no-img
نوین اطلس

تجربیات برگرداندن معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تجربیات برگرداندن معشوق
امتیاز 4.20 ( 5 رای )
zip
مرداد ۹, ۱۳۹۷

تجربیات برگرداندن معشوق


افرادی که تجربیات موفق در برگرداندن معشوق داشتند با تکنیک های nlp عشق توانسته اند برای بازگشت معشوق خود معجزه ایجاد کنند. در این مطلب می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که چگونه با انجام تکالیف و استفاده از روش ها و تکنیک های موثر می توانیم در برگرداندن عشقمان موفق شویم. راه هایی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بهترین تکالیف برای برگرداندن عشقمان

یکی از معمول‌ترین و رایج‌ترین تجربیات  پس از جدایی، التماس کردن و ابراز نیاز است. اگر فردی واقعاً تصمیم گرفته باشد از شما جدا شود، التماس کردن هرگز تصمیم او را تغییر نخواهد داد. این کار تنها شما را به نظر فردی نیازمند و ضعیف نشان میدهد و رفتاریست که اصلاً جذابیت ندارد. هیچ فردی دوست ندارد با یک فرد ضعیف در رابطه باشد. زن‌ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آن‌ها محافظت کنند و زن‌های وابسته برای مردها هیچ جایگاهی ندارند و احترامی برایشان قائل نیستند؛ حتی اگر التماس کردن شما نتیجه بدهد، شما به یک رابطه‌ی ارباب برده‌ای تن دادید که بدون در نظر گرفتن خودتان بی‌چون و چرا هر چیزی که از طرف مقابل خود می‌شنوید را بپذیرید و ارزش خود را زیر پا بگذارید و همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد.

پس یکی از مهم ترین تکالیف برای برگرداندن عشق این است که اجازه ندهید غرور‌تان پایمال شود. در چنین وضعیتی او فقط به این خاطر شما را نزدیک خود نگاه می‌دارد که نیازهای عاطفی و جنسی خود را ارضا کند و هرگز به شما متعهد نخواهند شد. این یعنی دیر یا زود به محض این که یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می‌کند و به این رابطه پایان خواهند داد. (همچنین نگاه کنید به سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم)

نوین اطلس دات کام دریافته بهترین راه برای برگرداندن عشق این است که او را مجبور به برگرداندن نکنید. شما نمی‌توانید یک نفر را قانع کنید که دوست‌تان بدارد یا با شما باشد. شاید برای خودتان دلیل و منطق داشته باشید اما نمیشود با یک بحث منطقی رابطه‌تان را از نو بسازید. احساسات به این طریق عمل نمی‌کنند. قلب انسان‌ها منطقی نیست؛ پس به جای این که با منطق طرف‌تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش احساسی دهد!

برگرداندن مرد یا دوست پسر به رابطه

برای برگرداندن مرد خود به رابطه بیش از حد مهربان نباشید! نباید خیلی راحت هرچه طرفتان گفت چشم بگویید و انتظار یک رابطه‌ی عالی را داشته باشید. در همه‌ی تجربیات خوب یک تضاد وجود دارد! خیلی مهربان و خوب بودن یعنی منفعل، بی‌اعتماد به خود، مضطرب و قابل پیش‌بینی هستید. مثلاً مرتب برایش هدیه نخرید.گل و هدیه برای تشکر یا ابراز عشق هستند، اما برای شما جذابیت نمی‌آورند.حتی می‌تواند تنفر‌آور هم باشد.

این کار به طرف‌تان می‌گوید که شما فکر می‌کنید به اندازه‌ی کافی جذاب نیستید و نمیتوانید روی خوبی‌های خودتان تکیه کنید. به همین خاطر برای به چشم نیامدن اشکالات خود به او مرتباً هدیه می‌دهید. تند و تند به طرف‌تان نگویید که چقدر برایتان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید. تنها با دوستت دارم‌های زیاد خود، طرف را خسته میکنید و این کار چندان کار رمانتیکی نیست چون نشان می‌دهد که زیادی گدای عشق و محبت هستید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب برای برگرداندن معشوق)

آیا برای برگرداندن دوست پسر خود در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌ها و عکس‌های غمگین می گذارید؟ یکی از بدترین تجربیات که باعث عدم برگرداندن معشوق و رفتن معشوق به صورت همیشگی می شود ایجاد احساس دلسوزی برای بازگرداندن معشوق خود اصلاً راه درستی نیست. هیچ فردی نمی‌خواهد با یک شخص غمگین زندگی کند. اگر خواهان برگشتن همسر، مرد یا زن مورد علاقه‌ی خود هستید، novinatlas.com توصیه می کند بدانید غمگین بودن و ایجاد احساس گناه و دلسوزی هرگز راهکار مناسبی برای شما نیست.

تکنیک های nlp عشق برای بازگشت معشوق

یکی از مناسب‌ترین برخوردهایی که هنگام سرد شدن طرف مقابل در رابطه می‌توانید انجام دهید نشان دادن عدم وابستگی و تمایل شدید عاطفی به طرف مقابل است. یعنی همه قدرت را به او ندهید اینکار باعث میشود جذاب‌تر به نظر برسید. این پیام را به او می‌دهید که به دست آوردن شما آسان نبوده و او نیز باید تلاش کند. یعنی طوری رفتار نکنید که اگر طرف‌تان از شما جدا شود دیگر زندگی برایتان معنا ندارد. بر اساس علم nlp مربوط به عشق این چنین شما یک بدبخت بیچاره به نظر برسید که هر کس می‌تواند شما را راحت دور بیندازد. انسان‌ها معمولاً درگیر چیزهایی هستند که ناتمام باقی مانده باشد و کارهای تمام شده‌ی خود را فراموش می کنند، به همین دلیل وقتی برای عشق‌تان صد‌در‌صد نباشید باعث افزایش حس کنجکاوی در طرف مقابل می‌شود و  او نیز فکرش درگیر شما خواهد ماند.

وابستگی عاطفی چیز جالبی نیست و فقط تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که یک فرد جدید از راه برسد. اگر می‌خواهید طرف‌تان را برگردانید باید احترام خودتان را نگه دارید. اگر توانایی مقابله با اعتیاد عاطفی را در خود پرورش دهید زمانی برای برقراری رابطه‌ی عاطفی تلاش می‌کنید که احساسات شما نسبت به طرف مقابل واقعی است و رابطه‌ی محکم و بادوامی پیش‌رو خواهد بود!

معجزه بازگشت معشوق

یکی از معجزه هایی که شما را به معشوقتان می رساند دعای زیر است. دعای زیر را هر روز ۱۱ مرتبه بخوانید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد. سعی کنید هر روز بعد از خواندن دعا صدقه دهید.

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

دعا برای بازگشت غایب

برای بازگشت شخص غایب بعد از نماز صبح این دعا را هفت بار بخوان و این عمل را به مدت ۴۰ روز انجام دهید. شکی نیست که آن شخص دیوانه تو شده و بر می گردد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا ﴿۱﴾ یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا ﴿۲﴾ وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا ﴿۳﴾ وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا ﴿۴﴾ وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا ﴿۵﴾وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾ وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا ﴿۷﴾وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا ﴿۸﴾ وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا ﴿۹﴾ و باسماء العظیم الانس و دعوت الجبروت و بحق آدم نورک الانس و بحق الجن والانس و الی هذه الاسماء و بحق حم عسق و بحق اسماء الله تعالی و بحق خاتم سلیمان ابن داود و بحق کهیعص انه ولی و اله آدم سیده

بازگشت عشق

برای آشنایی بیشتر با تکنیک ها، مهارت های بهبود و بازگشت عشق “حتی بدون برقراری ارتباط” به شما تیم روانشناسی نوین بینش را معرفی می کنیم. این تیم روانشناسی با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به مراجعین محترم است.

تیم ما با بهره گیری از آخرین تکنیک های روانشناسی در زمینه بهبود روابط عاطفی و ایجاد عشق آماده کمک به شما می باشد. می توانید به صورت رایگان پرسش های خود را شماره ی زیر ارسال کنید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

تماس ترجیحا از طریق تلگرام و واتس اپ

مطالب مرتبط:

تکنیک های nlp عشق

دعا و معجزه برای بازگشت معشوق

قانون جذب معشوق

ارسال سیگنال جذب از راه دور

احیا رابطه

عکس نوشته معذرت خواهی از عشقت

فال برگشتن عشق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی

درست کردن رابطه خراب شده



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.