no-img
نوین اطلس

طلسم احضار معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم احضار معشوق
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

طلسم احضار معشوق


یکی از دغدغه های بسیاری از افراد از دست دادن معشوقشان است. به همین منظور نوین اطلس دات کام طلسم احضار معشوق را برای برگشتن او گردآوری کرده است. طلسم احضار فوری معشوق دعایی است که کمک می کند خیلی سریع به معشوق خود برسید. دعای احضار معشوق از راه دور فاصله ها را بین شما و معشوق کم کرده و به این دوری پایان می دهد. طلسم احضار سلیمانی یک طلسم قوی برای برگشتن معشوق می باشد که در روایات به آن اشاره شده است. طلسم احضار شخص نیز دعایی برای احضار محبت از فاصله دور بیقراری معشوق می باشد.

طلسم فوری برای احضار معشوق از راه دور 

برای احضار فوری معشوق این طلسم مجرب است:

شب چهارشنبه باید در یک مکان خالی و خلوت از سر و صدا وارد شوید و دو رکعت نماز به نیت قربه الی الله ادا کنید و بعدا از فارغ شدن از نماز کندر بسوزانید و بدون تکلم بعد از آن ۷ مرتیه سوره جن را بدون بسم الله بخوانید.

سپس تعداد ۳۰۰ مرتبه که دعای زیر را تلاوت کنید:

«اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص وپدرش راببرد:مثلا علی بن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَمالَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ(ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ فَهُم یوزَعونَ»

طلسمی با نام احضار سلیمانی

اگر می خواهید محبت فردی را جلب کنید تا به شدت بیقرار شما شود و تا شما را نبیند آرام نگیرد نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند طلسم زیر را با نام طلسم احضار سلیمانی انجام دهید:

کافی است آیه ی زیر را بر برگ هر درخت که باشد نقش بزنید. توجه شود از این طلسم به هیچ عنوان شخص ناشی استفاده نکند که ضرر و زیان دارد. بعد از اینکه طلسم را نقش زدید برگ را در آتش بیندازید.

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئًا مَذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا بَصِیرًا

طلسم آمدن شخص به سمت شما

برای افزایش مهر و محبت و آمدن شخص به سمت شما آیه ی شریفه ی زیر را با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط (در ساعت سعد مثل زهره یا مشتری یا شمس) بنویسید و یک نفر از دو طرف آن را به خود نگه دارد. بین شما مهر و محبت برقرار خواهد گردید. مجرب است.

آیه ۷۴ سوره بقره :

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾

طلسم جلب محبت از فاصله دور

برای جلب محبت معشوق از فاصله ی دور novinatlas.com دریافته است اگر آیات زیر را به مخلوط نعنا و زعفران و گلاب بخوانید و در روزهای شنبه و چهارشنبه مقداری از آن را با نیت جلب محبت معشوق بخورید خیلی زود به نتیجه می رسید و می توانید دل فرد را به دست آورید.

وَتِلْکَ حُجَّتُنَا آتَیْنَاهَا إِبْرَاهِیمَ عَلَى قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَنْ نَشَاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکِیمٌ عَلِیمٌ ﴿۸۳﴾ وَوَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ کُلًّا هَدَیْنَا وَنُوحًا هَدَیْنَا مِنْ قَبْلُ وَمِنْ ذُرِّیَّتِهِ دَاوُودَ وَسُلَیْمَانَ وَأَیُّوبَ وَیُوسُفَ وَمُوسَى وَهَارُونَ وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ ﴿۸۴﴾ وَزَکَرِیَّا وَیَحْیَى وَعِیسَى وَإِلْیَاسَ کُلٌّ مِنَ الصَّالِحِینَ ﴿۸۵﴾ وَإِسْمَاعِیلَ وَالْیَسَعَ وَیُونُسَ وَلُوطًا وَکُلًّا فَضَّلْنَا عَلَى الْعَالَمِینَ ﴿۸۶﴾ وَمِنْ آبَائِهِمْ وَذُرِّیَّاتِهِمْ وَإِخْوَانِهِمْ وَاجْتَبَیْنَاهُمْ وَهَدَیْنَاهُمْ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ ﴿۸۷﴾ ذَٰلِکَ هُدَى اللَّهِ یَهْدِی بِهِ مَن یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَلَوْ أَشْرَکُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿۸۸﴾

دعایی برای بیقراری معشوق

برای بیقراری معشوق مجرب است دعای زیر را روزی ۱۰۰ بار بخوانید. پس از آن نماز به جای آورید و با نیت و ذکر نام معشوق تسبیحات حضرت زهرا بخوانید:

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

طلسم احضار شخص

طلسم احضار فوری

دعای قوی برای جلب محبت از راه دور

معذرت خواهی از معشوق

قانون جذب معشوق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.