no-img
نوین اطلس

راه های برگرداندن معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های برگرداندن معشوق
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

راه های برگرداندن معشوق


یکی از جالب ترین راه های برگرداندن معشوق استفاده از قانون جذب برای برگرداندن معشوق می باشد. نوین اطلس دات کام در این مطلب بهترین راه برای برگرداندن عشق را با هدف برگرداندن عشق سابق و ازدواج با او به شما معرفی می کند. در این مسیر تکالیف برای برگرداندن عشق را برای شما توضیح می دهیم و با استفاده از قانون جذب عشق از دست رفته به شما کمک می کنیم معشوق خود را به رابطه برگردانید. همچنین در این مطلب راه های برگرداندن دوست دختر و راه های برگرداندن دوست پسر را به شما نشان می دهیم. در مورد تجربیات برگرداندن معشوق نیز صحبت خواهی کرد.

قانون جذب عشق از دست رفته برای برگرداندن معشوق

استفاده از قانون جذب برای برگرداندن معشوق می تواند بسیار مفید باشد اما این قانون خطراتی به همراه خواهد داشت که باید در مورد آن کاملا آگاه باشید. باید قبل از استفاده از قانون جذب عشق از دست رفته یاد بگیرید چه خطراتی در استفاده از قانون جذب وجود دارد که باعث دور شدن و عقب نشینی فردی می شود که به وی علاقه دارید.

ممکن است هدف شما استفاده از قانون جذب برای ازدواج باشد یا به دنبال قانون جذب در روابط عاشقی باشید، ممکن است سعی در یادگیری قانون جذب برای برگرداندن عشق سابق به رابطه و جلوگیری از شکست در رابطه داشته باشید، در همه این موارد اگر به درستی از قانون جذب استفاده نشود روابط شما از قبل نیز بدتر شده و هیچ تاثیر مثبتی نخواهید دید. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: ناگفته هایی از قانون جذب عشق از دست رفته)

هیچ وقت فراموش نکنید تنها عاملی که واقعیت های شما را می سازد خود شما هستید. در واقع این شما هستید که تعیین می کنید می توانید در یک رابطه موفق شوید یا خیر. این شما هستید که می توانید احتمال موفقیت خود را برای رسیدن به اهدافتان- هر هدفی که باشد – افزایش دهید. فقط کافی است در مورد موضوع و هدفی که قصد دست پیدا کردن به آن را دارد کمی تحقیق کرده و دانش لازم را کسب کنید. همانطور که همیشه گفتم قوی ترین سلاح، دانش شما است.

بهترین راه برای برگرداندن عشق سابق

وقتی طرف مقابل ما رو ترک می کند  ما دچار یک سری اشتباه می شویم که باعث می شود چهره ای که از خودمان در طول رابطه ساختیم از دست برود، ممکن است وقتی به دنبال بهترین راه برای برگرداندن عشق سابق هستیم، برای رسیدن به عشقمان حاظر باشیم هر کاری بکنیم و فکر کنیم بهترین تکالیف ما برای برگرداندن عشق از دست رفته این است که مدام بهش پیام بدهیم مدام در دسترسش باشیم هر کاری که میخواهد انجام دهیم. اما آیا فکر می کنید بهترین راه برای برگرداندن عشق سابق این است؟

وقتی شخصی ما رو ترک می کند به این خاطر است که ما در جذب و حفظ این شخص شکست خوردیم و فکر می کنیم می توانیم با اصرار کردن و التماس کردن این فرد رو برگردانیم اما نوین اطلس دات کام به شما توصیه می کند به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید زیرا تنها نتیجه ای که التماس کردن برای شما دارد این است که عشق سابقتان از تصمیمش مطمئن تر بشود زیرا شما خودتان رو یک شخص ضعیف نشان داده ایم.(نگاه کنید به کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد)

اتفاقات و تجربیات در راه برگرداندن معشوق

یکی از تجربیات برگرداندن معشوق این است که اگر همسر یا عشق سابق شما خیلی زود پس از جدایی با فرد دیگری وارد رابطه شود به طور قطع آن رابطه یک رابطه ی واکنشی است و رابطه ی واکنشی هرگز طولانی مدت نخواهد بود. یک رابطه ی واکنشی در واقع به این معنا است که پس از جدایی، عشق سابق شما یک حفره ی بزرگ در زندگی خود احساس می کند که برای جبران و پر کردن آن مجبور به شروع یک رابطه با فرد دیگری می شود.

novinatlas.com دریافته است که در واقع شریک سابق شما نیز در پی ترمیم رابطه شکست خورده ی خود می باشد اما تکالیف دیگری برای بازگرداندن عشق در زندگی خود تعیین کرده است و آن شروع یک رابطه جدید است. در بسیاری از موارد، چنین روابطی ممکن است پس از جدایی برای پر کردن خلع ناشی از شکست خیلی زود شکل بگیرند و خیلی زود نیز جدی شوند. اما اصلا جای نگرای نیست؛ هر چه یک رابطه سریع تر شکل بگیرد، سریع تر نیز به شکست منجر خواهد شد و به پایان خواهید رسید.

راه های برگرداندن دوست دختر و دوست پسر 

یکی از دوره های عشق، دوره دوره های بازگشت به رابطه برای برگرداندن دوست پسر یا دوست دختر می باشد. در این دوره که توسط تیم روانشناسی نوین بینش و با سرپرستی شاهین زند در تلگرام و به صورت آنلاین برگزار می شود به شما آموزش می دهیم چگونه با یادگیری تکنیک های ان ال پی عشق می توانید رابطه تمام شده خود را دوباره ساخته و ترمیم کنید.

قبل از شروع این دوره ها شما می توانید مشکل خود را به صورت خلاصه برای تیم روانشناسی نوین بینش توضیح دهید سپس بر اساس توضیحاتتون دوره مورد نیاز به شما معرف می شود. این دوره ها آموزشی می باشند و بر اساس مشکل خاص و منحصر به فرد شما مقالاتی برای تان ارسال می شود (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: دوره بازگشت به رابطه)

 

تیم روانشناسی ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

برگرداندن معشوق با قانون جذب

تجربیات برگرداندن معشوق

دعا برای به دست آوردن دل معشوق

جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق

نظریه شش درجه جدایی و عشق از دست رفته

ترمیم رابطه بعد از خیانت

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.