no-img
نوین اطلس

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟
امتیاز 3.50 ( 4 رای )
zip
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟


این مطلب در مورد موضوعات پسران چه جور دخترهایی را دوست دارند، پسران عاشق چگونه دخترانی هستند، پسرا عاشق چه دخترانی میشن، پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند، پسرها چگونه دختری دوست دارند، پسرا از چی بدشون میاد، پسرا وقتی عاشق میشن چیکار میکنن نوشته شده است.

پسران چه جور دخترهایی را دوست دارند

برای ازدواج: با حیا – کم حرف – سر به زیر – خوشگل – از همه مهم تر که تو دخترها خیلی خیلی کم هست:منطقی بودنه – دیدش باز باشه و مثل ۹۹ % دخترا سبک نباشه

پسران عاشق چگونه دخترانی هستند

هم گرم باشید هم سرد
برای جذب کردن باید احساسات را تحریک کنید. بدون احساس، جاذبه غیرممکن است.
اما زیاد بودن یک احساس درست به اندازه بی احساس بودن بد است. وقتی همیشه خوب باشید یا همیشه بد باشید، از کسی که می خواهید دورتان میکند.
وقتی احساسات گرم و سرد را به تناسب داشته باشید، یک ترن هوایی احساسی می سازید که همه چیز رابرای فرد مقابلتان جالب و جذاب می کند.
خانم ها خودشان همیشه همین کار را می کنند. یک روز آنقدر خوب رفتار می کنند که خودشان را به شما علاقه مند نشان می دهند که بهترین احساس را عایدتان می کند، یک روز هم نادیده تان می گیرند و باعث می شود حس بدی پیدا کنید.راز های عاشق کردن مردان
این ایجاد تغییر بین احساسات خوب و بد باعث می شود طرفشان به آنها جذب شود. مردها هم می توانند همین کار را بکنند.
سخت تلاش کنید تا به دست آوریدراز های جذب مردان
هیچکس هیچوقت برای چیزی که آسان به دست بیاورد ارزش قائل نمی شود. خانم ها این را بهتر از هر * دیگری می دانند. اگر خیلی راحت جلوه کنند این امکان وجود دارد که مرد خیلی زود آنها را ترک کند.
وقتی تلاش کنید تا آنچه که می خواهید را به دست آورید باعث می شود برای نتیجه ای که عایدتان می شود ارزش بیشتری قائل باشید.راز های عاشق کردن مردان
ماجراجو باشید
ماجراجو بودن با انجام کارهای غیرمنتظره فرق دارد. ماجراجویی یعنی گذشتن از مرزها و انجام کارهای جدید و غیرعادی است.
زن های ماجراجو مردها را به سمت خود جذب می کنند. آنها باعث می شوند با بودن کنار آن دختر احساس سرزندگی بیشتری کنند.
این برای مردها هم صدق می کند. یک مرد ماجراجو خیلی راحت می تواند دخترها را به سمت خود جلب کند.راههای خوشگل شدن.

پسرا عاشق چه دخترانی میشن

اول از همه مردها به دنبال کسی هستند که تشنه عشق و محبت باشد. شاید این حرف بسیاری از خانم ها را غافلگیر کند اما مردها دوست دارند مورد دوست داشتن قرار بگیرند و خودشان نیز کسی را دوست بدارند. مشکل اینجاست که خانم ها برخورد بی احساس و سردی با آنها دارند. پیدا کردن خانمی که قابل دوست داشتن باشد کمی مشکل است و مردها از اینکه بفهمند دختر رویاهایشان را پیدا کرده اند خوشحال می‌شوند.

مردها دنبال خانمی می‌گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم ها اغلب تصور می‌کنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری خانم می‌باشد. مردها لزوما به دنبال خانم های زیبا نمی‌گردند ، بلکه آنها می‌خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). مردها از داشتن نامزدی که قیافه خوبی داشته باشد لذت می‌برند و من فکر نمی کنم که مردی چیزی جز این به شما بگوید.

پسرها چه دختری را برای ازدواج انتخاب میکنند

آقایان به اصطلاح ما به دنبال دختر خانه‌دار هستند اما این به معنی خانمی که در درون خانه مشغول به کار باشد و اهل خانه‌داری باشد، نیست بلکه به این معنی است که پسران ترجیح می‌دهند همسری را انتخاب کنند که صاحب خانه باشد و سن و اعتقادات دیگر برای افراد مهم نیست.

ادامه این وضعیت خطرات زیادی را برای دختران و پسران جامعه به دنبال دارد و هم اکنون آمار طلاق‌های توافقی در بین زوجین دانشجو زیاد است اما اگر این روند ادامه پیدا کند آمار طلاق‌های توافقی در بین زوجین شاغل افزایش پیدا می‌کند و به مرور نقش پسرها از نقش حامی بودن تغییر می‌کند و جایگاه دختر و پسر در خانواده تغییر می‌کند چون بعد از چند سال و با به دنیا آمدن یک فرزند زن نمی‌تواند مانند گذشته اشتغال داشته باشد و این زمان آغاز مشکلات مالی و به دنبال آن آغاز مشکلات بعدی خانواده‌ها است.

پسرها چگونه دختری دوست دارند

آرایشی ملایم به چهره داشته باشید. در حد معقول به خودتان برسید ولی همه وقتتان را جلوی آینه نگذارید. نیاز نیست شبیه مدل ها باشید.
لباس هایی شیک بپوشید. به دنبال لباس های خیلی جلف، خیلی رسمی و سنگین و گرانقیمت نباشید.
به اندام خود توجه کنید و برای تناسب اندام خود ورزش کنید.
خوشبو باشید اما نیاز نیست عطر و ادکلن شما از برندهای گرانقیمت باشد.

پسرا وقتی عاشق میشن چیکار میکنن

حرکت‌های دهان قبل از کلام حرف می‌زنند!

قبل از پاسخ به سوالی که شما از او پرسیده‌اید یا وقتی در حال صحبت است، لب‌هایش را جمع می‌کند و به هم فشار می‌دهد.

رمزگشایی این رفتار: این حرکت نشانه‌ای روشن از این است که طرف مقابل شما تمام حقیقت را به شما نمی‌گوید، در واقع با این حرکت او می‌خواهد به‌خود زمان بدهد تا پاسخ یا حرفی مناسب پیدا کند. به همین دلیل حرفی که بعد از این حرکت از او می‌شنوید، نمی‌تواند کاملا دقیق و درست باشد و حتی ممکن است کاملا اغراق شده هم باشد. در این حالت احتمالا او می‌خواهد شخصیت خود را در مقابل شما بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهد و شما را آماده کند تا به درخواست ازدواجش جواب مثبت دهید. به‌خصوص اگر او در حال صحبت درباره خودش است و می‌خواهد خود را توصیف کند تا شما را تحت‌تاثیر قرار دهد، به حس‌های زنانه‌تان اعتماد کنید؛ آن‌ها به شما می‌گویند طرف مقابل در کجاها دروغ می‌گوید اما اگر این حرکت را زمانی انجام داد که می‌خواست شما را درباره موضوعی بزرگ مثل درخواست ازدواجش قانع کند، حواس‌تان را کاملا جمع کنید تا مبادا تصمیمی غیرعقلانی بگیرید. البته اشتباه نکنید این حرکت نشانه حقه‌بازی طرف مقابل نیست او فقط فکر می‌کند که اگر صادق باشد شما حرفش را باور نمی‌کنید.

وقتی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌است!

پشت دست‌هایش به سمت شماست، دست‌هایش را جمع کرده و روی میز گذاشته به‌طوری که کف دست‌هایش را نمی‌بینید.

رمزگشایی این رفتار: وقتی کف دست به سمت پایین است به‌طوری که دیده نشود نشان‌دهنده آن است که فرد موضوعی را پنهان می‌کند، وقتی خواستگار شما تنها پشت دست‌هایش را به شما نشان می‌دهد یعنی کمی حالت دفاعی به‌خود گرفته است و می‌خواهد نشان دهد که شخصیتی قوی دارد و قصد دارد به‌طور موقت توازن را به رابطه بازگرداند. به همین دلیل بهتر است در این حالت به حرف‌های او بیشتر گوش دهید مثلا انتخاب محل صحبت یا غذا یا. . . را به او بسپارید. وقتی برای نخستین بار با خواستگارتان بیرون می‌روید و او مرتب کف دست‌هایش را از شما پنهان می‌کند به این معناست که می‌خواهد مرزها را کاملا حفظ کند تا به شناخت کافی از شما برسد به همین دلیل کاملا رسمی و همانند قرارهای کاری رفتار می‌کند و تا وقتی که از جواب مثبت شما مطمئن نشود، همین رفتار رسمی را حفظ می‌کند.

وقتی دست‌هایش را بین موهایش می‌برد

رمزگشایی این رفتار: وقتی مردی چنین رفتاری می‌کند در واقع می‌خواهد برای فرد مقابل زیبا‌تر به‌نظر برسد. معمولا زن‌ها برای این‌که زیبا‌تر به‌نظر برسند راه‌های زیادی دارند ولی مردها نه، تنها راه آن‌ها برای زیباتر به‌نظر رسیدن، موهای‌شان است. چون موها بیشتر از همه در چهره به چشم می‌آیند و به راحتی می‌توانند حالت بگیرند. اگر در مرحله آشنایی برای ازدواج هستید و برای نخستین بار است که با خواستگارتان بیرون می‌روید، اگر خیلی به موهایش نرسیده و کاملا مدلی معمولی دارد و کلاهی بر سر گذاشته است یعنی می‌خواهد خود را باهوش و زیرک نشان دهد. البته اگر هم با نامزد یا شوهرتان بیرون رفته‌اید و او برای قرار با شما حسابی موهایش را مرتب کرده‌است، به او بفهمانید که از مدل موهایش لذت می‌برید چون این کار در رابطه شما تاثیر بسیاری دارد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

راه های جذب پسران برای ازدواج

چگونه مردان را به دنبال خود بکشانیم

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

چگونگی رفتار با پسر مغرور

مرد متولد فروردین چه زنی را دوست دارد

جذب پسر از راه غیر مستقیم

رابطه دوستی منجر به ازدواج



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.