no-img
نوین اطلس

راز جذب عشق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راز جذب عشق
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۵

راز جذب عشق


رازهای جذب عشق

خیلی اوقات این سوال را از من می پرسند که چگونه می توانیم فردی را که دوست داریم به خود جذب کنیم.

یکی از واقعیت هایی که بسیاری مردم از آن آگاه نیستند این است که هر فردی به صورت مداوم در وضعیت ارزیابی دیگران است که بداند آیا آن ها می توانند شریک دلدادگی مناسب وی باشند یا خیر حتی اگر آن فرد به ظاهر خود را طوری نشان دهد که به رابطه داشتن اهمیت نمی دهد.

مطمئن هستم تاکنون افرادی را ملاقات کرده اید که به شما بگویند همه ی تمرکزشان بر روی مطالعات و کارهایشان است و به برقراری یک رابطه اصلا فکر نمی کنند. درست است که در سطح خودآگاه آن ها حقیقت را بیان می کنند اما همچنان در سطح ناخودآگاه بر خلاف آن عمل می کنند.

هر زمان فردی، فرد دیگری را از جنس مخالف ملاقات می کند، ضمیر ناخوداگاه وی به سرعت ویژگی ها و خصوصیات آن فرد را  مرور می کند تا متوجه شود آیا می تواند به عنوان عشق خود یک رابطه ی عاطفی با او برقرار سازد یا خیر.

راز جذب عشق این است که بتوانید توجه ی ضمیر ناخودآگاه هدف را به خود معطوف کرده و کاری کنید این سوال را از خود بپرسید:

چرا که نه!!!

پرسش “چرا که نه” و راز جذب

در اکثر موارد، افراد به یکباره عاشق نمی شوند بلکه شروع می کنند به ایجاد تخیلات رمانتیک با فرد مورد نظر البته اگر سوال “چرا او نه؟” را از خود بپرسند. خبر خوب این است که آن شخص برای اینکه چنین سوالی از خود بپرسد نیازی نیست حتما وارد تخیلات رویایی خود شود زیرا به محض اینکه بتوانید برای یک بار هم که شده در زندگی خود او را تحت تاثیر قرار بدهید این پرسش برایش به وجود می آید حتی اگر در گذشته اصلا به عنوان یک عشق رمانتیک به شما ننگریسته است.

فاروق رضوان در کتاب “چگونه هر شخصی را عاشق خود کنید“، می نویسد:

بسیاری مردم برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران راه اشتباهی را پیش می گیرند زیرا تصور می کنند یک فرمول کلی برای جذب دیگران می تواند در مورد هرکسی کارایی داشته باشد.

اگر می خواهید فردی را تحت تاثیر قرار دهید و باعث شوید سوال ” چرا که نه” را از خود بپرسید باید طوری آن فرد را تحت تاثیر قرار دهید که مناسب همان شخص باشد و نه طوری که مناسب خود شما یا هر کس دیگری است. ( نگاه کنید به چگونه دیگران را به خود جذب کنیم)

هرکاری برای تحت تاثیر قرار دادن آن فرد انجام دهید. سعی کنید اول در مورد وی به اندازه ی کافی اطلاعات جمع آوری کرده و سپس متوجه شوید چه چیزی بیشتر توجه اش را جلب می کند سپس می توانید ویژگی هایی را که مورد پسندش است به او نشان دهید.

اگر آن فرد سوال ” چرا او نه” را از خود بپرسد پس به خودتان تبریک بگویید زیرا نصف بیشتر راه را برای جذب کردن فرد مورد نظر خود پیش رفته اید.

رازهای بیشتر در مورد جذب عشق

خب قدم بعدی چیست؟

وقتی آن فرد سوال ” چرا او نه” را از خود پرسید باید چه کاری انجام دهید؟

در قدم بعدی باید همه ی سعی خود را بکنید تا سطح وابستگی آن شخص را به خود افزایش دهید:

  • هدف خود را گیج کنید: یک روز از او تعریف کنید و روز دیگر از وی دوری کنید. یک روز مهربان باشید و روز دیگر سرد برخورد کنید. در این مرحله فرد مورد نظر شروع به فکر کردن بیشتر در مورد شما می کند. تحقیقات نشان داده است  انسان ها بیشتر تمایل دارند وظایف ناتمام خود را به یاد بیاورند تا وظایف یا کارهایی که به اتمام رسانده اند. برای جذب عشق نیز همین کار را باید انجام دهید یعنی اجازه ندهید هدف تان مطمئن شود به شما دست پیدا کرده است و می تواند پرونده ی عاشق کردن شما را ببندد. سعی کنید همچنان مبهم باقی بمانید تا فکرش بیشتر مشغول شود و حتی به دلیل اینکه سر از کارتان در نمی آورد با دوستان خود نیز در مورد شما  مشورت کند. ( نگاه کنید به چگونه فکر فردی را به خود مشغول کنیم).
  • قایم موشک بازی کنید:   وقتی احساس کنید فردی به دیدن شما عادت کرده است، باید برای مدتی بدون ارائه ی هیچ توضیحی ارتباط خود را کم کنید. وقتی شخصی نتواند برای مدتی به چیزی که می خواهد برسد بیشتر به آن وابسته خواهد شد حتی اگر در آغاز خیلی به آن علاقه نداشته باشد.
  • بیشتر نشان دادن صفات مثبت: فرض می کنم از قبل می دانید هدف تان به دنبال چه صفات مثبتی است. هر از چند گاهی باید یک خصوصیت مثبت جدید که وی به دنبال آن است به او نشان دهید . با اینکار حتی بیشتر از قبل به شما وابسته خواهد شد. ( نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

اگر این مراحل را به درستی انجام دهید می توانید به خود تبریک بگویید زیرا توانسته اید عشق خود را جذب کنید. همه ی کاری که اکنون باید انجام دهید این است که احساس خود را با آن شخص در میان بگذارید و حتی اگر چنین کاری نکنید می توانید مطمئن باشید آن شخص خود پیش قدم خواهد شد.

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چرا بعضی افراد از نظر ما جذاب هستند

چگونه کسی را که دوست داریم جذب کنیم

باید ها و نباید های رفتاری در اجتماع

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

در شروع رابطه چگونه رفتار کنیم

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.