no-img
نوین اطلس

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)
امتیاز 4.43 ( 21 رای )
zip
اسفند ۹, ۱۳۹۴

جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد ( بر اساس روانشناسی جذب)


چگونه شخصی را که به ما علاقه ای ندارد به خود جذب کنیم

هرگاه شخصی در مورد موضوعی بسیار فکر کند به مرور زمان به آن موضوع جذب شده و بیشتر فکرش را مشغول می کند. شرکت های بزرگ این واقعیت را متوجه شده اند و به همین دلیل همیشه شما را در معرض تبیلغات گسترده ی خود قرار می دهند.

تکرار باعث می شود ضمیر ناخودآگاه اعتقادات و اندیشه های جدید را به خود جذب کند. به عبارت دیگر اگر موضوعی جالب به اندازه ی کافی تکرار شود هر شخصی ممکن است به آن جذب شود.

اما این موضوع چه ارتباط با جذب کردن شخصی دارد که به ما علاقه مند نیست؟

در حقیقت اگر بدانید چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنید و موفق شوید کاری کنید که شخصی بیشتر اوقات به شما فکر کند دیگر تنها چند قدم با عاشق کردن وی فاصله خواهید داشت حتی اگر اصلا به شما علاقه ای نداشته باشد.

عشق چیزی نیست به جز شرایطی که شخص نسبت به شخص دیگری وسواس فکری پیدا کرده و همیشه به وی فکر کند. اگر می خواهید شخصی که به شما علاقه ای ندارد را به خود جذب کنید باید یاد بگیرید چگونه ذهن وی را به خود مشغول کنید.

جذب کردن شخص که به شما علاقه ندارد به معنی اشغال کردن ذهن و تفکرات وی است.

اگر به دنبال یافتن راهی برای موضوع جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد هستید باید توجه کنید جذابیت را با جلب توجه اشتباه نگیرید. جلب توجه ی دیگران برای چند لحظه بسیار آسان است. می توانید با انجام یه کار خاص یا حتی کاری احمقانه توجه ی دیگران را به خود جلب کنید اما وقتی وی به خانه بازگشت دیگر شما را به خاطر نخواهد داشت.

بر اساس روانشناسی جذب یک جذابیت عالی وقتی صورت می گیرد که توجه ی دیگران را به شکلی به خود جذب کنید که شخص مورد نظر حتی وقتی از پیش وی رفتید همچنان فکرش مشغول شما باشد.

فرایند جذابیت با جلب توجه ی هدف شروع می شود، اما نه به هر شکلی. برای جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد باید طوری این کار را بکنید که شخص مورد نظر متوجه شود شما ویژگی هایی دارید که خود به شدت به آن ها نیاز دارد. در چنین شرایطی حتی اگر آن شخص به شما علاقه این نیز نداشته باشد به شما جذب خواهد شد.

بر اساس روانشناسی جذب هر شخصی در دنیا، آرزوی داشتن یک سری خصوصیت ها را دارد و اگر شخصی آن ها را داشته باشد به شدت به وی جذب خواهد شد. مثلا بعضی خانم ها به مردان بلند پرواز و جاه طلب جذب می شوند زیرا این ویژگی نشان می دهد این مرد می تواند روزی برای خودش کسی شود. بعضی مردها نیز به خانم هایی جذب می شوند که تقاضا برایشان از طرف دیگر مردان زیاد باشد زیرا باعث می شود احساس کنند موقعیت خیلی بالایی دارند. اگر شخصی به شما علاقه ای ندارد دلیل آن این است که ویژگی به او نشان نداده اید که مورد نیازش باشد که این نکته در موضوع جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد بسیار مهم است.

قبلا از اینکه تلاش کنید توجه شخصی را به خود جلب کنید اول اطلاعات کافی در مورد او بدست آوردید؛ هر چیزی که ممکن است اون را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا اعتماد به نفس او را تحت تاثیر قرار می دهد؟

آیا شهرت باعث می شود تحت تاثیر قرار بگیرد؟

آیا مهربانی وی را تحت تاثیر قرار می دهد؟

آیا قدرت باعث می شود تحت تاثیر قرار بگیرد؟

همانطور که فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم می گوید “بزرگترین اشتباهی که انسان ها معمولا مرتکب می شوند این است که همیشه سعی می کنند از یک قانون کلی برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده کنند بدون اینکه متوجه باشند چیزی که شخصی را تحت تاثیر قرار می دهد ممکن است دیگری را تحت تاثیر قرار ندهد”.

تبدیل کردن جذابیت به وسواس فکری

برای موضوع جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد در آغاز باید سعی کنید تا آنجا که توانتان است در دسترس باشید در نتیجه می توانید مطمئن باشید که فراموش نمی شوید. به یاد داشته باشید که بر اساس روانشناسی جذب مبارزه ی حساسی برای جلب توجه افراد وجود دارد و چیزهای دیگر بسیاری وجود دارد که برای بدست آورد توجه شخص مورد نظرتان با شما در رقابت هستند.

تنها نباید در دسترس باشید بلکه باید سعی کنید همیشه ویژگی های تاثیر گذار خود را نشان دهید آن هم هر زمان که با آن شخص مواجه می شوید. اینکار را تا زمانی که به شما علاقه ای ندارد ادامه دهید.

برای جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد وقتی هدف آرام آرام به شما جذب شد و عادت کرد شروع به فرستادن سیگنال های ترکیبی کنید. مثلا یک روز خود را علاقه مند نشان دهید و روز دیگر زیاد به وی محل نگذارید.

وقتی چنین سیگنال های ترکیبی را ارسال می کنید بر اساس روانشناسی جذب شخص مورد نظر متعجب می شود که آیا شما واقعا وی را دوست دارید یا خیر. اگر موفق به انجام اینکار شدید به خودتان تبریک بگویید زیرا توانستید ذهن وی را مشغول کنید. در واقع یاد گرفته اید چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنید.

همینطور به ارسال سیگنال های ترکیبی ادامه دهید تا شخص مورد نظرتان بیشتر و بیشتر به شما فکر کند. وی بعد از مدتی به جایی می رسد که نبود شما برایش بسیار سخت می شود و در نتیجه دیگر او است که به دنبال شما راه می افتد.

علاقه مند کردن و جذب دیگران حتی اگر فرد مورد نظر هیچ علاقه ای به ما ندارد به هیچ وجه غیر ممکن نیست اگرچه گاهی اوقات به تلاش و پشتکار بسیار نیاز دارد.

البته در جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد باید به این موضوع نیز اشاره کرد که تکنیک سیگنال های ترکیبی فقط یک تکنیک از صدها تکنیکی است که برای جذب افرادی که به ما علاقه ندارند مورد استفاده قرار می گیرد. بسیار از این تکنیک ها بر اساس تیپ شخصیتی طرف مقابل و نحوه منحصر به فرد رفتار با آن شخص استفاده می شود. به همین دلیل ارائه یک تکنیک کلی که در همه شرایط مناسب باشد کار بسیار دشواری است.

اما نگران نباشید اگر قصد شما برای جذب فردی که به شما علاقه ندارد و یا قبلا با شما در رابطه بوده و اکنون از شما فاصله می گیرد جدی است و مطمئن هستید طرف مقابل تان واقعا ارزشش را دارد می توانید به شماره زیر از طریق تلگرام پیام ارسال کنید.

شما می توانید جزیئات رابطه خود را با تیم نوین بینش در میان بگذارید تا بر اساس رابطه و مشکل منحصر به فرد خود راهکارها و تکنیک های بیشتری بیاموزید. تیم نوین بینش به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به پرسش های شما دوستان عزیز است.

شماره واتس آپ: ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

کارشناس روابط عمومی تیم نوین بینش

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۱۰ نکته برای جذب کراش

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم 

چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

مشاوره با روانشناس به صورت رایگان در تلگرام

جذب پسران به خود ( تضمینی)

 آخرین تلاش برای برگرداندن عشق از دست رفته

۴ حرکت ساده برای بازگشت به رابطه تمام شده 

برگرداندن مرد به رابطه

استراتژی nlp برای ایجاد عشق

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.