no-img
نوین اطلس

۱۰ نکته برای جذب کراش-چگونه به کراش خود نزدیک شویم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ نکته برای جذب کراش-چگونه به کراش خود نزدیک شویم؟
امتیاز 5.00 ( 6 رای )
zip
تیر ۲۲, ۱۴۰۰

۱۰ نکته برای جذب کراش-چگونه به کراش خود نزدیک شویم؟


در این مقاله می خواهیم پاسخ پرسش “چگونه به کراش خود نزدیک شویم؟” را بدهیم و در این راستا به ۱۰ نکته اساسی که باعث جذب وی می شود اشاره می کنیم.

واژه کراش که امروزه بین جوانان باب شده است به معنای اشتیاق و علاقه می باشد. وقتی می گویند روی فردی کراش دارند یعنی به فرد مورد نظر علاقه و تمایل دارند و می خواهند با وی ارتباط برقرار کنند.
در خیلی از موارد کراش فرد از علاقه طرف مقابل خبر ندارد و همین موضوع کار را برای جذب کمی سخت تر می کند. در این حالت است که آشنایی با راه های جذب فرد مورد علاقه به ما کمک می کند تا یک فرد را عاشق خود کنیم.

کراش شما از چه نوعی می باشد؟

کراش داشتن روی افراد مختلف متفاوت است و همه آن ها به ارتباط عاشقانه ختم نمی شود. پس اگر روی فردی خاص کراش دارید و به دنبال این هستید که چگونه به کراش خود نزدیک شوید، بهتر است ابتدا نوع کراش خود را تشخیص دهید.

کراش عشقی

این مدل که درصد بالایی از کراش ها را نیز به خود اختصاص می دهد مربوط به زمانی هست که شما می خواهید با فرد مورد نظر رابطه عاشقانه و پایدار برقرار کنید. در کراش عشقی یا همان عاشقانه فرد به خیال پردازی های آینده همراه با کراش خود می پردازد و در تصوراتش همواره او را کنار خود می بیند.

کراش زودگذر

کراش زودگذر مربوط به زمانی است که فرد تنها قصد برقراری رابطه ی عاشقانه ای از روی هوس و موقتی را در سر دارد. این کراش مختص افراد مجرد نیست و حتی افراد متاهل تنوع طلب نیز ممکن است برای برطرف کردن عطش خود نسبت به فردی خاص، کراشی موقتی داشته باشند و بخواهند او را برای مدتی کوتاه به خود جذب کنند. اینگونه کراش ها مخصوصا برای افرادی که رابطه ای پایدار و عاشقانه با فرد دیگری دارند آسیب رسان خواهد بود.(نگاه کنید به عشق واقعی چیست؟)

کراش دوستی همجنس

همه گرایش ها و تمایلات مربوط به افراد جنس مخالف و برقراری رابطه ی عاشقانه نیست. گاه ممکن است شما روی فردی همجنس خود کراش داشته باشید تا بتوانید تنها با او دوست شوید و او را به خاطر ویژگی هایی همچون مهربانی، راستگویی و … تبدیل به دوست صمیمی خود کنید. به عنوان مثال ممکن است در محیط کار یا دانشگاه از فردی همجنس خودتان برای صحبت و رفاقت خوشتان بیاید.

کراش الگویی

در این مورد ممکن است در فضای مجازی یا رسانه ها فردی مشهور را دنبال کنید و نسبت به او کراش پیدا کنید تا او را تبدیل به الگوی خود سازید. قطعا در این مورد شما می دانید که نمی توان فرد مورد علاقه را به یک رفیق یا معشوق تبدیل کرد در نتیجه تنها از راه دور کارها و برنامه های وی را دنبال کرده و به مرور زمان وی الگوی شما در نحوه رفتار و پوشش و … خواهد شد.

چگونه به کراش خود نزدیک شویم؟

تا اینجای مطلب درباره انواع کراش صحبت کردیم. در این بخش می خواهیم بدانیم چگونه کراش خود را جذب کنیم و با چه اقدامات و تکنیک هایی در مسیر جذب عشق موفق شویم.

با وی معاشرت کنید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. چندین مطالعه نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مندتر می گرداند. بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید. اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد.

در زمان مناسب کمیاب شوید

درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمی توانند داشته باشند.

هنگام صحبت حضوری به او نگاه کنید

بر اساس روانشناسی عشق دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند و همین موضوع یکی از معیارهای اندازه گیری میزان عشق و علاقه زوجین توسط روانشناسان است. پس در ملاقات های حضوری و حین صحبت به کراش خود نگاه کنید چرا که هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب می دهید.(نگاه کنید به تاثیر نگاه در عشق)

همیشه خوشبو باشید

در پاسخ به اینکه چگونه به کراش خود نزدیک شویم باید بدانید که همیشه خوشبو و مرتب باشید. یکی از عواملی که باعث افزایش جذابیت می شود استفاده از عطرهای خوشبو است.

ظاهر و اندامی متناسب داشته باشید

برای اینکه یک فرد را عاشق خود کنید نباید ویژگی های ظاهری را دست کم بگیرید. داشتن یک اندام متناسب و زیبا و ظاهری آراسته به افزایش جذابیت های شما کمک بسیاری می کند. البته توجه داشته باشید که منظور این نیست که حتما باید لباس های برند و گران قیمت یا از آرایش های غلیظ استفاده کنید، همینکه لباس هایی مرتب و تمیز بپوشید و بهداشت و نظافت را رعایت کرده باشید کفایت می کند.

با اعتماد به نفس رفتار کنید

فراموش نکنید برای اینکه به کراش خود نزدیک شوید باید اعتماد به نفس داشته باشید تا او را شیفته خود کنید. سعی کنید از زبان بدن و رفتار و گفتاری استفاده کنید که حاکی از اعتماد به نفس بالای شما باشد. در این راستا می توانید از مقاله زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس کمک بگیرید.

لبخند فراموش نشود

صورت‌ های خندان جذاب‌ تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌ های دیگران مستقیم نگاه می‌ کنید، شما را حتی جذاب ‌تر می ‌کند. لبخند زدن پیام‌ هایی را مانند: «من دوست‌‌ داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش ‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌ کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید.

بامزه باشید

در ملاقات و صحبت هایتان کمی بامزگی و نمک هنگام صحبت می تواند آن لحظه را برای هر دو شما به خاطره ای خوش تبدیل کند. پس در هنگام صحبت نیاز نیست خیلی خشک و جدی باشید یا خیلی لوس. در موقعیت های مناسب و به جا بامزه باشید تا کراشتان تمایل به ادامه ارتباط با شما نشان دهد.

پشت سر دیگران بدگویی نکنید

در مبحث چگونه به کراش خود نزدیک شویم، این موضوع بسیار مهم است که برای بالا بردن خود دیگران را تخریب نکنیم و پشت سرشان غیبت نکنیم. این کار در ناخودآگاه فرد مقابل تصویری منفی از ما به نمایش می گذارد. به نحوی که می تواند مانع ادامه رابطه شود.

کمی مرموز باشید

سعی کنید کراشتان را نسبت به خود کنجکاو کنید. در همان قرارهای اولیه همه زندگی خود را برایش تعریف نکنید. اجازه دهید در بعضی موارد او از شما سوال کند و ذهنش درگیر شود. برای عاشق کردن یک فرد هرچه ذهنش بیشتر درگیر شود بیشتر به سمت شما جذب خواهد شد.

همانطور که در این مقاله ملاحظه کردید برای اینکه بدانیم چگونه به کراش خود نزدیک شویم بهتر است ابتدا با انواع کراش آشنا شوید و سپس کراش عشقی خود را با استفاده از ۱۰ نکته گفته شده در بالا به سمت خود جذب کنید.

مطالب مرتبط:

چگونه با پیامک دلبری کنیم

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق

چگونه رابطه خوبی داشته باشیم؟

عشق در زبان بدن

چگونه عاشق کنیم

قانون جذب عشق

عشقم قهر کرده چیکار کنم



موضوعات :
روانشناسی جذب
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *