no-img
نوین اطلس

مشاوره با روانشناس به صورت رایگان در تلگرام


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مشاوره با روانشناس به صورت رایگان در تلگرام
امتیاز 3.38 ( 13 رای )
zip
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷

مشاوره با روانشناس به صورت رایگان در تلگرام


مشاوره رایگان تلگرام چیست

گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی ما پیش می آید که صحبت کردن در مورد آنها آسان نیست و همچنین پیدا کردن فردی قابل اطمینان برای درد و دل بسیار سخت است. یکی از بهترین روش ها برای حل این مشکل استفاده از خدمات روانشناسی آنلاین در تلگرام است که گاهی اوقات به صورت رایگان ارائه می شود. وقتی برای حل مسائل خانوادگی از چت روم های مشاوره استفاده کنیم می توانیم هویت خود را پنهان کرده و بدون هیچ نگرانی در این باره صحبت کنیم.

البته باید اشاره کنم که روانشناسانی که به صورت حضوری خدمات ارائه می دهند نیز کاملا قابل اطمینان و مطمئن هستند اما اگر احساس می کنید با پنهان کردن هویت تان بهتر و صادقانه تر می توانید با مشاور ارتباط برقرار کنید پس این کار را انجام دهید ( برای اطلاعات بیشتر از فواید و موارد کاربردی جلسات آنلاین نگاه کنید به ارتباط رایگان آنلاین در تمام ساعات شبانه روز با تیم روانشناسی نوین بینش ) .

مشاوره انلاین رایگان روانشناسی

درست است که بعضی خدمات روانشناسان در پیام رسان هایی مثل تلگرام یا واتس آپ به صورت رایگان ارائه می شود اما نمی توان توقع داشت که درمان ها و راه حل هایی که به ارتباط های طولانی و آموزش های تخصص نیاز دارد را به صورت رایگان بدست آوریم.

بسیاری از مشکلاتی که در حوزه روانشناسی وجود دارد معمولا مربوط به روابط و خانواده است. این مشکلات معمولا به دلیل نبود مهارت های لازم در ارتباط برقرار کردن ایجاد می شود. به همین دلیل بسیاری از مسائلی که با آن در زندگی رو به رو می شویم، با یک جواب ساده و یا یک توضیح حل نمی شوند. حتی اگر بتوانید مسائل خود را با راهنمایی دیگران حل کنید، به یک راه حل موقت رسیده اید. در نتیجه مجدد در شرایط مشابه به مشاور به یک روانشناس در تلگرام نیاز پیدا خواهید کرد.

مثال در مورد نحوه کار مشاوره خانواده 

اجازه دهید با یک مثال توضیح دهم چرا مشاوره های مقطعی نمی تواند به صورت همیشگی مشکل ما را حل کند. تصور کنید خانمی که به تازگی ازدواج کرده است با دخالت های خانوده همسر خود رو به رو می شود. در واقع متوجه می شوید که همیشه در گوش همسرتان می خوانند که باید همسرت را بیشتر کنترل کنی یا برای مثال متوجه می شود خواهرش همیشه با ارائه دلایل مختلف به این موضوع اشاره می کنم که خانمت تو را دوست ندارد.

اکنون تصور کنید این خانم برای حل مشکل خود به یک مشاور آنلاین در پیام رسان تلگرام یا هر پیام رسان دیگری مراجعه کند. احتمالا اولین پرسش و تنها پرسشی که برای وی پیش می آید این است که چگونه می تواند همسرش را از خانوده ایش جدا کند.

اما این پرسش، حتی اگر جواب خوبی هم داشته باشد و شما را به خواسته تان برساند باعث موفقیت وی در رابطه زناشویی اش نمی شود و فقط همه چیز را بدتر می کند چرا که آنها خانواده ی وی هستند و هر چقدر هم که به صورت موقت بتواند آن ها را از هم دور کند بازهم آنها پیش هم بازخواهند گشت و این شما خواهید بود که منزوی تر خواهید شد.

راه کار اصلی در این شرایط آموزش و یادگیری تکنیک هایی است که به آن خانم کمک می کند نه فقط همسر خود بلکه خانوده همسر خود را نیز به خود جذب کند. گاهی اوقات دوستی یا عضوی از خانواده طرف مقابل تان ممکن است به صورت ناخودآگاه نکات مشترکی بین گذشته تلخ خود و شما پیدا کند. در نتیجه با سوء برداشت تصور کند که شما مورد خطرناکی برای دوستش یا عضو خانوده اش هستید.

در این شرایط شما باید یادبگیرید چطور ترس ها و نگرانی های طرف مقابل را بشناسید و به صورت غیر مستقیم آن ها را برطرف کنید. آن وقت خواهید دید چگونه بزرگترین دشمن شما به بهترین دوست تان تبدیل خواند شد.

با مشاور آنلاین و چت رایگان به چه چیزی خواهیم رسید.

پس متوجه شدید که بسیاری از راهکارها اصلا به آن شکلی نیست که ما تصور داریم و برای حل آنها باید ریشه ای به ماجرا نگاه کرد. مشاوره یا روانشناس می تواند به شما کمک کند ریشه مشکل خود را پیدا کرده و سپس با یادگیری تکنیک ها و مهارت های خاص که مرتبط با نیاز شما است، برای همیشه به مصیبت های زندگی خود پایان دهید.

با این وجود باید مراقب روانشناس یا مشاوری که انتخاب می کنید باشید. زیرا در شبکات اجتماعی و سایت ها نظارت بسیار سخت است و همین امر موجب ایجاد فضایی مناسب برای سوء استفاده افراد غیر متخصص از مراجعه هایی است که به دنبال مشاور هستند.

اما نگران نباشید. ما با جست و جو و تحقیق با سایتی به نام سایت نوین بینش آشنا شده ایم که به جرات می توان گفت در حوزه روانشناسی به خصوص حوزه خانواده و روابط عاطفی جزء بهترین ها است و کاملا قابل اطمینان می باشند. فقط کافی است به این سایت مراجعه کنید و مقالات روانشناسان آن را مطالعه کنید ( نگاهی کنید به سایت نوین بینش، راهنمایی نوین در زندگی). سپس خودتان متوجه می شوید که آیا این افراد صلاحیت مشاور دارند یا خیر.

شما می توانید پرسش های خود را از طریق شماره ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ در تلگرام یا واتس آپ برای تیم نوین بینش ارسال کنید. ارسال پرسش به این تیم کاملا رایگان است. تیم نوین بینش به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان است.

می خواهم بیشتر بدانم:

معرفی تیم نوین بینش

چرا می توان به تیم نوین بینش اعتماد کرد

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مشاوره خانواده رایگان

کانال مشاوره خانواده

بهترین مشاوره خانواده

برای عضویت در کانال نوین بینش کلیک کنید

 

مزیت چت مشاوره خانواده آنلاین تلگرام. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام مزیت های زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: نیازی به رفت و آمد های طولانی در شهر را ندارد و با یک تلفن همراه و اینترنت، قابل دسترس در همه مکان ها می باشد. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی شما عزیزان می باشد و می توانید تمامی مطالب را به شکل جزوه در اختیار داشته باشید و هرموقع احتیاج بود به آن ها مراجعه کنید.



موضوعات :
مشاوره

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.