no-img
نوین اطلس

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق – ذکر لاحول و لاقوه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق – ذکر لاحول و لاقوه
امتیاز 4.07 ( 14 رای )
zip
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۸

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق – ذکر لاحول و لاقوه


گاهی در روابط عاطفی مشکلاتی برایمان پیش می آید و به دلایلی خواهان بازگشت معشوق خود به صورت سریع هستیم. ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق و ذکر لاحول ولاقوه برای بازگشت معشوق در شرایطی که هر چه فکر می کنیم راه حلی برای بازگشت معشوق به ذهن مان نمی رسد معجزه می کنند. در واقع خواندن دعا برای بازگشت معشوق توسط انسان ها بسیار مفید است. زیرا افراد از این طریق هم از خداوند متعال کمک می گیرند و هم با خواندن این دعاها از حالت پریشانی درآمده و به آرامش می رسند. همانطور که می دانید انسان ها در حالت آرامش تمرکز بهتری داشته و راه حل های مفیدی برای بازگشت معشوق  به ذهن شان می رسد. در همین راستا در این مطلب نحوه ی خواندن ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق و  ذکر لاحول و لاقوه برای بازگشت معشوق که از دعاهای سریع الاجابه برای بازگشت سریع و قطعی و معجزه آسای معشوق است را آورده ایم که به شما کمک می کنند سریعا معشوق خود را برگردانید.

 ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق به صورت سریع و قطعی:

یکی از بهترین دعاها، ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق می باشد. افرادی که معشوق شان را ازدست داده و خواهان بازگرداندن معشوق شان هستند می توانند از ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق خود به صورت سریع و قطعی استفاده کنند. به یاد داشته باشید که خواندن ذکر الله صمد برای بازگشت  معشوق شما بسیار مفید است اما در کنار آن باید مهارت هایی را یاد بگیرید که به شما کمک کند ضمن بازگشت معشوق دیگر او را از دست ندهید.

برای موثر واقع شدن ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق بایستی روزانه وضو گرفته و پس از هر بار نماز خود نیت کرده و  ۷ مرتبه ذکر الله صمد را برای بازگشت معشوق خود بخوانید :

 

« قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ (۱) اللَّهُ الصَّمَدُ (۲) لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ (۳) وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ (۴)»

 

ذکر لاحول و لاقوه برای بازگشت معشوق:

همانطور که می دانید ذکر لاحول و لاقوه برای بازگشت معشوق به نحو معجزه آسا برگرفته از آیه ۸۳ سوره ی مبارک یس می باشد که بسیار مجرب است و برای حاجت بازگرداندن معشوق معجزه می کند. به یاد داشته باشید برای موثر واقع شدن ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق بایستی هر روز جمعه پس از تطهیر بدن و گرفتن وضو ۱۲۴ مرتبه آیه زیر را با تمرکز و نیت بازگشت معشوق تلاوت کنید.

 

« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ  و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم»

 

به یاد داشته باشید خواندن ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق و تمام این دعاها از جمله ذکر الله صمد و ذکر لاحول و لاقوه برای بازگشت معشوق شما موثر است اما به تنهایی کافی نیستند و شما باید در کنار اینکه با خلوص نیت ذکر الله صمد و ذکر لاحول و لاقوه الا بالله علی العظیم را برای برگرداندن معشوق می خوانید مهارت های لازم برای بازگرداندن معشوق و حفظ همیشگی او را نیز بیاموزید تا پس از بازگشت وی بتوانید به خوبی با هم در ارتباط باشید.

می توانید این مهارت ها را در کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند بیاموزید.

مطالب مرتبط:

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در سه روز – بازگشت سریع

دعای بازگشت معشوق (تضمینی)

دعای آشتی فوری با معشوق

دعا برای به دست آوردن دل معشوق

دعا برای بازگشت سریع معشوق

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.