no-img
نوین اطلس

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق
امتیاز 4.05 ( 22 رای )
zip
مهر ۷, ۱۳۹۷

باطل کردن طلسم جدایی و طلاق


وقتی حرف از طلسم و سحر جدایی می شود خیلی ها می گویند این چیزها خرافات است و نباید به آن اعتقادی داشت. اما طلسم و جادو وجود دارد و نباید آن ها را انکار کنید. خواهش گروه نوین اطلس از شما این است که از رد کردن این مسائل پرهیز کنید و اولا باور داشته باشید که سحر و جادو وجود داره و مواظب خودتان باشید که گریبان گیر شما نشود و دوما اگر گریبان گیرتان شد برای نجات خود حتما حتما اقدام کنید و خودتان را از این بلای خانمان سوز که حتی از اعتیاد هم بدتر است نجات بدهید.

به همین منظور نوین اطلس دات کام در این مطلب راه هایی برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق، ابطال نفرین و ابطال طلسم دل سیاهی قرار داده است. این راهکارها شامل غسل کردن، استفاده از دعا و حتی استفاده از سرکه می باشد. (نگاه کنید به چگونه طلسم جدایی بنویسیم)

باطل طلسم جدایی و طلاق با سرکه

برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق می توانید از روش باطل کردن طلسم جدایی با سرکه استفاده کنید. به این صورت که اسماء: جبرئیل- میکائیل- اسرافیل و عزرائیل را بر چهار گوشه کاغذی نوشته و اسم همسر خود را در وسط کاغذ بنویسید و کاغذ را در سیر و سرکه بجوشانید.
هم چنین می توانید برای باطل کردن سحر طلاق سوره حمد را به صورت معکوس (از آخر به اول) نوشته در سیر و سرکه بجوشانید.

روش غسل ابطال سحر

روش غسل برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق به این شکل است که یک شیشه گلاب تهیه کنید و بعد روی کمی نمک (اندازه یک سر قاشق چای خوری) یک حمد و ۱۱۰ قل هوالله و ۷ مرتبه آیه الکرسی بخوانید و آن را به داخل شیشه گلاب بریزید.

نصف استکان از این گلاب را بر دارید و با خودتان به حمام ببرید و پس از شستشوی کامل بدن، ابتدا با آب خود حمام باید غسل ترتیبی کنید، نیت انجام غسل سوره توحید و قو هو الله احد باشد. ( مثلا می گویید غسلی می کنم، غسل سوره توحید، قل هو الله، قربه الی الله)

این نیت را وقتی سر و گردن و یا سمت راست و یا چپ را می شویید هم دوباره تکرار کنید. ( مثلا بگویید به نیت غسل توحید سر و گردن را می شویم، قربه الی الله. یا به نیت غسل توحید سمت راست را می شویم، قربه الی الله… ) و البته می شود با همین نیت به صورت ارتماسی هم غسل کرد .

پس از اتمام غسل، استکان گلاب را بر می دارید و داخل یک لیتر آب تمیز بریزید، کمی از گلاب را به کف دست می ریزید و مثل غسل کردن، ابتدا همان نیت قبلی را تکرار می کنید و سر و گردن خود را به گلاب آغشته می کنید، سپس با همان نیت سمت راست بدن تا کف پا و سمت چپ بدن تا کف پا را با گلاب بشویید.

در پایان، برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق کمی از گلاب را هم بنوشید و اگر گلاب اضافه آمد یک قطره بر روی سر و یک قطره بر روی شانه راست و یک قطره بر روی شانه چپ بریزید ( به نیت جاهایی که احیانا گلاب به آن جا نرسیده است. ) و بعد بدون این که زیر دوش بروید یا دست و پای خود را بشویید از حمام بیرون آمده لباس پاکیزه بپوشید. مجرب است که در حین لباس پوشیدن سوره کافرون را یک بار بخوانید امید است که این روش حتی قویترین طلسم جدایی را نیز باطل کند.

دعای ابطال نفرین

از رسول گرامى اسلام صلى الله علیه و آله روایت شده است که فرمود: «هر کس از نفرین شیاطین وجادوگران بترسد، برای ابطال نفرین و جادوی آن ها دعا و آیه سخره را تلاوت کند:

(إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِى خَلَقَ السَّمَـوَاتِ وَالاَْرْضَ فِى سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِى الَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلاَ لَهُ الْخَلْقُ وَالاَْمْرُ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ * أُدْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً إِنَّهُ لاَ یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ * وَلاَ تُفْسِدُوا فِى الاَْرْضِ بَعْدَ إِصْلاَحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ)».

دعای باطل سحر قفل

چنانچه از ساحر یا ظالم ترسیدى، برای باطل کردن سحر قفل او و رهایی از بند و بستگی جادو و همچنین برای باطل کردن طلسم جدایی و طلاق بعد از نماز شب و قبل از شروع نماز صبح، رو به خانه آن ساحر یا ظالم کن وهفت مرتبه بگو:

بِسْمِ اللهِ وَبِاللهِ (سَنَشُدُّ عَضُدَکَ بِأَخیکَ وَنَجْعَلُ لَکُما سُلْطَانًا فَلاَ یَصِلُونَ إِلَیْکُمَا بِـَایَاتِنَا أَنْتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَکُمَا الْغَالِبُونَ)».

ابطال طلسم دل سیاهی

برای ابطال طلسم دل سیاهی  و باطل کردن طلسم جدایی و طلاق در روایتى معتبر مى‌خوانیم که : «براى از بین بردن سحر و جادو و ابطال طلسم دل سیاهی این تعویذ را بر پوست آهو بنویسید و همراه داشته باشید تا علائم طلسم سردی از بین رود:

بِسْمِ اللهِ وَبِاللهِ وَما شاءَ اللهِ، بِسْمِ اللهِ لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ (قَالَ مُوسَى مَا جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ) ، (فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ * فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ)».

مطالب مرتبط:

ابطال سحر جدایی زن و شوهر

ابطال طلسم دل سیاهی

راه های مقابله با طلاق

دعا برای سر به راه شدن شوهر

برگشت بعد از جدایی



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.