no-img
نوین اطلس

طلسم بازگشت خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم بازگشت خواستگار
امتیاز 2.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

طلسم بازگشت خواستگار


در این مطلب دعاها و اذکار قرآنی که به همت و تلاش وبسایت novinatlas.com گردآوردی شده اند برای بازگشت خواستگارتان معرفی می کنیم. این دعاها شامل دعا برای بازگشت سریع خواستگار، دعای مجرب برای برگشتن خواستگار، دعایی مجرب برای بازگشت خواستگار، بازگرداندن خواستگار می باشد. همچنین اگر طرف مقابل همسر یا معشوق شما است و می خواهید به دعواهایتان پایان دهید و او را به سمت خود برگردانید دعاهایی به شرح  دعای برگرداندن شخص، دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق، طلسم قوی برای برگرداندن معشوق، طلسم بازگشت معشوق از راه دور به شما کمک می کنند.

دعا برای بازگشت سریع خواستگار

اگر می خواهید خواستگار خوبی که داشته و او را از دست داده اید برگردد نوین اطلس دات کام دستورالعمل زیر را به شما توصیه می کند. این دعا برای بازگشت سریع خواستگارتان خیلی قوی و کاربردی است.

آمده که هر که آیه الکرسی را هفت روز نزد طلوع صبح قبل از آنکه به کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و در مابین عینین ( یشفع عنده ) محبت کسی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد.

دعایی مجرب که خواستگارتان را برمی گرداند

هر کس خواهد خواستگارش را برگرداند این آیه که به آیه مَوَدَّت مشهور است و به شیرینی و میوه یا چیزیکه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بیشک بر او عاشق شود و آیه این است:

((یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

دعایی مجرب برای برگرداندن خواستگارتان 

برای به دست آوردن محبت خواستگار و برگرداندن او، ۲۷ دانه فلفل سیاه تهیه نموده و (ایه ی ۱۷/سوره ی انفال) را هر روز بر یکی از فلفل ها خوانده ودر اتش اندازد تا ۲۷ روز کامل گردد .اگر هزار فرسنگ راه نیز فاصله باشد پیش تو خواهد امد.مجرب است:

«وما رمیت اذ رمیت …(تا)الله رمی»

بازگرداندن کسی که به شما پیشنهاد ازدواج داده است

دعای زیر را هر روز بعد از هر نماز خود ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که خواستگارتان برگردد و دوباره پیشنهاد ازدواجش را مطرح کند. نوین اطلس دات کام دریافته است کسی که به شما پیشنهاد ازدواج داده و به هر دلیلی رفته است با دعای زیر خیلی زود برمی گردد.

بسم الله الر حمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعای برگرداندن شخص

بعد از نماز صبح این دعا را هفت بار بخوان ، به تحقیق نوین اطلس شکی نیست که شخص مورد نظرتان در عشق شما گرفتار می شود و برمی گردد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾ وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا ﴿۹﴾ و باسماء العظیم الانس و دعوت الجبروت و بحق آدم نورک الانس و بحق الجن والانس و الی هذه الاسماء و بحق حم عسق و بحق اسماء الله تعالی و بحق خاتم سلیمان ابن داود و بحق کهیعص انه ولی و اله آدم سیده

دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق

اگر می خواهید معشوق خود را به رابطه برگردانید و دعای زیر را روی ۷۰ سنگ بخوانید و نزدیک خانه ی او خاک کنید. این دعا به تحقیق novinatlas.com بسیار مجرب است و خیلی زود و سریع مورد استجابت قرار می گیرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا
یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا
وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا
وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا
وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا
وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا

طلسم قوی برای برگرداندن کسی که عاشقش هستید

دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قراردهید زبان آن کسی که عاشقش هستید بسته شده و طلسم عشق شما می شود. این طلسم خیلی قوی می باشد و شکی در استجابت آن نیست.

یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

طلسم بازگشت فرد مورد علاقه تان از راه دور

هر گاه بخواهی فرد مورد علاقه ات را تسخیر کنی و کاری کنی حتی اگر خیلی از تو دور است بازهم به تو بگردد برای بازگشت او وضو بگیر ودو رکعت نماز به جای بیاورودر هر رکعت بعد از حمد هفت مرتبه این ایه را بخوانید((عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً واللهُ غَفورٌ رَحیم))
وپس از سلام نماز نیز این ایه را هفت مرتبه بخوانید‹‹اَللهُمَ لَین لی فلان بن فلان کَما لَینتَ الحَدیدَلِداوود وسَخِرهُ لی کَما سَخَرتَ ریحَ لِسُلَیمان›› این نماز را تا یک هفته بخوانید مجرب است حتی در بعضی مواقع با یکبار خواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

 

مطالب مرتبط:

حدیث در مورد خواستگاری

دعا برای برگشتن خواستگار

دعا برای بازگشت خواستگار

دعا برای درست شدن خواستگاری

دعای مجرب برای بازگشت خواستگار



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.