no-img
نوین اطلس

راه جذب دختر مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه جذب دختر مورد علاقه
امتیاز 3.80 ( 5 رای )
zip
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶

راه جذب دختر مورد علاقه


این مطلب در مورد موضوعات راه های جذب دختر در دانشگاه، جذب دختر مغرور، روانشناسی جذب خانمها، جذب دختر با حرف زدن، راز جذب دختر، راه های جذب دختر در چت، راه های جذب دوست نوشته شده است.

راه های جذب دختر در دانشگاه

۱ – اعتماد به نفس : مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید, اعتماد به نفسه! شاید مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه. اگه میخواین تو این بازی به جایی برسین باید ترس رو کنار بگذارین و به خودتون ایمان داشته باشین. خیلی از افراد براشون پیش میاد که مثلاً یک دختری رو میبینن و مدتها با هم در یک محل (مثل دانشگاه) روبرو میشن ولی جرات نمیکنن برن و حتی بهش سلام کنن. این دلایل زیادی داره. مهمترین دلیلش اینه که بزرگترین کابوس پسرها اینه که از یک دختر جواب نه بشنون! برای همین کلاً خیلی ها ترجیح میدن که قید بازی رو بزنن… این کاملاً اشتباهه! البته هیچ روش کاملاً مطمئنی برای “نه نشنیدن” وجود نداره, اما روشهایی وجود داره که شدت اثر این ضربه رو خیلی کم میکنه و حتی میشه گفت که ضربه رو به طرف مقابل برمیگردونه. من خودم اعتقاد دارم که برنده و بازنده بازی قبل از شروعش مشخصه! اگه به خودتون تلقین کنید که خراب میکنید, حتماً خراب میکنید و اگه تلقین کنید که موفق میشین, همینجوری هم میشه. پس اول از همه باید یاد بگیرید که خجالت و ترس رو کنار بگذارید. برای برنده شدن باید مثل برنده ها فکر کرد. (موضوع یکی از مطالب بعدی همینه)

۲ – با مزه بودن : آدمهای بازنده معمولاً خیلی خشک و جدی هستن و همه چیز رو هم خیلی جدی میگیرن. این حالت برای مثلاً محل کار یا وسط یه سخنرانی بد نیست ولی اگه فکر میکنید که با همین حالتی که دارین میتونید با یه دختر هم دوست بشین باید بگم که اشتباهی اومدین. آدمها (چه دختر و چه پسر) با کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی خندوندن دیگران یکی از اون چیزهاست که دیگران رو به شما به شدت نزدیک میکنه. البته نکته ضروری کار اینجاست که باید با فاصله و در موقعیت های مناسب با دیگران شوخی کنید. در غیر اینصورت نتیجه برعکس میگیرین!

۳ – یک بعدی نبودن : ببینید, تمام افراد بازنده (در روابط) یک خاصیت مشترک دارن؛ همشون به شدت تک بعدی فکر میکنن و عمل میکنن. مثلاً تمام موجودیت و شخصیت این فرد در رشته تحصیلیش, ماشینش و یا وبلاگشه. به جز اون موضوع خاص راجع به هیچ چیزه دیگه ای نمیتونه فکر کنه یا حرف بزنه. هر حرفی رو به طور اتوماتیک به موضوع خودش میکشونه و دائم داره راجع به همون موضوع وجودیش حرف میزنه. ببینید, اگه شما فوق دکترای کامپیوتر در رشته طراحی سوپرکامپیوترهای موازی هم داشته باشین, این موضوع فقط واسه همکاراتون جالبه, نه واسه بقیه و مخصوصاً دخترها! اگه میخواین موفق بشین باید شروع کنید در چند موضوع دیگه مطالعه بکنید و در ضمن تا جایی که میتونید زندگی رو تجربه کنید. چون اطلاعات تو کتابها معمولاً ناقصه و در عمل به درد نخور! برید مسافرت, یکی دو تا زبان خارجی یاد بگیرید, با افرادی که مثل خودتون نیستن دوست بشین, فیلم ببینید, موسیقی گوش کنید, از مغزتون کار بکشین. مغز آدم نه پر میشه و نه پیر و نه فرسوده. تا وقتیکه ازش کار میکشین مثل ساعت کار میکنه.

جذب دختر مغرور

یک اشتباه بزرگ انسان ها

همیشه به دنبال عاشق کردن و ایجاد علاقه در دیگران هستند ؛هدفی که اگر درست پیش نرود می تواند شکست های سختی را برایشان به دنبال داشته باشد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که معمولا در این رابطه مرتکب می شوند این است که فکر میکنند یک فرمول کلی و جهانی برای بدست آوردن دل همه وجود دارد؛

فکر می کنند می توانند یک شیوه ی خاص پیدا کنند ودر مورد همه به کار گیرند به طوری که به هیچ تغییری نیز نیاز ندارد. انسانها موجودات پیچیده ای هستند؛ هر شخصی اعتقادات، تجربیات، رویاها، آرزوها و گذشته ی متفاوتی دارد.

این حقیقت که کسی چیزی را دوست دارد حتماً به این معنی نیست که دیگری نیز همان چیز را دوست داشته باشد در مورد ویژگی ها ی انسان ها نیز به همین گونه است؛ موضوعی که یک نفر را جذب می کند ممکن است شخص دیگری را جذب نکند. مثلا پسری ممکن است دختری را به خاطر اینکه شبیه پدرش است عاشق خود کند در صورتی که شاید نتواند شخص دیگری را به خاطر عدم وجود چنین شباهتی عاشق خود کند چیزی که سعی دارم بر آن تاکید کنم این است که برای نفوذ به قلب هر کس یک کلید منح صر به فرد وجود دارد و قطعاً شاه کلیدی برای رسیدن به قلب همه ی انسان ها ساخته نشده است همه ی آن چیزی که برای وابسته کردن دیگران نیاز دارید پیدا کردن این کلید است سپس می توانید کلید را بندازید و در قلب وی را باز کنید.

تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران به طور اشتباه

اشتباه دیگری که انسان ها مرتکب میشوند در مورد تحت تاثیر قرار دادن دیگران است.افراد معمولا فکر میکنند دیگران را میتوانند با همان چیزهایی که خود تحت تأثیر قرار میگیرند تحت تأثیر قرار دهند. اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا با پول تحت تأثیرقرار میگیرید به این معنا نیست که دیگران نیز شیفته ی ماشین گران قیمتتان میشوند. چه کسی را پیدا میکنید که به پولتان اهمیت بدهد وقتی نیازی به آن نداشته باشد؟ چه کسی به شجاعت تان اهمیت میدهد وقتی خود شجاع است؟ چه کسی به عضلات فوق العاده تان اهمیت میدهد وقتی از عضلات خود راضی است؟. به عبارت دیگر، چیزی که شما را تحت تأثیر قرار میدهد میتواند با چیزی که دیگران را تحت تأثیر قرار میدهد متفاوت باشد؛ و ممکن است شخصی که میخواهید تحت تاثیر قرار دهید جزئی از آن افراد متفاوت باشد.

برسی مطالعات و تحقیقات

همه ی کتاب هایی که در باره عاشق کردن مردان و زنان هستند حتی آن هایی که بسیار معروف هستند میخواهند فرایند عاشق کردن را با تمرکز بر اولین قرار آسان کنند؛ مثلا کارهایی که باید وقتی با شخص مورد نظر، رو به رو میشوید انجام دهید یا مثلاً استفاده صحیح از زبان بدن وقتی آن شخص را ملاقات میکنید. سفارش به داشتن حالات خاصی مثل بامزه بودن از معروفترین نصیحت هایی است که تقریبا در همه ی این کتاب ها می بینید.

البته این نصایح شاید بی فایده نباشد اما مطمئنم بارها این جور کارها را انجام داده اید و تمام آنچه که آیدتان شده، رد شدن بوده است. عاشق کردن دیگران به این سادگی نیست و نمیتوان با چند نکته ی ساده به آن رسید؛ فرایندی است که به شناختی عمیق نیاز دارد؛ شناختی عمیق از شخص مورد نظر و چیزهایی که برایش جالب است. اگر میخواهید فردی به شما عالقهمند شود نیاز نیست که به وی نشان دهید چقدر مهربان هستید یا هر روز در باشگاه دمبل بزنید و عضالت بزرگ درست کنید؛ همهی کاری که باید انجام دهید شروع یک تحقیق است.

باید با پیشینه، تجربیات گذشته و ارزشهای این شخص آشنا شوید و هرچه میتوانید در مورد نیازهای برآورده نشده، رابطهای که با والدینش دارد و تعارضات حل نشدهی درونی وی اطلاعات کسب کنید.

روانشناسی جذب خانمها

مردان آلفا بیشتر خانم ها را به خود جذب می کنند: زنان به مردان قوی، تاثیر گذار و با جذبه علاقه مند می شوند. از یک دختر در مورد مرد رویایی وی بپرسید، به احتمال زیاد به یکی از شخصیت های معروف اشاره می کند. سپس صبر کنید تا ازدواج کند تا متوجه شوید که هیچ مطابقتی بین مردی که با او ازدواج کرده و آن شخصت معروف وجود ندارد. یکی از موضوعات جالب در مورد روانشناسی جذب زنان این است که وقتی آنها به صورت منطقی فکر می کنند معیارهای متفاوتی را برای انتخاب های خود در نظر می گیرند نسبت به وقتی که تحت تاثیر ناخوداگاه و احساساتشان عمل می کنند.
موقعیت اجتماعی یا بلند پرواز بود بیشتر خانم ها را به خود جذب می کند: طبق روانشناسی جذب بیشتر خانم ها به حمایت نیاز دارند. در نتیجه یکی از مواردی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی بالایی دارد یا مردی بلندپرواز است زیرا احتمال اینکه مردان بلند پرواز روزی به موقعیت اجتماعی مطلوب برسند بسیار است!! تحقیقات نشان داده است مردانی که ماشین های گران قیمت سوار می شوند بسیار جذاب تر از مردانی هستند که با ماشین های ارزان دیده می شوند.
اعتماد به نفس بیشتر خانم ها را به خود جذب می کند: در دوره هایی که برای ایجاد اعتماد به نفس بر گذار می کنم توضیح می دهم که اعتماد به نفس تنها ویژگی است که تقریبا ۹۹ درصد از زنان را به خود جذب می کند و باعث می شود یک مرد بسیار جذاب تر دیده شود. اگر می خواهید یک زن را به خود جذب کند پس حتما بر روی اعتماد به نفس خود کار کنید.
در مورد مردان خوب چطور؟ اول اجازه دهید در مورد مفهومِ مرد خوب، صحبت کنیم سپس بهتر منظورم را متوجه خواهید شد. یک مرد یا پسر خوب کسی است که اجازه می دهد زمام امور به دست زنان باشد. چنین فردی هر کاری می کند تا طرف مقابل خود را خوشحال و راضی نگه دارد حتی اگر به قیمت از دست دادن خوشحالی خودش باشد. یک پسر خوب همیشه با دختر مورد علاقه اش تماس می گیرد و به دمبالش است. زنان به احساس امنیت نیاز دارند و این نیاز وقتی برطرف می شوند که در کنار یک مرد سلطه جو و مقتدر باشند که مثل یک هدایت کننده است نه یک پسر خوب. اگر یک خشنود کننده ی ترسو باشید هرگز نمی توانید یک خانم را به خود جذب کنید
شهرت و جذابیت: بدون شک معروف بودن یکی از عواملی است که بر جذابیت تاثیر می گذارد. یک تحقیق روانشناس نشان داده است که یک دختر وقتی به یک مرد جذب می شود که متوجه شود دیگر دختران او لبخند می زنند!! این تنها یک لfخند است اکنون مردی را تصور کنید که طرفداران زیادی نیز دارد!!!. ( نگاه کنید به نظریه ی تایید اجتماعی)
آیا زنان به خوش قیافه بودن اهمیت می دهند: بر اساس روانشنسی جذب، زنان به اندازه ای که مردان به زیبایی چهره اهمیت می دهند اهمیت نمی دهند. اما بدون شک مردان سالم و خوش اندام جذابیت فراوانی دارند. خوشبختانه همیشه می توانید تمرینان ورزشی خود را شروع کنید. می توانید به باشگاه بروید و شکل اندام خود را از همین لحظه تغییر دهید. این کار ساده ای است که در عین حال بسیار تاثیر گذار نیز می باشد.

جذب دختر با حرف زدن

در قدم اول شما احتیاج دارید جذابییتی تو دلش ایجاد کنین منظورم اینه که اونو به سمت خودتون جذب کنید. و بعد از این کار در قدم دوم شروع به ایجاد رابطه کنید. منظورم از رابطه اینه که باهاش ارتباط برقرار کنی ، ارتباطی عمیقتر از قبل ،تو سطحی باشه که احساس کنه تو همدمشی و میتونه باهات راحت باشه. اگه شما تونستین این دو تا مرحله رو انجام بدین هیچ دختری نمیتونه جلوتون مقاومت کنه. می پرسین چرا؟ ببینید !! اگه اون شما رو دوست داشته باشه و فکر کنه که شما محبوب و معشوقشی مطمئنا عاشق شما میشه. پس همیشه سعی کنید اول جذب کنید بعد اقدام به ایجاد رابطه برقرار کنید.

راز جذب دختر

به حسادت احترام بگذارید
چه بخواهید و چه نخواهید این حس در همسر شما وجود دارد. ممکن است او یک زن منطقی و آرام باشد و حسادتش را در دلش نگه دارد و ممکن است کمی هیجانی‌تر رفتار کند و مدام شما را سۆال پیچ کند. اما حتی زن‌هایی که وانمود می‌کنند حساس و حسود نیستند، هم از پشت پرده همسرشان را زیر نظر دارند و تا زمانی که احساس کنند محدوده زندگی شان تهدید نمی‌شود، ساکت می‌مانند. زن‌ها آدم‌های انحصار طلبی هستند که دوست دارند همیشه برای همسرشان اولین باشند. آنها دوست ندارند هیچ‌کس دیگری به دل همسرشان نفوذ پیدا کند و گذشته از این، حتی اگر بدانند همسرشان یکی از اعضای خانواده خود را بیشتر از آنها دوست دارد، آشفته و مضطرب می‌شوند. نمی‌خواهیم شما را ناامید کنیم چون این مشکل هم مثل مشکلات دیگر چاره ای دارد. برای آنکه آرامش زندگی مشترک‌تان تهدید نشود، بهتر است همیشه به محدوده همسرتان احترام بگذارید و این حس را به او منتقل کنید که هیچ کس و هیچ چیز قرار نیست تخت پادشاهی‌اش را تصرف کند.

بگذارید علیه شما حرف بزند
شما به عنوان یک مرد می‌توانید رازهای دوستان‌تان را تا پایان عمر در دل نگه دارید و حتی خودتان کارهایی بکنید که هیچ کس هرگز از آنها باخبر نمی‌شود. اما زن‌ها رو تر از شما رفتار می‌کنند و حتی اگر در مورد خودشان رازی داشته باشند، به خاطرش زجر می‌کشند. گرچه شما حتی بعد از سخت‌ترین دعواها هم در مقابل دیگران طوری رفتار می‌کنید که انگار اتفاقی نیفتاده است، اما همسرتان احتمالا بعد از رنجیدن از شما، سراغ پیامک فرستادن برای یکی از دوستانش یا صحبت کردن با او می‌رود. زن‌ها می‌توانند با کسی که تاکنون برای‌شان کاملا غریبه بوده، هم از مشکلات بزرگ زندگی شان حرف بزنند و اگر بخواهید در این مورد مانع‌شان شوید، هیچ وقت دلتنگی‌های‌شان از بین نمی رود و به آرامش نمی‌رسند. پس به همسرتان این حق را بدهید که مشکلاتش را به اشتراک بگذارد و گاهی علیه شما با یکی از دوستانش حرف بزند.

راه های جذب دختر در چت

باعث شوید که احساس راحتی کنه
********************************
چرا این اصل مهمه ؟ خب ، دخترها و خانم‏ها بسیار بیشتر از اونی که شما فکر کنید ، مورد مزاحمت آدم‏های بی شعور قرار میگیرند . ( به همین دلیل قدم اول که از طرف شما برداشته بشه ، دختر یا خانم مورد نظرتون خودش رو در وضعیت دفاعی قرار خواهد داد تا بتونه از مزاحمت احتمالی اجتناب کنه .) در این وضعیت اونها معمولا شدیدا تحریک پذیر و بد خلق می‏شوند و این وظیفه اولیه شماست که طرفتون رو از این وضعیت دفاعی خارج کنید . برخوردی دوستانه داشته باشید ، لبخند بزنید و وضعیت رو از نظر احساسی در حالتی مطمئن و آرامبخش نگه دارید . اگر شما عصبی باشید ، هرگز موفق نخواهید شد .
در عین حال به هیچ وجه تلاش نکنید که “مخ‏اش رو بزنید “. این اصطلاح احمقانه برای او این معنا رو داره که شما فقط و فقط دنبال جنبه های فیزیکی هستید . دخترها عاشق معنویات هستند . به هیچ وجه جوری رفتار نکنید که احساس کند که شما فقط و فقط بدنبال ایجاد رابطه با اون هستید . فقط به صحبت کردن ، گپ زدن و شوخی کردن مشغول باشید و اجازه ندهید که طرف احساس کند که شما علاقمند هستید که این رابطه همسشگی باشه . از این نترسید که با نظریه‏های اون مخالفت کنید . جوری رفتار کنید که انگار هرکس دیگری هم با شما مشغول صحبت بود ، همان جوابها را می گرفت . این راز باز کردن سپر دفاعی خانم‏هاست .

تحت تاثیرش قرار بدین
********************************
مطمئن باشید همه آدمها دنبال بیشتر کردن شرایطی هستند که به آنها علاقمندند و کمتر کردن موقعیت‏هایی که آنها را ناراحت می‏کند . اگر در انتهای کار از خانمی شماره تلفن بخواهید با خودش فکر خواهد کرد:
>> آیا جدا دوست دارم که این آقاهه به خونه‏ام زنگ بزنه ؟ آیا دوست دارم باهاش برم بیرون ؟ <<
مطمئن باشید خانم ها فقط و فقط به کسانی شماره تلفن خواهند داد که با آنها احساس خوشحالی کنند .

چگونه خانمها را تحت تاثیر قرار دهیم ؟

خب …. شاید به نظر شما عجیب باشد ولی بهترین روش این است که به او اجازه دهید درباره خودش صحبت کتد ، گفتگو را به سمتی هدایت کنید که او شروع کند از خودش گفتن . اگر طرف شما شروع به صحبت کند و کنترل صحبت را در دست بگیرد ، معنایش این است که هرگز حوصله‏اش از با شما بودن سر نخواهد رفت و در عین حال هر لحظه و هر دقیقه اطلاعات شما از وی و علائق‏اش بیشتر خواهد شد و در نهایت نتیجه‏اش این میشود که شما کمتر حرف بزنید و امکان اینکه یک وقت حرف احمقانه‏ای بزنید که به او بر بخورد ، را نخواهید داشت . با این روش ، شکست غیر ممکن است . هیچوقت این اشتباه را نکنید که با حرف زدن درباره خودتان تلاش کنید تا طرف را تحت اثیر قرار دهید . این کار اصولا عملی نیست .

راه های جذب دوست

روش زندگی خودتان را داشته باشید. خود واقعی تان، فلسفه، ارزش ها و علائق تان را شکل دهید و تعریف کنید به جای اینکه ناخودآگاه آنها را از خانواده، همسالان، مذهب یا فرهنگتان بگیرید.

نیاز به تایید دیگران را از زندگی خود حذف کنید. به خاطر عقاید دیگران یا میل به تایید دیگران کاری را انجام ندهید. به خاطر آنچه برای خودتان مهم و ارزشمند است دست به انجام کارها بزنید.

به غریزه خود اعتماد کنید و دست به تجربه های جدید بزنید. خود را بشناسید و حتی اگر در این مسیر شکست خوردید آنچه را که باعث لذت شما میشود و برای شما هیجان انگیز است کشف کنید.

دیگران را همان گونه که هستند قبول کنید. در مورد دیگران قضاوت و انتقاد نکنید. روی نقاط قوت آنها تمرکز کنید. یاد بگیرید که با افراد با روحیه ناملایم بدون کوچک کردن خود رفتار کنید.

واقعا به سخن افراد گوش کنید. فراتر از گوش دادن وموافقت با آنها عمل کنید. کاری کنید که آنها بفهمند شما واقعا آنها را درک می کنید.

به مشکلات حل نشده در زندگی تان توجه کنید. رو راست باشید. ببخشید و اگرلازم است تقاضای بخشش کنید انرژی که صرف این مشکلات کرده اید را صرف کارهای بهتری کنید.

زندگی سالمی داشته باشید. فعالیت ورزشی روزانه داشته باشید. در غذا خوردن از هوا و هوس پیروی نکنید و غذای سالم بخورید تا برای جسمتان مفید باشد. این کار را برای احترام به خودتان انجام دهید نه برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

راز جذب دختر

روانشناسی زنها

روانشناسی ذهن زنان

راه های برگرداندن دختر

لیست کلمات عاشقانه

زنان متولد دی

جلب اعتماد دختر

چگونه دختر را عاشق خود کنیم

چگونه جذاب شویم برای دختر

ابراز علاقه غیر مستقیم به دختر

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

راه های جذب دختر در دانشگاه برای جذب دختر مغرور. شناخت روانشناسی جذب خانمها موثر در جذب دختر با حرف زدن. راز جذب دختر به شما راه های جذب دختر در چت و راه های جذب دوست را نشان می دهد.



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.