عدم علاقه پسری که دوست دارید لزوما به این معنا نیست که نمی توانید او را علاقه مند کنید، بلکه به این معنا است که برای عاشق کردن و جذب وی نیاز به تلاشی بیشتری وجود دارد. در این مطلب همچنین در مورد نشانه دوست داشتن واقعی، تنفر پسر به دختر، علاقه مندی مرد به زن، و علائم بی علاقگی پسران که در مورد شوهران نیز می تواند درست باشد سخن خواهیم گفت.

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر 

در این قسمت در مورد نشانه های عدم علاقه پسر به دختر صحبت خواهیم کرد که ممکن است در یک رابطه شکل بگیرد:

۱) وقتی با دختر مورد نظر است هیچ کاری انجام نمیدهد

۲) بیشتر ترجیح میدهد تنها باشد و سرش در گوشی است

۳)از حرف زدن با دختر مورد نظر طفره میرود

۴) هیچ قدمی برای ارتقاء زندگی برنمیدارد

۵)با دوستان خود قرار میگذارد

۶) سطح انتظارات او از دختر مورد نظر به پایین ترین حد میرسد

نشانه های علاقه مندی پسر به دختر

در ادامه در مورد نشانه هایی صحبت خواهیم کرد که علاقه پسران در ازدواج را توضیح می دهد:

۱- ‌دروغ نمی گوید

‌ ‌۲‌- ‌غرورش عشق خود را نمی شکنند.

‌ ‌۳-‌‌به خانواده دختر یا همسری که دوست دارد احترام می گذارد.

‌‌‌۴-‌ ‌دختر مورد نظر را به باد نقدهای بیرحمانه نخواهد گرفت.‌‌‌

‌ ‌۵-‌ ‌با دختر مورد علاقه خود لجبازی نمی‌کند.

‌‌۶-‌ ‌وقتی اشتباهی در قبال همسر خود مرتکب شود به راحتی و بدون قید و شرط از او عذرخواهی می‌کند.

‌‌‌۷-‌ ‌او را در کارها و تصمیمات‌ش دخیل می‌کند.

نشانه های تنفر پسر از دختر

عشق و تنفر دو روی یک سکه هستند. پس اگر با نشانه های تنفر پسر مورد علاقه تان مواجه شودید نترسید و وحشت نکنید. همانطور که ممکن است عشق به نفرت تبدیل شود، تبدیل کردن تنفر به عشق نیز امکان پذیر است ( نگاه کنید به ۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته).

به راحتی می تواند چشم از شما بردارد

مردها موجودات بصری هستند. زمانی که یک مرد زنی را می بیند که به نظرش جذاب می آید، دوست دارد دوباره به او نگاه کند، و دوباره، و دوباره. اگر یک مرد توجهش به شما جلب شده باشد و به طرف شما نگاه کند، احتمال زیادی وجود دارد که چیزی دیده است که نظرش را جلب کرده است. مراقب باشید که نگاهش به کجا می رود، آیا به دیگر زنان نگاه می کند، و یا این که نگاهش مرتبا به شما برمی گردد؟

می خواهد از شما فاصله بگیرد

اگر او تلاش آگاهانه ای برای نشستن در کنار شما و یا نزدیک تر به شما بکند، می توانید شرط ببندید که توجه اش را جلب کرده اید. نزدیک تر شدن به شما برای صحبت، و یا تمرکز تمام توجه اش تنها به شما و مکالمه تان نیز نشانه خوبی از این است که به شما علاقه مند شده است اما اگر با خلاف این موضوع مواجه شوید پس پسر مورد علاقه تان به شما علاقه ای ندارد و اگر همیشه و همه حال از شما فاصله می گیرد پس ممکن است از شما متنفر باشد.

دیگر با شما شوخی نمی کند

زنان به مردان بامزه جلب می شوند، و به نظر می رسد مردان به طور ذاتی می دانند که این یکی از سلاح های قوی ای ست که مردان در مقابل زنان به کار می برند. اگر یک مرد با شما، و تنها شما شوخی کند، می توانید نتیجه بگیرید که به تعامل بیشتر با شما علاقه دارد. اما اگر به جای خنداندن شما همیشه در حال ایراد گرفتن، غر زدن و ایجاد احساس منفی در شما است می توانید آن را نشانه ای از تنفر در نظر بگیرید.

نشانه های بی علاقگی پسر به دختر – عدم علاقه مندی در رابطه

برای اینکه با نشانه های بی علاقگی پسر به دختر آشنا شوید اول باید با نشانه های علاقه وی به خود آشنا شوید. علائمی وجود دارد که می تواند نشان دهنده احساس یک پسر به شما باشد. اما اگر در رابطه با یک پسر با چنین علائمی برخورد نکردید پس با بی علاقگی وی مواجه شده اید و همچنان برای عاشق کردن و جذب وی باید تلاش کنید.

۱ – او همگام با شما است

ناگهان متوجه می شوید که او همه جا حضور دارد. او “بطور اتفاقی” هر کجا شما هستید پیدایش می شود، یا در راهروی محل کارتان مرتب جلوی شما قدم می زند، یا “تصادفی” به شما برخورد می کند، یا در میهمانی در اطراف شما مانور می دهد. آنچه که او انجام می دهد تلاش برای جلب توجه شما است، و بـرای این اسـت که خود را در موقعیتی قرار می دهد تا شما “قدم اول” را بردارید.

۲ – او حرکاتی بخصوص انجام می دهد

یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت، پسر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز علاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص می کند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن و لمس کردن، متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی را مشاهده میکنید:

* اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها

* خم شدن به طرف شما هنگام صحبت

* بازی کردن با عینک یا دست کشیدن روی ابروها

* تمایل به صحبت کردن با شما

* چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو

* اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا” می توانید مطمئن شوید که او چراغ سبز شروعرابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان می دهد. اما اگر با خلاف آن رو به رو شده اید پس شاهد بی علاقگی آن پسر به خود هستید.

۳ – او هیچگاه برای شما سرش شلوغ نیست

این اصلی ترین قانون بازی عشق است. اگر پسری علاقه به برقراری رابـطـه و بـیرون رفتن با شما داشته باشد، همیشه خودش را در دسترس قرار می دهد. یـعنـی او یـک شـمـاره تلفن کاری یا آدرس ایمیل به شما خواهد داد. او در اسرع وقت به تلفـن یا ایـمیـل شـما جواب خواهد داد. او دعوت شما را برای با هم بودن خواهد پذیرفت – و اگر او در روزی که شما تعیـین کرده اید وقت نداشت، چیزی شبیـه این خواهد گفت: “خوب، این پنجشنبه نمی تونم، اما اگر اشکال نداره بندازیم برای پنجشنبه دیگه، باشه؟ ”

شـمـا هـرگـز از یـک مردعلاقه مـند چـنین جملاتی را نخواهید شنید: ” الان واقـعـا” سـرم شلوغه”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمیدونم بتونم بیام یا نه”. چنین جملاتی نشانه بی علاقگی پسر مورد علاقه تان است.

۴ – او در مورد شما کنجکاو است

پسری که به شما علاقه مند است دوست دارد همه چیزتان را بداند ( تا بتواند در این مـورد با دوستان پسرش صحبت کند). او درمورد خانواده، پیشینه،سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و مسائل گوناگون شما پرسش خواهد کرد. انگیزه اصلی او این اسـت کـه عـلایـق شما را بشناسد تا بتواند خود را دارای علایق مشــتـرک بــا شما نموده و پـیـوسـتـگـی بیشتری با شما ایجاد کند. مثلا اگر از قایق سواری خوشتان نمی آید، عدم علاقه وی به این فعالیت را نیز شاهد خواهید بود.

۵ – او وضعیت مالی شما را می سنجد

مرد علاقه مند دوست دارد منابع و بنیه مالی همسر آینده خود را مورد سنجش قرار دهد. سؤالاتی مانند: “کجا زندگی می کنی؟”، “چه شغلی داری؟” و “تحصیلاتت چیه؟” مـی تواند نشانه علاقه مندی وی باشد ( و خلاف آن نشانه عدم علاقه). اگر پاسخ این سؤالات مطابق با “استانداردهای” او باشــد، علائم بعدی ظاهر خواهند شد وگرنه شروعی خواهد شد بر ظهور بی علاقگی.

۶ – او در مورد آینده صحبت می کند

یک پسر علاقه مند همیشه دوست دارد در مورد نقشه های آینده و کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان مـی دهد. در واقع او اغلب چیزی شـبـیـه ایـن میـ گـویـد: “وای… تـو هـم از بـولیـنگ خوشت میاد؟ باید یه بار با هم بریم بازی کنیم.” اگر او چنین عمل نمود، شک نکنید که دوست دارد ازش بخواهید با شما بیرون برود.

نشانه های وابستگی دختر به پسر چگونه است

اولین نشانه وابستگی این است که وقتی با شماست احساس شادی کند: این رفتار ضمن اینکه کاملاً مشخص است اما معمولاً نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

دومین نشانه وابستگی این است که  کاری انجام دهد که دوست دارید: این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها برایتان برنامه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه، مهم این است که می‌خواهد وقتش را با شما بگذراند.

سومین نشانه وابستگی این است که  آخر هفته‌ های خود را با شما می‌گذراند. ازآنجاکه همه ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، آخرهفته‌ها دوست داریم استراحت کرده و وقتمان را همانطور که دوست داریم بگذرانیم. بنابراین اگر مردی فقط دوستتان باشد، آخرهفته خود را صرف کار دیگری خواهد کرد، کاری که از انجام آن لذت می‌برد. اما وقتی مردی می‌خواهد کل آخرهفته خود را با شما بگذراند، کاملاً مشخص است که شما چیزی هستید که به او بیشترین لذت را می‌دهید.

چهارمین نشانه وابستگی این است که بیش از اندازه مراقبتان است: همه پسر ها تا اندازه‌ای برای دوستان و اطرافیانشان نگران هستید اما اگر پسری که در کنارتان است بیش از اندازه مراقبتان است و نگرانتان می‌شود، فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد: واقعاً وابسته تان است. اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

پنجمین نشانه وابستگی این است که از لمس کردن شما لذت می‌برد: یک جفت گوشواره جدید خریده‌اید؟ احتمالاً برای بررسی آنها به نرمی انگشتانش را به گوشهایتان می‌کشاند. هر مردی که همسر یا نامزدش را دوست داشته باشد، دوست دارد که مدام او را نوازش کند. البته این نوع نوازش کردن نوع شهوت‌آمیز نیست، بلکه نوازشی توام با دوست داشتن است. مردها از تماس‌های جسمی خیلی خوششان می‌آید و اگر دوستتان داشته باشند، اینکار به صورت غیرارادی در آنها اتفاق می‌افتد.

نشانه های پسری که دختر مورد علاقه خود را دوست دارد.

با مشاهده نشانه های زیر در رابطه و ازدواج می توانید مطمئن باشید هیچ بی علاقگی در پسر یا همسر مورد علاقه شما وجود ندارد. در واقع علائم عدم علاقه مند پسر به دختر کاملا در تضاد با موارد زیر است:

منتظر تلفن شماست

یکی از ویژگی‌های مرد عاشق این است که در هر شرایطی دوست دارد وقت خودش را با شما سپری کند حتی وقتی که پیش یکدیگر هم نیستید به فکر شماست و ترجیح می‌دهد با تلفن یا پیامک با شما در ارتباط باشد. هرچند که بیشتر آقایان زیاد از تلفن صحبت کردن خوش‌شان نمی‌آید اما اگر قرار باشد با همسری که دوستش دارند صحبت کنند چندان هم از این کار بدشان نخواهد آمد و حتی منتظر تماس شما می‌شوند و با این کار به شما نشان می‌دهند که دوست‌تان دارند.

مردی باسلیقه و مغرور است.

معمولا خیلی به سر و وضعش می‌رسد و نگران ظاهرش است. او یک مرد خوش‌لباس است که کیفیت و تجمل را دوست دارد. دوست دارد محل زندگی‌اش دنج و قشنگ و با امکانات رفاهی باشد. از تمجید و ستایش کردن خجالت نمی‌کشد و از این بابت بسیار راحت است. او دلش می‌خواهد متفاوت‌‌ترین، کم‌نظیرترین و تاثیربخش‌ترین چیزها را داشته باشد. سخاوتمند است و در مورد پول دست و دلباز است. او عاشق چیزهایی مثل گل، موسیقی ملایم، رستوران‌‌های دنج و مهمانی‌های مجلل است.

سعی می‌کند آراسته باشد

وقتی قرار است شما را ببیند به خودش می‌رسد و دوست ندارد شما او را خسته و نامرتب ببینید همان‌‌طور که خودش هم دوست ندارد شما خسته و نامرتب باشید. مردی که سعی می‌کند در کنار شما بی‌عیب و نقص به نظر بیاید حتما شما را خیلی دوست دارد و برای شما ارزش قائل است و همیشه بهترین‌ها را برای‌تان فراهم خواهد کرد. چون آرامش و آسایش شما برایش مهم است به‌خصوص در مواقعی که قرار است به دیدار دوستان یا اقوامش بروید، او سعی می‌کند طوری لباس بپوشد که شما راضی باشید. اینها همه از نشانه‌های دوست داشتن به روش مردانه است.

او تقریبا همیشه هدفی دارد که برای نیل به آن سخت می‌کوشد.

وقعش در عشق آن است که شما هر آنچه را در توان دارید انجام دهید و کمک کنید او به هدفش برسد. امنیت خاطر خیلی برایش اهمیت دارد. اگر می‌خواهید چنین مردی عقاید و خواسته‌های شما را مدنظر قرار دهد باید بیاموزید که در رابطه با او سیاستمدار باشید زیرا او به سیاست و تدبیر و کاردانی احترام می‌گذارد. آنچه دوست ندارد شورش و نافرمانی است. می‌تواند به طرزی خارق‌العاده حامی و پشتیبان شما باشد. جاه‌طلب است او سرسپرده شما نخواهد شد مگر آنکه بداند شما آماده‌اید سرسپرده او و اهدافش شوید.

وقتی از سرکار به منزل برمی‌گردد

از نشانه‌های حمایت و دوست داشتن بعضی از مردها، این است که هنگامی که از محل کار به منزل برمی‌گردند سعی می‌کنند خستگی‌های محل کارشان را با خود به خانه نیاورند چون نمی‌خواهند محل آسایش خودشان را با درگیری‌های محل کاری‌شان خراب کنند. شاید به نظر شما بیاید که بهتر است در مورد مشکلات و جزئیات کار همسرتان اطلاع داشته باشید اما همیشه اینگونه نیست و گاهی پیش می‌آید که برخی از مردان ترجیح می‌دهند شما را درگیر حاشیه‌ها و دلمشغولی‌های کارشان نکنند و حتی بعضی از آنها برای اینکه کوچک‌ترین ناراحتی و نگرانی‌ای برای شما پیش نیاید نه‌تنها در مورد کار با شما صحبت نمی‌کنند بلکه با روی گشوده و حتی با خرید گل پیش شما می‌آیند بنابراین در این مورد بهتر است خیلی وسواس به خرج ندهید چون این هم یکی از نشانه‌های خوبی است که می‌توانید به آن دقت کنید و البته از آن لذت ببرید.

او در جهان عقیده‌ها به سر می‌برد و معمولا از احساساتی‌ شدن وحشت دارد.

و اغلب احساساتش را به عنوان نوعی ضعف و چیزی که اسباب شرمندگی است تلقی می‌کند. مرد وفاداری است و از آنجا که در ابراز احساساتش ناشی و بدقلق است معمولا آنچه که می‌گوید از ته دل است حتی اگر یک بار هم در زندگی به شما گفته باشد که دوست‌تان دارد. همچنین او معتاد به حقیقت است و دروغگویی را دوست ندارد و شما می‌توانید بیشتر مواقع حرف او را باور کنید. او یک یار و معاشر جالب است و می‌داند که چگونه می‌تواند یک دوست خوب باشد. قادر به از خودگذشتگی است و همیشه نگران حال دیگران به خصوص افراد خانواده‌اش است. شنونده‌ای فوق‌العاده و مشاوری دقیق و منصف است.

از دستپخت شما تعریف می‌کند.

گاهی پیش می‌آید که به دلایل مختلف غذایی را درست کنید که خیلی خوشمزه نباشد و از آن بدتر مواقعی است که خودتان متوجه این موضوع نشده‌اید و فکر می‌کنید که این غذا هم مثل تمام غذاهایی که طبخ می‌کنید باب میل همسرتان است. در چنین مواقعی مردی که این قضیه را عنوان نمی‌کند و برای اینکه شما ناراحت نشوید تمام غذایی را که جلویش است با اشتها می‌خورد در حقیقت با رفتارش به شما می‌گوید که خیلی دوست‌تان دارد.

او احساساتش را آزادانه ابراز می‌کند اما در انجام کارهایش شتاب‌زده عمل می‌کند.

زندگی کاری‌اش خیلی برای او مهم است. او همیشه به خودش اجازه می‌دهد که عاشق شود اما عاشق شدن برای او چیزی است که وقت می‌برد. فردی واقع‌بین است و شخصیتی کاملا قابل اعتماد دارد. محتاط است و اغلب در حسرت آن است که واقعا خوش‌ باشد و از زندگی لذت ببرد. او همواره ترجیح می‌دهد کار کند. او دوست دارد شریکی را در زندگی انتخاب کند که زندگی بی‌مسئولیت و پرهیجانی را که او برای خودش مجاز نمی‌داند، دوست داشته باشد.

بیشتر بدانید:

روش های عاشق کردن پسران

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

راه های جذب پسران برای ازدواج

دوست نداشتن قیافه همسر

راه های جذب پسران مغرور

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

دختر مورد علاقه پسران

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

نشانه های پسری که دختری را دوست ندارد و این مسئله باعث جدایی می شود.  نشانه های مردی که زنش را دوست دارد چیست؟   نشانه های عدم علاقه مندی دختر به پسر را با شناخت نشانه دوست داشتن واقعی می توان دریافت. عشق مرد به زن چگونه است؟ نشانه های دوست داشتن مرد به زن و در مقابل  علایم دوست نداشتن پسران چه می تواند باشد.



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.