no-img
نوین اطلس

راههای نفوذ در قلب شوهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راههای نفوذ در قلب شوهر
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۱۴, ۱۳۹۷

راههای نفوذ در قلب شوهر


برای نفوذ در قلب شوهر خود باید کلید قلب مرد را به دست آورید. راه های جذب مردان مغرور و راههای تسخیر قلب پسران نیز از جمله راه هایی است که نوین اطلس دات کام برای نفوذ در قلب شوهر به شما پیشنهاد می کند.  اگر هنوز با مرد مورد علاقه ی خود ازدواج نکرده اید به دست آوردن دل مردان برای ازدواج می تواند کمک زیادی به شما بکند. همچنین راه نفوذ در دل هرمردی را به شما نشان می دهیم و می توانید قلب یک مرد را به دست آورید. اگر همیشه از خود می پرسید چگونه به قلب شوهرم راه یابم نیز برای شما راهکارهایی خواهیم داشت.

کلید قلب مرد

نوین اطلس دات کام در این مطلب چند کلید اصلی برای تسخیر قلب یک مرد به شما معرفی می کند. این موارد ساده اما بسیار تاثیر گذار هستند و می توانید به کمک آن ها پایداری رابطه ی خود را تضمین کنید.

۱ – به ظاهرتان توجه داشته باشید

با خودتان صادق باشید و از هیچ تلاشی برای عاشقانه‌تر شدن زندگیتان کوتاهی نکنید. عاشق شدن زمانی اتفاق می‌افتد که ترشح هورمون عشق (اکسی توسین) در افراد زیاد می‌شود. زمانی که همسرتان با شما احساس راحتی و آرامش کند، از دیدن شما لذت ببرد و شما را همواره مرتب و آراسته ببیند به قلمروی عاشقی نزدیک شده‌اید و ترشح هورمون اکسی توسین در شما و شوهرتان به میزان حداکثری خود خواهد رسید.

۲ – احترام همسرتان را حفظ کنید

به همسر خود احترام بگذارید و با او به گونه‌ای رفتار کنید و سخن بگویید که احساس کند برایش ارزش زیادی قائل هستید. در این صورت او هم ترغیب می‌شود که به صورت متقابل بیشتر به شما نزدیک شود و با شما احساس همدلی بیشتری خواهد کرد.

۳ – بگویید دوستت دارم

اعتماد به نفس او را با تایید تصورات مثبت او نسبت به خودش، تقویت کنید. اگر روزی یک بار به شوهرتان بگویید که «دوستش دارید» باعث می‌شود احساس خوبی در او ایجاد شود. با اطمینان خاطر به اینکه، او می‌تواند به درستی بسیاری از کار‌ها را انجام دهد، کار‌ها را به او بسپارید.

راه های جذب مردان مغرور

مردان مغرور معمولا مردانی حساس تر و بلندپرواز تر هستند. در نتیجه احترام، صداقت و تلاش برای رشد و پیشرفت برای جذب مردان مغرور به خود می تواند کمک زیادی به شما کند.

صادق باشید، چون تنها در این صورت است که حق دارید از همسرتان توقع رفتار و گفتار صادقانه داشته باشید. همزمان با رعایت اصل صداقت، بدانید هیچ لزومی ندارد هر مطلبی، با هر مضمونی بازگو شود! زن و شوهر می‌توانند توافق کنند که همواره جایگاهی برای تغییر در طول زندگی، قایل شوند.

پیوسته به دنبال یک رابطه در حال رشد باشید، در پیشرفت مثبت ارتباطات، توقف جایز نیست. سعی کنید به تعریف خوشبختی از دیدگاه همسرتان دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید از زندگی کردن با مرد خود لذّت ببرید، بدون آنکه خود و خواسته‌های‌تان را به فراموشی بسپارید.

گاهی اوقات اگر به‌طور واضح تقاضا نکنید، چیزی بدست نخواهید آورد. گفتنی‌ها را بگویید، امّا به‌موقع! منتظر نمانید به این امید که شاید روزی خودش متوجه شود. به‌یاد داشته باشید معمولاً مردها آن‌گونه که شما به‌ آنها می‌نگرید، به‌خود نمی‌نگرد.

راههای تسخیر قلب پسران

برای نفوذ در دل شوهر novinatlas.com تکنیک هایی برای شما گردآوری کرده است. این تکنیک ها راههای تسخیر قلب هر پسری نیز می باشند و می توانید به کمک آن ها پسران را به خود وابسته کنید. این تکنیک ها به شرح زیر هستند:

تکنیک ۱: به مرد خود توجه کنید.

به پاهای عضلانی، به سینه فراخ و مردانه اش، به لبخند زیبایش، به شانه های پهنش، به دستان بزرگ و مردانه اش، به چشمان خوش حالتش، به صدای پرطنینش و به طور کلی هر چیزی که از او مرد می سازد توجه کنید. هر کسی با هر تیپ و قیافه ای که می خواهد باشد
امروز همسر شماست و از دید شما باید زیبا جلوه کند حتی اگر به نظر مردم زیبا نباشد.
اغلب مردان دوست دارند از مردانگی آنان تعریف و تمجید شود و آنان تشنه تعریف و تمجید شما هستند. به آنها بگویید که چه همسر با قدرت و خوبی دارید و از اینکه او زوج زندگی شماست چقدر خوشحالید و چقدر خوش اقبالید. به شوهرتان بگویید که او را، درست همین گونه که هست دوست دارید و دیگر اینکه در دنیا او را با هیچ مرد دیگری عوض نمی کنید.

تکنیک ۲:شوهرتان را بابت کارهای که انجام می دهد تحسین کنید.

به طور مثال اگر او اتومبیل را تعمیر می کند به او بگویید چقدر خوش اقبالید که کسی را دارید که از قابلیت های مکانیکی تا این حد بالا برخوردار است. اگر او با بچه ها بازی می کند، به او بگویید بچه ها چقدر خوش اقبال اند که پدری چون او دارند.اگر او ورزش می کند به او بگویید چقدر عالی است که همسری با اندام متناسب دارید، مردی که به هیکل خود افتخار می کند. اگر او خیلی پول به دست می آورد، به او بگویید هرگز در رؤیایتان هم نمی گنجید شیوه زندگی را که او برایتان فراهم آورده است، داشته باشید.

تکنیک۳:همسرتان را بابت آن چه می گوید تمجید کنید.

به طور مثال اگر او شوخ طبع است به او بگویید شوخ طبعی او را دوست دارید و این کار باعث می شود شما احساس نشاط کنید. اگر او اهل خطر کردن است به او بگویید شجاعت او را که پای هر چه بدان اعتقاد دارد می ایستد، خیلی دوست دارید.اگر او کم حرف است به
او بگویید چه شنونده خوبی است و چه نفوذ آرام کننده ای بر شما دارد. اگر او پرحرف است به او بگویید که «روح بخش»مهمانی است و چقدر دوست دارید که به سخنانش گوش دهید. اگر او راستگو و درستکار است به او بگویید که چه خصیصه های زیبایی دارد و شما این خصیصه ها را خیلی دوست دارید.اگر او با وفاست، به او بگویید چقدر عالی است که می توان به او اعتماد کرد. به طور کلی همه چیز و هر چیزی بایستی به شیوه ای مثبت مورد توجه قرار گیرد.

به دست آوردن دل مردان برای ازدواج

اگر هنوز با مرد مورد علاقه ی خود ازدواج نکرده اید باید دل او را برای ازدواج به دست آورید. برای به دست آوردن دل مردان معمولا راه های زیادی وجود دارد اما موارد زیر به شما کمک می کند مرد مورد علاقه تان را به سمت ازدواج با خود متمایل کنید.

– در طی روز از کلمات محبّت‌آمیز استفاده کنید.

– بسیاری از زنان بر این باورند که باید بیش از حد عاطفی باشند . اینگونه نباشید!

– بکوشید بدون آنکه در مسائل کاری و اجتماعی همسرتان مستقیماً دخالت کنید، خیلی دوستانه و غیرمتعصبانه به افعال وی ناظر باشید.

– میزان وابستگی و دلبستگی یک زن می‌تواند قابلیت‌های شوهرش را برای توجه نشان دادن به او تحت‌الشعاع قرار دهد.

– هراز گاهی از او به خاطر محسناتش تمجید کنید.

– گاهی گفتگوی متعادل می‌تواند قفل‌هایی که بر زندگی‌ عاطفی همسرتان زده شده، باز کند.

راه نفوذ در دل و قلب یک مرد

برای نفوذ در دل شوهر باید از جملات زیبا در مقابل او استفاده کنید. راه نفوذ در دل شوهر استفاده از جملات محبت آمیز می باشد. از تعریف کنید و محبت خود را با کلمات به او نشان دهید. با جملات خود به او نشان دهید در کنارش هستید و او برایتان بالاترین اولویت هر چیزی را دارد. برخی از این جملات را در ادامه ببینید. با تکرار این جملات می توانید خیلی زود قلب یک مرد را کنید تا همیشه برای شما بتپد:

روز خوبی داشتی؟

هنگامی‌که از همسر خود در مورد چگونگی گذراندن روزش پرسش می‌کنید، برداشت او این خواهد بود که شما انسان بافکری هستید و مشتاق‌اید بدانید او ساعات کاری خود را چگونه سپری کرده است این سؤال، به همسر شما مجوز آن را خواهد داد که مدتی در مورد کوچک‌ترین اتفاقاتی که برایش افتاده، صحبت نماید. با این عمل، به او فرصتی می‌دهید تا با گفتگو، شما را به‌عنوان محرم ‌اسرار خود در نظر بگیرد.

تو زیباترینی!

این جمله باعث افزایش اعتمادبه‌نفس در او خواهد شد. شما به همسر خود اطمینان می‌دهید که او برای شما جذاب است و به او علاقه دارید. این تحسین و تعریف بسیار مهمی در دنیای زنانه محسوب شده و امتیاز شما را در نزد همسرتان، ارتقای چشم‌گیری خواهد داد. همچنین بیان این جمله، به او تفهیم می‌کند که شما تا چه حد برایش ارزش قائل هستید.

در مورد (هرچیزی) چه احساسی داری؟

پرسیدن این سؤال، به همسرتان نشان‌می‌دهد که شما خالصانه برای احساسات او اهمیت قائل هستید. زن‌ها عاشق بیان احساسات‌شان در مورد هر موضوع قابل تصوری می‌باشند. این سؤال، بیانگر جنبه‌ی مهربانی و دلسوزی یک فرد است. وقتی همسرتان درمی‌یابد که شما توجه‌تان را به او مبذول داشته‌اید، او نیز متقابلاً احساسات خود را با شدت بیش‌تری، اهدا خواهد نمود.

تو واقعاً زرنگ و باهوشی

با تصدیق نمودن هوش و ذکاوت او، این مفهوم را می‌رسانید که علاوه ‌بر محاسن ظاهری، متوجه ذهن و فکر توانمندش نیز شده‌اید. همسر شما با شنیدن این جمله، در مورد همه‌ی جوانب زندگی خود، احساس رضایت و خشنودی خواهد نمود. این سخن، نشانه‌ی احترام از طرف شما برای همسرتان محسوب می‌گردد. زن‌ها، عاشق مردان صمیمی و خوش‌قلب می‌باشند و هیچ‌چیزی بهتر از بیان و تشخیص هوش و ذکاوت آنان، نمی‌تواند صفات عالی شما را آشکار نماید.

می‌خواهم همه‌ی عمرم را با تو سپری کنم

هنگامی‌که این جمله را بیان می‌دارید، او را به تداوم تعهدتان، مطمئن می‌سازید و به‌تبع، همدلی همیشگی او را خواهید داشت. جمله‌های‌ کلیدی برای جذب همسر زندگی زناشویی را باید چون نهالى دانست که لازم است تمام تمهیدات را به‌کار بست تا این نهال سست و شکننده، حفظ و بارور شود و به درختى تناور تبدیل گردد و ریشه‌ی آن، در اعماق جان زن و مرد نفوذ کند

تو بهترین دوست منی

به این معنی است که برای رابطه‌تان ارزش قائل هستید و مایل‌اید کارهایی را به همراه او انجام دهید که مردان دیگر ممکن است قادر به انجام آن‌ها نباشند. همسرتان بعد از شنیدن این جمله، پیوستگی مقاومت‌ناپذیری با شما پیدا خواهد نمود. این جملات، شما را در نظر او به‌جای یک فرد عادی، به انسانی جذاب تبدیل می‌کند.

چگونه به قلب شوهرم راه یابم

برای این که به قلب شوهر خود راه یابید مراقب حساسیت های شوهرتان باشید برای همسر خود ارزش و احترام قائل باشید و سخنش را قطع نکنید. اگر در محفل ها، احترام لازم را به او نگذارید، نباید انتظار داشته باشید که دیگران برایش ارزش قائل شوند. همواره باید در کنار شوهرتان باشید و نه در مقابل او. اگر چنین کردید، باید تاوان خطاهایتان را هم بپردازید. اگر کسی بی احترامی ببیند، به کسانی رو می آورد که تحسین و تشویقش می کنند.

اگر در مجالس، کسی به شوخی، شوهرتان را دست انداخت، از شوهر خود حمایت کنید. در میهمانی ها مراقب شیطنت های اطرافیان باشید. یک زندگی موفق، ناشی از مراقبت های زوجین است. مردان هر ضعفی داشته باشند، مایلند مورد محبت و احترام همسرشان واقع شوند. مواظب باشید که به دام آدم های حسود و سخن چین نیفتید که رهایی از شر آنها، آسان نیست. اگر همسرتان عیبی دارد، در هیچ شرایطی با دیگران در میان نگذارید. «چرخ زندگی، باید به دست خودتان بچرخد؛ آن را به دست دیگران ندهید که در جهت منفعت و مصلحت شما نمی چرخانند».

مطالب مرتبط:

نفوذ در دل مردان

به دست آوردن کلید قلب مرد

راههای جذب مردان مغرور

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

راه های جذب مردان

چگونه دل مرد متولد شهریور را به دست آوریم

چگونه شوهرم را عاشق خود کنم

عشق ورزی به خود

حرف های عاشقانه برای جذب مردان



موضوعات :
روانشناسی جذب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.