no-img
نوین اطلس

قانون جذب عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب عشق
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
بهمن ۱۴, ۱۳۹۸

قانون جذب عشق


امروز در نوین اطلس به موضوع قانون جذب عشق می پردازیم. حتما همه شما عزیزان با عبارت قانون جذب و کاربرد و مزایایی که در مورد آن صحبت می شود آشنا هستید. در این مطلب می خواهیم از قانون جذب برای روابط عاشقانه صحبت کنیم.
موضوعاتی که در مطلب قانون جذب عشق صحبت خواهیم کرد به این ترتیب خواهد بود: قانون جذب عشق چیست، قانون جذب عشق از دست رفته، قانون جذب عشق و ازدواج، قانون جذب شخص، قانون جذب در روابط عشقی، قانون جذب برای ازدواج، مراحل قانون جذب عشق.

قانون جذب عشق چیست

در ابتدا قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم قانون جذب عشق چیست؟
این قانون می گوید اگر از طریق محبت، تشویق، حمایت، قدرشناسی، یا هر احساس خوب دیگری به سایرین عشق بدهید، همان عشق به شما بازمی‌گردد و خود را چندین برابر می‌کند و عشق را در هر مقوله‌ی دیگری از زندگی‌تان، از قبیل سلامتی، ثروت، شادی، و شغل وارد می‌کند.

اگر از طریق عیب‌جویی، خشم، ناشکیبایی، یا هر احساس بد دیگری نسبت به سایرین احساس منفی بدهید، همان حس منفی دریافت خواهید کرد، تضمین می‌کنم! و هنگامی که نیروی منفی بازمی‌گردد، خود را چندین برابر می‌کند، نیروی منفی بیشتری جذب می‌کند، و بر باقی زندگی‌تان تاثیر می‌گذارد.(اگر می خواهید شخص مورد علاقه را از راه دور جذب کنید و به وی احساس عشق ارسال کنید می توانید مقاله قانون جذب عشق از راه دور را مطالعه کنید.

قانون جذب عشق از دست رفته

ممکن است بر اثر احساسات منفی که در رابطه عاشقانه رخ می دهد معشوق تصمیم به قطع ارتباط بگیرد. در این مورد می توان از قانون جذب عشق از دست رفته استفاده کرد. می‌توانید همین حالا با جستجوی چیزهایی که در معشوق دوست دارید، ارزش قائلید و قدر می‌شناسید، هر رابطه‌ای را تغییر دهید.

وقتی آگاهانه تلاش می‌کنید تا بیشتر از آن‌که به موارد منفی توجه کنید، دنبال چیزهایی که دوست دارید بگردید، معجزه‌ای رخ خواهد داد. به نظرتان انگار در شخص دیگر اتفاقی باورنکردنی رخ داده است. اما این نیروی عشق است که این موارد منفی را از بین برده است و سپس با استفاده از قانون جذب عشق می توانید احساسات مثبت را جایگزین کنید و مانع از سرد شدن یهویی رابطه تان شوید. عشق ورزیدن به شما و فرد مقابل کمک می کند مثل روزهای اول آشنایی تان رابطه ای گرم و صمیمی داشته باشید. (همچنین نگاه کنید به قانون جذب برای برگرداندن معشوق)

قانون جذب عشق و ازدواج

شما همین حالا می‌توانید بگویید در روابطتان چه داده‌اید. بر اساس روانشناسی عشق اگر رابطه‌ای عالی است، بدین معناست که شکرگزاری و عشقی که می‌دهید از نیروی منفی و گلایه‌های شما از آن رابطه بیشتر است.

اگر رابطه‌ای بغرنج و پر کشمکش است، بدین معناست که احساسات منفی که ناخواسته و یا شاید حتی خواسته بروز می‌دهید بیشتر از عشق است. اگر رابطه تان عالی پیش می رود و با هم احساس خوشبختی دارید پس سعی کنید هر چه سریع تر با استفاده از قانون جذب عشق و ازدواج با معشوقتان زندگی مشترکی تشکیل دهید.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

قانون جذب شخص

آنچه آدمی بکارد همان را درو خواهد کرد. یعنی هر آنچه از آدمی در سخن یا عمل آشکار شود یا بروز کند به خود او باز خواهد گشت؛ و هرچه بدهد باز خواهد گرفت. طبق قانون جذب در روابط عاشقانه باد توجه داشت که انسان اگر نفرت بورزد، نفرت به او باز خواهد گشت و اگر عشق ببخشد، عشق خواهد ستاند. شاید این پایه اصلی رسیدن به عشق با قانون جذب می باشد اما برای رسیدن به آن لازم است تا بتوانیم بر روی کلام و احساسات خود کار کنیم و بر ذهن نیمه هوشیارمان تاثیر بگذاریم.

قانون جذب در روابط عشقی

اگر بخواهیم در مورد قانون جذب عشق و قانون جذب در روابط عشقی صحبت کنیم باید اشاره کرد که عشق یکی از بزرگ‌ترین محرک‌ها در انسان هست. کسی که شما عاشقش هستید مهم‌ترین شخص برای شماست و حاضرید برای بدست آوردن آن عشق دست به کارهایی بزنید که تا الان برای‌تان غیرمعمول و غیرعادی بوده است. عشق نیروی عظیمی دارد که می‌تواند یا انسان را به اوج برساند و یا نابود کند که در هر دو حالت بستگی به فرد دارد که کدامین شرایط را بدست آورد.

به همین دلیل است که گفته می شود در کنار احساسات به عقل و منطق هم درباره ی فرد مقابل خود توجه کنید. به خوبی ارزیابی کنید که آیا شخص مقابل ارزش این همه عشق و علاقه را دارد یا خیر. چرا که اگر گزینه مناسبی را انتخاب نکنید در گرداب عشق غرق خواهید شد و از قانون جذب عشق در مورد نابجایی استفاده کرده اید.(همچنین نگاه کنید به قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه)

قانون جذب برای ازدواج

در قانون جذب برای ازدواج و جذب همسر دلخواه شما می توانید به یاری عبارت‌های تاکیدی و تکرار آنها حقیقت را بر ذهن نیمه هوشیار خود نقش دهید:

چون با آن یگانه جدایی ناپذیر همراهم، پس با عشق و خوشبختی جدایی ناپذیر خود نیز همراهم.
نور خدا در درونم می‌تابد و هرچه ترس و تردید و خشم و نفرت را می‌زداید. تجلی عشق خدا در من، از من مغناطیسی مقاومت ناپذیر می‌سازد.
من با خودم و همه دنیا در آشتی و آرامشم. به همگان عشق می‌ورزم و همگان به من عشق می‌ورزند.
هم اکنون دروازه‌های شادمانی به رویم گشوده می‌شوند

مراحل قانون جذب عشق

مراحل قانون جذب عشق که به شما کمک می کند به هدفتان برسید به شرح زیر می باشد:

۱- اعتماد به نفس داشته باشید

در قانون جذب عشق باید باور داشته باشید که عالی‌ترین شخص شما هستید و اصلا و به هیچ وجه مهم نیست که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند. بر اساس قدم اول مراحل قانون جذب عشق، شما مجبور نیستید که طوری عمل کنید و یا بقیه را مجبور کنید که شما را دوست داشته باشند و یا عاشق‌تان باشند چون مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن این است که شما عاشق خودتان هستید.

۲- توجه‌تان را روی موارد و نکته‌های مثبت قرار دهید

قدم دوم از مراحل قانون جذب عشق این است که تمام باورها و افکار منفی را دور بریزید و اصلا به آن‌ها توجهی نکنید. در طول روز شاید چندین بار این فکرها به ذهن شما خطور کند که پیداکردن و جذب فرد مناسب برای ازدواج بسیار سخت است، چرا بقیه متوجه نمی‌شوند که چقدر من خوب و عالی هستم و یا چرا هیچ کسی هرگز عاشق من نبوده است. شما موارد بسیاری زیادی در درون خود دارید که اگر به آن‌ها توجه کنید یک منبع غنی می‌باشند که می‌توانید با استفاده از قانون جذب معشوق، عشق و جلب توجه بقیه را نسبت به خودتان جلب کنید.

در قانون جذب عشق وقتی که شما اجازه ورود به عشق را می‌دهید و به نکته‌ها و موارد مثبت توجه می‌کنید. در اصل فرکانس خودتان را عوض می‌کنید و فرکانس جدیدی را به کائنات (جهان هستی) ارسال می‌کنید و قانون جذب عشق نیز سریع پاسخ شما را خواهد داد و راه‌هایی را برای شما می‌گشاید و شما در جایی قرار می‌دهد که بتوانید به شخص مورد علاقه‌تان برسید.(همچنین نگاه کنید به جذب مرد مورد علاقه)

۳- از صدمه خوردن از عشق نترسید

بدترین حالت در این موقعیت این است که شما به ترس از صدمه خوردن اجازه دهید در درون‌تان رخنه کند. وقتی درون خود را بیشتر می‌کاوید متوجه می‌شوید یک درصدی از وجودتان برای ترس از صدمه خوردن شانسی را قائل شده است و همیشه در حال هشدار دادن به شما می‌باشد. بر اساس روانشناسی عشق اگر شما از صدمه خوردن در رابطه عاشقانه بترسید، شما به طور ناخودآگاه و غیر ارادی رفتار و یا اعمالی انجام می‌دهید که از نزدیک شدن زیاد و حتی نزدیک شدن به شخصی که مورد علاقه‌تان هست جلوگیری کنید. با آغوش باز و با اشتیاق به شخص مورد علاقه‌تان اعتماد کنید و خودتان را برای عاشق شدن رها کنید. در این حالت شما فرکانسی را به عشقی که مدنظرتان هست ارسال خواهید کرد و از قانون جذب برای رسیدن به عشق استفاده خواهید کرد.

در ادامه به منابعی اشاره خواهم کرد که با مطالعه آنها می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قانون جذب عشق بدست بیاورید:

چهار مرحله عشق در قانون جذب

تعریف قانون جذب در دانشنامه ویکیا

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

قانون جذب در پرورش افکار

قانون جذب در راز موفقیت

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

آموزش جذب مردان

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

چگونه با قانون جذب ازدواج کنیم

قانون جذب در ۲۱ روز

قانون جذب مردان

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا

 



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.