no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین مهر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین مهر
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین مهر


به گفته ی خیلی ها پاییز فصل عشق است و پاییزی ها همیشه افرادی پر از احساس خوب می باشند. آیا این عشق در مهر ماهی ها نیز وجود دارد؟ اخلاق مهر ماهی ها چگونه است؟ آیا می توان گفت آن ها نماد عشق هستند؟

برای شناخت مردان و هم چنین دخترهای متولد مهر این مطلب از نوین اطلس دات کام را تا پایان مطالعه کنید. هم چنین به شما نشان می دهیم واقعا روابط عاشقانه ی آن ها چگونه است و باید چه برخوردی در شرایط مختلف با آن ها داشت.

اخلاق مهر ماهی ها

متولدین‌ مهر ماه‌ نسبت‌ به‌ نیازها و خواسته‌های‌ دیگران‌ حساس‌ هستند، گاهی‌ اوقات‌ درکشان آنقدر زیاد می شود که می توانند نیازهای عاطفی و احساسی دوستانشان را بشناسند و آن ها را یاری کنند.

اخلاق مهرماهی ها به گونه ای است که‌ همیشه‌ کاری‌ می‌کنند شما از هم‌ نشینی‌ و بودن‌ در کنارشان‌ احساس خوبی‌ داشته باشید و با نشاط شوید. آنها خیلی‌ اجتماعی‌ و خونگرم‌ هستند و از بی‌رحمی‌، قساوت‌،سنگدلی‌، خشونت‌، ستمکاری‌، آزار و اذیت‌، تندی‌، پرخاش‌ جویی‌، هرزگی‌،بی‌نزاکتی‌، دعوا و اصطکاک‌ بیزار هستند، در سعی می کنند تا با همه ی اطرافیان خود کنار بیایند.

از خصوصیات متولدین مهر می توان به روشن فکری آن ها اشاره کرد. آن ها بسیار تیزبین هستند و به خاطر دقیق بودنشان می توانند تلاش دیگران را ببینند.

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ مهر ماه‌ بی‌خیالی‌، سر به‌ هوایی‌، بازیگوشی‌ و سطحی‌ بودن‌ آن ها است. اگرچه‌ این‌ خصوصیات می‌توانند ناشی‌ ازبی‌حوصلگی‌ و خسته‌ شدن‌ از زندگی آن ها باشد ولی‌ خوشبختانه‌ این‌ ویژگی‌ها مقطعی‌ و تغییرپذیر هستند.

شناخت مردان متولد مهر

مردهای متولد مهر خیلی سرسخت هستند به طوری که اگر از طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت یک شاخه آهن روی سرشان بیفتد چیزی که خواهد شکست آهن است نه سر آنها! اگر جزو دوستان، اقوام و همسایه های یک مرد مهری هستید، مطمئن باشید که نمی توانید مانع تصمیمات مهم او بشوید.

برای شناخت مرد متولد مهر باید بدانید او شیفته اسرار بوده و هیچ رازی را سربسته باقی نمی گذارد. از آن جا که اسرار زنانه قدرتمندترین وسیله دفاع هر دختری به شمار می روند وقتی که مرد مهری اسرار شما را کاملا آشکار می کند احساس می کنید که خلع سلاح شده  و بی حفاظ در معرض او قرار گرفته اید اما نگران نباشید زیرا مردهای متولد مهر به دلیل اینکه به این مفهوم قراردادی اعتقاد دارند که چون مردند بنابراین نامرد نیستند، با شما ازدواج می کنند.

روابط عاشقانه مرد متولد مهر

متولدین مهر ماه به دنبال یک رابطه عاشقانه ی شیرین و جذاب می باشد. میل ندارد همیشه خودش در ابراز علاقه پیش قدم باشد و دلش می خواهد شخص مورد علاقه اش نیز حداقل به اندازه خود او داوطلب اظهار عشق باشد. به آسانی به افراد جذاب جنس مخالف علاقه مند می شود اما اساسا به دنبال یک شریک وفادار و یک رابطه پر دوام می باشد. مردان مهرماهی به زنی جلب می شوند که زیبا بوده و از جهت تفکر با آنها برابری کند.

مردان مهرماهی به یک زن قوی احتاج دارند که راه مثبت را در زندگی به آنها نشان بدهد، البته نه آنقدر قوی که آن ها را از میان بدر کند! مردان مهرماهی در روابط عاشقانه ی خود بسیار ثابت قدم هستند و زنی را می خواهند که در هر شرایطی کنارشان باشد و پا به پای آن ها ادامه دهد. یکسان بودن عقاید برای مردان مهرماهی با زن مورد علاقه شان در روابط عاشقانه نیز اهمیت زیادی دارد.

دختر متولد مهر

زن متولد مهر در هر موقعیتی، چه جزئی و چه مهم، هوشیاری، انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می سازد. این موقعیت ها ممکن است از اینکه شما چرا نباید پیراهنی که دکمه سر دست ندارد بپوشید، چرا در اداره موفق نشده اید که پست بهتری بدست بیاورید باشد.( در این مورد آخر، گناه آن عدم موفقیت را چنان ماهرانه بین شما و رئیس شما تقسیم می کند که به هر کدام بیش از سه دانگ بیشتر نرسد). در زن مهرماه این قابلیت وجود دارد که حتی با شخص خود منصفانه موضوعی را مورد بحث و گفت و گو قرار دهد و مسئله مورد نظر را در ترازوی سنجش و استدلال خویش بگذارد.

خیال نکنید که داشتن یک چنین همسر سنجیده و دقیقی حوصله شما را سر خواهد برد، درست بر عکس، شما در جوار چنین دختری ناگهان متوجه می شوید که بیش از یک ساعت است دارید به حرف های او گوش می دهید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید و از حرف ها و استدلالهای او به راه حل های باور نکردنی رسیده اید. علت هم این است که او در تمام طول مدتی که مشغول بحث در اطراف موضوعی است، لحظه ای لبخند دلنشین و معروف خود را فراموش نمی کند و شاید رعایت همین ظاهر مطلوب و چاشنی کردن همین لبخندهای ملیح و بکار بردن جملات دلنشین و متقاعد کننده است که موجب می شود موفقیت های زیادی در قبولاندن منطق خویش به دیگران کسب کند. او برای قانع کردن دیگران مطلقا از منطق استفاده نمی کند، البته در وهله اول چنین به نظر می رسد که زن مهر ماه با قدرت کلام خود غرور مرد را جریحه دار خواهد ساخت، در حالی که این توهم عاری از حقیقت است زیرا او خیلی راحت جراحت شکست دادن در بحث را با لبخند و حرکات ظریف و دوستانه خود التیام می بخشد، از آن گذشته این را هم باید دانست که اکثرا حق با اوست و رأی را می توان رأی دیوان عالی دانست. دختر متولد مهر برای ارضای خودخواهی خود منطق و دلیل نمی چیند، بلکه همه چیز را با ترازوی عقل می سنجد.

نحوه برخورد با زن متولد مهر

ماه مهر توسط سیاره عشق و زیبایی، ونوس، هدایت می شود. بنابراین محبوب متولد مهر شما موجودی است هنرمند، خلاق و احساساتی. برای برخورد با یک زن متولد مهر سعی کنید مانند یک شوالیه احساساتی مد روز با او رفتار کنید، مثلا مانند (دارتانیان) که لباس مد روز و فکر مدرن داشته باشد و محبوب مهرماهی شما احتمالا این را خیلی دوست خواهد داشت.

زن متولد مهر زیور آلات، لباسهای زیبا و جواهرات را دوست دارد. عطرها، هدایای نفیس و اشیا عتیقه مورد علاقه او هستند. شما او را دارای قوه تشخیص خوبی خواهید یافت. علی رغم تمایلات رمانتیک، دید کلی او نسبت به زندگی بدبینانه است. اولین برخوردتان با او بایستی ظریف و محتاطانه باشد.

او از ابراز صمیمیت و نزدیکی در دیدار اول، خشمگین می شود و از کسی که عجول و مهاجم باشد خوشش نمی آید. همیشه باید نحوه ی برخوردتان باید با زن متولد مهر با سیاست و با مهارت باشد. او دوست دارد که شما در عادات خود منظم و دقیق باشید وقت شناسی را تحسین می کند و از بدقولی متنفر است. عاقلانه است که وقایع مهم مثل روز تولد او، سالگرد ازدواجتان و مشابه آن ها را به یاد داشته باشید.

مطالب مرتبط:

مرد متولد مهر

مردان متولد مهر از چه زنانی خوششان می آید

چگونه دل یک دختر را ببریم

عشق واقعی مردان چگونه است

زن متولد مهر از چه مردی خوشش میاد

متولدین مهر



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.