no-img
نوین اطلس

دعای حذف رقیب


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای حذف رقیب
امتیاز 3.50 ( 6 رای )
zip
مهر ۱۰, ۱۳۹۷

دعای حذف رقیب


آیا شما از آن دسته افرادی می باشید که نگران این هستید که رقیب، عشقتان را از چنگتان درآورد؟ یا رقیبی در کار و حرفه تان اختلال ایجاد می کند؟ مادر این مطلب از وبسایت نوین اطلس می‌خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور بر رقیبتان پیروز شوید و عشقتان، کارتان و هر چیز دیگری را برای همیشه به دست آورید.

اگر مزاحم و دشمن حسودی در زندگی شما باشد با توسل به خدا و دعا می توانید از شر او خلاص شده و او را از زندگی خود دفع کنید. هم چنین برای اینکه مانع پیدا شدن رقیب عشقی در زندگی عاطفی خود شویم به شما یاد می دهیم هم با طلسم و هم با راهکارهای روانشناسی مانع خیانت همسر خود شوید.

دعا برای دفع شر مزاحم

برای دوری از شر شیطان و شر هر نوع مزاحمی این دعا را بخوانید:

“وَ أَعُوذُ بِکَ رَبِّ أَنْ یحْضُرُونِ”

(آیه ۹۸ سوره مومنون)

“و پروردگارا! به تو پناه می آورم از اینکه نزد من حاضر شوند”

نکته های طلایی دعای دفع شر مزاحم

۱- پناه بردن به خداوند باید مکرر و جدى باشد. (تکرار «أَعُوذُ»)

۲- تنها پناهگاه مطمئن خداست. (بِکَ)

۳- بالاتر از وسوسه، حضور شیطان‌هاست. (أَنْ یحْضُرُونِ)

۴- حضور افراد فاسد و مفسد در جامعه، مقدمه فساد دیگران است. (یحْضُرُونِ)

دعای دفع دشمن و حسود

معوذتین

سوره ناس صد و سیزدهمین سوره و فلق آخرین سوره قرآن کریم است که هر دو در مکه نازل شده اند و ناس ۵ آیه و فلق ۶ آیه دارد. این دو سوره را “معوذتین” می نامند.

در علت نامگذار ی این دو سوره به معوذتین آمده است: رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم همواره حسینین علیهم السلام را با این دو سوره تعویذ می نمود و با قرائت این دو سوره دو فرزندش را در پناه خداوند قرار می داد.

هم چنین از امام صادق نقل شده است: لبید بن اعصم یهودی رسول خدا صلی الله علیخ وآله وسلم را سحر کرد و ایشات تحت تأثیر سحر بود مثلا وقتی می خواست از در برود در را نمی دید و با دست خود لمس می کرد. خداوند برای دفع سحر این دو سوره را نازل نمود.

از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم نقل شده است: هر کس این دو سوره را بخواند مانند این است که همه کتابهای پیامبران الهی را قرائت کرده باشد.

معوذتین برای دفع دشمن و حسود بسیار مجرب است و آن را مکرر بخوانید.

طلسم برای خیانت نکردن شوهر

برای وفاداری و پایبندی و بقای زندگی زناشویی و خیانت نکردن شوهر دعا و دستورالعمل مجرب زیر را با نیت و با ایمانی خالصانه و همراه با خضوع به درگاه پروردگار و در زمان سعد و مکان پاک و با طهارت کامل و با گلاب و زعفران در کاغذ کاهی و بدون خط دعای شریف ذیل را بنویسد و در منزل مشترکشان نگهدارد. دعا را در زیر وسیله یا هر شئ سنگین و بزرگ قرار دهند. بهتر است که دعا را در روز پنجشنبه پس از نماز صبح بنویسد.

با انجام این دعای شریف محبت بینشان ببشتر میشود و تداوم و بقا و وفاداری در زندگی مشترکشان افزون خواهد گردید. بجای فلان بنت فلان اسامی افراد را بنویسد.

این دعا را بنویسند :

اللّهمّ حَرَّستُ و وَقیتُ و رَبطتُ فلانه بنت فلان حتی لا تخرج من مکانهاانّه علی رَجعِهِ لَقادِر فمالهُ من قُوّهٍ و لا ناصر جئنا بکم لفیفاً وَ قِفوهم انَّهم مسئولون «فِلانِه بنت فلان» حَتّی لا تَخرُجْ مِنْ بَیتِها و صَلیْ الله عَلی مُحَمـد و عَلیٰ آلِه و صَحبه و سَلّم ٌ

چگونه مانع خیانت همسرمان شویم

بهترین محافظ برابر خیانت و روابط نامشروع این است که اطمینان حاصل کنید که رابطه شمابسیار باحرمت تر از آن است که کسی وارد آن شود. هر روز جذاب بودن برای همسر خود بسیار کارآمدتر از ترس، احساس گناه یا تهدید برای حفظ تعهد به رابطه شما خواهدبود.

با همسرتان توافق داشته باشید

دکتر استن تاتکین، نویسنده کتاب خلق شده برای عشق، درباره اهمیت توافق صریح و روشن می نویسد. او می گوید:«هر آنچه فرض می شود، الزاما وجود ندارد.» توافقات باید شفاف بوده و باید موضوعات دربر گیرنده این موارد باشد که چگونه با پیشرفت های دیگران برخورد کنیم، چه اطلاعاتی به اشتراک گذاشته می شوند (جذابیت برای دیگران) و اینکه تا چه حد سریع به یکدیگر درباره تجربیات عاشقانه خود می گویید.

باید همسر خود را درک کنید

ساده به نظر می رسد ولی اصلا ساده نیست. همسر شما انواع تفکرات مخفی و احساسات پنهان را در خود دارد که از آنها نه با شما و نه با هیچ کس دیگری صحبت نمی کند. آن قدر باید ایمن باشید که بتوانید کاملا به این افکار و احساسات نفوذ کنید، اما چگونه؟ صداقت را با محبت و بدون هیچ قضاوتی تبلیغ و ترویج کنید.

مواردی را درباره همسر خود پیدا کنید که کسی درباره آنها چیزی نمی داند. از این اطلاعات برای هر روز «نزدیک شدن» در تجربیات او در روابط، در محل کار و با خود او استفاده کنید.چیزهایی را سعی کنید بدانید که حتی مادر و نزدیک ترین دوستان او هم نمی دانند. دانستن این اطلاعات، شما را آن قدر ارزشمند می سازد که شاید تعداد اندکی بتوانند با شما برابری کنند.

مطالب مرتبط:

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

راه های مقابله با خیانت مردان

دعا برای از بین بردن محبت بین دو نفر

دعا برای دفع رقیب عشقی

دعای سنگین برای جدایی

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

دعای قوی برای فراری دادن همسایه بد



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.