no-img
نوین اطلس

راه های جذب پسران مغرور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های جذب پسران مغرور
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۳, ۱۳۹۶

راه های جذب پسران مغرور


این مطلب در مورد موضوعات پسر مغرور عاشق، چگونگی رفتار با پسر مغرور، جذب مردان به خود، راه های جذب غیر مستقیم پسران، راه های جذب پسر، آموزش عاشق کردن پسر، راه های جذب پسران در دانشگاه، خصوصیات پسران مغرور نوشته شده است.

خصوصیات پسران مغرور

قبل از آنکه بخواهیم با راه های جذب پسران مغرور آشنا شویم، بهتر است در مورد خصوصیات پسران مغرور بدانیم.
مردان مغرور هیجان زده نمی شوند، چشم هایشان درخششی نخواهد داشت و نسبت به علاقه ی زن ها بی قراری نمی کنند. آن ها همیشه چهره ی جدی خود را که باعث سردرگمی زن ها می شود حفظ می کنند.

از دیگر خصوصیات پسران مغرور این است که هیچ گاه برای انجام کارهایشان نظر دختری را نمی پرسند در صورتی که پسران مهربان همیشه به نظر طرف مقابلشان اهمیت می دهند حتی اگر این نظرخواهی در حد یک پرسش ساده مطرح شود. این در حالی است که پسر مغرور انتظار دارد طرف مقابلش همه جوره با کارهای او سازگاری نشان دهد.

پسران مهربان همیشه برای به دست آوردن دل دختر مورد علاقه شان تلاش می کنند حتی اگر در ابتدا با جواب منفی رو به رو شوند. اما از سوی دیگر پسر مغرور اگر با جواب منفی دختری رو به رو شود دیگر هیچ شانسی به او نخواهد داد مگر اینکه آن دختر به سختی تلاش کند.

این تنها چند نمونه از خصوصیات و رفتاری بود که مردان مغرور از خود نشان می دهند. مهربانی و لطافتی که انتظارش را دارید در مردان مغرور وجود ندارد اما اگر بخواهند زنی را به خود جذب کنند شور و اشتیاق زیادی از خود نشان می دهند.

نشانه های عاشق شدن پسر مغرور 

حال که تا حدودی به صورت مختصر با خصوصیات پسران مغرور آشنا شدیم به سراغ نشانه های عاشق شدن پسر مغرور می رویم چرا که در مسیر راه های جذب پسران مغرور بسیار موثر خواهد بود.

۱) به چشم‌هایش با دقت نگاه کنید

فقط با نگاه کردن به چشم‌های طرف مقابل است که می‌توانید از احساس درونی او باخبر شوید. برخلاف سایر اعضای بدن که ما همیشه روی آن‌ها کنترل لازم را داریم، چشم‌هایمان فرق دارند و کنترل کاملی از آن‌ها نداریم. وقتی زن یا مردی هیجان داشته باشد یا حسی قوی در دلش باشد، مردمک چشمانش بزرگتر می‌شود. پس اگر وقتی با طرفتان حرف می‌زنید، دیدید که مردمک چشمانش بزرگ شده است یعنی دوستتان دارد.

همچنین موقع حرف زدن می‌توانید از طرز نگاه کردن او بفهمید که چقدر به شما توجه دارد. اگر ارتباط چشمی خود را به طور مداوم با شما حفظ می‌کند، می‌توانید احساس قلبی‌اش را از چشم‌هایش بخوانید و این یکی از نشانه های عاشق شدن پسر مغرور است.

۲) وقتی با شماست احساس شادی می‌کند

از نشانه های عاشق شدن پسران مغرور  که کاملاً مشخص است اما اکثرا نادیده گرفته می‌شود همین احساس شادمانی وی است. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلوی شما رو می‌کند.

۳) کاری که دوست دارید را انجام می‌دهد

این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند، کارهای مورد علاقه اش را انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها وقت و توجه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه،فقط می‌خواهد وقت بیشتری را با شما بگذراند.

۴) آخر هفته‌های خود را با شما می‌گذراند.

ازآن جا که همه ما زندگی‌های پرمشغله‌ای داریم، آخرهفته‌ها دوست داریم استراحت کرده و وقتمان را هر جور که دوست داریم بگذرانیم. بنابراین اگر مردی فقط دوستتان باشد، آخر هفته خود را صرف کار دیگری خواهد کرد، کاری که از انجام آن لذت می‌برد. اما وقتی مردی می‌خواهد کل آخر هفته خود را با شما بگذراند، کاملاً مشخص است که شما چیزی هستید که به او بیشترین لذت را می‌دهید.

این مسئله به طور ناخودآگاه و غیرارادی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد چون وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند همه وقت خود را کنار او بگذرانند. هیچوقت با خودش فکر نمی‌کند که اگر این کار را بکند، شما پیش خودتان خواهید گفت که گرفتارتان شده است. این کار را می‌کند چون همان کاری است که دوست دارد انجام دهد.

۵) بیش از اندازه مراقبتان است

همه مردها تا اندازه‌ای برای دوستان و اطرافیانشان نگران هستند اما اگر مردی که در کنارتان است بیش از اندازه مراقبتان است و مدام نگرانتان می‌شود، فقط می‌تواند یک معنی داشته باشد: واقعاً دوستتان دارد و این از نشانه های عاشق شدن پسر مغرور است.

اگر از شما می‌پرسد ناهارتان را خورده‌اید یا نه، برای اینکه سردتان نشود، کتش را روی دوشتان می‌اندازد، حتی اگر کمی حالتان بد باشد شما را پیش دکتر می‌برد، یعنی خیلی نگرانتان است.

بیشتر وقت‌ها این نگرانی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند اما گاهی برای طرف‌مقابل خسته‌کننده می‌شود. واقعیت این است که این یکی از آن رفتارهایی است که مردها نمی‌توانند کنترلش کنند. این در خونشان است و فقط زمانی بروز می‌کند که کسی را واقعاً دوست داشته باشند.

راه های جذب پسران مغرور

اکنون که تا حدودی با خصوصیات پسران مغرور و نشانه های عاشق شدن آن ها آشنا شدید زمان آن است که به سراغ راه های جذب پسران مغرور برویم.

تهاجمی رفتار نکنید

افراد مغرور سریع تحریک می شوند و عصبانی. آن ها از این ابزار برای جلوگیری از آسیب پذیری استفاده می کنند.
با شخصیت آن ها آشنایی پیدا کنید و سعی نکنید که بخواهید رفتار آن ها را درست کنید٬ زیرا نتیجه ی معکوس خواهد داشت.
اگر با شخصی برخورد می کنید که می دانید بی توجه به ایجاد یک مکالمه سازنده است بهتر است که نسبت به رفتارش و امتناع از انجام کارش بی توجه باشید. اگر تهاجمی رفتار کنید از مسیر جذب پسر مغرور دور خواهید شد.

یک شب که هزار شب نمی شه

دفعه بعد که این شخص به تور شما می خورد٬ سعی کنید جو را ملطوف کنید.
خوردنی بیاورید که از خودش پذیرایی کند.
یا یه داستان جالب و خنده دار را تعریف کنید.
داشتن حس سخاوتمندی اگرچه تضمینی نمی کند که رفتار خوبی داشته باشند ولی ممکن است که اوضاع را بهتر کند.
این افراد معمولا از کسی کمک نمی خواهند ولی کمک را رد نمی کنند. خصوصا زمانی که نخواهند جبران کنند.

باهوش باشید

بهترین کار این است که در کار یک پسر مغرور کنجکاوی نکنیم ولی بد نیست که بدانیم که چه چیزهایی تحریکشان می کند.
دریابید که چه رفتاری تحریکشان می کند و راهی برای خاموش کردنشان پیدا کنید. اگر در برابر رفتارهایشان با هوش و ذکاوت رفتار کنید در جذب آن ها موفق خواهید بود.

متفاوت باشید

با آنکه ممکن است جذابیت مهم باشد اما کافی نیسـت. تعریف جذاب و دلربا به چشم تمام مردان یکسان نمی باشد. حال پرسش اینجا اسـت که شما چگونه می توانید متفاوت باشید؟ بگذارید برایتان مثالی بیاورم: اگـر شما دارای لهجه مــنحصر بفردی هستید، آن را از دیگران پنهان ننمایید. هر گاه شبیه باقی زنان باشید زود فراموش می گردید و این چیزی نیست که می خـواهـید. شما مـایـلـیـد از خـود اثـری بـجای بـگذارید که مرتبط با یک یـا دو خصوصیت منحصر بفرد شما باشد.

رفتار آن ها را به خود نگیرید

مشکل از شما نیست. آن ها نیاز به کمک دارند. در واقع مشکل از آن هاست. پس نیازی نیست که شما از رفتار مغرورانه آن ها ناراحت شوید. اگر از رفتارشان به راحتی بگذرید ذهن وی را درگیر خود می کنید و همین موضوع می تواند از راه های جذب پسران مغرور قلمداد شود.

به موارد مشترکی که با هم دارید فکر کنید

مثلا هر دوی شما از تماشای تلویزیون لذت می برید خوب بهترین کار هم همین است. اگر قرار است کار مشترکی را انجام دهید٬ راهی را پیدا کنید که منجر به مشاجره نشود و تمرکز خودتان را به کاری که باید انجام دهید معطوف کنید. ممکن است همکار یا همکلاسی باشید و بخواهید پروژه مشترکی انجام دهید. این کار به شدت در جذب پسر مغرور کارآمد خواهد بود.

نکات مثبت خود را افزایش دهید

مردان عاشق کسانی می شوند که نکات مثبت مشابه یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. هر چقدر نکات مثبت بیشتری داشته باشید، جذابیت بیشتری نیز خواهید داشت. این نکات مثبت ارزش و اهمیت یک فرد خاص را نشان می دهد. پس اگر به دنبال راه های جذب پسران مغرور هستید و می خواهید قلب پسر یا مرد مورد علاقه تان را تسخیر کنید لازم است نکات مثبت خود را در چشم او افزایش دهید.

اعتماد بنفس خود را افزایش دهید

انسان ها همیشه جذب یک شخص با اعتماد بنفس بالا می شوند، هیچ وقت یک فرد ضعیف و بدون اعتماد بنفس مورد توجه دیگران قرار نمی گیرد و این مضوع باعث می شود این شخص در روابط اجتماعی خود دچار مشکل شود پس اگر شخصی بدون اعتماد بنفس هستید باید این روند را تغییر بدهید و اعتماد بنفس خود را افزایش دهید.

بصورت غیر مستقیم به او توجه کنید

یک نکته برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرحله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید

قدم بعد برای به جذب پسر مغرور مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید.(نگاه کنید به وابسته کردن پسر به خود)

یک کار غافلگیر کننده انجام دهید

ایـن کـار اندکی ریسک برانـگیـز اسـت چـون مـمـکن اسـت فرد مقابل شما اهل ماجراجویی نـبـوده و وحـشت زده گردد. امـا اگـر وی مـاجراجـو بـاشد بـسیار از آن لـذت برده و فـردای آن روز نیز ممکن است منتظر ماجراجویی باشد. پـیشنـهاد دیـگر مـن بـه شما آن است که کـارهایی که دور از انتظار پسر مغرور می باشد را انجام دهید مثلا با پوشیدن لباس های غیر معمول و هر آنچه که فکر می کنید بیاد ماندنی خواهد بود.

خصوصیت استثنایی خود را رو کنید

شگفت انگیز است که اغلب زنان فراموش می کـنـنـد بـه کارهایی که در آن ها تبحر دارند اشاره نمایند. اگر به زبان دیگری صحبت می کنید، در گذشته در کــشور خارجی زندگی می کرده اید، شغل های داوطلبانه ای را قبول کرده بوده اید و یا در تابستان در بیابان اردو زده بـوده اید، حتما در مــورد آنـ ها صحبت به میان بیاورید. اگر ایـن کار را بکنید پسر مغرور به شـما همانند یک فرد منـحصر بفرد و جـالب تـوجه نگاه خـواهد کــرد. نـیازی نیست که حــتما فرد بامزه و شوخ طبعی باشید. بامزه بودن برای اکثر مردم دشوار است چون اگـر نتوانید به طـور واقعی بامزه باشید و مصنوعی رفتار کنید خود را مضحکه دیگران خواهید کرد. اما اگر داســتان جالب تــوجـهی برای گفتن داشتـه باشیـد هــمه ساکت شده و به شما گوش فرا خواهند داد.( همچنین نگاه کنید به نکات مهم در جذب یک مرد از راه دور)

 گوش دهید،گوش دهید وباز گوش دهید

بـیـشـتر مردان دارای این تصور غلط می باشند که زنان زیاد حرف می زنـنـد. یکی از راه های جذب پسران مغرور این است که شـمـا باید اطمینان یابید که به اندازه کافی گوش می دهیـد. در اینجا نیاز دارید تا مرد خود را دقیقا بشناسید. بسیاری از مردان کم حرف میباشند و نه تنها شما باید با آن ها بسیار صحبت کنید بلکه آن ها را باید به صحبت کردن نیز وادارید. می توانید با یـک مـوضـوع دلـخـواه خود شروع کرده و پرسش های کوتاهی از وی بپرسید. این کار واقعا یک هـنر است و شما نیاز به تمرین خواهید داشت. هنگامی که پاسخ کوتاهی دریافت کردید می باید پرسش های متوالی دیگر از وی بپرسید تا او را به صحبت کردن بیشتر وادارید. می توانید نظرات خود را نیز ما بین آن ها بگنجانید که مانند بازجویی جلوه نکند. مطمئن باشید وقتی شـما را ترک می کند با خود خواهد گفت: “اون واقعا به من علاقه داره”

فرد دلپذیری باشید

هـیـچ انـسـانی وجـود نـدارد که مفتون و شیفته یک فرد دلپزیر و نازنین نگردد. از سخنان منفی به هر شکل جدا خودداری کنید. اگر عــقیده مصرانه ای راجع به مباحثی همچون سیاست و یا مذهب دارید بهتر است که موضوع بحث را مؤدبانه تغییر دهید. چیز دیگری که باید مراقب آن باشید دوری از بحث و مجادله با پسر مغرور می باشد. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید دیگران را تغییر دهید. ایـن خـیلی خوب است که نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز با دیگران قسمت کنـید بدون آنکه فرد مقابل خود را مجبور گردانید که بپذیرد در اشتباه است. و یـا آنکه او را بر اساس عـقـایدش مورد ارزیابی قرار دهید. در آخر آنکه او را خجالت زده نکنید. هـیـچ کـس کـامل نیست و همه ما اشتباه می کنیم. به خـاطر داشته باشید که هیچ چیز بدتر از شرمنده شدن نمی باشد.

این نکته را در نظر بگیرید که اگر به چشم طرف مقابلتان یک فرد بی کفایت و نا لایق باشید توجه کردنتان هیچ وقت برای او اهمیتی نخواهد داشت اما اگر بتوانید به شیوه ای درست امتیاز خود را افزایش دهید و سپس به او توجه نشان دهید پس از مدتی ناخودآگاه فکرش به سمت شما می رود و مایل است با شما وارد رابطه شود.

به عبارت دیگر وقتی می خواهید به یک پسر مغرور توجه کرده و از او تعریف کنید باید به صورت منطقی اینکار را انجام دهید تا حالت چاپلوسی نداشته باشد و بتوانید به درستی در مسیر راه های جذب پسر مغرور قرار بگیرید. برای مثال تصور کنید در دانشگاه یا محیط کاری از فردی خوش تان آمده است پس به سمت وی می روید و سوالاتی مرتبط با کار یا درس خود از وی می پرسید. وقتی او بتواند به پرسش های شما پاسخ دهد شما نشان می دهید که تحت تاثیر پاسخ او قرار گرفته اید. در این صورت هم توجه خود را نشان داده اید و هم در عین حال این توجه جنبه ی عاطفی نداشته و به دلیل پاسخش به سوال شما بوده است. البته باید به یاد داشته باشید که در این شرایط خود را در آن درس و یا تخصص کاری ضعیف نشان ندهید. هیچ چیز جذاب تر از این نیست که فردی بتواند به بهترین شاگرد کلاس چیزی یاد بدهد.

مسئله ی مهمی که وجود دارد این است که باید کاملا به صورت غیر مستقیم توجهتان را به او نشان دهید. درواقع او را سردرگم کنید؛ به او نشان دهید که بالاترین امتیاز را دارید اما اجازه ندهید از علاقه ی شما به خودش اطمینان پیدا کند.

این عدم اطمینان باعث می شود بیشتر نسبت به شما کنجکاو شده و برای ایجاد یک رابطه ی عاطفی به سمت شما قدم بردارد.

سایت روانشناسی نوین بینش

مطالب مرتبط:

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

۱۰ مورد از اسرار جذب زنان

تکنیک های تسخیر قلب



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.