no-img
نوین اطلس

دعا برای سر به راه شدن شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای سر به راه شدن شوهر
امتیاز 3.91 ( 11 رای )
zip
دی ۱۱, ۱۳۹۶

دعا برای سر به راه شدن شوهر


این مقاله در مورد دعا برای خیانت نکردن مرد به زن، دعا برای مطیع شدن مرد، دعای وفاداری شوهر، دعا برای چشم چرانی شوهر، طلسم شوهر، دعا برای بستن زبان شوهر می باشد.

دعا برای خیانت نکردن مرد به زن

دعای موثر پیشگیری از خیانت شوهر
همه دعاها متبرک می باشند و اگر با خلوص نیت خوانده شوند مورد استجابت قرار خواهند گرفت ماه رجب یکی از ماه های مهم و بسیار مقدسی می باشد که در این ماه دعای خیلی از افراد مورد استجابت خداوند قرار گرفته است این دعا هم یکی از دعاهای متبرک و سریع الاجابه می باشد شما اگر این دعا را هر روز بخوانید شما را خیانت شوهرتان در امان نگه خواهد داشت در ادامه جزئیات دعای موثر پیشگیری از خیانت شوهر را در سایت سماتک خواهید خواند در ادامه با ما همراه باشید.

در بلبشوی نظریه‌های ضد و نقیض اجتماعی و راهکارهای من در آوردی روانشناسان پیدا کردن مرشدی که راه را از چاه نشانمان دهد کار سختی نیست؛ فقط کافی است طالب باشیم تا نوری قدسی راه را نشانمان دهد.

تاهل نوعی پایبندی و تعهد زوجین نسبت به یکدیگر را ایجاد می کند که این تعهد دو طرفه است. این تعهد به قدری مهم است که اساس اعتماد در یک زندگی مشترک است و در صورت شکستن این تعهد توسط هر کدام از طرفین از بین رفته یا دچار آسیب های جدی می شود.

ریشه بخش قابل توجهی از جنایات خانوادگی و طلاق ها در خیانت زوجین نهفته است و خانواده ها باید سعی کنند با پرهیز از این کار زندگی خود را در معرض انواع آسیب های اجتماعی مهلک قرار ندهند.

متاسفانه بی وفایی و خیانت همیشه وجود داشته ولی متاسفانه در سال های گذشته به جای بررسی دلایل و تبعات آن در جامعه به پاک کردن صورت مساله پرداخته ایم. اما اکنون و با افزایش آمار بی وفایی همسران نسبت به یکدیگر در جامعه عده ای از کارشناسان و آسیب شناسان به طرح موضوع پرداخته و درصدد حل آن بر آمده اند.

اما براستی چرا برخی از مردان خیانت می‌کنند؟همه مردان تا حدی می‌دانند که خیانت کار درست و پسندیده ای نیست و از ابتدا بیشتر آنها حتی اجازه نمی دادند که فکر خیانت به ذهنشان خطور کند ولـی مـتاسـفانه گاهی دچار این اشتباه و گناه بزرگ می‌شوند.

کارشناسان حوزه خانواده از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل انگاری زنان، اخلاق و رفتار غیر قابل تحمل همسر، بولهوسی و هوسرانی، عقده‌ها‌ی جنسی، زیاده خواهی و تنوع طلبی ، بی خطر شمردن خیانت و عدم رقبت زن به داشتن روابط با شوهر خود را از مهمترین دلایل خیانت به همسر معرفی کرده‌اند؛ اما حضرت علی(ع) در تعبیری ظریف ریشه پاکدامنی را یک چیز معرفی کرده است: حیا.

امیر المومنین(ع) تضمین کرده‌اند در صورتی که در شما ریشه حیا نخشکیده باشد، میوه پاکدامنی خواهید داد.

حیا برای روح انسان همان نقش گلبول‌های سفید برای بدن را بازی می کند. گلبول‌های سفید عامل بازدارنده و محافظان بدن به حساب می آیند تا در صورت حمله عوامل بیرونی به مقابله با آنها بپردازند. حیا نیز در شرایطی که عوامل بیرونی همانند از بین رفتن عشق و علاقه، عدم جذابیت همسر، سهل انگاری زنان و امثالهم به روح انسان حمله ور شوند از آلوده شدن شخص به بیماری خیانت جلوگیری می‌کنند. در صورت از بین رفتن و یا ضعیف شدن حیا در شخص احتمال تاثیر گذاری این عوامل بیرونی بیشتر می شود.

بی حیایی زنگ خطری است که با مشاهده آن باید گوش به زنگ باشیم که امروز یا فردا همسرمان به وادی خیانت بی افتد. پس اگر می‌خواهید همسرتان به شما خیانت نکند با امر به معروف و نهی از منکر در مقابل بی‌حیایی بایستید.

امام على علیه السلام: اَصلُ المُروءَهِ الحَیاءُ وَ ثَمَرَتُهَا العِفَّهُ؛
امیر المومنین (ع) می فرمایند: ریشه مردانگى حیا و میوه اش پاکدامنى است.

(غررالحکم، ج۲، ص۴۱۸، ح۳۱۰۱)

دعا برای مطیع شدن مرد

طلسم مطیع کردن افراد

یا رَحمنُ کُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَه
اگر کسی بد خلق باشد و مردم از خلق بد او به زحمت بیافتند و خواهند او سلیم شود باید پنهان از او این اسم رابر حریر سفید با مشک و زعفران بنویسد و بنام او و نام مادرشبه ابجد کبیر و در مکانی پاک دفن کند در نهاد وی اصلاح شود و اگر برای محبت باشد بنام مطلوب ۳ روز روزه بگیرد و هر روز ۵۰۰ مرتبه این اسم را بخواند و بعد از ۳ روز به حمام رود که درب آن مقابل قبله باشد غسل کند و چون بیرون آید این اسم را بر کف دست راست بنویسد و در برابر مطلوب برود و دست در سینه نهدو باید در کار حلال انجام شود

دعای وفاداری شوهر

دعای ذیل معروف به دعای وفاداری و محبت همسر است . فردی که نمیخواهد شوهرش همسر دوم اختیار کند و به نحوی میخواهد که زندگیش به اذن و اراده پروردگار از دوام و استحکام بهتر برخوردار باشد، و مهر و محبت شوهرش هم نسبت به او بیشتر شود و وفاداری بیشتر داشته باشد، اگر آیه شریفه ذیل را با گلاب و زعفران در سه برگه نوشته، اولی را به مطلوب بنوشاند. برگه دوم را زیر یا داخل بالش مطلوب بگذارد و برگه سوم را با خود به همراه داشته باشد ان شاء الله به اذن باریتعالی به خواست خود خواهد رسید.

آیه شریفه این است:

(لا یحل لک النساء من بعد والا ان تبدل بهن من ازواج ولو اعجبک حسنهن الا زوجتک).

توجه شود:

اسم خودش و مادرش را هم در ورقه بنویسد و شرایط عمومی نوشتن دعا را رعایت کند.

التماس دعا

دعا برای چشم چرانی شوهر

رفتار هر انسانى متأثر از ویژگى‏هاى شخصیتى او است، اگر روح تقوا بر شخصیت فردى حاکم باشد، رفتار او نیز رنگ معنوى اخلاقى دارد و نگاه کردن از این قاعده مستثنا نیست بنابراین کنترل چشم تابعى از روح تقوا است که اگر در آدمى پدیدار شد، به تبع آن کنترل چشم نیز به دنبال آن خواهد آمد. راهى که گناه نکردن را در طول زندگى تضمین کند، براى افراد عادى بشر سهل نیست؛ زیرا انسان موجودى مختار و داراى تمایلات گوناگون است. در عین حال با عزمى آهنین و مبارزه‏اى دائمى و تدریجى با نفس، مى‏توان به چنین جایگاه رفیعى دست یافت. شرایط محیطی نیز تأثیر زیادی در رفتارهای انسانی دارد. قطعا حضور همسر شما در کشوری اسلامی با ظاهری مقیدتر به آموزه‌های دین، رفتاری متفاوت از آنچه در کشور غیر اسلامی است را درپی دارد.
این نکته اساسی‌ را باید در نظر داشته باشید که با این فرض که نگاه او، شهوت آلود باشد (که این مطلب برای شما هم ثابت نیست) شما در جایگاه آمر به معروف و ناهی از منکر هستید؛ نه کسی که بخاطر گناه دیگری، سوهانی باشد برای از بین بردن توان روحی و جسمی خود و طرف مقابل. نهی از منکر نیز داری مراحل خاص خود است که قطعا شما فراتر از آن، وظیفه‌ای نخواهید داشت. شما ابراز ناخشنودی خود را از این امر هم با ناراحتی و هم با تذکرات رفتاری و کلامی ابراز داشته‌اید. حق برخورد فیزیکی هم ندارید. پس باید چه کنید:
۱. هرگز در این مورد در مقابل دیگران با او صحبت نکنید و تذکر ندهید.
۲. این مطلب را با نزدیکان خود درمیان نگذارید، مگر افراد رازداری و آگاهی که بتوانند روی همسر شما تاثیر داشته باشند و او را از این رفتار بازدارند؛ آنهم بصورتی که نفهمد شما با نفر سوم صحبت کرده‌اید.
۳. وظایف خود را به عنوان همسر به خوبی انجام دهید.
۴. رابطه عاطفی خود را با همسرتان گسترش دهید. (در صورت ابراز تمایل در مکاتبات بعدی، آنها را تقدیم نگاهتان خواهیم نمود)
۵. به ظاهر خود در خانه و هنگام حضور او برسید. آنگونه آرایش کنید و لباس بپوشید که او دوست دارد.
۶. به بهانه‌های مختلف او را از دیدن فیلمهای مذکور بازدارید؛ مثلا به دیدار دوستان مورد اعتماد بروید، فیلم مناسبی تهیه کنید و با هم ببینید و …
۷. در موقعیت‌های مناسب عاطفی، با لحنی آرام به او تذکر دهید و هرگز در این مورد با او مشاجره نکنید.
۸. احتمالا مجالسی مذهبی هم وجود دارد که بتوانید در انها حضور یابید. اگر همسرتان امتناع می نماید می‌توانید از مسوولین چنین مجالسی بخواهید که به بهانه کمک در موقعیتی که همسرتان در آن تبحر دارد یا علاقمند است، او را به چنین محافلی بکشانند.
۹. او را تشویق به مطالعه پیوسته در عوالم پس از مرگ و احوال برزح و قیامت نمایید.
۱۰. او را به انجام فرایض دینی (بویژه نماز) ترغیب نمایید.
۱۱. سعی کنید ارتباط جنسی خود را متنوع و بیشتر نمایید.
۱۲. خود شما نیز مواقب ارتباطات کلامی و بصری خود در مقابل نامحرم باشید تا بهانه‌ای برای او نباشد.
۱۳. نصب تصاویر معنوی در خانه نیز (در صورتی که به تنش با او نمی‌انجامد) مفید است.
۱۴. در روایتى از امام عسکرى(ع) آمده است: «برگرداندن صاحب عادت از عادتش مانند معجزه است». بحارالانوار، ج‏۱۴، ص ۳۸. پس صبور باشید و در این راه از توکل به خدا و توسل به ائمه (علیهم السلام) غافل نشوید.
خواهر گرامی، موفقیت در نیت خیرتان را از درگاه الهی آرزومندیم و منتظر مکاتبات بعدی شما هستیم.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

طلسم شوهر

هر روز۱۴۲مرتبه بگویید (یاسین) جهت آمرزش گناهان
هر روز ۱۰۰مرتبه بگویید (وَ اَلْقُرانِ اْلحَکیمِ) جهت زیادی نعمت

دعا برای بستن زبان شوهر

۱۳۱مرتبه بگویید (اِنَّکَ لَمِنَ الْمُرسَلِینَ) برای دمیدن به دیوانه و مصروع(غش کرده)
۱۰۰مرتبه بگویید(عَلی صِراطٍ مُستَقیم) جهت دوستی با خدا ومشتاق شدن به اطاعت او

مطالب مرتبط:

انتقام از خیانت مرد به زن

تبدیل خیانت همسر به عشق

آیا خیانت مردان متاهل بیماری است

چگونه خیانت مرد به پشیمانی می رسد

نشانه های مرد هوسباز

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

دعای حذف رقیب

علت دروغ گفتن شوهر به زن

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.