no-img
نوین اطلس

مشاوره خانواده رایگان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مشاوره خانواده رایگان
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷

مشاوره خانواده رایگان


چت با روانشناس خانواده در تلگرام به صورت رایگان
شما می توانید سوالات خود را به صورت آنلاین در تلگرام با روانشناس ما در میان بگذارید و به طور کامل پاسخ خود را دریافت کنید.
 مشاوره ی آنلاین رایگان در تلگرام به شما این امکان را می دهد در کمترین زمان ممکن و با هزینه ی کمتر پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و ان ها را همیشه در اختیار داشته باشید.
مشاوره خانواده رایگان

مشاوره آنلاین به این معنی است که تعاملی بین تماس گیرنده و مشاور از طریق اینترنت به صورت نوشتاری، زنده و محرمانه انجام می شود که در جهت برطرف نمودن نیازهای فوری مراجعین و تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی آنها می باشد. مشاور کمک می کند تا مراجع نیازهای خود را مشخص نموده و راه حلی برای مسایل خود بیابد و توانایی تصمیم گیری در وی تسهیل شود.

جلسات مشاوره اینترنتی رایگان می‌تواند یک یا چندین جلسه باشد و اکثر افرادی که مشاوره اینترنتی را انتخاب می‌کنند تمایل به ارائه مسائلی دارند که راه‌ حل‌های کوتاه ‌مدت دارد.

مشکلاتی که معمولاً در مشاوره اینترنتی مطرح می‌شوند، عبارتند از: مشکلات فردی، مشکلات خانوادگی، مشکلات زوجین، مشکلات ارتباطی، مسائل جنسی، سازگاری با ناتوانی جسمی، اختلالات اضطرابی، وابستگی به مواد، تعارض بین والد و فرزند، طلاق، انواع اختلالات، مشاوره شغلی و تحصیلی و برنامه ریزی.

باور های نادرستی که همچنان میان مردم هست و فکر می کنند فقط بیماران روانی وخیم به روانشناس ها رجوع می کنند.

در واقع حتی برای افسردگی جزئی هم می توان نزد مشاوره و روانشناس رفت.

با این وجود مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی می تواند راه حلی باشد برای افرادی که هنوز با این مسئله کنار نمی آیند.

یا خیلی دسترسی ندارند تا بتوانند به روانشناس مراجعه کنند.

مشاوره خانواده در تلگرام

کارشناسان با تجربه‌ی نوین بینش دات کام ارائه‌ی خدمات روان شناسی و مشاوره غیرحضوری رایگان هستند. برای دریافت خدمات روان شناسی و مشاوره آنلاین می‌توانید از فرمی که در پایان این بخش آماده‌است بهره بگیرید. ما پس از دریافت پیام شما و بررسی آن پاسخ شما را خواهیم داد. مشاوره غیر حضوری رایگان است. این نکته را به یاد بسپارید که مشاوره‌ آنلاین تنها برای برخی از مسائل امکان‌پذیر نیست و برای بررسی و حل مشکلات بنیادین، مشاوره حضوری نیاز است. پس اگر به راهنمایی روان‌شناس غیرحضوری رایگاننیاز دارید با ما در تماس باشید. ما به شما اطمینان می‌دهیم که اطلاعات شما محرمانه خواهد بود و ما رازدار شما هستیم.

مشاوره رایگان تلگرام 



موضوعات :
مشاوره

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.