no-img
نوین اطلس

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق
امتیاز 3.80 ( 5 رای )
zip
فروردین ۲۶, ۱۴۰۰

ذکر یاودود برای بازگشت معشوق


ذکر یاودود، ذکری مجرب و گره گشای مشکلات بسیاری می باشد. در این مطلب می خواهیم درباره ذکر یاودود برای بازگشت معشوق صحبت کنیم.
در این مطلب ابتدا به بررسی مفهوم الودود پرداخته و سپس ذکر یاودود برای آشتی، ختم ذکر یاودود برای بازگشت معشوق، ذکر یاودود برای ازدواج، ذکر یاودود برای جلب محبت، ذکر یاحلیم برای بازگشت معشوق، ذکر یاودود برای حاجت، ذکر یاودود برای آشتی زن و شوهر و ذکر الله الصمد برای ازدواج را بررسی می کنیم.

مفهوم الودود

قبل از انکه به سراغ ذکر یاودود برای بازگشت معشوق برویم بهتر است کمی با مفهوم آن آشنا شویم.
این واژه از اسمای خداوند و به معنی “دوستدار” می باشد که وزن صرفی آن- صیغه ی مبالغه- دلالت بر کثرت آن دارد. این اسم دوبار در کتاب الهی ذکر شده که یک بار قرین نام “غفور” و بار دیگر قرین نام “رحیم” می باشد.
لفظ « ودود» در قرآن دو بار آمده و وصف خدا قرار گرفته است، چنان که مى فرماید:
(وَاسْتَغْفِرُوا رَبَّـکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَیْهِ إِنَّ رَبِّى رَحِیمٌ وَدود).( سوره هود/۹۰)

« از پروردگارتان طلب آمرزش کنید پس به سوى او برگردید، خداوند من مهربان و دوستدار( بندگان خویش) است»
(إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید* وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود).( سوره بروج/۱۳ـ۱۴)
«او است که مى آفریند و بعد از مرگ باز مى گرداند، او آمرزنده و دوستدار است.»

ذکر یاودود برای آشتی

ذکر یا ودود برای آشتی هم برای آشتی مفید است هم برای جلو گیری از قهر و کدورت. به این صورت که باید قبل از خواندن نماز های واجب، ۲۲۲ مرتبه با صدای آرام و شمرده بگویید: «یاودود»  (همچنین نگاه کنید به دعای آشتی فوری با معشوق)

ختم ذکر یاودود برای بازگشت معشوق

ختم ذکر یادود برای بازگشت معشوق به این صورت است که ابتدا وضو گرفته و با خلوص نیت برای برگرداندن عشقتان دعا می کنید و سپس ۱۰۰۰ مرتبه ذکر یاودود را تکرار می کنید. توجه داشته باشید این ذکر برای موارد حلال و شرعی استفاده گردد.

ذکر یاودود برای ازدواج

اگر در بین نمازهای مغرب و عشا به مدت یک هفته ذکر یاودود را برای ازدواج و به نیت آن نود و نه مرتبه قرائت کنید. در همان ماه ازدواج خواهید کرد البته اگر خدا بخواهد.

ذکر یاودود برای جلب محبت

همانطور که ذکر یاودود برای بازگشت معشوق گره گشا می باشد، برای جلب محبت وی نیز کارآمد است. برای این کار باید به مدت چهار روز بعد از نماز صبح ۱۳۲ مرتبه ذکر یا ودود را بخوانید و بر تکه نانی دمیده و کامل آن را برای صبحانه در هر روز، میل کنید. ذکر یا ودود برای جلب محبت با این دستورالعمل بسیار مجرب است و گذشتگان برای استحکام بنیاد خانواده و حتی ارتباط بین فرزندان با هم و پدر و مادر با آن ها و بلعکس از آن استفاده می کردند. (همچنین نگاه کنید به دعای جلب محبت معشوق)

ذکر یاحلیم برای بازگشت معشوق

اگر کسی روز پنج شنبه بعد از نماز چاشت (نماز ضحی) پانصد بارذکر یاحلیم را برای بازگشت معشوق بخواند و بعد دعا کند، ان شاء الله مستجاب می شود.

ذکر یاودود برای حاجت

ذکر یا ودود را پانصد مرتبه قبل از نماز صبح قرائت کنید. تا پایان آن روز هرچه را نیت کرده باشید اجابت می شود به شرط آنکه از نظر خداوند متعال به صلاح شما باشد.

ذکر یاودود برای آشتی زن و شوهر

در تمام زندگی های زن و شوهری اختلافاتی از کوچک تا بزرگ موجود است که بعضی از این اختلافات هر چند کوچک متاسفانه به طلاق ختم می شود. در این شرایط می توان از ذکر یاودود برای بازگشت معشوق استفاده کرد.
امام رضا (ع) در مورد ذکر یاودود برای آشتی زن و شوهر می فرمایند، هر کس در روز جمعه از جهت دوستی بین زن و شوهر بر هزار و یک مویز (مثل کشمش) یا بر غذا بخواند و هر دو بخورند، مودت و دوستی یابند.( بحر الغرائب، ص۱۰۵)

ذکر الله الصمد برای ازدواج

ذکر الله الصمد برای ازدواج بسیار مجرب است و به فرد کمک می کند تا بتواند به رابطه پایدار و ازدواج برسد. ذکر الله الصمد برای ازدواج به این صورت است که ویژگی های فرد مورد نظر که می خواهید با او ازدواج کنید را تصور کرده و ۳۰۰۰ مرتبه با توکل به خداوند متعال ذکر الله الصمد برای ازدواج را تلاوت کنید.(همچنین نگاه کنید به دعای ازدواج با فرد مورد علاقه)

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب در مورد ذکر یاودود برای بازگشت معشوق صحبت کردیم. تاکید می شود که این ذکر تنها برای موارد حلال استفاده شود و در غیر این صورت عواقب خوبی در پی نخواهد داشت.
برای بازگشت معشوق مورد نظر، در کنار دعا و درخواست از خداوند متعال بهتر است مهارت های خود را در این زمینه نیز افزایش دهید تا بدانید پس از برگشت معشوق و احیا رابطه به چه صورت رفتار کنید که دوباره منجر به جدایی نشود.

مطالب مرتبط:

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج

دعای تسخیر دل



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *