no-img
نوین اطلس

جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب ازدواج، جملات تاکیدی برای برگشتن عشق، جملات تاکیدی مثبت روزانه، جملات تاکیدی برای رسیدن به خواسته، جملات تاکیدی جذب معشوق، عبارت تاکیدی ثروت نوشته شده است.

قانون جذب ازدواج

اگر می بینید ازدواج های زیادی با شکست مواجه می شود دلیلش فقط این است که هنگام آشنایی اولیه طرفین واقعیت یکدیگر را آنگونه که بوده اند نپذیرفته اند و در حقیقت با موجود توهمی متفاوتی در ذهن خود ازدواج کرده اند. یعنی شخصی که ما به عنوان شریکی صادق و معصوم و قابل اعتماد و با ثبات و محکم و مصمم به او دل می بازیم همان شخصی نیست که واقعا مقابل ما ایستاده است. چرا که اگر چشمانمان را خوب باز کنیم و واقعیتی که اطرافمان وجود دارد را همانطوری که هست بپذیریم می بینیم که این شخص گاهی بی صداقتی می کند و از مرز معصومیت پایش را آنطرف تر می گذارد و اگر شیطنت اجازه دهد از اعتماد طرف مقابل سوء استفاده می کند و به هنگام برخورد با مشکلات جا می زند و برای محکم بودن نیازمند تشویق و حمایت دیگران است. خوب وقتی چشم باز کنیم شاید این شخص را با همین ویژگی های جدید و واقعی که در وجودش دیدیم باز هم به عنوان شریک زندگی انتخاب کنیم ، اما مسلما در صحنه های آینده زندگی دیگر از او انتظار بیش از حد توانش نخواهیم داشت و همانطور که هست قبولش داریم و ایده های آرمانی خود را با واقعیتی که مقابلمان ایستاده هماهنگ می سازیم.
زمان اکنون را همینطوری که هست پذیرفتن را خیلی از اهل دل و سالکین معرفت به عنوان بازشدن چشم و قدم گذاشتن در تنها دنیای واقعی موجود در کاینات می دانند. یعنی وقتی انسانی همین چیزی که اطرافش هست را همینطوری بدون هیچ پیشداوری و قضاوتی می بیند قبول می کند، این امکان بی نظیر را برای خود فراهم می سازد که در دل کاینات قرار بگیرد و هماهنگ با واقعی ترین دنیا به سمت واقعی سازی آرزوها و رویاهای خویش گام بردارد.
اما سوالی که اینجا به ذهن می رسد این است که چرا خیلی ها از قبول و پذیرش دنیا به همین شکلی که هست واهمه دارند و ترجیح می دهند که در تمام لحظات عمر خود در یک دنیای ذهنی و سایه ای زندگی کنند؟
پاسخ این سوال بسیار واضح است:این افراد ترسو هستند و می ترسند که با چشم گشودن به واقعیت زندگی که همین الان در اطرافشان وجود دارد ستون های به ظاهرمحکم باورهایشان ترک بردارد وسقف آرزوهایشان فروریزد. آنها می ترسند جلوی خود بشکنند و غرور و اعتماد به نفس خود را از دست بدهند.

 

در ادامه قصد دارم شما را با تکنیک جملات تاکیدی آشنا کنم. توجه کنید این جملات در کنار تلاش شما و کنار گذاشتن اشتباهاتتان تاثیرگذارند.

جملات تاکیدی برای برگشتن عشق

عشق  من به زودی به من پیام می دهد

عشق من به زودی بر می گردد و رابطه ی خوبی خواهیم داشت

جملات تاکیدی مثبت روزانه

من خودم را همانگونه که امروز هستم می‌پذیرم.

من می‌خواهم زندگی را با تمام شرایطش بپذیرم.
جملات تاکیدی برای رسیدن به خواسته

من در تمام قسمت‌های زندگی‌ام دارای وفور و فراوانی هستم.

من پذیرای تمامی نعمت‌های جهان هستم.
جملات تاکیدی جذب معشوق

من می توان او را عاشق خود کنم

او مرا می پذیرد و به زودی با هم ازدواج می کنیم

عبارت تاکیدی ثروت

هم اکنون از جانب خداوند، ثروتی بی پایان و فوری به من می رسد.
خوبی و بخشش در همه ی روزهای زندگیم، به دنبال من هستند و من برای همیشه در خانه ثروت زندگی می کنم.
خدای من، خدای ثروت و فراوانی است و من تمام خواسته ها و نیازهایم را هم اکنون دریافت می کنم و حتی بیشتر از آن ها را نیز به دست خواهم آورد.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب برای ازدواج

جملات تاکیدی مثبت روزانه

جملات تاکیدی برای جذب معشوق

عبارات تاکیدی برای جذب فرد مورد نظر

جملات تاکیدی برای رسیدن به عشق

جملات تاکیدی مثبت برای ازدواج موفق

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

از جمله تکنیک ها ی قانون جذب ازدواج  استفاده از جملات تاکیدی برای برگشتن عشق و جملات تاکیدی مثبت روزانه و جملات تاکیدی برای رسیدن به خواسته و جملات تاکیدی جذب معشوق و عبارت تاکیدی ثروت می باشد.



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.