no-img
نوین اطلس

چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند
امتیاز 4.33 ( 9 رای )
zip
اسفند ۱۲, ۱۳۹۴

چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند


سیگنال های ترکیبی باعث می شود دیگران به شما فکر کنند

همه ی ما دوست داریم دیگران عاشقمان باشند و اگر بفهمیم فردی به ما علاقه مند شده است احساس خوبی پیدا می کنیم؛ حتی اگر به آن فرد علاقه ای نداشته باشیم. به دلیل چنین کنجکاوی، انسان ها رفتار دیگران را زیر نظر گرفته و به منظور دست یابی به شناختی بهتر به اطرافیان خود فکر می کنند.

اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیشبینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی کند ولی اگر رفتارتان عجیب و مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد،  فکر دیگران مشغول می شود.

برای اینکه فکر دیگران را به خود مشغول کنید باید سیگنال های ترکیبی ارسال کنید که کاملا غیر قابل پیشبینی باشند؛ سپس اجازه دهید قدرت تخیلشان جواب را پیدا کند. یک روز به این موضوع اشاره کنید که چقدر به هم کلام شدن با وی علاقه مند هستید و روز دیگر سعی کنید از برقرار کردن ارتباط با وی خودداری کنید.

فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم تاکید کرده است که باید به شکلی این سیگنال های ترکیبی ارسال شود که شخص مورد نظر چنین سوالاتی را از خود بپرسد: آیا آن شخص به من علاقه دارد؟ اگر واقعا علاقه دارد پس چرا گاهی از من دوری می کند؟.

چنین سوالاتی فکر شخص مورد نظر شما را بیشتر مشغول می کند و حتی ممکن است در مورد شما با دوستانش سخن بگوید تا بتواند توضیحی برای رفتارتان پیدا کند.

روش درست برای ارسال سیگنال های مختلف

بیشتر انسان ها وقتی عاشق می شوند، سیگنال های مختلفی ارسال می کنند. آنها هر روز سعی می کنند به شخص مورد نظرشان نزدیک شوند و زمانی که پاسخ خوبی دریافت نکردند دیگر سیگنال های قدرتمندی ارسال نمی کنند.

مشکل این رویکرد این است که چنین روشی وقتی می خواهید کاری کنید شخصی به شما فکر کند دقیقا جواب عکس می دهد.

روش صحیح این است که باید تا وقتی به شما کاملا علاقه مند نشده است، هر زمان که توانستید به وی نزدیک شوید زیرا در غیر این صورت شما را فراموش می کند. تا کنون توجه کرده اید که چگونه شرکت ها بزرگ همیشه در حال بمباران تبلیغاتی هستند؟ هدف آنان این است که ذهن شما را همیشه مشغول خود نگاه دارند.

اکنون به محض اینکه شخص مورد نظرتان به شما عادت کرد یا جذبتان شد، ناپدید شوید یا ارسال سینگنال های قدرمت مند را ( که نشان دهنده ی عشق شما است) متوقف کنید. این کار باعث می شود به این موضوع بیندیشد که چرا اینگونه رفتار می کنید.

به صورت خلاصه، از دسترس خارج شدن، قبل از جلب توجه شخص موردنظرتان، قطعا باعث می شود که فراموش شوید اما در دسترس نبودن بعد از اینکه ذهنش را به خود مشغول کردید می تواند باعث شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

بر اساس علم برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن چیز خواهد شد. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما نیز خواهد شد.

 

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه باعث شویم دیگران به ما فکر کنند

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

دلایل عاشق شدن انسان ها ( بر اساس روانشناسی عشق)

نقش نیاز های روانی در ایجاد احساس عشق

تشخیص شخیت و افکار دیگران از طریق حرکات دست و زبان بدن

شناخت شخصیت از طریق ویژگی های چهره ( چهره خوانی)

جنون وابستگی چیست

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم 

ارسال سیگنال جذب از راه دور

می خواهم بدانم چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.