no-img
نوین اطلس

دختر مورد علاقه پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دختر مورد علاقه پسران
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶

دختر مورد علاقه پسران


این مطلب در مورد موضوعات ویژگی دختر مورد علاقه پسرها، رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان، جذب مرد مورد علاقه، اندام مورد علاقه مردان، جملات مورد علاقه مردان، لباس زنانه مورد علاقه مردان، رفتارهای زنانه چیست نوشته شده است.

ویژگی دختر مورد علاقه پسرها

همه مردها مهربانی را دوست دارند
مهربان باشید، شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها نیازمند جنبه مهربانانه زنان زندگی خود هستند. شاید شما حتی بیشتر از او با مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه برخورد داشته باشید اما یادتان باشد که مردان معمولا بیشتر از شما در گذر زندگی و در برخورد با مشکلات فرسوده می‌شوند و برای همین حتی ذره‌ای کوچک از مهربانی می‌تواند حال‌شان را خوب کند. باور کنید که اگر در مهربانی کردن پیشقدم شوید شما هم سود خواهید کرد و زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید مهربانی خواهید دید.

زنده باد حال خوب، زنده باد عشق
این روزها خیلی از جوان‌ها می‌گویند عشق‌های آتشین ابدی فقط در قصه‌ها و افسانه‌های قدیمی پیدا می‌شوند و امروز از عشق‌های زمینی، فقط شبحی رنگ‌پریده باقی مانده است. آنها می‌گویند عمر «دوستت دارم» و «عاشقتم» بسیار کوتاه است و همیشه باید به احتمال پایان هر شور و هیجان و التهاب و حتی دیوانگی فکر کرد. اما ما سعی می‌کنیم خوش‌بین بوده و به معجزه عشق باور داشته باشیم و در خلسه آن زندگی کنیم.

زندگی یعنی شادی‌های کوچک و اتفاقات کوچک و همین نکته‌های کوچک هستند که می‌توانند شادی‌ها و اتفاقات کوچکی را رقم بزنند که به زندگی ما معنایی متفاوت ببخشند و حال ما را خوب کنند و مگر چیزی مهم‌تر از حال خوب در یک ارتباط و اصلا در کل در زندگی وجود دارد؟اگر حال شما خوب باشد و حال کسی که دوستش دارید خوب باشد، عشق می‌تواند در ارتباط شما حکمفرما شود و لحظه‌های بی‌نظیر و نابی را در زندگی‌تان رقم بزند.
کمتر مرد ایرانی را پیدا خواهید کرد که روزانه، آن هم چندبار، عشقش و علاقه‌اش را به زبان بیاورد. قطعا شما دوست دارید که بارها و بارها بشنوید و دائم در مورد دوست داشتن حرف بزنید و حتی ناز کنید و ناز کشیدن را ببینید. اما در زندگی مشترک و در ارتباط طولانی‌مدت خیلی چیزها تغییر می‌کند

این یک مورد را نشکنید
«به غرورش اهمیت بدهید» شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟ شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از همسرش بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان لذتبخش هم هست که همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان این مرد همچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست. به هزار و یک دلیل مردان دوست دارند «قوی» ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است که زنی که دوستش دارند آنها را قوی بداند. همیشه این حس را به مردتان بدهید که درنهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد، تحت هیچ شرایطی هم چه درمورد مسائل مالی، چه درمورد مسائل احساسی و ارتباطی غرور او را نشکنید. اگر شکست خورده با او مهربان باشید، مطمئن باشید که همراه بودن و همدم بودن شما را در چنین شرایطی همیشه در خاطرش خواهد داشت همان‌طور که ممکن است یک زخم‌زبان یا متلک شما را همیشه در ذهنش نگه دارد.

ابراز عشق‌ مردها فرق می‌کند
توقعات خود را منطقی کنید، باور کنید و باور داشته باشید که مردها و زن‌ها با هم فرق دارند. کمتر مرد ایرانی را پیدا خواهید کرد که روزانه، آن هم چندبار، عشقش و علاقه‌اش را به زبان بیاورد. قطعا شما دوست دارید که بارها و بارها بشنوید و دائم در مورد دوست داشتن حرف بزنید و حتی ناز کنید و ناز کشیدن را ببینید. اما در زندگی مشترک و در ارتباط طولانی‌مدت خیلی چیزها تغییر می‌کند. باور کنید مردی که حواسش به شما و زندگی‌تان و نیازهای‌تان است، در هر روز زندگی مشترک با ده‌ها عمل و رفتار کوچک و بزرگ عشقش را به شما نشان می‌دهد، پس لطفا بهانه نگیرید و بحث نکنید و غر نزنید. اگر چشمان‌تان را به رفتار او باز کنید قطعا نشانه‌های عشق و علاقه او را پیدا خواهید کرد و آن‌وقت نیازی نیست که خودتان و او را وارد روند فرسایشی «چرا نمی‌گی؟»، «چی میشه یه دوست دارم بگی»، «همیشه باید یادت بیارم که بگی» و… بکنید که می‌توانند عشق را کمرنگ کنند.

رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان

مردها دنبال خانمی می گردند که در نظرشان جذاب باشد. خانم ها اغلب تصور می کنند که مردها خیلی سطحی نگر بوده و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد وضعیت ظاهری خانم می باشد. مردها لزوما به دنبال خانم های کمر باریک نمی گردند و اکثر آنها از خانم های چهل کیلویی خوش شان نمی آید، بلکه آنها می خواهند کسی را داشته باشد که به وضعیت ظاهری خود افتخار کند (البته این کار را نباید بیش از اندازه انجام دهد). مردها از داشتن نامزدی که قیافه خوبی داشته باشد لذت می برند و من فکر نمی کنم که مردی چیزی جز این به شما بگوید.

مردها به دنبال خانم هایی هستند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. کسی که آنها را به خاطر خودشان بخواهد، کسی که بتوانند به او ایمان داشته باشند. شاید برایتان عجیب باشد اما برخی از خانم ها قابل اعتماد نبوده و بسیار بی وفا هستند. همین امر باعث می شود که مردها محتاط تر عمل کنند. بوسه روز عید و یا عشق بازی ها اصلا به حساب نمی آیند و این جزئی از خصوصیات خانم هاست. آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزار هستند و به دنبال کسی می گردند که بتوانند از صمیم قلب به او اعتماد کنند.

مردها می خواهند برای خود تشکیل زندگی خانوادگی دهند و به دنبال شریکی هستند که بتواند با او در خانه زندگی کند. خانم هایی که در محیط های اجتماعی فعالیت می کنند برای مردها قابل قبول تر هستند چرا که آقایون تصور می کنند خیلی بهتر می توانند با این گونه افراد ارتباط برقرار کنند و ارتباطشان پایدار تر خواهد بود.

مردها به دنبال خانم هایی با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم ها آنها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.

جذب مرد مورد علاقه

۱- خودتان باشید

آدم ها به محض اینکه می فهمند رابطه به مسیری که پایانش ازدواج است پیش می رود، دیگر آن طور که هستند رفتار نمی کنند. آن ها وقتی این موضوع را می فهمند، می خواهند جامعه پسند و خانواده پسند رفتار کنند و همین رفتارهای ساختنی به رابطه شان آسیب می زند.

مراقب باشید برای مجاب کردن فردی که دوست دارید با او ازدواج کنید، به چنین دامی نیفتید. اگر قصد ازدواج دارید، هرگز سعی نکنید خودتان را بهتر از آنچه هستید نشان دهید. وقتی ناخودآگاه یک رفتار ساختگی را ابراز می کنید، مچ خودتان را بگیرید و از خود بپرسید «آخرش چه؟ تا کجا می توانم به بازی وانمود کردن ادامه دهم؟»

گذشته از این اگر می خواهید با او ازدواج کنید، باید ۲۰ تا ۳۰ درصد بدتر از آن چیزی که امروز می بینید، تصورش کنید؛ آیا اگر او ۳۰ درصد بدتر از اینکه هست شود، باز هم می توانید کنارش زندگی کنید؟

۲- شبیخون نزنید

هیچ چیز مثل صحبت کردن از ازدواج در همان برخورد اول نمی تواند یک مرد را بترساند. پس با عجله کردن در بیان این خواسته، او را پس نزنید. به جای اینکه به فکر پیدا کردن راهی برای محاصره کردن او بگردید،

این تصور را برایش ایجاد کنید که «هرچه در او می گردم چیزهای بهتری پیدا می کنم و حالا که بیشتر می شناسمش، فکر می کنم او می تواند زنی باشد که تمام عمرم را در کنارش بگذرانم!»

۳- خودتان را گول نزنید

می گوید هنوز برای ازدواج کردن آماده نیست ؟ بیشتر از دو سال است که منتظر هستید اما او انتظار صبوری بیشتری دارد؟ انتظاری که از دو سال فراتر برود، می تواند معنای بی میلی او به ازدواج کردن را به دنبال داشته باشد.

کسی که بعد از گذشتن دو سال از رابطه، موضوع ازدواج را پیش نمی کشد و امروز و فردا می کند، شاید شما را نمی خواهد و شهامت ابراز کردنش را ندارد، یا شاید از تنها ماندن می ترسد و نمی خواهد شما را از دست دهد اما میلی به ازدواج کردن و قبول مسئولیت هم ندارد.

اگر با چنین مردی رو به رو شدید، به او بگویید مشکلاتت به خود مربوط است و من نمی توانم وقت و انرژی بیشتری را برای روشن شدن وضعیت زندگی تو صرف کنم.

در چنین موردی، باید قاطعانه، رک و در نهایت ادب، ماجرا را تمام کنید؛ اما اگر فقط تهدید به رفتن می کنید و با هر خواهش دوباره منتظر روزی که با شما ازدواج کند، می مانید، مطمئن باشید که چیزی در رابطه شما بهتر نخواهدشد.

یادتان باشد :
اگر بیش از اندازه به یک مرد آویزان شوید، او را پس خواهید زد.

۴- سریش نباشید

اگر بیش از اندازه به یک مرد آویزان شوید، او را پس خواهید زد. نکند می خواهید ضعف هایتان را با کوتاه کردن زمان آشنایی بپوشانید و به همین دلیل با وجود انکارکردن های او اصرار دارید هرچه زودتر جشن عروسی بپا شود؟

اگر تصور می کنید طولانی شدن دوره شناخت و عقد و نامزدی باعث زده شدنش از شما می شود و ممکن است بعد از چند ماه خیال ازدواج کردن با شما از سرش بیرون برود، چطور می خواهید او را یک عمر کنار خودتان نگه دارید؟

باور کنید اگر همین انرژی را برای قوی تر کردن خودتان و بالابردن توانایی هایتان بگذارید به نتیجه بهتری می رسید. فراموش نکنید مردی که در زمان آشنایی تمایلی به ازدواج ندارد، به احتمال زیاد بعد از راضی شدن به ازدواج هم تا ابد در کنارتان نمی ماند.

اندام مورد علاقه مردان

آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است.

فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود.

اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.

اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند.

اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

جملات مورد علاقه مردان

– تقدیر و تشکر از مردها: هر عبارت یا جمله‌ای که در بر دارنده‌ی تقدیر و تشکر از رفتار یک مرد باشد موجب خشنودی‌اش می‌شود؛ چرا که مردها دوست دارند از آن‌ها تقدیر شود. اگر هر ماه که با دست خود نفقه را به همسرش تقدیم می‌کند، همسرش پیششانی او را ببوسد و به او بگوید: «خدا روزی‌ات را زیاد کند و تو را غنی گرداند و این از فضل و خیر توست» بسیار خوشحال می‌شود.

– ستایش پیشرفت‌هایش: مرد بسیار دوست دارد که از پیشرفت‌ها و کارها و تلاشش تعریف شود در حقیقت آن‌ها دوست دارند همسرشان تلاششان را ببیند. مثل تشکر و قدردانی از زحمات و خستگی او به خاطر خانواده، یا تشکر برای تلاش‌اش به خاطر به پایان رساندن انجام معامله‌ای.

یک نکته مهم در دنیای مردان وجود دارد که لازم است آن را بدانیم و آن این‌ که هرچه سن مرد بالا می‌رود، کلمات و جملاتی که او مایل به شنیدن آن‌هاست و کارهایی که دوست دارد در قبالشان انجام دهید تغییر می‌کند، به عبارت دیگر علایق و سلایق با بالا رفتن سن تغییر می‌کند.

پس پسر ۲۰ ساله با یک مرد ۴۰ ساله فرق دارد و این دو با یک مرد ۶۰ ساله متفاوت هستند؛ چرا که مردان با مرور زمان در تجدی و تغییر از زنان سریع‌تر پیش می‌روند.

بنابراین زن زیرک و باهوش روی تغییر اعمال و جملاتش در زمان‌های متفاوت حساس و حریص است و با این کار باعث می‌شود مرد بیشتر به او تعلق خاطر پیدا کرده و برای کارهای جدیدی که همسرش می‌خواهد انجام دهد مشتاق است.

– احساس این‌ که به او نیاز دارید: مرد دوست دارد که همسرش به او وابسته باشد حس تکیه‌گاه بودن، مردانگی را در آن‌ها تقویت می‌کنند، نیازهایتان را به مردهایتان بگویید این‌گونه احساس موفق بودن را در خود حس می‌کنند، برای استقلال خود تلاش نکنید بلکه همیشه به شوهرتان تکیه دهید، که این امر محبت را میانتان بیشتر می‌کند.

لباس زنانه مورد علاقه مردان

مد برای بسیاری از خانم ها یعنی انتقال سبک و شخصیت خود به افراد است. اما برخی رنگ های خاص وجود دارند که مردان خیلی دوست دارند در لباس های خانم ها ببینند. این رنگ ها نیز براساس تحقیقات روانشناختی از مردان به دست آمده است.

قطعا که خانم ها برای خودشان لباس می پوشند اما شاید برای شما جالب باشد که این موضوع را بدانید.

مشکی
یکی از اصلی ترین رنگ هایی که مردان دوست دارند رنگ مشکی است. مردان زنان را در رنگ مشکی پیچیده، باکلاس و مبهم می بینند.

قرمز
قطعا یکی از رنگ هایی که مردان عاشقش هستند. این رنگ زنانگی ، خونگرم و صمیمیت را انتقال می دهد. اما دقت داشته باشید که استفاده زیاد از این رنگ انسان را دلزده می کند. یعنی سرتا پا قرمز پوشیدن، بلکه قرمز در کنار رنگ های دیگر به ویژه مشکی جذابیت بیشتری پیدا می کند.

آبی روشن
یکی از رنگ های محبوب مردان آبی روشن است. این یک رنگ عمومی زنانه نیست اما خانم ها با آبی پوشیدن این پیام را انتقال می دهند که مثبت ، صادق و آرامبخش هستند. به ویژه هر چه از طیف رنگی روشن تر استفاده کنند.

صورتی
صورتی لطیف، زنانه و جذاب است. استفاده از صورتی های تند یا زیاد شما را تبدیل به دختربچه می کند. اما استفاده صحیح و ملایم از طیف روشن صورتی شما را بسیار دوست داشتنی می کند.

سفید
کمتر مردی را می توانید پیدا کنید که دوست نداشته باشد شما سفید بپوشید. سفید پاک ، با کلاس و خاص است و احساس مثبتی به مردان انتقال می دهد. سفید مناسب اغلب رنگ پوست هاست و به راحتی با سایر لباس ها ست می شود.

رفتارهای زنانه چیست

رفتارهای زنانه زیر برای مردان جذاب است:

زنانی که با اندام‌شان مشکلی ندارند
اگر تصور می‌کنید هر زنی برای زیبایی باید لاغراندام و کمرباریک باشد، در اشتباه هستید. این کلیشه را کنار بگذارید و فراموش کنید. نمونه‌های فراوانی از زنان جذاب چاق و لاغر وجود دارد. برای اینکه یک زن جذاب‌تر به‌نظر بیاید نیازی نیست لباس‌های بسیار تنگی که ۲ سایز برایش کوچک است، بپوشد. لباس باید با اندام هماهنگ باشد. شاید تپل‌ بودن با الگو‌های رایج عالم مد مطابق نباشد، ولی آن هم می‌تواند نوعی از زیبایی باشد.

زنانی که حال خوب‌ روحی را در اولویت قرار می‌دهند
این زنان به دنیا توهین نمی‌کنند و در مقابل اتفاقات بد زندگی موضع نمی‌گیرند. هیچ چیز احمقانه‌تر از این نیست که فکر کنید سرنوشت‌تان سیاه است و همیشه اتفاقات بد برای‌تان پیش می‌آید. هرکسی در دنیا دلایلی برای زنده بودن دارد. این بستگی به خودمان دارد که از اتفاقات زندگی‌مان به بهترین شکل بهره ببریم یا سر هر موضوعی اعصاب‌مان را خرد کنیم.

زنانی که خوشرویی و دلنشینی بخشی از وجودشان شده است
یک زن جذاب همیشه مراقب است که چگونه به‌نظر می‌آید. این به آن معنا نیست که به خودتان فشار بیاورید تا همیشه لبخند بزنید. این به آن معناست که همیشه دلنشین و درخشان باشید. نباید تنها پیش دیگران خوب باشید، بلکه باید وقتی که تنهایید نیز از خودتان لذت ببرید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

روش های عاشق کردن پسران

راه های جذب پسران مغرور

خصوصیات زنانه مورد علاقه مردان

راه های جذب پسران برای ازدواج

راه های جذب پسران مغرور

پسران عاشق چگونه دخترانی میشوند؟

راز جذب دختر

مرد متولد مرداد چه زنی را دوست دارد

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

ویژگی دختر مورد علاقه پسرها و رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان و اندام مورد علاقه مردان و جملات مورد علاقه مردان و لباس زنانه مورد علاقه مردان برای جذب مرد مورد علاقه. رفتارهای زنانه چیست؟



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.