no-img
نوین اطلس

خواندن سوره طه برای ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خواندن سوره طه برای ازدواج
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
اسفند ۲۳, ۱۳۹۶

خواندن سوره طه برای ازدواج


این مطلب در مورد موضوعات طریقه ختم سوره طه برای ازدواج، خواص سوره احزاب برای ازدواج، ختم ۲۱ روزه سوره طه، سوره طه برای بخت گشایی، ختم ۴۱ روزه سوره طه، سوره ای برای ازدواج سریع، طریقه ختم سوره یس برای ازدواج، نوشتن سوره احزاب برای ازدواج نوشته شده است.

طریقه ختم سوره طه برای ازدواج

اگر کسی این سوره را در هنگام طلوع صبح صادق تلاوت کند، روزی جدیدی به او می رسد و دل ها به سوی او جلب می شوند.
گفتنی است من خود این مطلب را قبول دارم، زیرا از سیاق و آهنگ سوره به دست می آید.
می بینیم که حضرت موسی (علیه السلام) می گوید: گفت: پروردگارا سینه ام گشاده گردان، و کارم را برای من آسان ساز، و از زبانم گره بگشای، (تا) سخنم را بفهمند، و برای من دستیاری از کسانم قرار ده؛ هارون برادرم را، پشتم را به او استوار کن و او را شریک کارم گردان، تا تو را فراوان تسبیح گوییم، و بسیار به یاد تو باشیم، زیرا تو همواره به (حال) ما بینایی. فرمود: ای موسی! خواسته ات به تو داده شد.(۲۶۱)
از این جا روشن می شود که ارتباط محکمی میان عدد ختم این سوره با خود سوره وجود دارد.
این که گفته شده این سوره در هنگام صبح صادق تلاوت شود، از آن جهت است که بر اساس روایات در این وقت، رزق و روزی افراد تقسیم می شود، و این در تجربه هم به اثبات رسیده است.
چرا برخی مومنان در این مورد تلاش نمی کنند تا از مشکلات مالی رهایی یابند. جای تاسف بسیار است برخی که متصدی امور مالی – از هر نوع – هستند، توجهی به این امور ندارند.
آغاز سوره این گونه است: طه. قرآن را بر تو نازل نکردیم تا به رنج افتی (کتابی است) نازل شده از جانب کسی که زمین و آسمان های بلند را آفریده است. خدای رحمان که بر عرش استیلا یافته است…(۲۶۲)

خواص سوره احزاب برای ازدواج

۱) خواستگار فراوان می شود
از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده: اگر سوره احزاب را بر پوست اهویی بنویسند و در ظرف کوچک شیشه ای قرار دهند و در منزل بگذارند، خواستگاران دختر او و خواهران و بستگان او زیاد شوند و میل و رغبت دیگران به دختر زیاد شود هر چند فقیر و درمانده باشد(۳)

۲) برآورده شدن ۱۰۰ حاجت
عبدالله بن مغیره گوید که از موسی بن جعفر علیه السلام شنیدم که فرمودند: هر کس در تعقیب نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسی سخن بگوید آیه ۵۶ این سوره «ان الله و ملائکه…» را بخواند و بعد بگوید:« اللهم صل علی محمدالنبی و ذریته» خداوند صد حاجتش را برآورده سازد و هفتاد تای آن را در دنیا و سی حاجت در اخرت.

عبدالله گوید پرسیدم معنی صلاه خدا و ملائکه و مومنین چیست؟
فرمودند: صلاه خدا رحمت اوست و صلاه ملائکه ستایش و مدحشان است برای پیامبر و صلاه مومنیت دعاست برای پیامبر و آلش.

ختم ۲۱ روزه سوره طه

هر روز تا ۲۱ روز یک بار طه و ۴۰۰بار ذکر یونسیه را میخوانند و سپس برایش دعا میکنن و از خداوند متعال میخواهند که هر چه زودتر بخت دوستشون باز بشه و روز پایان ختم ۳۰۰۰تومان صدقه به فقیر بدهید

سعی کنین ذکر یونسیه را از ته دل بخوانید چون خداوند در ادامه ایه میفرماید و ما اینگونه مومنان را نجات میدهیم و این ذکر یک توبه واقعی به حساب می اید.

سوره طه برای بخت گشایی

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج ، با حضور و توجه قلبی سوره های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند ، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.
سوره های مبارکه ذیل را قرائت کند :

۱-سوره الفلق ( ۷ مرتبه ).

۲-سوره الناس ( ۷ مرتبه ).

۳-سوره الإخلاص ( ۷۱ مرتبه ).

۴-سوره طه ( ۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون ( یک مرتبه ) .

ختم ۴۱ روزه سوره طه

برای دخترانی که امر ازدواج آنها قدری به تاخیر افتاده و میخواهند که سریعتر ازدواج کنند ختم ۴۱ روزه سوره طه برای تسهیل و انجام ازدواج فوری و گشایش بخت آسان و سریع بسیار موثر است. (همچنین نگاه کنید به چله سوره طه برای رسیدن به معشوق)

سوره ای برای ازدواج سریع

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را به وقت اذان بخواند . این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید : «وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ» ( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود)

طریقه ختم سوره یس برای ازدواج

سوره یس را بخواند و چون به آیه((سلام قولا من رب رحیم)) برسد آیه را هفتاد مرتبه تکرار نماید و مطلب و حاجت را از حق تعالی بخواهد که مجرب است.

نوشتن سوره احزاب برای ازدواج

دعایی که مذکور می افتد در زمینه بخت گشایی بسیار مجرب است. شرط تاثیر بهینه این دعا اعتقاد و ایمان قلبی به موثر بودن آن است. به اذن و خواست باریتعالی در مدت یک چهل روز یا دو چهل روز رفع مشکل میگردد. این دعا تاثیرات عظیمه دارد و بارها تجربه شده است.

بر روی یک برگ کاغذ سفید این آیات را نوشته و بر گردن آویزان کند.
بسم الله الرحمن الرحیم
الم – ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین.
بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا فتحنا لک فتحاً مبیناً لیغفرلک الله ما تقدم ناصراً عزیزاً.
بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات.
بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله و لا اله الا الله اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک
فانما بیدک لا علیک احد بیدک وصلی الله علی محمد وآله اجمعین.
بگشا بخت فلان بنت فلان را به حق هذا الایات.

مطالب مرتبط:

نماز جعفر طیار برای حاجت

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

طریقه ختم سوره طه برای ازدواج. خواص سوره احزاب برای ازدواج. ختم ۲۱ روزه سوره طه. سوره طه برای بخت گشایی. ختم ۴۱ روزه سوره طه. سوره ای برای ازدواج سریع. طریقه ختم سوره یس برای ازدواج. نوشتن سوره احزاب برای ازدواج



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.