no-img
نوین اطلس

ارسال سیگنال جذب از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ارسال سیگنال جذب از راه دور
امتیاز 4.45 ( 11 رای )
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

ارسال سیگنال جذب از راه دور


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به موضوع ارسال سیگنال جذب از راه دور بپردازیم تا با استفاده از آن فکر دیگران را به خود مشغول کنیم.
افراد به دلایل مختلفی به دنبال ارسال سیگنال جذب از راه دور هستند. به عنوان مثال ممکن است شخص عاشق فردی شده باشد که نمی خواهد به صورت مستقیم علاقه اش را بیان کند و یا شخص رابطه عاطفی اش را به دلایلی از دست داده است و حال می خواهد با استفاده از تکنیک های برگرداندن عشق از راه دور به احیا و ترمیم رابطه خود کمک کند.

جذب عشق از راه دور

اگر عاشق فردی شده اید اما غرورتان اجازه نمی دهد مستقیما این موضوع را با وی در میان بگذارید و یا می ترسید جواب رد بشنوید، پس باید قبل از ابراز علاقه کاری کنید ذهن فرد مورد نظر نیز درگیر شما شود به نحوی که مطمئن باشید یا خودش به شما پیشنهاد خواهد داد یا اگر شما پیش قدم شوید دست رد به سینه تان نمی زند.
برای ارسال سیگنال جذب از راه دور به موارد زیر عمل کنید:

اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

با درک این موضوع که شما بهترین هستید، اهمیتی ندارد که دیگران در مورد شما چگونه فکر می کنند، شما مجبور نیستید شخص دیگری را مجبور کنید، تا از شما خوشش بیاید و یا شما را دوست داشته باشد زیرا شما از قبل این حس را نسبت به خود داشته و دارید. اعتماد به نفس شما برای دیگران غیر قابل مقاومت است و آن ها را به سمت شما جذب می کند. فراموش نکنید اعتماد به نفس کافی در جذب کردن فردی که دوستش دارید بسیار موثر خواهد بود. در این راستا می توانید از مقاله چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم استفاده کنید.

با انرژی مثبت پیش روید

بر اساس قانون جذب عشق از راه دور، بر روی چیزهای خوب درباره شخص مورد نظر متمرکز شوید. به دنبال ویژگی های مثبت و خوشحال کننده باشید. مدام به این فکر نکنید که برقراری رابطه و ازدواج با وی محال است. افکار منفی که مانع تلاش کردن می شوند را دور بریزید. با دیدی مثبت که پیش روید ذهنتان حالت آشفتگی ندارد و در نتیجه در موقعیت های مختلف، تصمیمات بهتری خواهید گرفت که باعث افزایش جذابیتتان خواهد شد.

تفاوت ها را درک کنید

به دنبال کسی نباشید که کاملا با شما تفاهم داشته باشد. در مسیر ارسال سیگنال جذب از راه دور زمانی موفق خواهید بود که تفاوت ها را درک کنید و بدانید دو فرد حتما اختلاف نظرات متعددی خواهند بود. در مدیریت یک رابطه از راه دور، متفاوت بودن مهم نیست اینکه بتوانید تفاوت ها را به بهترین نحو مدیریت کنید مهم می باشد.

به دنبال اسیر کردن فرد مقابل نباشید

همانطور که در بالا گفته شد با اعتماد به نفس و انرژی مثبت در مسیر جذب عشق از راه دور قدم بردارید و تلاش کنید. اما مراقب باشید در این زمینه حساسیت بیش از حد به خرج ندهید. همانند یک فرد کنترل کننده عمل نکنید. به آزادی های شخصی فرد مقابل احترام بگذارید. انتظار نداشته باشید که تمام و کمال در اختیار شما باشد و از خود و اطرافیانش به خاطر شما غافل شود. در واقع بهتر است راه را برای وی آزاد بگذارید به نحوی که خودش خواهان ارتباط برقرار کردن با شما باشد نه اینکه از سر ترس و اجبار این کار را انجام دهد.

برگرداندن عشق از راه دور

تا اینجای مطلب درباره ارسال سیگنال جذب از راه دور برای افرادی صحبت کردیم که قصد دارند شخصی را به تازگی عاشق خود کنند.
اما در این بخش می خواهیم به شرایط بپردازیم که دو طرف رابطه به دلایلی از هم جدا شده اند و حال یکی از آن ها در تلاش برای برگرداندن عشق از راه دور است.
چرا می گوییم از راه دور؟ به علت آنکه ممکن است فرد مقابل در دسترس نباشد، در شهر دیگری زندگی می کند و … در نتیجه امکان ملاقات حضوری وجود ندارد. از طرف دیگر ممکن است فرد عاشق بخواهد به صورت غیر مستقیم و بدون اینکه به غرورش آسیب برسد، برای برگشت عشقش تلاش کند.
از جمله تکالیف برگرداندن معشوق این است که در درجه اول از ارسال هرگونه سیگنال منفی خودداری کنید. منظور از سیگنال منفی تماس های بی وقفه، ارسال پیام پشت سرهم، ارسال واسطه، تحقیر کردن خود، تهدید کردن فرد مقابل و … می باشد که نه تنها در برگرداندن عشق از راه دور چاره ساز نیست بلکه کار را خراب تر هم می کند.

پس سعی کنید کمی به خود و فرد مقابل زمان دهید تا بستری برای جذب مجدد فراهم شود. در این مدت زمان قبل از آنکه به دنبال ارسال سیگنال جذب باشید، به بررسی رابطه تان بپردازید. بدون تعصب و جانب داری رفتارها و اتفاقات را مرور کنید. ببینید تا چه حد برخورد اشتباه داشته اید و اینکه نقاط ضعف و قوت تان چه می باشد. علاوه بر اینکه رفتارهای خودتان را تحلیل می کنید فرد مقابل را هم آنالیز کنید. فراموش‌ نکنید که مشکلات جدی یک شبه پیش ‌نمی‌آیند بلکه به مرور زمان انباشته می‌شوند.
متاسفانه در اغلب موارد عدم برقراری ارتباط صحیح دلیل اصلی جدایی و به پایان رسیدن یک رابطه عاشقانه است. با این وجود، هر دو طرف بایستی در این زمینه بیشتر تلاش‌کنند تا ارتباط کلامی مناسبی با یکدیگر داشته باشند.
برخی دیگر از عواملی که باعث جدایی می‌شوند عبارتند از بی‌وفایی، توهین و تحقیر، ترس از متعهد شدن و حسادت. جهت پیشگیری از تکرار اشتباهات گذشته و برخی از رفتارهای ناهنجار بایستی حتما بر روی برقراری یک ارتباط کارآمد کار کنید.

بخاطر داشته باشید که در مسیر برگرداندن عشق از راه دور، وجود فاصله در این شرایط در بین شما می‌تواند به نفع هر دوی شما باشد. پس از جدایی بایستی زمانی را با خود خلوت‌ کنید تا نسبت به احساسات خودتان آگاهی و درک درستی پیدا کنید. از خود بپرسید آیا برگشت به رابطه صحیح است؟ آیا این فرد ارزشش را دارد؟

سپس به نتیجه که رسیدید زانوی غم بغل نگیرید. گوشه‌گیر و افسرده نباشید. بلکه برای ارسال سیگنال جذب از راه دور و ترمیم عشق فعالیت داشته باشید و به دیدن دوستان بروید، با افراد جدید آشنا شوید یا یک سرگرمی تازه پیدا کنید. اهداف جدیدی برای خودتان تعیین‌ کنید. الان بهترین زمان برای انجام کارهایی است که از مدت‌ها قبل می‌خواستید آن ها را انجام‌ دهید و اینگونه می توانید فکر دیگران را نیز به خود مشغول کنید. مهم‌ نیست که زن باشید و یا مرد بلکه آنچه مهم‌ است این است که زمانی که از زندگی لذت‌ می‌برید و از خودتان خوشحالی بروز‌ می‌دهید همواره جذاب‌تر به نظر می‌رسید.

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب سعی کردیم به موضوع ارسال سیگنال جذب از راه دور در شرایط مختلف بپردازیم. هم شرایطی که هنوز هیچگونه رابطه عاطفی شکل نگرفته و فرد جدیدا عاشق شده است و هم مواردی که متاسفانه یک رابطه عاطفی به اتمام رسیده و عاشق به دنبال بازگرداندن معشوق خود می باشد.

مطالب مرتبط:

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

۱۵ جمله طلایی که زنان را شیفته شما می کند

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق

راه های افزایش عشق بین زن و شوهر

چرا عشق از بین می رود؟

عشقم قهر کرده چیکار کنم؟

فال عشق با مشخصات طرف مقابل

قانون جذب عشق از راه دور

اسرار جذب زنان

چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند

کارهایی که بعد از اتمام رابطه باید انجام داد



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *