no-img
نوین اطلس

راه های مقابله با خیانت مردان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های مقابله با خیانت مردان
zip
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

راه های مقابله با خیانت مردان


گاهی اوقات زندگی مشترک به مرحله ای می رسد که شاهد خیانت مکرر مرد خواهیم بود. راههای کشف خیانت مردان ساده است و نشانه های خیانت شوهر را در موارد ساده ای می توان به چشم دید. در چنین مواردی بیشترین سوالی که از خود می پرسید این است:

در مقابل خیانت چگونه رفتار کنیم؟

در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟

در این مقاله در مورد راه های مقابله با خیانت مردان صحبت خواهیم کرد.

راههای کشف خیانت مردان

قبل از شناخت راه های مقابله با خیانت مردان باید راههای کشف خیانت مردان را بدانید:

او بیش از حد و بسیار بیشتر از قبل نسبت به ظاهر خود نگران است
اگر همسرتان بیشتر از حد معمول نسبت به ظاهر و لباسش حساس شده و به صورت مداوم در حال رسیدگی به خود می باشد به احتمال زیاد فرد دیگری در زندگی او جا باز کرده است.

تغییر در عادات و برنامه های روزانه به طور ناگهانی و محسوس
اگر همسرتان پیش از این هر روز در ساعت مشخصی به خانه می آمده و اکنون به طور ناگهانی تمام طول شب را به بهانه های مختلف بیرون از خانه سپری می کند این ممکن است نشانه ای از خیانت او به شما باشد.

دوری از شما و بی حوصلگی بیش از حد در کنار شما
اگر همسرتان پیشتر زمان زیادی را با شما می گذرانده و اکنون هیچ فرصتی برای بودن در کنار شما ندارد و یا نسبت به شما سرد و بی علاقه شده است ممکن است به احتمال زیاد احساسات و علاقه اش را به فرد دیگری ابراز می کند. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: نشانه خیانت مردان)

نشانه های خیانت شوهر

آیا به من خیانت می کند؟ راه های مقابله با خیانت مردان چیست؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال به تلاش بیشتری نیاز است و مطالعه ی نشانه های خیانت شوهر.

علت اینکه بسیاری از مردم نمی توانند خیانت را تشخیص دهند این است که نشانه های خیانت را بدون در نظر گرفتن سایر عوامل جدی می گیرند.

برای مثال، یکی از شاخص ترین نشانه های خیانت نوسانات خلقی شخص خائن است، گرچه این می تواند نشانه ی خیانت باشد اما می تواند نشان دهنده ی مشکل دیگری مثل استرس بیش از حد نیز باشد.

به این دلیل است که با رویکرد ۴ = ۲*۲ نمی توان تشخیص داد کسی خیانت کرده است یا نه ، اما در عوض با در نظر گرفتن تصویر کلی می توان از تخریب رابطه جلوگیری کرد. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: نشانه های خیانت عاطفی همسر)

در مقابل خیانت چگونه رفتار کنیم

راه های مقابله با خیانت مردان را تنها با آمادگی برای برخورد با چنین مسئله ای درک خواهید کرد. یکی از بزرگترین چالش هایی که می توان در زندگی مشترک با آن رو به رو شدت بازسازی اعتماد پس از خیانت است. وقتی به فردی اعتماد می کنیم در واقع امید ها و ترس هایمان را با او به اشتراک می گذاریم و در نهایت همین اعتماد باعث ایجاد عشق در رابطه ی عاطفی می شود. وقتی در رابطه خیانت اتفاق بیفتد و این احساس اعتماد نقض شود طرف مقابل (یعنی فردی که خیانت دیده است) دچار نوعی آسیب شخصیتی و احساس تحقیر خواهد شد. اما اگر این رابطه واقعا ارزشمند باشد و عشق عمیقی در آن وجود داشته باشد می توان برای ایجاد اعتماد دوباره در آن تلاش کرد. پس در مقابل خیانت چگونه رفتار کنیم؟در این مقاله قصد دارم راه های بازسازی اعتماد پس از خیانت را توضیح دهم. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: اعتماد به همسر بعد از خیانت)

در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم

در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ خیانت می تواند شما و رابطه تان را در معرض آسیب ها احساسی و عاطفی شدیدی قرار دهد و این اتفاقی است که در هر رابطه ای امکان دارد رخ دهد. با دنبال کردن مواردی می توانید با این مسئله به بهترین شکل ممکن برخورد کرده و از آسیب های جدی پس از آن جلوگیری کنید. البته لازم است این نکته را یادآور شوم که ابتدا باید از خیانت همسرتان به طور کامل اطمینان حاصل کنید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: با خیانت شوهرم چه کنم)

براساس مطالعات و تحقیقاتی که درباره ی روانشناسی عشق داشته ام متوجه شدم دلیل اصلی خیانت مردان این است که تصور می کنند تنها راه دوری از مشکلات و بحران های زندگی مشترک ارضای نیازها و تامین خواسته ها یشان در کنار فردی دیگر می باشد.

راه های مقابله با خیانت مردان چیست؟ وقتی از مردی دلیل خیانتش را بپرسید هزاران بهانه برای شما می آورد. مثلا “همه ی مردان خیانت می کنند” یا ” تو به نیازها و خواسته های من توجه نمی کنی”! با اینکه در بعضی موارد زنان مقصر اصلی خیانت همسرانشان هستند اما چنین مواردی دلایل خیانت مردان نیست. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: چرا شوهرم خیانت کرد)

خیانت مکرر مرد

اگر درک و شناخت خوبی نسبت به حقایق مشخص و نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنم به دست آورید طلاق در صورت خیانت مرد یا زن در رابطه کار غیر ممکن و دشواری نخواهد بود:(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب خیانت معشوق)

راه های مقابله با خیانت مردان چیست؟ فراموش کردن؟ بخشیدن؟ روش های فراموش کردن مرد یا زنی که به همسرش خیانت کرده در مقایسه با روش های فراموش کردن و عبور از کسی که خیانتی نکرده است کمی متفاوت است.

طلاق در صورت خیانت مکرر مرد و فراموش کردن همسر خیانتکار به دلیل آسیب های شخصیتی، فروپاشی اعتماد به نفس و خشم و عصبانیتی که ممکن است نسبت به همسرتان در شما به وجود آمده باشد مراحل دیگری را اضافه بر مراحل فراموش کردن یک نفر شامل می شود.

بعضی اوقات درد و رنج طولانی بعد از طلاق به خاطر خیانت زن یا مرد به دلیل عشق و علاقه به طرف مقابل نیست بلکه دلیل اصلی آن آسیب های شخصیتی وارد شده به فرد می باشد. این بدان معنی است که اگر حتی از احساسات بد بعد از جدایی از همسر خیانتکار رنج ببرید عبور کردن از او و فراموش کردن رابطه تان غیر ممکن نخواهد بود (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: طلاق از همسر خیانتکار)

مطالب مرتبط:

خیانت زناشویی علل و درمان

دعا برای سر به راه شدن شوهر

در مقابل خیانت چگونه رفتار کنیم

دلایل خیانت مردان

مشاوره بعد از خیانت

بی میلی مرد به زن

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

تعبیر خواب ازدواج شوهر با زن دیگر

جلب اعتماد همسر بعد از خیانت

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.