no-img
نوین اطلس

ابطال سحر جدایی زن و شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ابطال سحر جدایی زن و شوهر
امتیاز 3.50 ( 4 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

ابطال سحر جدایی زن و شوهر


در این نوشته از نوین اطلس دات کام میخواهم برای همه دوستان یه مطلب فوق العاده مفید و ارزنده قرار بدهم که مطمئنم به درد همه شما دوستان خواهد خورد و از این نوشته نتیجه خوبی حاصلتان خواهد شد.

همانطور که میدانید امروزه سحر و جادو گریبان گیر اکثر افراد شده و متاسفانه بعضی ها اصلا این مطالب را قبول ندارند در صورتی که همین سحر و جادو گریبان گیر خودشان هم شده است. سحر تفریق و جدایی، جادو سیاه برای جدایی و طلاق زن و شوهر، سحر دل سیاهی و سحر های دفن شده از جمله جادوهایی هستند که برای جدایی انداختن بین دو نفر استفاده می شود.

اگر به دنبال باطل کردن این طلسم های جدایی هستید نوین اطلس دات کام راه ابطال آن ها را با روش های مختلف از جمله بهره بردن از قرآن در این نوشته برای شما قرار داده است. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق بعد نماز مغرب پنج شنبه یک کاسه آب تمیز (آب چشمه یا آب باران یا آب زمزم) را کنار سجاده قرار دهید. بعد نماز مغرب آب را جلوی خود قرار دهید و سوره جن را بخوانید. با خواندن هر آیه در آب فوت کنید. حتی وقتی بسم الله را شروع کردید در آب فوت کنید.در نهایت این آب را هنگام خواب بالای سر خود قرار دهید و بخوابید. بعد نماز صبح به حمام بروید این آب را به تمام اعضای تن خود بمالید و کمی از آن را بنوشید. بقیه ی آب را روی سر خود بریزید. این عمل را تا ۴ تا شب جمعه انجام دهید.

ابطال سحر تفریق

برای ابطال سحر تفریق سه مهر کربلا که تربت امام حسین باشد را تهیه کنید. روی هر کدام از آن ها  ۷ بار ایه الکرسی بخوانید و با هر بار خواندن روی مهر فوت کنید. هر بار که آیه الکرسی میخوانید وقتی به قسمت (یشفع عنده) رسیدید، بین (دوتا عین) در آن قسمت نیت ابطال سحر تفریق کنید. یعنی بگویید(باطل کردم هر گونه سحر و جادو از هر عنصری، در هر مکان و هر زمان در حق “نام خود زاییده نام مادر خود” را و به خودشان برگردان) و بعد تلاوت آیه را ادامه دهید. سپس هر کدام از این مهر ها را به مسجدی هدیه کنید. مسجدی که در آن همیشه نماز جماعت خوانده می شود.

باطل کردن جادوی سیاه

برای باطل کردن جادوی سیاه هنگام اذان در جایی که زندگی می کن د ،با صوت جهر و آشکار{صدای بلند مثل نماز صبح}،اذان بگویید. پس از نماز صبح ۵۰آیه از قران را با صوت جهر و آشکار تلاوت نماید. سپس دو سوره ی معوّذ (فلق و ناس) را بخوانید.

پس از آن پیش از خواب ۴ قل(یعنی سوره های کافرون،توحید،ناس و فلق) را بخوانید. همراه خود قران داشته باشد. آیه الکرسی را فراوان بخوانید وآن را نوشته و در خانه نصب کنید.{آیه الکرسی ۳ ایه است تا فیها خالدون}

دعای باطل سحر دفن شده

فردی که سحر شده است باید آیات زیر را برای باطل شدن سحر همیشه همراه خود داشته باشد. این دعا حتی به باطل کردن سحر دفن شده در جایی هم کمک می کند و خیلی زود اثر آن روی شما از بین خواهد رفت:

“قالَ مُوسى‏ ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ، وَ یُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ”‏ و “وَ أَوْحَیْنا إِلى‏ مُوسى‏ أَنْ أَلْقِ عَصاکَ فَإِذا هِیَ تَلْقَفُ ما یَأْفِکُونَ، فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ، فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَ انْقَلَبُوا صاغِرِینَ”. را

باطل کردن سحر با قرآن

محمد بن عیسى گوید از حضرت رضا (ع) در باره سحر پرسیدم حضرت فرمود: سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر می کند هر گاه شما سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعای قرآنی را برای باطل کردن این سحر بخوان:

“باسم الله العظیم باسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت و انقرضت”.عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عِیسَى قَالَ‏ سَأَلْتُ الرِّضَا ع عَنِ السِّحْرِ فَقَالَ هُوَ حَقٌّ وَ هُوَ یُضِرُّ بِإِذْنِ اللَّهِ تَعَالَى فَإِذَا أَصَابَکَ ذَلِکَ فَارْفَعْ یَدَکَ حِذَاءَ وَجْهِکَ وَ اقْرَأْ عَلَیْهَا بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظِیمِ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ إِلَّا ذَهَبَتْ وَ انْقَرَضَت‏.”(مکارم الاخلاق، ص ۴۱۳)

ابطال طلسم دل سیاهی

برای ابطال طلسم دل سیاهی روزانه سه مرتبه به قرائت سوره های شریفه ذیل گوش فرا دهد :

الفاتحه – البقره -آل عمران – یس – الصافات – الدخان الذاریات الحشر المعارج الغاشیه الزلزله القارعه.

بار اول صبح ، مرتبه دوم عصر و مرتبه سوم قبل از خواب.

این عمل را به مدت چهل و پنج روز ادامه دهد. ضمن اینکه باید همراه با نوشیدن و اغتسال از آبی باشد که بر آن رقیه خاصه باطل السحر قرائت شده است.

مطالب مرتبط:

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق

ابطال سحر تفریق

علایم طلسم سردی

راه های مقابله با خیانت مردان

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

درمان اختلافات زناشویی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.