no-img
نوین اطلس

قانون جذب در روابط عشقی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

قانون جذب در روابط عشقی
zip
بهمن ۱۴, ۱۳۹۶

قانون جذب در روابط عشقی


این مطلب در مورد موضوعات قانون جذب برای ازدواج، قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه، قانون جذب شخص، برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب، قانون جذب برای رسیدن به عشقمان، قانون جذب عشق چیست، قانون جذب عشق از دست رفته، قانون جذب برای برگرداندن معشوق نوشته شده است.

قانون جذب برای ازدواج

اولین کاری که برای قانون جذب عشق و ازدواج باید بکنید اینه که بنویسید دقیقن چه فردی رو برای ازدواج میخاهید؟ با جزئیات ویژگیهاش رو بنویسید
این باور که «همه خواسته های ما در جهان هستی وجود داره، ما فقط باید در مسیر خواسته هامون قرار بگیریم» میتونه این قدرت رو به ما بده که همین الان و قبل از رسیدن ما به خواسته مون هم خداوند رو بخاطرش سپاسگزاری کنیم. پس هر روز اینکارو انجام بدید
استفاده از تمرین عبارت تاکیدی

روز به روز به همسر مورد علاقه م نزدیک و نزدیکتر میشم
من لیاقت داشتن همسرموردعلاقه م رو دارم و …
تجسم کردن خودتون در حالیکه با فرد موردعلاقه تون ازدواج کردید و هر وقت احساس خوبی از این تجسم بهتون دست داد بابتش خداوند رو سپاسگزاری کنید.
تعیین کردن زمان برایخود من استرس ایجاد میکنه مثلا به خودم میگم اگه تا اون موقع بهش نرسم چی ؟؟ بخاطر همین فقط تمرینات و کارهایی که لازمه انجام میدم تا زمانیکه به این باور برسم که به خواسته م میرسم و بعد رهاش میکنم تا اتفاق بیفته.

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

شاد و خوش رو باشید

وقتی شما شاد باشید، زمان خیلی خوبی را می‌گذرانید و دیگران به شما توجه می‌کنند و دوست دارند که با شما باشند. بنابراین قانون جذب معشوق می‌گوید کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال‌تر و شاداب‌تر می‌کند که می‌تواند دیدن یک فیلم کمدی یا رفتن به پارک و یا رفتن به رستوران باشد. بستگی به شما دارد که چه چیزهای مثبتی وجود دارند که شما را شاد می‌کنند. هر چه شما بیشتر شاد باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید می‌توانید سریع‌تر به شخصی که مورد علاقه شما هست دست پیدا کنید.

راضی باشید که به بقیه اشخاص اجازه بدهید که بروند

شاید سخت‌ترین بخش قانون جذب عشق، برای شما که عاشق هستید این قسمت باشد. موقعی که مجذوب یک شخص خاص شده‌اید، شما می‌خواهید با فرد مورد علاقه‌تان باشید ولی به شما گفته شده که باید او را از دست بدهید و ترکش کنید. ولی وقتی شما مشکلی با نبودن پیش شخص مورد علاقه‌تان نداشته باشید، شما مسیری را برای قانون جذب برای مجذوب کردن فرد مورد علاقه‌تان باز کرده‌اید. این بدین معنا می‌باشد که مطابق رسیدن به عشق با قانون جذب شما احتمالا با از دست دادن فرد مورد علاقه‌تان مشکلی دارید، در این شرایط داشتن رابطه با شخصی که شما می‌خواهید برای‌تان سخت خواهد شد.

قانون جذب شخص

بهتر است شخص خاصی را در نظر نگیرید، اجازه دهید قانون جذب عشق فردی را که به آن علاقه دارید، به سمت زندگی شما بکشاند. اما اگر شخص خاصی را در ذهن داشته باشید مطمئنا این شخص را به شما جذب می‌کند. همیشه امیدوار باشید که جهان پر از اشخاصی مانند شخصی است که می‌خواهید جذب کنید. پس باید باور کنید که این شخص وارد زندگی شما می‌شود. باید هم اکنون او را ببینید! شما باید چیزهای مثبتی درباره‌ی آن شخص بگویید.مثلا: خوشحالم که همسر رویاهایم را دارم. من او را خیلی دوست دارم. من نمی‌توانم صبر کنم تا به او برسم. این راهی است تا خودتان را در فرایند تفکر مثبت قرار دهید و ارتعاش قوی‌تری به کائنات ارسال کنید. اگر شما طوری رفتار کنید که انگار خواسته‌ خود را بدست آورده‌اید و احساس خوشایندی داشته باشید کائنات بیش از آنچه انتظارش را دارید به شما می‌دهد.

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب

اگر بخواهم بصورت کلی راجب قانون جذب و راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب چند کلمه بگم میتوان به این مضوع اشاره کرد که یکی از مهمترین راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب این است که تصویر سازی کنید تا به عشقتان برسید، اما تصویر سازی در شرایطی که به دنبال برگرداندن عشق به رابطه هستیم نتیجه بخش نیست و حتی میتواند تاثیری کاملا منفی بگذارد زیرا اگر مدام خود را در کنار عشقمان تصور کنیم، بار ها سناریویی بسازیم که عشقمان را برگردانده ایم و در کنار او هستیم باعث افزایش وابستگی ما میشود، و این وابستگی باعث بروز یکسری اشتباهات میشود مانند اصرار کردن در دسترس بودن و اشتباهات دیگری که در مقاله ی ۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته توضیح داده شد.

قانون جذب برای رسیدن به عشقمان

چگونه به معشوق خود برسم؟ چگونه نیمه گمشده خود را پیدا کنم؟ با این که از قانون جذب استفاده می کنم ولی از من دورتر می شود، راه حل چیست؟

تمام افکار ما ارتعاشی را به جهان هستی ارسال می کنند. احساس ترس و از دادن معشوق هم دارای ارتعاشی است که باعث می شود فرد مورد نظر از زندگی شما بیرون برود. پس از اینکه معشوقتان را از دست بدهید، نترسید. شما خیلی قدرتمند هستید. کاری که باید بکنید این است که خودتان را باید عاشقانه دوست داشته باشید. وقتی خودمان را قلباً به آغوش بگیریم و خودمان را دوست داشته باشیم، باعث می شود این عشق فراوانی که به خودمان داشته ایم، انرژی ساطع کند و دیگران به سمتمان جذب شوند. پس به جای اینکه ترس از دست دادن معشوق را داشته باشیم باید به خودمان عاشقانه عشق بورزیم.

قانون جذب عشق چیست

۱- عشق چیست؟
عشق یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین احساسات انسان است، عشق احساسی عمیق و لذتی بسیار زیبا برای افراد است، اکثر افراد اگر در مورد مسائل احساسی به خواسته و هدف خود نرسند دچار افسردگی و دردهای شدید می‌شوند، پس این مطلب را به ما یادآوری می‌کند که موضوع عشق موضوع بسیار مهمی است و خبر خوب این است که می‌تواند با استفاده از قانون جذب عشق، فرد موردعلاقه خود را به سمت خود جذب کنید.

قانون جذب در یک نگاه
قانون جذب بیان می‌کند که می‌توانید با استفاده از افکار و قدرت ذهن خود هر چیزی را به واقعیت تبدیل کنید. افکار و توجه ما روی هر موضوعی که باشد قانون جذب آن را به سمت ما جذب می‌کند.

قانون جذب عشق از دست رفته

آیا استفاده از راههای بازگرداندن عشق با قانون جذب صحیح است؟

نمیتوان تاثیر برگرداندن عشق با قانون جذب را نادیده گرفت. اما باید این را بدانید برگرداندن عشق با قانون جذب با سایر تکنیک های قانون جذب که آموزش داده میشود متفاوت است. برگرداندن عشق با قانون جذب نیازمند یادگیری مهارت هایی بیشتری است درواقع برای برگرداندن عشق با قانون جذب باید یک سری از نکات قانون جذب را نادیده گرفت.

مثلا در قانون جذب میگوید اگر شما علاقه ای به یک خودروی خاص دارید و میخواهید این خودرو را بدست بیاورید تصویر سازی کنید خود را در حال خریدن خودرو و سوار شدن ببینید تصویر سازی کنید برای رسیدن به خود رو اما اگر در رابطه به این فکر کنید که عشقتان را برگردانده اید یا اگر برگردد چقدر خوب است باعث میشود که ضعیف بشوید و نتوانید جلوی خود را از انجام اشتباهات بزرگ بگیرید و به حتی برگرداندن عشق با قانون جذب را بی اثر کنید.

بازگرداندن عشق رفته در مرحله اول نیازمند صبر و تلاش است. نباید با عجله کاری را انجام بدهید، نباید انتظار داشته باشید به سرعت عشقتان برگردد.

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

هیچ کس بدشانس نیست

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از ثروتمند شدن خوشش نیاید. زمانی که قانون جذب برای اولین بار مطرح شد و میلیونرهای موفق پرده از این راز بزرگ برداشتند، هرکس وسوسه شد تا برای یک بار هم شده این قانون را در زندگی شخصی اش به کار گیرد. حتی آنهایی که در ظاهر مخالف این موضوع بودند در خلوت خودشان عبارات تاکیدی را مثل یک اکسیر جادویی به زبان می آوردند تا با چشم های خودشان از صحت این موضوع باخبر شوند.

بر اساس قانون جذب، شما می توانستید هرچیزی را در زندگی تان جذب کرده و برای این کار تنها کافی بود چشم هایتان را ببندید و جذب کنید. جذب کردن با تکرار عبارات تاکیدی مثبت و تجسم کردن راهی میانبر برای رسیدن به رؤیاهایی بود که همیشه سرکوبش می کردید. حتما شما هم برای یک بار هم شده این کار را انجام داده اید اما جز موارد جزئی نتوانستید نتیجه شگفت انگیزی که قانون جذب از آن صحبت می کرد را به دست بیاورید و نتیجه این شد که دیگر خودتان را از گروه دوستداران قانون جذب کنار کشیدید و باز هم با کسالت و از سر ناامیدی گفتید:« آدم باید کمی شانس داشته باشد» این جمله شما و خیلی از افرادی است که دیگر اعتقادی به قانون جذب ندارند. اما نتیجه مطالعات دکتر «بروس لیپتون» روانشناس، نشان داده هیچ اشتباهی در قانون جذب اتفاق نیفتاده است بلکه گره اصلی این معمای پیچیده ذهن ناخودآگاه شماست.

● رازی که میخکوب تان می کند

من عاشق میلیونر شدن هستم و شب و روز به این موضوع فکر می کنم. قانون جذب به من یاد داده که خودم را در خانه زیبا و اتومبیل های مجلل تصور کنم و با تکرار عبارات تاکیدی مثبت رؤیای میلیونر شدن را سوی خودم جذب کنم. کمی بعد، ناگهان در محیط کاری من اتفاقی جدید می افتد. رئیس بخشی که در آن کار می کنم، سمت من را به سمتی بالاتر تغییر می دهد و حقوق من به همین اندازه افزایش پیدا می کند. اما بعد از اینکه در سمت جدیدم مشغول به کار شدم آنچنان از این وضعیت متعجب و شگفت زده هستم که بیشتر از اینکه به تثبیت کارم فکر کنم، ترس از دست دادن سمت جدیدم جایگزین همه افکار مثبت من می شود تا جایی که حتی خودم را لایق درآمد بیشتر نمی دانم و به همین دلیل بعد از مدتی سمت جدیدم را به راحتی از دست می دهم. این مثالی است که دکتر لیپتون می زند. در واقع ۹۹درصد (به این رقم دقت کنید) زندگی شما در دست ذهن ناخودآگاه شماست و حققیت تلخ این است که بخش عمده ای از ذهن ناهوشیار شما توسط افکار منفی پر شده است که تنها با تصویرسازی رؤیاها و تکرار عبارات تاکیدی نمی توانید آنها را از ذهنتان پاک کنید. مثل این می ماند که هوا کاملا تاریک است و شما مدام تکرار می کنید «هوا روشن است.» در این شرایط تکرار عبارات تاکیدی در مورد روشن بودن هوا نمیتواند اصل موضوع را تغییر دهد پس کمی به آن فکر کنید.

● فرمول جادویی رؤیاها

دکتر «بروس لیپتون» می گوید:«ذهن ناهشیار میلیون ها برابر قوی تر از ذهن هوشیار است. اگر ذهن ناهوشیار با خواسته های ذهن هوشیار ناهماهنگی نداشته باشد هیچ مسئله ای نیست، چون در این شرایط قانون جذب به صورت خودکار عمل می کند و هیچ نیازی نیست کاری کنید که قانون جذب را در زندگیتان خلق کنید اما اگر این ۲ ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه شما با یکدیگر هماهنگ نباشد، قانون جذب هیچ تاثیری ندارد. برای مثال شما آگاهانه می خواهید که حسابتان پر از پول باشد و با تکرار عبارات تاکیدی سعی می کنید این حس را به وجود بیاورید اما اگر در ذهن ناخودآگاه شما این عقیده وجود داشته باشد که شما لایق آن همه پول نیستید، هرگز ثروتمند نمی شوید. ذهن ناخودآگاه شما شبیه یک ضبط صوت عمل می کند و همیشه تمایل دارد که موزیک های قدیمی تان را پخش کند؛ به خصوص همان ترانه هایی که از دوران کودکی والدین بارها و بارها برایتان تکرار کرده اند. شما ترانه های ضبظ صوت ذهنی تان را در ۶ سال اول زندگی با جملات منفی پر کرده اید.

جملاتی مانند: «تو به اندازه کافی خوب نیستی» «تو لیاقتش را نداری» یا «آدم های دیگر بهتر از تو هستند و تو مجبوری بهتر از دیگران باشی» و… چه این پیام ها مستقیم به شما رسیده باشد چه غیرمستقیم، بعد از سال ها که در چنین موقعیت های مشابهی قرار می گیرید آن نوارها دوباره تکرار می شود و مشکل اینجاست؛ شما روی نواری که در حال پخش است عباراتی دقیقا مخالف را به زبان می آورید و در این حالت هیچ نتیجه ای دریافت نخواهید کرد. شما خودتان را فریب داده اید که فرد مثبتی هستید، چون در تمام لحظاتی که در حال تکرار جملات مثبت و تصویرسازی برای رؤیاهایتان هستید، نوار منفی ضبط صوت ذهن ناهوشیارتـــان درحال پخش ترانه های ناامیدکننده و دلسردکننده است.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

قانون جذب عشق از دست رفته

رسیدن به عشق با قانون جذب

قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه

برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب و دعا

راز جذب عشق

برگرداندن معشوق از راه دور

قانون جذب در روابط عاشقانه

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

قانون جذب برای ازدواج و  قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه و قانون جذب شخص در  برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب به شما کمک کرده و از قانون جذب برای رسیدن به عشقمان می توانید استفاده کنید. با دانستن اینکه قانون جذب عشق چیست می توانید از  قانون جذب عشق از دست رفته و قانون جذب برای برگرداندن معشوق برای بازگشت به  رابطه بهره ببرید.



موضوعات :
قانون جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.