no-img
نوین اطلس

دعای بیقرار کردن معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای بیقرار کردن معشوق
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۸, ۱۳۹۷

دعای بیقرار کردن معشوق


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعا و آیات کریمه برای بی قرار کردن معشوقتان معرفی می کنیم. دعای بیقراری معشوق از راه دور معشوقتان را حتی اگر از شما دور باشد بی قرار شما خواهد کرد. با طلسم دلتنگی معشوق عشق زندگی تان را دلتنگ خود کنید. دعا برای بیقراری شدید، دعای بیقراری شدید معشوق ودعا برای بی قراری معشوق نیز از دعاهای مجرب برای ایجاد محبت و بی قراری می باشند.

دعا برای بازگشت سریع معشوق به شما کمک می کند معشوقتان را به رابطه برگردانید. دعا برای احضار آنی معشوق باعث برگشتن معشوقتان به سمت شما می شود. در آخر نیز طلسم بیقراری معرفی می شود که معشوقتان را چنان به شما بی قرار می کند انگار که طلسم شما شده است.

معشوق خود را از دور بیقرار خود کنید

برای بی قراری معشوق از راه دور دعا زیر را به توصیه ی novinatlas.com هر روز به اسم معشوق بخوانید و به آب بزنید. با آن آب روزی ۳ بار صورت خود را بشورید.

استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

با این طلسم معشوق خود را دلتنگ کنید

برای ایجاد دلتنگی در معشوق خود طلسم دلتنگی از طرف نوین اطلس دات کام به شما توصیه می شود. اگر می خواهید معشوقتان دلتنگ شما شود این دعا را روی پارچه ای بنویسید و آن پارچه را به جسمی که از او مانده است گره بزنید

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله .

بی قراری شدید معشوق با دعای برگ نعنا

برای بیقراری شدید در دل معشوقتان دعای زیر را به برگ نعنا بخوانید و غذای معشوق را با این نعنا معطر کنید. این کار را ۱۱ شب انجام دهید و بیقراری او برای خود را به چشم ببینید.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

دعای بی قراری برای کسی که عاشقش هستید

برای ایجاد بی قراری در کسی که دوستش دارید آیه ی شریفه ی زیر را به ۷ قطعه سنگ ریز بخوانید و در روز جمعه درست بعد از طلوع آفتاب قطعه سنگ ها را در آب جاری رودخانه ای رها کنید. این کار را با نیت خالص انجام دهید

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

چگونه معشوق خود را دیوانه کنید

اگر می خواهید معشوق خود را بی قرار کنید نوین اطلس دات کام دریافته است که می توانید دعای زیر را روز های یک شنبه و سه شنبه کف دست خود بنویسید و اسم مطلوب را به آن فوت کنید. سپس دعا را به آبی بخوانید و دستتان را با آن آب بشورید. بسیار مجربا است.

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعا برای بازگرداندن سریع عشق به رابطه

اگر به دنبال دعا برای بازگشت سریع معشوق هستید این آیات شریفه را بر گلاب بخواند و بدمد و سپس گلاب را به صورت بمالد. انشاءالله شوهرش مهربان و مطیع می‌گردد و بازگشت سریع معشوق را به چشم خواهد دید: «إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّهِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَهٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ»؛

طلسم بیقراری در عشق و دعا برای احضار آنی معشوق

اگر دلتنگ معشوق هستید و می خواهید بدون اینکه با او ارتباط داشته باشید خودش به سمت شما بیاید پس برای احضار آنی معشوقتان نیت کنید و هر روز با این نیت آیت الکرسی را به غذایی بخوانید و این غذا را به فرد گرسنه ای بدهید. خداوند از شما راضی شود و دعایتان را مستجاب می کند.

هم چنین برای ایجاد بیقراری در عشق آمده است که سوره ی آل عمران بسیار مجرب می باشد. سوره را روزی ۳ بار صبح و ظهر و شب به نیت بیقراری در عشقتان بخوانید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

 

مطالب مرتبط:

دعا برای بهم رسیدن دو نفر

دعای بازگشت معشوق

دعا برای بیقراری شدید

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

شیفته کردن مردان

برگشتن عشق رفته

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.