no-img
نوین اطلس

راه های جذب پسران برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های جذب پسران برای ازدواج
امتیاز 5.00 ( 2 رای )
zip
بهمن ۱, ۱۳۹۶

راه های جذب پسران برای ازدواج


این مطلب در مورد موضوعات راه های جذب پسران در دانشگاه، راه های جذب پسر مورد علاقه، راه های جذب پسران مغرور، راه های جذب پسر، روش های عاشق کردن پسران، جذب مردان به خود، راه های جذب پسران در چت، روش های دلبری از پسر نوشتته شده است.

چگونه پسران را در دانشگاه جذب کنیم

جذب شدن چگونه اتفاق می افتد

پسران و مردان به دخترانی جذب می شوند که امتیازات مشابه و یا بالاتری نسبت به خودشان داشته باشند. این امتیازات بر اساس تجربه های گذشته و نیازهای برآورده نشده در نظر گرفته می شود در نتیجه با توجه به تجربه ها و نیازهای متفاوت افراد هرکس به روش خاصی به دیگران امتیاز می دهد.

مثلا اگر پسری همیشه از بی وفایی و بدقولی دوستانش در زندگی رنج برده باشد، وفاداری و صداقت برای او یک امتیاز مهم به شمار می رود و اگر با کسی که وفاداری و صداقتش را ثابت کند رو به رو شود ،به شرط پایدار بودن بقیه ی موارد، بیشترین امتیاز را به او خواهد داد.

راه ها و روش های جذب کردن پسری که به او علاقه داریم

لبخند اثر بخش وقتی می خواهید با کسی سلام و احول پرسی کنید ، ابتدا لبخند نزنید ، چون ارزش لبخندتان را از بین می برید . سعی کنید ،لحظه ای به صورت او خیره شوید ، سپس مکث کنید .
وضعیت روحی او را به طور کامل بررسی نمایید .
آن گاه با لبخندی عمیق ، گرم و سرشار از توجه و علاقه به او نگاه کنید ، لبخندی که چشمان تان را هم فرا گیرد .
این لبخند مانند موجی گرم و گیرا ، مخاطب شما را دربر می گیرد .
با این تأخیر کوتاه مخاطب شما احساس می کند که این لبخند ، صادقانه و فقط متعلق به اوست . روش هایی که در این بخش آمده ، به شما کمک می کند تا به این هدف دست یابید . شما می توانید با استفاده از این روش ها ، درنظر هر کسی ، فردی خاص باشید . و در هر جمعی نظرها را به خود جلب کنید ، حتی اگر درآن جمع فردی بیگانه و ناآشنا باشید .بیایید ، از لبخند زدن شروع کنیم .افراد موفق می دانند یکی از قوی ترین سلاح ها لبخندشان است ، به همین دلیل کاری می کنند ، با این شیوه بیشترین تأثیر را بر بیننده بگذارند .
لبخندهای کوتاه و مصنوعی ، امروزه کاربرد چندانی نداردو در هزارتوی دنیای امروزدیگر هیچ تأثیری را بر جای نمی گذارد .به رهبران بزرگ دنیا ، کسانی که سخنرانی های اساسی ، ایراد می کنند ، یا صاحبان شرکت های معتبر و مشهور نگاه کنید . هیچ یک از آنها را در حال لبخند زدن نمی بینید . افراد با نفوذ و نامی نیز در همه طبقات اجتماعی ، این چنین اند ، ولی وقتی خطوط لبخند بر چهره های شان نقش می بندد ، آن قدر قدرتمند عمل می کند .و که دنیا را به لبخند زدن وا می دارد .

تکیه گاه بچه های بزرگ شویداین نقطه اتکا را در اختیار هر کسی که ملاقات می کنید ، قرار دهید . درست در لحظه ای که به شخص جدیدی معرفی می شوید
به او پاداش دهید . همان لبخحند گرمی را که به بچه بازیگوشی که از روی پاهای شما جست و خیز می کند ، می زنید و همان توجهی را که نسبت به او دارید ، در مورد آشنای جدید خود دلنشین دهان بی دندان بچه را از او تحویل بگیرید . وقتی فرد جدید ، بتواند کاملاً به شما تکیه کند ، یعنی شما خاص بودن او را درک کرده اید !
در ده ثانیه نشان دهیم که برای خود کسی هستیم ، درون هر کسی کودکی نهفته و برای این که شما قدر و منزلت او را درک کنید ، گهواره خود را به لرزه در آورد .دوست قدیمی سالماگر می خواهید مردم به شما علاقه مند شوند ، باید به آنها نشان دهید ، چه قدر دوست شان دارید ! وقتی به دوستی ، قدیمی می رسیم ، بدون کمترین تأملی ، سرشار از گرمی و محبت با او روبه رو می شویم . ناخودآگاه خنده بر لب هایمان می نشیند . حلوتر می رویم . نگاه های مان مهربان و دوستانه می شود . و سرانجام برای در آغوش گرفتنش ، به سویش می شتابیم . ولی اغلب وقتی با فردی نا آشنا روبه رو می شویم ، با خجالت یا بی تفاوتی احساس ناخوشایندی را به او منتقل می کنیم که باعث سردی رابطه می شود .

روش های استثنایی جذب پسران مغرور

بدون منظور به او توجه کنید: دومین قدم برای جذب پسر مغرورِ مورد علاقه تان این است که بدون هیچ قصد و منظوری به او توجه بسیار زیاد نشان دهید (در این مرجله نباید به او ابراز علاقه کنید). وقتی پسری با دختری با بالاترین امتیاز رو به رو شود که به او توجه زیادی نشان دهد، خوشحالی وجودش را فرا گرفته و به آن زن جذب می شود.

در زمان مناسب ارتباط خود را کم کنید: قدم سوم برای به دست آوردن علاقه ی پسر مورد علاقه این است که میزان ارتباط خود را کاهش دهید. وقتی احساس کردید فرد مورد نظرتان تا حدودی به شما جذب شده و نسبت به شما اعتیاد عاطفی پیدا کرده است لازم است خودتان را کنار بکشید تا این احساسات در او تشدید شود. در این مرحله باید این توانایی را داشته باشید که کمی به عقب بروید و هنگامی که علاقه ی فرد مورد نظرتان نسبت به شما کم تر شد دوباره نزدیک شده و به او توجه نشان دهید. به یاد داشته باشید این عقب نشینی نباید محسوس و از عمد به نظر برسد. باید با توجیه و بهانه های موجه اینکار را انجام دهید.

تکنیک های جذب پسر

همیشه مستقیم بهش نگاه کنید. پسر ها این رو خیلی دوست دارند.
لزومی نداره که لاس بزنید. لازم نیست که برای جذب اونها کارهای جلف بکنید. همین! از پیرهنشون خیلی شیرین تعریف کنید.
صادق باشید، خودتون باشید، و شیرین باشید.
همیشه سعی کنید که روی مطالب کمی که میدونید اونها دوست دارند نظر بدید، اگه میدونید که والیبال دوست داره، بگید که خیلی دوست دارید که وقتی یک نفری که میشناسید داره بازی میکنه برید تماشاش کنید، بعد میگه. هی. من والیبال بازی میکنم میتونی بیای من رو ببینی.
خودتون رو بیچاره نشون ندید، نگذارید طرف روی شما و اطلاعاتش در مورد شما مسلط باشه. البته تفریط نکنید. طوری که قیافه شما هم براش ناشناخته باشه. در مورد چیزایی که نشون میده شما یک آدم منعطفی هستید حتماً صحبت کنید.

۴ روش حسی برای عاشق کردن پسران

مردها ۴ خواسته اصلی و اولیه ارتباطی دارند که گاهی اوقات با کوچکترین برخورد و رفتار شما اغنا می شود. در این مقاله، کارشناسان این خواسته ها را با مثالهایی برای ما توضیح می دهند. پس شما می توانید آنها را به کار ببندید.

۱- حس حمایت
مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس نویسنده کتاب “نشانه های عاشقی” معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می کند. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید. بنابراین به او برای انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید و پس از بهبود وضعیت روحیش از او تشکر کنید. این کارهای کوچک می تواند از او یک قهرمان بسازد.

به او کاری برای انجام دادن بدهید: از او بخواهید تا چیزی را تعمیر کند. با این کار، احساس موفقیتش افزایش می یابد.
نظر او را بخواهید: حتی اگر به انتخاب و سلیقه خودتان می خواهید کاری را انجام دهید، از او نظر سنجی کنید و نظر او را هم بپرسید.
گاهی اوقات لباسهای او را بپوشید: این نشان می دهد که شما او را از بین چندین مرد انتخاب کرده اید و او را قبول دارید.

۲- حس آزادی
پروفسور دن نیوهارت می گوید: مردان به خودشان اطمینان دارند که شخصیتشان بعد از ازدواج هیچ تغییری نمی کند. به او نشان دهید که شما نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید اما هرگز شخصیتش را خرد نکنید. با این کار به او حس آزادی می دهید.

برایشان محدودیت ایجاد نکنید: مردها از محدود شدن متنفرند. بنابراین، برایشان محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما دارد.

مردها را در احساساتتان شریک کنید:اگر عصبانی بودید اجازه دهید او هم احساس شما را بفهمد. او در این مواقع به شما قوت قلب می دهد.

برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید:فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است. با این کار به او نشان می دهید که برای او ارزش و احترام قائلید.

۳- حس ارزش و احترام
شاید درظاهر از خودراضی به نظر برسند اما این طور نیست. مردها نیاز دارند تا مورد احترام بقیه قرار بگیرند و قدردانی شوند. دکتر دوبرانسکی می گوید: اگر زمانی که کنار شماست، به او احترام بگذارید، او هم متقابلا دوست دارد که بیشتر به شما نزدیک شود.

او را شاد کنید:فیلم های کمدی ببینید. وقتی همسرتان ناراحت است او را بیرون ببرید.

بازی های فکری انجام دهید:فعالیتهایی که به توان ذهنی نیاز دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. شاید کمی احمقانه به نظر برسد اما اشتباه نکنید. توانایی حل مسائل و مشکلات به او ثابت می کند که شما گاهی اوقات می توانید مانند او باشید.

متفاوت و خاص باشید:وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می برد. او را به جمعی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر هستید.

۴- حس راحتی و آسایش
الن هیرچ پزشک متخصص درمان های بویایی و چشایی معتقد است که عاشق شدن حاصل وابستگی شدیدی است که زمانی اتفاق می افتد که اکسی توسین در مغز فوران می کند. شما هورمون های عشق را که توسط آنها برای هم متناسب به نظر میرسید رها می کنید. زمانی که او با شما احساس راحتی و لذت می کند، به قلمرو عشق نزدیک شده است. پس موارد زیر را امتحان کنید.

اجازه دهید شما را مرتب و اراسته ببیند:ارایش کردن جلوی همسرتان حس صمیمیت و علاقه را بینتان بیشتر می کند زیرا این همان چیزی است که مردهای دیگر از دیدن آن ناتوان اند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است. پس آراسته باشید.

سه سیاست برای جذب مردان به خود

۱: سر خود را شلوغ کنید. هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!

۲: هیچوقت نشان ندهید که اذیت می شوید. بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب می شوند این است که مدام شکایت می کنند که «چرا دیشب\دیروز\فلان موقع به من زنگ نزدی؟» اینجور سوال ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می کند. اینکه بگویید، «قبلاًها اینکار را می کردی» حتی اوضاع را بدتر هم می کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

۳: احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

۴: به ظاهرتان توجه کنید. شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

سه اصل برای جذب پسران در چت

اصل اول -سر سنگین باشین : لطفا برای جلب توجه سوژه مورد نظر زمانی که اون دور و بر هست ،بلند بلند نخندید! حرکات ژانگولر انجام ندین ! خودتون رو زمین نندازین که بیاد بلندتون کنه ! دوستتون رو هل ندین که مثلا شوخی قبیله ای بود! با موبایل حرف میزنید فحش ندید ! و در یک کلمه آدم باشین!

اصل دوم-بی محلی کنین : طبق اصل “ناز و نیاز” اگر ناز داشته باشین ، اون احساس نیاز میکنه و برعکس . وقتی جایی وارد میشید که سوژه هست ، ترجیحا بذارید اون اول سلام کنه! اگر نکرد ، شما هم بروی خودتون نیارید. وقتی بالاخره بعد از چند دقیقه یا چند ساعت! روش کم شد و آمد جلو حال و احوال ! متجب بنشین و وانمود کنین که اصلا متوجه حضورش نبودین !

اصل سوم -مودب باشید: این اصل نه تنها با دو تا اصل بالا در تناقض نیست ، بلکه مکملشون هم هست . زمان صحبت با سوژه مورد نظر مودبانه ترین جملاتی رو که بلدین بکار ببرین .

تبصره : اگر مودبانه ترین حال و احوالتون ” سلام خره ” ست ! لطف کنین و در اسرع وقت یک فزهنگ معین بخرین و کمی تمرین فرهنگ کنین!

۳ روش جالب برای دلبری از پسر

روش ۱:

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

روش ۲:

باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

روش ۳:

باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

بیشتر بخوانید:

جذب پسران به خود ( تضمینی)

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

حرفهایی که مردان را عاشق میکند

قانون جذب مردان

مرد تیر از چه زنی خوشش می آید

نشانه های عاشق شدن در زبان بدن

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن

ابراز علاقه به پسر در دانشگاه



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.