no-img
نوین اطلس

دعا و معجزه برای بازگشت معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا و معجزه برای بازگشت معشوق
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

دعا و معجزه برای بازگشت معشوق


این مطلب از نوین اطلس دات کام به دعا و معجزه برای بازگشت معشوق اختصاص دارد. دعاهایی که برای بازگشت معشوق معرفی می کنیم شامل ذکری برای بازگشت معشوق و طلسم قوی برای بازگشت معشوق است. دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق در زمانی که با معشوق خود دعوا کرده اید و کدورتی پیش آمده است کاربرد دارد.

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور فاصله ها را از بین می برد و معشوقتان را به شما می رساند دعا برای برگشتن شخصی که رفته و طلسم قوی برای برگرداندن معشوق از دعاهای مجرب دیگری برای بازگشت معشوق می باشد. دعای سریع الاجابه برای برگرداندن معشوق دعایی است که خیلی زود مورد اجابت قرار می گیرد. معجزه بازگشت معشوق نیز معشوق را به طرز معجزه آسایی به شما می رساند. ( همچنین نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق)

ذکر معجزه عشق

این ذکر یکی از مستقیم ترین و قوی ترین و فوری ترین دعاهایی است که در مورد ایجاد معجزه بازگشت عشق در زندگی نوشته شده است و novinatlas.com آن را به شما پیشنهاد می کند. این ذکر را بر روی ۴۰ تکه کاغذ، ۴۰ مرتبه نوشته شود و سپس در باد رها شود.

قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته

دعای اعجاز برای برگرداندن عشق

برای برگرداندن عشق نوین اطلس دات کام دعای زیر را برای شما گردآوری کرده است. این ذکر را هر روز ۲۰ مرتبه هنگامی که از خواب بیدار می شوید با خود تکرار کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین

ذکر اسماء برای ایجاد مهر و محبت با دعا

یکی دیگر از دعاهایی که در مورد برگرداندن معشوق معجزه می کند این است که این اسماء را در ورقه ای سفید به مشک و زعفران و گلاب نوشته و را طالب همراه خود نگه دارد و بخور برای انجام این عمل صندل سرخ و عود خوشبو است و این عمل را باید در روز ۵ شنبه در ساعت مشتری یا در روز جمعه در ساعت زهره انجام داد و در اول ماه بهتر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

دعا برای معجزه رفع کدورت و بازگشت معشوق

این دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق معجزه می کند. نوین اطلس دات کام دریافته است اگر آیات زیبای قرآنی زیر را هر روز ۱۰۰ بار با خود تکرار کنید به مقصود خواهید رسید.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

معجزه برای بازگشت معشوق از راه دور

برای افرادی که به عشق خود دسترسی ندارند این ذکر معجزه می کند. باید آن را برای ۴۰ تکه سنگ کوچک بخوانید و سپس تکه سنگ ها را در زیر خاک قرار داده و درختی روی آن بکارید. می توانید به جای درخت، گل کاری کنید.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

معجزه دعا برای احضار عشق و برگشتن شخصی که رفته

دعای زیر را برای برگرداندن شخصی که رفته و رسیدن به معجزه عشق روی یک تکه کاغذ بنویسید و به آن گلاب بزنید. سپس آن را همیشه به همراه خود داشته باشید.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون (و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیران الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا

دعای قوی برای معجزه عشق

این طلسم یا بهتر است بگویم دعا برای برگرداندن معشوق کاربرد فراوان دارد و بسیاری افراد از آن نتیجه نیکو گرفته اند. اما به یاد داشته باشید هیچ هدفی بدون تلاش میسر نخواهد شد. این آیه را هر روز ۴۰ مرتبه بخوانید:

اللهم انى اسالک باسمک الرحمن الرحیم الواحد الذى لیس غیره قدیم ، لاند له دائم له حى لایموت ، خالق ما یرى و ما لایرى عالم کل شى ء بغیر تعلم اکفنى مؤ ونه الحجاج

چگونه دعاهای مان صد در صد اجابت می شود

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

دعای جلب معشوق از راه دور

طلسم احضار معشوق

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور

بازگشت مرد به رابطه عاطفی – بر اساس ان ال پی عشق

برگرداندن معشوق با قانون جذب

قانون جذب برای برگرداندن معشوق



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.