no-img
نوین اطلس

دعا برای بازگشت سریع معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای بازگشت سریع معشوق
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۶, ۱۳۹۷

دعا برای بازگشت سریع معشوق


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعاهایی معرفی می کنیم که برای بازگشت سریع معشوق کاربرد دارند. اگر با معشوق خود دعوا کرده اید و کدورتی بین شما پیش آمده است دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق به شما کمک می کند. دعا برای بازگشت معشوق از راه دور نیز برای برای بازگشت معشوقی که از شما دور شده است استفاده می شود. معجزه بازگشت معشوق یک دعای بسیار قوی است و برای بازگشت معشوقتان معجزه می کند.

اگر خواستگارتان را دوست داشتید و می خواهید برگردد و با شما ازدواج کند دعا برای برگشتن خواستگار را بخوانید. دعا برای بازگشت غایب و دعا برای برگشتن شخصی که رفته از جمله دعاهای مجرب برای بازگشت عشق از دست رفته ی شما می باشند. طلسم قوی برای برگرداندن معشوق و دعای برگشتن عشق از دست رفته دعاهایی بسیار مفید هستند که به کمک آن ها می توانید معشوق خود را برگردانید.

دعا برای رفع سریع کدورت و بازگشت معشوق

اگر با معشوق خود دعوا کرده اید برای رفع کدورت و بازگشت معشوق می توانید دستورالعمل زیر را انجام دهید:

بر شیرینی مانند قند یا شکر یا هر چیز شیرین دیگری  ۳۵ مرتبه اسم یا هادِیُ را بگویید و آن شیرینی را بدهید تا معشوقتان بخورد. سپس دلش نرم شده و وقت آن فرا می رسد که با او صحبت کنید و کدورت ها را از بین ببرید. خواهید دید که معشوقتان شما را می بخشد.

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

برای بازگشت معشوق از راه دور novinatlas.com آیه ۷۲ سوره یس را از روایات مختلف برای شما استخراج کرده است. این آیه را ۸۳ مرتبه بر شکر یا خرما یا کشمش یا انجیر بخوانید. سپس خوراکی را به فردی یتیم و گرسنه بدهید تا از آن بخورد و شما را دعا کند. هنگامی که خوراکی را به گرسنه ای می دهید نیت کنید که خواهان بازگشت معشوقتان هستید.

آیه ۷۲ سوره یس : وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ

وقتی برای بازگشت معشوق نیاز به معجزه دارید

آیه ی قرانی زیر برای بازگشت معشوق معجزه می کند. اگر می خواهید معجزه ی بازگشت معشوق را به چشم خود ببینید نوین اطلس دات کام به شما  پیشنهاد می کند این آیه را در روز سه شنبه نیمه شب به مقداری زعفران دم کشیده بخوانید و با آن زعفران اسم معشوق را روی پارچه ای بنویسید و پارچه را در محلی مقدس مانند مسجد یا امام زاده قرار دهید. بسیار مجرب است. (همچنین نگاه کنید به دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق)

فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

دعا برای برگشتن خواستگار از راه دور

اگر به خواستگار خود علاقه مند شده اید و از ازدواج با شما پشیمان شده است می توانید  از دعای زیر برای برگشتن خواستگار خود بهره ببرید. این دعا را هر روز به مقداری آب بخوانید و با آن آب وضو بگیرید.

لا اله الا اللهُ یا آدمُ یا حوّاءُ اُدخُلا جَنَّتی و کُلا ثَمَرَتی و لا تَقرَبا شَجَرَتی السّلا مُ علیکُما وَ رَحمَتی و بَرَکَتی اللّهُمَ اَحرِقَ و هَیِّج واَجلب و اَجزَب قَلبِ و عقلِ وروحِ و جمیعِ اعضا ءِ و جمیعِ جوارحِ فلان ابن فلان علی حُبِّ و عشقِ و مَحَبَّهِ و مَوَّدَهِ فلان ابن فلان بِمَحَبَّهِ القَویَّهِ و الشَّدیدَهِ مِن غَیرِ مُهلَهٍ بلا اختیارٍ بالعَجَلِ و السُّرعَهِ اللّهُمَ اَلَّف بَینَهُما کَما اَلَّفتَ بَینَ آدمَ و حوّاءُ و کَما الّفتَ بَینَ موسی و صفورا و کما الّفتَ بَینَ ابراهیم َو سارا و هاجر . و کما الّفتَ بین یوسُف و زُلَیخا و کما اَلَّفتَ بَین مُحمّد و عائشَه رضی اللهُ تعالی عَنهُما و بِحَقِّ جبرائیلَ و میکائیلَ و اسرافیلَ و عزرائیلَ صلواتُ اللهِ علیهم اجمعینَ

دعا برای بازگشت غایب و برگشتن شخصی که رفته 

برای بازگشت غایب ختم دعای آیت الکرسی بسیار مجرب و قوی است.آیت الکرسی را در در روز اول ۴۱ بار بر سیب بخوانید و از آن بخورید. روز دوم اسم معشوق را جایی بنویسید و آیت الکرسی را ۳ بار به آن بخوانید. روز سوم ۳ بار بر کف دست خود بخوانید و به صورت بکشید. روز چهارم روزه بگیرید و هنگام افطار ۳ بار به غذا بخوانید و از آن بخورید. بسیار مجرب است.

هم چنین برای برگشتن شخصی که رفته می تواند هر روز بعد از انجام دستور بالا ۷ بار آیه ی زیر را تلاوت کنید:

حَمدُ ثَنای و الکبریای ذاتی و الخُلقُ کُلُهُم عبدی و اَمایِ والانبیا ءُ و الرُسُلُ اولیای و اصفیای ومحمدٌصلی الله علیه و سَلََّمَ نبیِّ و رُسُلی انی قَد زَوجَتُ الاشیاءَ لِیَدُلَّوا علی وَحدانیتی اشهدُ و ملائکتی سواتی و حَمَلتُ عَرشی انّی قد زَوَجتُّ الاشیاءَ لِیَدُلُّوا علی وحدانیتی اشهد و ملائکتی سواتی و حملت عرشی انی قد زَوَجتُّ اَمَتی حَقَّ البَدیع فِطرَتی و مَنبَعُ قُدرَتی آدَمُ علیه السلامُ علیهِ صَلاتی و تَسبیحی و تَنزیهه و تَهلیل و هُوَ آیَهَ الکرسی بِشهادهِ.  و بحق الانبیاءِ و المرسلینَ و صلی اللهُ علی خیرِخلقهِ محمدٍ و آلِهِ و صَحبِهِ اجمعینَ الطیبینَ الطاهرینَ وسلامٌ علَی المرسلینَ و الحمدُ اللهِ رب العالمین

طلسم قوی برای برگرداندن معشوق

برای برگرداندن معشوق روز پنجشنبه و جمعه هنگام اذان مغرب رو به قبله بنشین و وضو داشته باش و لباس سفید معطری بپوش. سپس نیت کن و دستان خود را بالا بیاور و ۱۰۱۰ مرتبه ذکر “یا بارِی” را بگو. سپس دستانت را به صورت خود بکش. این عمل را ۱۵ روز انجام بده تا شاهد برگشتن معشوق خود باشید. این طلسم برای برگرداندن معشوق بسیار مجرب است و همه ی عاشق ها را به هم می رساند. فقط در امر حلال استفاده کنید.

می خواهم قطعا معشوقم برگردد

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

معجزه بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق

طلسم بازگشت خواستگار

تجربیات برگرداندن معشوق

راه های برگرداندن معشوق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.