no-img
نوین اطلس

دعای عشق دیوانه وار در مرد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای عشق دیوانه وار در مرد
امتیاز 3.82 ( 11 رای )
zip
مرداد ۲, ۱۳۹۷

دعای عشق دیوانه وار در مرد


برای عشق دیوانه وار در مرد نوین اطلس دات کام این مطلب را به صورت اختصاصی برای شما گردآوری کرده است. در این مطلب دعای عشق دیوانه وار از راه دور معرفی می شود که عشقی جاودان در طرف مقابل به وجود می آورد. طلسم عشق فوری باعث می شود معشوقتان خیلی سریع عاشق و دلباخته ی شما شود. دعای دیوانه کردن محبوب و طلسم دیوانه کردن معشوق از جمله دعاهای ایجاد عشق دیوانه وار در هر مردی می باشند. دعای محبت وقویترین طلسم محبت دعاهایی برای ایجاد مهر و محبت می باشند و در آخر طلسم بیقراری معشوق معرفی شده است که باعث ایجاد بیقراری و دلتنگی در فرد مورد نظر شما می شود.

دعای عشق دیوانه وار از راه دور

اگر به دنبال این باشیم که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح رو به قبله بایستید و دستان خود را بالا ببرید و یازده مرتبه بخوانید و در مابین عینین ( یشفع عنده ).

باید از خدا طلب کنیم معشوقمان را دیوانه خود کنیم. با اینکار می توانید کاری کنید که مرد مورد علاقه تان چنان عاشق شما شود که چنین عشقی تا به حال ندیده اید.

این عمل را با نیت پاک و حلال انجام دهید. اگر قصد شما آزار رساندن به دیگران باشد مورد خشم و غضب خداوند قرار می گیرید.

طلسم عشق سریع و فوری

برای اینکه فردی خیلی زود و سریع عاشق شما شود novinatlas.com طلسم عشق فوری را به شما معرفی می کند. این طلسم با دعای زیر که آیه ای برای ایجاد مهر و محبت می باشد امکان پذیر است. این آیه را در روز های جمعه ۱۰۰ مرتبه بگویید. سپس نیت کرده و غسل کنید و در هنگام غسل آیه را زیر لب تکرار کنید. در پایان غسل از خدا بخواهید با عاشق کردن طرف مقابلتان راه رسیدن به او را هموار کند.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای ذکر اسم برای دیوانه کردن محبوب و معشوق

برای دیوانه کردن محبوب و معشوق این طلسم بسیار مفید و موثر است و نوین اطلس دات کام دریافته خیلی زود به نتیجه می رسد:

اگر می خواهید به وصال او برسید روز پنج شنبه بعد از نماز صبح وعشاء ۱۰۱ صلوات بفرستید سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» راتکرار کنید .بعد از آن دوباره ۱۰۱ صلوات بفرستید.  سپس دو رکعت نماز شکر بخوانید و در هر رکعت در قنوت ۳۰ بار ذکر یا عزیزت الله را تکرار کنید. بسیار مجرب است و شکی در آن نیست.

دعای محبت برای احضار سریع حبت

برای جلب محبت هر شخص دعای محبت زیر را هفت مرتبه بخوانید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد و دعا را به او بدمید. هربار که او را می بینید با نیت خالص این عمل را تکرار کنید.

لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًافَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

طلسم عجیب برای بیقراری معشوق

طلسم مجربی برای بیقراری معشوق وجود دارد که باید دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قرار دهید و آن را در جایی نزدیک به خانه ی معشوق بگذارید.  زبان آن شخص بسته می شود و نسبت به شما به شدت بیقرار خواهد شد.

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

این طلسم محبت واقعا قوی است

در این مطلب از نوین اطلس به صورت اختصاصی قویترین طلسم محبت را به شما معرفی می کنیم. برای جلب محبت هر شخص وضو بگیر و دو رکعت نماز به جای بیاور و در هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه این آیه را بخوان

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً واللهُ غَفورٌ رَحیم

سپس به سجده برو و نیت کن و ۷ مرتبه دعای زیر را بخوان:

الضُّعْفِ فَقالَ یا فاطِمَهُ ایتینى بِالْکِساءِ الْیَمانىِّ وَ غَطّینى بِهِ فَاَتَیْتُهُ بِالْکِساءِ الْیَمانى فَغَطَّیْتُهُ بِهِ وَ صِرْتُ اَنْظُرُ اِلَیْهِ وَ اِذا وَجْهُهُ یَتَلَأْلَؤُ کَاَنَّهُ الْبَدْرُ فى لَیْلَهِ تَمامِهِ وَ کَمالِهِ فَما کانَتْ اِلَّا ساعَهً وَ اِذا بِوَلَدِىَ الْحَسَنِ قَدْ اَقْبَلَ وَ قالَ اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُمَّاهْ فَقُلْتُ وَ عَلَیْکَ السَّلامُ یا قُرَّهَ عَیْنى وَ ثَمَرَهَ فُؤادى فَقالَ یا اُمَّاهُ! اِنّى اَشُمُّ عِنْدَکِ رائِحَهً طَیِّبَهً کَاَنَّها رائِحَهُ جَدّى

اگر واقعا می خواهید دیوانه وار عاشقانه شود

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

طلسم عشق فوری

دعا برای سر به راه شدن شوهر

راه های تسخیر قلب پسران

چگونه توجه شوهرم را جلب کنم

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

شوهرم از زنان دیگر تعریف میکند

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.