no-img
نوین اطلس

چگونه دل یک دختر را ببریم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دل یک دختر را ببریم
امتیاز 4.56 ( 16 رای )
zip
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶

چگونه دل یک دختر را ببریم


این مطلب در مورد موضوعات به دست آوردن دل دوست دختر، به دست آوردن دل دختر مغرور، چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟، چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم، چگونه یه دخترو بخندونیم، به دست آوردن دلی که شکسته، چه جوری دل یه دختر رو به دست بیارم، جملاتی برای به دست آوردن دل دختر نوشته شده است.

به دست آوردن دل دوست دختر

اگر میخواهید ساعتها با یک خانم صحبت کنید و باعث سر رفتن حوصله نشوید از طرح سوالات پیاپی بپرهیزید. بهتر است سعی کنید نظر ایشان را راجع به مسایل مختلف بپرسید تا مانند یک جلسه کاری راجع به گذشته شان پیاپی سوال نمایید.

تفاوت سر صحبت را باز کردن بسیار زیاد است مثلا این جمله که: شما متولد کجا هستید؟ تا این جمله که بهتون نمیاد این اطراف بزرگ ششده باشید از زمین تا آسمان است. آقایانی که هنوز فکر میکنند جمله اول بهتر است از سطور بالا چیز زیادی هنوز یاد نگرفته اند.

به یچوجه شخصیت خود را پنهان ننمایید. درمورد اعتقادات و احساساتتان رورواست باشید. صداقت بهترین حربه است این گفته را بخاطر داشته باشید.

هرگز مستقیما تنها چشمان یا اندام او را مورد ستایش قرار ندهید.

بهتر است جمله ای مناسب را پیدا نمایید تا به او بفهمانید که بمانند تنها یک آشنا با او احساس نمی کنید.

از مکالمات خود برای ایجاد فضای راحتتر و صمیمی تر استفاده نمایید. مراقب باشید که نوار ادب را قطع ننمایید.

خیلی زود هم در دام نیفتید، اگر ما احساس کنیم که خیلی زود میتوانیم شما را در دام بیندازیم کار شما تمام است و برای هیچ خانمی بدست آوردن راحت یک مرد کار سختی نیست. بهتر است خیلی آسان نباشید.

به دست آوردن دل دختر مغرور

نکته اول این که قوی ترین تکنیک های من هم شما رو تبدیل به یک جادو گر نمی کنه که برید هر دختری رو دیدید دو کلام دره گوشش بگید و مخش رو بزنید. ولی . . .
ولی کمکتون می کنه که هر روز در روابطتون موفق تر بشد. کمکتون می کنه بدونید چطوری با دختر هایی که پسربازه حرفه ای هستن برخورد بکنید . کمکتون می کنه کم کم یاد بگیرید که رفتار تون، گفتارتون، تن صداتون، حالت حهای چهرتون، حالت و ژست های بدنتون چه طور باشه که برای دختر ها دل پذیر باشه. شخصیتتون شخصیته یک آدم جداب بشه. کم کم. باید تجربه کنید . بهش فکر کنید و یاد بگرید و بشه جزیی از وجودتون. باید این تکنیک ها رو ماله خودتون بکنیدشون. غریبه نباشه براتون. حالا اگر همه ی این کارا رو کردید دیگه هر دختری رو که بخواید مخش رو می تونید بزنید؟! ”خیر”
پس همه این ها به چه دردی می خوره؟ به این درد که اگر دختری از شما خوشش اومد با رفتاره ناشیانه نپرونیدش و بتونید مخش رو بزنید. خبر خوب این که اگر به خودتون برسید و کارهایی که می گم رو بکنید و اون شخصیته جذابی رو که باید داشته باشید، تعداده دخترهایی که از شما خوششون خواهد اومد انقدر زیاد خواهد بودی که در تصمیم گیری که کدومو انتخاب کنید دچار مشکل خواهید شد. ولی حتما می تونید مخه رکسانا رو بزنید ؟ نه!
فهمیدید چی شد؟ امیدوارم دستتون اومده باشه.

دوم این که عزیزای من گیر به یه دختر خاص ندید. به چند دلیل: یک این که وقتی یه رابطه رو خراب کردید ، دیگه خرابش کردید. خیلی بعیده که بتونید درستش کنید. وقتی دختری از شما این تصور رو داشت که موجود ضعیفی هستید دیگه راهی براتون وجود نداره که ۱۸۰ درجه رفتارتون رو عوض کنید و برید بگید نه من قوی هستم. دختر ها بسیار موجوداته با هوش و زیرکی هستن. تو دو دقیقه بلایی سرتون میارن که دوباره مثله قدیم رفتار کنید و می شوننتون سره حاتون. چون میشناسنتون و می دونن اینی که ادعا می کنید نیستید. هیچ و قت دسته کم نگیریدشون. اگر می بینید که به خواسته های شما تن میدن برای اینه که خودشون هم می خوان. یه جورایی حقیقت داستان اینه که اونا شما رو خر می کنن ولی کاری می کنن که فکر کنید شما خرشون کردید و التماس کنید برای چیزهایی که چه بسا خودشون بیشتر می خوان.
این تکنیک ها و مطالب رو وقتی می تونید ازش به بهترین نحو استفاده کنید که طرف جدید باشه و فرض رو بر این بگذاره که این رفتاری که می بینه خوده واقعی شماس. نه این که بدونه دارید از روی دستور عمل رفتار می کنید!
دوم این که دوروبرتون پر از دختره. خر نباشید. بی خود گیر ندید به یکی و فکر کنید آسمون سوراخ شده و فقط همین افتاده پایین. نه این خبرها نیست. مطمئن باشید دوروبرتون پر از دختره. پر از موقعیت های مختلف. صد مرتبه از اینی که فکر می کنید بهتر. این خبرها هم نیست که از این بهتر دیگه پیدا نمی شه. مطمئن باشد شما هم اونقدر ها که خودتون فکر می کنید بی عرضه نیستید و می تونید مخ دخترهای دیگه ای رو هم بزنید. نترسید . این ترس همون ترسه از ناشناخته هاس. دلتون می خواد به یه دختر گیر بدید چون براتون ایجاد اطمینان می کنه و می شناسیدش. راحت تر ه براتون . یا این که چون باهاتون دوست نمی شه، باعث میشه بخواید به هر ترتیبی که شده باهاش دوست شید. اشتباه نکنید. اگر این حرفو می زنم نگید این فقط از این دختره بدش میاد. یه روزی می رسه که خواهید فهمید که نباید گیره الکی به یه دختر بدید و وقتتون رو تلف کنید.

چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟

_ هنگامیکه مرد مشغول ابراز افکار و احساسات خود است صحبت‌هایش را قطع نکنید

البته نشستن و حرف نزدن برای زن‌ها در این مورد سخت است چون آن‌ها هم دوست دارند احساسات خود را نشان دهند ولی اینکار به دلایل زیر مردها را ناراحت می‌کند:

_ مردها باید هنگام صحبت تمرکز کنند

خصوصا زمانی که دارند از احساسشان حرف می‌زنند. چون اینکار برایشان خیلی هم سخت است. قطع کردن صحبت مرد باعث می‌شود تمرکزش از بین برود. مردها حین صحبت سکوت می‌کنند تا احساسشان را نظم دهند.

اگر در این میان زن صحبت طولانی کند، مرد تمرکزش را از دست می‌دهد. مردها هدف مدار هستند و در آن واحد می‌توانند به یک موضوع توجه کرده و در مورد آن حرف بزنند. اما زنها دایره وار فکر می‌کنند و در آن واحد می‌توانند در مورد چند مساله حرف بزنند. اما اینکار مردها را گیج می‌کند.

مردها نیاز دارند که احساس کنند، کارها را درست انجام می‌دهند بنابراین وقتی شما صحبت‌شان را قطع می‌کنید گویی به آن‌ها گفته اید : باز هم داری اشتباه می‌کنی! پس من تو را متوقف می‌کنم.

راه حل این است که بدون آنکه صحبت مرد را قطع کنید، فقط گوش دهید و مطمئن باشید که حرف‌هایش را تمام کرده. مثلا می‌شود پرسید: آیا مورد دیگری هم هست که بخواهی بگویی؟ بدین ترتیب تا آخر مطلب گوش شما همچنان طلبکار باقی می‌ماند.

_ گوشتان را طلبکار کنید!

هر زنی لازم است هنگامی که همسرش می‌خواهد با احساسات خود ارتباط برقرار کند‌، صبور باشد، عجله نکند و به او زمان لازم را برای این کار بدهد. توجه داشته باشید که معمولا وقتی مساله‌ ناخوشایندی پیش می‌آید، احساسات انسان شش مرحله زیر را (به ترتیب) در مقابل این مساله طی می‌کند :

۱ – خشم

۲ – سرزنش و انزجار

۳ – رنجش، غم و یاس

۴ – ترس، نگرانی و ناامنی

۵ – تاسف، درک و پذیرش مسئولیت

۶ – هدف، راه حل

۷ – عشق، تحسین و بخشش

چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم

برای راضی کردن این دسته از دختران که فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند . راه هایی رو پیشنهاد می کنم که امیدوارم به درد کسانی که با این گونه افراد برخورد دارند بخوره. البته از اون جایی که خود شما ختم روزگارین حتما روش هایی برای جذب این گونه دختران دارین . می دونم روش هاتون سریه ولی جون من بیاین چندتایی رو فاش کنید تا بعضی ها این قدر ضایع بازی در نیارن. پیشنهاد می کنم اون ها رو برام بنویسین تا این متن کامل تر بشه.

یکی از روش های مخ زنی ، ببخشید منظورم جذبشون بی توجهی نسبت به اون هاست . این روش کمی تحمل می خواد . قبل از این که بخواین از این روش استفاده کنین بهتره قبلش چند سالی تحملتون رو بالا ببرین .

وقتی که اینا رو دیدین خیلی معمولی برخورد کنین . می دونم کار سختیه و لی به جهت حفظ آبروی قشر عظیم پسرها تمام سعیتون رو بکنین. انگار دارین با یه پیرزن هشتاد ساله حرف می زنین . انگار صد نفر از این دخترا کاندید دوست شدن با شما هستن. مواظب باشین آب دهنتون جاری نشه . اگه از ماشینش تعریف کرد سعی کنین بزنین تو سر ماشین و اون مدل از ماشین رو کمتر از پیکان جلوه بدین . اگه نمی دونین اسم اون ماشین چیه زیاد مهم نیست . سعی کنین اون مغزتون رو بکار بگیرین . (هر چند خانم ها اعتقاد قلبیشون اینه که ما مرد ها مغز نداریم.) مثلا بگین ، از تنها ماشینی که خیلی بدم میاد همینه . آخه تو دلتو به چیه این خوش کردی؟ اون از رنگش ، اون از موتورش ، اون از مصرف بالاش … اَه اَه اَه برو عوضش کن و بیشتر از این آبروی خودتو نبر. به همین سادگی می تونین از ماشینش ایراد بگیرین بدون این که از اصطلاحات قلمبه سلمبه مربوط به ماشین اطلاع داشته باشین.

اگه دیدین روش خیلی زیاده و به این سادگی ها راه نمی ده ، باد لاستیک ماشینش رو خالی کنین و برین اون ور خیابون و جایی که اون شما رو ببینه بشینین . تصور کنین وقتی میاد سوار ماشینش بشه یهو متوجه می شه باد لاستیکش خالی شده . اون وقت شما بهش بگین : تلمبه بدم خدمتتون یا می خواین برم براتون باد بیارم یا … این جوری یه ذره خنک تر می شین.

البته انجام این کارها به شرطیه که بتونید جلوی او خودتون رو کنترل کنید و در مقابل ناز و عشوه های اون آب از لب و لوچتون آویزون نشه. نکنه اگه دیدین ماشینش پنچر شده برین زیر ماشین و جای جک رو بگیرین . یا این که لاستیکش رو بغل بگیرین و عین موشی که به دنبال سوراخ می گرده ، به دنبال آپاراتی بگردین .

یه روش دیگه هم هست که معروفه به روش افشینی . این روش یه خورده روی زیادی می خواد . و اون هم به این ترتیبه که ، همه کاراتون رو ول کنین و برین دنبال دختره . هر جا رفت شما جلوش سبز بشین و جملاتی مثل اینا رو بگین : اِ سلام بازم شما رو دیدم یا این که ، چرا من هرجا می رم شما هم همون جایین؟ یا یه جای دیگه بگین : خانم نکنه شما دارین منو تعقیب می کنین؟ ( گفتم که روی زیادی می خواد). جای بعدی بگین : خانم من فکر می کنم شما می خواین چیزی به من بگین ولی روتون نمی شه . آخه این همه دیدن شما نمی تونه اتفاقی باشه . یه جای دیگه بگین : خانم من فکر می کنم شما دارین منو تعقیب می کنین . یا اینکه بگین اگه دست از این کارتون ور ندارین به پلیس زنگ می کنم . و … ( ماشاالله به این رو)

چگونه یه دخترو بخندونیم

قبل از این که شروع کنم این رو تذکر بدم که دلیلی که اکثر مرد ها از خندوندن نتیجه مثبت نمی گیرن اینه که سعی می کنن با گفتن جوک دخترها رو بخندونن. در حالی که خنده ای که در اینجا مورد نظر ماست خنده ی حاصل از داشتن یک شخصیت با مزست. برای مثال چارلی چاپلین برای خودش یک شخصیت خلق کرده بود که بامزه بود کاراش (خجالتی و دست و پا چلفتی در عین حال زرنگ و … ) شما هم باید برای خودتون یک شخصیت خلق کنید که جذاب و خنده دار باشه ولی مطمئنا دست و پا چلفتی مورد نطر ما نیست.

با کارهایی بهتون می دم می تونید یک شخصیت بامزه خلق کنید و در عین خنده دار بودن جذاب هم باشید

تا می تونید در مورد مسایل مختلف مربوط به دختر زیاده روی کنید. مثلا یه دختری بهتون میگه وای چقدر موام بد شده امشب (داره ناز می کنه که شما بگید نه خیلی هم قشنگه)! و شما هم می گید : من نی خواستم بروت بیارم ولی آره خیلی بد شده. همونجا احتمالا دختره میخنده و یک وشگونی ازتون می گیره و شما هم می تونید اینو براش دیگه تا آخره اون شب داستان کنید و همش بگید وای همه دارن مواتو نگاه می کنن! حالا چی کار کنیم و یا مثلا من خجالت می کشم با این موا با تو راه برم و

تا اون جا که می تونید سعی کنید متهمش کنید می خواد شمی رو بلند کنه! دختر . مثلا اگه گفت دیگه دیره و من باید برم خونه بگید ولی من باهات نمیام و اون می گه نه گفتم تو بیا گفتم من می خوام برم خونه و شما هم که انگار کرید می گید ای بابا ما هنوز همدیگرو درست نمیشناسیم و تو می خوای منو ببری خونت. عجب دور و زمونه ای شده ها و …

زیادی لبخند نزنید و به جوکهای خودتون نخندید.

احساساتشو لطیف مسخره کنید؟ مثلا : می گه وای واقعا از اینکه مردم بقل دستم سیگر بکشن متنفرم! بگید: حالا واقعا نسبت به این کار چه احساسی داری؟

این ها رو با جوک ها و تیکه های با مزه تون قاطی کنید، حتما نتیجه می ده

به دست آوردن دلی که شکسته

همه گناهان احتیاج به توبه فوری دارندو انسان گنهکار باید با ندامت و پشیمانی قلبی و توبه به سوی خدا برگردد و روح تیره و حجاب گرفته خود را صیقلی دهد و دوباره پیمان بندگی و عبودیت با خداوند ببندد. البته در این مورد گناهان با یکدیگر تفاوت دارند. برخی گناهان که مربوط به حق خداوند می باشد و حقی از حقوق الهی نادیده گرفته شده و پایمال گشته مثلا فرد نمازش را سال ها ترک کرده واز روزه گرفتن خودداری نموده، در این موارد معنای توبه این است که علاوه بر پشیمانی و ندامت، این اعمال فوت شده تدارک گردد و نماز و روزه های ترک شده قضا گردند. ولی برخی گناهان مربوط به حقوق مردم است. مثلا مالی از کسی برده و یا حقی از کسی ضایع کرده ایم که در اینجا بعد از پشیمانی و توبه باید حقوق مردم به آنها بازگردانده شود و یا طبق احکامی که در رساله های عملیه آمده است اگر دسترسی به صاحبان حق نداریم و از یافتن آنها ناامید شده ایم، باید از طرف آنها صدقه دهیم.

قبل از پرداختن به موضوع مورد سئوال باید عرض شود که جواب بستگی دارد که دل چه کسی شکسته شده باشد.اگر مثلاً دل پسری که از دختر کار نامشروع یا غیر عرفی داشته و دراثر پاسخ منفی دختر ، دلش شکسته است در این مورد باید دختر قاطعیت وعفت خود را حفظ کند واین دل شکستن گناه نمی باشد . اگر دل پدر یا مادر یا خواهریا همکلاسی را شکسته ممکن است در این دل شکستن خود دختر مقصر باشدممکن هم هست آن فرد ( فرد دل شکسته شده) خودش به خاطر حساسیتهای روانی دل شکسته باشد که هر کدام مبحثی جدا از هم می باشد وحکم هریک با دیگری متفاوت است .

شکستن دل انسانی و ناراحت کردن او از گناهانی است که دارای عواقب بدی است و باید خیلی سریع از آن توبه کرد و در این مورد فقط پشیمان شدن و طلب آمرزش از خداوند کافی نیست بلکه باید به نحوی دل آن فرد را به دست آورد و او را از خود راضی و خشنود نمود و با عذرخواهی و جبران کردن به وسیله احسان و یا هدیه ای و یا کلمات دلنشینی اندوه و گرفتگی را از آن فرد برطرف نمود چون دل شکستن آثار بدی به دنبال دارد و شکستگی او در اعمال و زندگی و آسایش ما تأثیر منفی دارد و بدون شک در زندگی ما تأثیری عمیق دارد.

در حدیث آمده است که خداوند می فرماید: «انا عند المنکسره قلوبهم؛ من همدم قلب های شکسته هستم» یعنی انسان دل شکسته در پیشگاه خداوند دارای جایگاه ویژه ای است و مورد توجه خداوند می باشد و دعا و نفرین انسان دل شکسته خیلی زود اثر می بخشد.

امام زین العابدین(علیه السلام) در حدیث شریفی می فرماید: پدرم در لحظاتآخر عمر عزیزش، در آن شرایط سخت روز عاشورا در حالی که خون در رگ هایش می غلطید مرا در آغوش گرفت و به من فرمود تو را به آن چه پدرم نزدیک وفاتش به من فرمود وصیت می کنم و آن این که: «یا بنی! ایاک و ظلم من لا تجد علیک ناصرا الا الله؛ پسر عزیزم! از ظلم و ستم به کسی که یار و یاوری جز خدا ندارد بپرهیز» (منتهی الامال، ج ۱، ص ۷۱۳، انتشارات هجرت).

به طور کلی شکستن دل انسان مؤمن که به تعبیر روایات، احترام او از کعبه بیشتر است، دارای آثار وضعی و جانبی فراوانی است و دلی که شکست به سادگی التیام نمی یابد و جبران آن دشوار است، پس در مرحله اول باید انسان مراقب باشد دل کسی را نشکند و قلبی را جریحه دار نسازد و اگر خدای ناخواسته این اتفاق افتاد باید به سرعت جبران و تلافی کند و دل شکسته را التیام بخشد و آن را به دست آورد و تنها استغفار و آمرزش کافی نیست مگر این که آن فرد از انسان دور باشد و انسان قدرت جبران نداشته باشد که در این صورت علاوه بر استغفار و طلب آمرزش از درگاه الهی باید در حق آن فرد دعای خیر کرد و خیر دنیا و آخرت او را از خداوند درخواست نمود و با این کار انشاءالله قلب او در باطن از شما راضی و خشنود می گردد.

چه جوری دل یه دختر رو به دست بیارم

با کارایی که بخاطر اون انجام میدی تا بفهمه که چقدر برات با ارزشه .
در ارزیابی های خودت صادق و بی ریا باش ، باهاش به نرمی حرف بزن و به حرفاش با دقت گوش کن ، سعی کن لبخندو همیشه زینت چهره خودت کنی .
میگن مهم نیست که کی هستی ! ، کارایی که میکنی معرف شخصیتته ، پس سعی کن آدم خوبی باشی .
چون درون آدمارو کسی نمی بینه !!
ناراحتی آدم که طولانی تر از عمرش نمیشه که ، نگران اینم نباش چون دلشو بدست میاری به موقعش

جملاتی برای به دست آوردن دل دختر

۱- شما باید در مورد موارد احساسی مانند خاطرات کودکی، آرزوها اهداف و مواردی که او را احساساتی می نماید صحبت نمایید.

۲- زنان مردانی می خواهند که بتواند آنها را همراهی و رهبری نماید. وقتی دارید صحبت می کنید افسار مکالمه را در دست داشته باشیدف زنان دوست ندارند خود آغاز کننده، ادامه دهنده و کنترل کننده مکالمات باشند.

۳- به حرکات غیر زبانی خانمه توجه داشته باشید. هنگام مکالمه زیاد نزدیک او نایستید، ممکن است ناخواسته آب دهانتان بسمت او پرتاب شود یا او را معذب نمایید، خانمها با اشارات خود این را بشما خواهند فهماند.

۴- این نکته را بخاطر بسپارید، شاد نه مسخره. خانمها ترجیح میدهند تا یک مکالمه پر انرژی از شما بشنوند تا یک جوک خننده دارو لودگی از شما. تفاوت این دو بسیار زیاد است.

۵- حس رقابت را در او بر انگیزانید. خامها دوست دارند که در مقابل محرکی برانگیخته شوند. باید بتوانید این محرک را در آنان به آرامی و تحت کنترل بیدار نمایید.

۶- زنان از مردانی که میدانند چه موقع و چگونه باید سطح مکالمات را به مسایل خصوصی کشاند خوششان می آید. معنی این آن نیست که در ۵ دقیقه اول سعی نمایید از خصوصی ترین مسایل زنان سر در بیاورید.

۷- زنان دوست دارند نظرتان را در موردشان ابراز دارید. آنچه را می بینید با نزاکت بیان دارید.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

راز جذب دختر

روانشناسی زنها

راه جذب دختر مورد علاقه

راه های برگرداندن دختر

جلب اعتماد دختر

خصوصیات متولدین مهر

چگونه جذاب شویم برای دختر

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

به دست آوردن دل دوست دختر و به دست آوردن دل دختر مغرور چگونه امکان پذیر است؟ چگونه دل پسری را به دست بیاوریم؟. چگونه دل دختر مغرور را به دست آوریم؟ چگونه یه دخترو بخندونیم؟ آیا به دست آوردن دلی که شکسته امکان پذیر است؟  چه جوری دل یه دختر رو به دست بیارم؟ جملاتی برای به دست آوردن دل دختر



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.