no-img
نوین اطلس

دعای ازدواج با فرد مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای ازدواج با فرد مورد علاقه
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
تیر ۲۷, ۱۳۹۷

دعای ازدواج با فرد مورد علاقه


موضوعات: طلسم ازدواج با شخص مورد نظر، دعای ازدواج با معشوق، دعا برای ازدواج موفق، دعا برای ازدواج سریع دختر، دعای ازدواج سریع، جادو برای ازدواج با معشوق، جادو ازدواج، ختم دعای نادعلی برای ازدواج

طلسم ازدواج با شخص مورد نظر

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

دعای ازدواج با معشوق

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

دعا برای ازدواج موفق

در هر شبانه روز، یک بار زیارت عاشورا و دعاى توسل را با توجه کامل به نیت این حاجت قرائت کنید.

دعا برای ازدواج سریع دختر

در شب جمعه غسل کنید (غسل مستحبى) و بعد از نیمه شب، نماز امام زمان (عج) را بخوانید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال شب جمعه آمده است).

دعای ازدواج سریع

سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز جعفر طیار به جاى آورید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال روز جمعه آمده است). این عمل که مورد توجه بزرگان دین بوده، در استجابت دعا بسیار مؤثر است.

جادو برای ازدواج با معشوق

سوره های ناس و فلق را زیاد بخوانید

جادو ازدواج

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود . اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود.

ختم دعای نادعلی برای ازدواج

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

 

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

دعای راضی شدن خانواده پسر برای ازدواج

دعا برای درست شدن ازدواج

دعای زبان بند قوی برای ازدواج

خواندن سوره طه برای ازدواج

دعای راضی شدن خانواده دختر برای ازدواج

ختم سوره مزمل برای ازدواج

دعای مجرب برای ازدواج با معشوق



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.