no-img
نوین اطلس

دعای بازگشت معشوق (تضمینی)


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بازگشت معشوق (تضمینی)
امتیاز 3.54 ( 13 رای )
zip
مرداد ۱, ۱۳۹۷

دعای بازگشت معشوق (تضمینی)


در این مطلب از نوین اطلس دات کام چند دعای بازگشت معشوق را معرفی می کنیم. به خصوص دعای بازگشت معشوق در سه روز و معجزه بازگشت معشوق. با کمک این دعاها می توانید عشق زندگی خود را برگردانید. دعای بازگشت معشوق از راه دور و طلسم قوی برای بازگشت معشوق از جمله دعاهای مجرب است که طی سه روز باعث بازگشت معشوق می شود. این دعا تضمین می کنند که تاثیر زیادی در جلب محبت خداوند دارند اما تاثیر آن به خواست خدا و صلاح او صورت خواهد گرفت. (همچنین می توانید نگاه کنید به ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق)

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق باعث می شود کدورت ها در چند روز از بین برود و معشوقتان تصمیم بگیرد به رابطه برگردد. معجزه بازگشت معشوق نیز یک دعای معجزه آسا برای برگشتن معشوق می باشد. دعا برای برگشتن خواستگار باعث می شود خواستگارتان بخواهد با شما ازدواج کند. دعا برای بازگشت غایب و  دعا برای برگشتن شخصی که رفته از دیگر موضوعات این مطلب می باشند.

دعای بیقرارکردن معشوق

برای بیقرار کردن معشوق رفته و بازگشت ۱۲ دانه فلقل سیاه آماده کنید. سپس آیه ۸۳ و ۸۴ سوره طی را هر ساعت بر یکی از فلفل ها بخوانید و در آتش اندازید تا ۱۲ ساعت تمام شود. می گویند این دعا معشوق را بیقرار کرده و سمت شما برمی گرداند حتی اگر هزاران فرسنگ بین شما و او راه و فاصله باشد. این دعا، یک دعای از راه دور به حساب می آید و بسیار مجرب است ( نگاه کنید به دعای بیقرار کردن معشوق).

آیه ۸۳ و ۸۴ سوره طی: وَمَا أَعْجَلَکَ عَنْ قَوْمِکَ یَا مُوسَى ﴿۸۳﴾ قَالَ هُمْ أُولَاءِ عَلَى أَثَرِی وَعَجِلْتُ إِلَیْکَ رَبِّ لِتَرْضَى ﴿۸۴﴾

دعای بازگشت معشوق

این دعای معروف، دعایی نیست به جز دعای آیه الکرسی که برای بازگشت معشوق بسیار توصیه شده است. دعای آیه الکرسی را با نیت بازگشت معشوق هفت روز هنگام طلوع صبح قبل از آنکه با کسی سخن بگویید رو به قبله یازده مرتبه بخوانید و به محبت معشوق خود فکر کنید و آن را طلب کنید. انشالله معشوق در مسیر بازگشت خواهد بود:

بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ. لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ. مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَ مَا خَلْفَهُمْ. وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء. وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا. وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ. فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤمِن بِاللّه. فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا. وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ. وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ. یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ. أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ. صدق الله العلی العظیم.

دعای بازگشت معشوق در سه روز

می گویند اگر به مدت سه روز به اندازه مبلغ یک سوم درآمد روزانه خود ( اگر درآمدی ندارید به اندازه مبلغ ده قرص نان) پول کنار بگذارید و روز آخر پول را به نیازمندی بدهید و سپس در همان روز چهار رکعت نماز برای حضرت فاطمه زهرا (ص) بخوانید ( اگر مرد هستید چهار رکعت نماز برای حضرت علی (ع) بخوانید) و سپس بعد از نماز ۳۳ مرتبه صلوات بفرستید پس از سه رو معشوق تان بازخواهد گشت.

البته باید به این نکته توجه داشته که خداوند دانا و حکیم است و اگر صلاح شما را در عدم بازگشت معشوق تان ببیند شاید آن را اجابت نکند. اگرچه تلاش و فعالیت شما در جهت رسیدن به معشوق تان می تواند احتمال موفقیت را افزایش دهد اما اگر در سه روز با بازگشت معشوق خود مواجه نشدید نباید از خود و خدای خود ناامید شوید ( نگاه کنید به دعای بازگشت معشوق در سه روز – اختصاصی )

دعا برای بازگشت معشوق از راه دور

دعای زیر را صد بار بخوانید و ده بار بر روی ده ورق کاغذ بنویسید و سپس با گلاب معطر کنید. هر کاغذ را به ده قسمت ( در هر قسمت آیه زیر به صورت کامل وجود داشته باشد) تبدیل کنید. نصفی از تکه ها را در باد رها کنید و نصف دیگر را در رودخانه ای جاری. هنگام رها کرد تکه های دعای برای بازگشت معشوق از راه دور نیت کنید که عشق تان هر چه زوتر بازگردد. انشالله که معشوق در راه است.

اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیََّ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً

طلسم قوی دیوانه کردن برای بازگشت معشوق

برای ایجاد محبت قوی و بازگشت معشوق یا برگرداندن مرد یا زن مورد علاقه به رابطه حلال آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخوانید و آن را در شربت به فرد معشوق بنوشانید. این یک طلسم از راه نزدیک است و زمانی باید استفاده شود که با طرف مقابل در ارتباط هستید. این طلسم قوی فقط در امر حلال استفاده شود( نگاه کنید به طلسم دیوانه کردن معشوق).

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور 

اگر دلخوری بین شما پیش آمده و معشوق از شما دور شده است دعای زیر برای رفع کدورت و بازگشت معشوق از راه دور بسیار مفید است. این دعا را یک بار صبح و یک بار شب بر پارچه ای با وضو بخوانید و پارچه را به دست خود ببندید و دو رکعت نماز حاجت به جای آورید.

قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا

 بازگشت شخصی که دوستش دارید با خرما

برای بازگشت شخصی که دوستش دارید دعای قرآنی زیر را هفت مرتبه بر خرما بخوانید و آن را به فرد مورد نظر بخورانید. بسیار مجرب و موثر است :

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ سُبْحَانَ الَّذِی سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا کُنَّا لَهُ مُقْرِنِینَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ

فلان بنت فلان (نام فرد مورد نظر و نام مادرش) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش) الساعه الساعه الساعه .

دعا برای برگشتن خواستگار

برای برگشتن خواستگار و ازدواج با او novinatlas.com پیشنهاد می کند آیه آخر از سوره مبارکه کهف را قبل از خواب به همان نیت قرائت نمایید. موثر و مجرب است. آیه شریفه این است:

قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِّثْلُکُمْ یُوحَىٰ إِلَیَّ أَنَّمَا إِلَٰهُکُمْ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ فَمَن کَانَ یَرْجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْیَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَلَا یُشْرِکْ بِعِبَادَهِ رَبِّهِ أَحَدًا (۱۱۰)

دعا برای بازگشت غایب

نوین اطلس دات کام برای بازگشت غایب دعای زیر را به شما پیشنهاد می کند. این دعا را روزی ۱۱ بار بعد از نماز یومیه بخوانید و دستان خود را بالا ببرید و با اشک و آه بازگشت شخص غایب را از خدا طلب کنید. ان شاءالله که به او می رسید.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ (اسم شخص مورد نظر و نام مادرش)  وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ (اسم شما و اسم مادرتان) وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ .

دعا برای برگشتن شخصی که رفته

برای برگشتن شخصی که رفته دعای زیر را هر روز به مقداری خاک بخوانید و خاک را در گلدان بریزید و به آن آب دهید. گیاهی را که رشد می کند در آب بریزید و هر روز کمی از آن آب به صورت بکشید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًاوَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

best surah for love back

extremely powerful dua for love back

یک معجزه واقعی برای بازگشت معشوق

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق

۶ دعای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق از راه دور

دعای کن فیکون برای بازگشت معشوق

ذکر الله صمد برای بازگشت معشوق

راه های برگرداندن معشوق که معجزه می کند 

نیایش های ۱۲ گانه برای برگرداندن عشق

بازگشت مرد به رابطه عاطفی – بر اساس ان ال پی عشق

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.