no-img
نوین اطلس

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور
امتیاز 3.67 ( 6 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور


نوین اطلس قصد دارد در این مطلب شما را با دعا برای جلب محبت شدید از راه دور و دعای محبت شدید از راه دور برای به دست آوردن و ایجاد مهر و محبت بین شما و معشوقتان آشنا کند. طلسم وابستگی شدید شوهر به زن باعث وابستگی شدید مرد به زن شده  و نوین اطلس دات کام با دعا برای جلب محبت پسر از راه دور و دعا برای جذب دختر به شما کمک می کند همسرتان را به خود جذب کنید. دعای جلب محبت سریع در کنار دعا برای جذب دختر مورد علاقه دعاهایی هستند که می توانند شما را به معشوقتان برسانند.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

برای جلب محبت  شدید از راه دور و زبان بند فرد مورد نظرش ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و به همراه خود نگه دار:

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا .

چگونه محبت همسرمان را جلب کنیم

اگر می خواهید محبت همسر را به خود جلب کنید روز یکشنبه نوشته ذیل را بر خرما یا شرینی بخواند و به شخص مطلوب بخوراند. محبت میان آنها بسیار زیاد خواهد شد:

فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ * و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن

برای افزایش محبت و ایجاد وابستگی بین زن و شوهر ، چهل و یک دانه فلفل سیاه سالم تهیه کند و و به نیت افزایش محبت و احضار مطلوب ،  بر هر دانه از آنها چهار مرتبه سوره مبارکه قریش را بخواند و سپس در آتش اندازد. فرد مطلوبش بیقرار میشود و دیوانه وار او را دوست خواهد داشت :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

این دعا بسیار مجرب بوده و به تحقیق novinatlas.com شوهر را به شدت به زن وابسته می کند به گونه ای که انگار طلسم شده باشد.

وابسته کردن مرد به زن

برای زیاد شدن محبت همسر و یا فرد مطلوب و وابسته کردن مرد به زن ، دعای ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و آن را در آب یا شربت حل کند و قدری را خودش بنوشد و مقداری را به فرد مطلوب بنوشاند . همچنین صورت خود را هم با آن آب بشوید .

(بسم الله الرحمن الرحیم

رضی الله عنهم و خیرا ولد خیر البریه حواء و هم عند ربهم جنات عدن تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ابدا رضی الله عنهم و رضوا عنه و له حسبی ربه)

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور

اگر پسری از شما دور است و محبتی نسبت به شما ندارد می توانید دعای زیر را هر شب ۱۰ بار روی اسم او بخوانید و با نیت خالص از خدا بخواهید محبت این پسر نسبت شما جلب شده و عاشق شما شود.(همچنین نگاه کنید به دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه)

الْأَشْیآءِ اِلَیْکَ وَهُوَ التَّوْحیدُ، وَلَمْ اَعْصِکَ فی‏ اَبْغَضِ الْأَشْیآءِ اِلَیْکَ وَهُوَ الْکُفْرُ، فَاغْفِرْ لی‏ ما بَیْنَهُما یا مَنْ اِلَیْهِ مَفَرّی‏ آمِنّی‏ مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ‏ اِلَیْکَ، اَللّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثیرَ مِنْ مَعاصیکَ، وَاقْبَلْ مِنِّی‏ الْیَسیرَ مِنْ‏

راهکارهایی که به جذب دختر کمک می کنند

طبق تحقیقات نوین اطلس دات کام این راهکار و دستورالعمل به شما کمک می کند دختر مورد علاقه تان را جذب کنید. از روی وفق زیر دو عدد بکش یکی را بر بازو ببند دیگری را در آب بجوشان به خورد طرف بده محبت بینشان همانند یوسف و زلیخا گردد طوری که حتی در فکرت هم نمی گنجد .

یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
کَحُبِّ اللّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
وَالَّذِینَ آمَنُواْ
أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ
یُحِبُّونَهُمْ
کَحُبِّ اللّهِ
فلان بن فلان علی حب

فلان بنت فلان

دعای جلب محبت سریع

برای جلب محبت سریع نوین اطلس دستور زیر را پیشنهاد می دهد. در امر حلال استفاده کنید.

السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
در حالی که به شخص مورد نظر نگاه میکند این ایه ها و توکیل را چند بار بخوانید میگویی: یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین
سپس: توکلوا یا خدام هذه الایات بجلب من انظر الیه الوحا العجل الساعه (فان لم تأتونی به فلا کیل لکم عندی ولا تقربون ) حسبی الله ونعم الوکیل

دعا برای جذب دختر مورد علاقه

طلسم زیر را بنویس و در زیر زبان قرار بده و با دختر مورد علاقه ات که می خواهی به تو جذب شود صحبت کن
و و و ک ک ک ک ک فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

طلسم وابستگی شدید

ایجاد وابستگی در مردان

دعا برای وابسته کردن مرد به زن

به دست آوردن کلید قلب مرد

راههای نفوذ در قلب شوهر

شیفته کردن مردان



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.