no-img
نوین اطلس

زنان متولد دی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

زنان متولد دی
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
مهر ۱, ۱۳۹۷

زنان متولد دی


در این مطلب نوین اطلس دات کام خصوصیات زنان دی ماهی را برای شما شرح می دهد. این خصوصیات بر اساس بررسی های روانشناسی بوده و با در نظر گرفتن آن ها می توانید علایق یک زن دی ماهی را بشناسید و بدانید برای جذب یک دختر دی ماهی چگونه باید با او برخورد کنید.

هم چنین اگر دختر مورد علاقه ی شما یک دختر دی ماهی است و قصد دارید با او ازدواج کنید در این مطلب به شما نشان می دهیم چگونه با زن متولد ازدواج موفق و سعادتمندی داشته باشید.

روانشناسی زن متولد دی

زن متولد دی ماه بسیار جاه طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش لباس می باشد. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی در مورد حال و تاسف به گذشته وجود دارد که می توان آن را در رفتارهایش به خوبی مشاهده کرد و شاید به همین دلیل هم باشد که از شوخی کردن خیلی خوشش نمی آید.

از نظر اجتماعی فوق العاده بانزاکت است، به محض ورود به یک جمع سریعا موقعیت را می سنجد و می داند چه برخورد و رفتاری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت به خصوصی است و به قول معروف همه او را دختری با نمک می دانند.

از خصوصیات دیگر زن دی ماهی همدردی او با درماندگان و بینوایان است و هر جا فرد محتاجی به او احتیاج پیدا کند، فورا به کمک او می رود و پیش قدم می شود و حتی سازمان و جمعیت خیریه ای برای یاری رساندن به این افراد محتاج و دردمندایجاد می کند.

علایق زن متولد دی

اولین چیزی که برای یک زن دی ماهی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد خانواده ی او می باشند. خانواده از علایق مهم یک دختر دی ماهی است و اگر می خواهید با او ازدواج و رابطه ی خوب و موفقی داشته باشید هیچ وقت این موضوع را فراموش نکنید.

زن دی ماهی عاشق قدرت و رهبر بودن است. او می خواهد پشت میز ریاست بنشیند و هر گروه یا اجتماع یا حتی خانواده ی خود را رهبری کند. او در این مورد با کفایت و لیاقت وظایف خود را انجام می دهد.

رسیدگی به ظاهر نیز از کارهای مورد علاقه ی زن دی ماهی محسوب می شود. او همیشه آراسته است. زمان زیادی را جلوی آینه سپری می کند و دوست دارد بهترین و شیک ترین لباس ها را داشته باشد. اما او در عین حال سادگی اش را حفظ می کند. او هیچ وقت از آرایش های زننده و لباس های جلف استفاده نخواهد کرد.

نحوه برخورد با زن متولد دی

زن متولد دی نه تنھا خود را زیبا نمی داند بلکه ھرگاه در مقابل آینه قرار می گیرد ، از اینکه مبادا در نظر دیگران زشت جلوه کند ، دچار دلھره و ترس است و به این دلیل اگر ھمسر شما زن متولد دی است باید به طور مستمر او را از زیبا بودنش مطمئن بسازید. این زن از نادرستی بیزار است. در ایام کودکی سن او مسن تر از سن واقعی به نظر می رسد اما بعدا سالھای سال درظاهر یک زن سی ساله باقی می ماند. پس یک برخورد درست با زن دی ماهی تعریف و تمجید از ظاهر او می باشد.

علاقه او به پدر و مادر و خواھر و برادرانش بسیار شدید است ، پس به ھیچ وجه به فکر قطع این رابطه عاطفی نیفتید زیرا اگر خیلی پافشاری کنید و عرصه را بر وی تنگ سازید ، مجبور می شود از شما دست بکشد. مردی که با یک دختر متولد دی ازدواج می کند، در حقیقت با تمام خانواده ازدواج می کند ، اگر پدر یا مادرش بیمار شوند و نیاز به پرستاری داشته باشند ، او وظیفه خود می داند که شما را ھفته ھا و یا حتی ماه ھا تنھا بگذارد و به منزل پدری خود برگردد .

جذب دختر دی ماهی

اگر می خواهید دختر دی ماهی را به خود جذب کنید باید مردی برتر باشید زیرا چنین مردی برای او، اعتماد، راحتی، موفقیت و شهرت را تمثیل می کند. زن دی ماه ،مردی برتر از خود را ترجیح می دهد تا بتواند در کنار او به هرچیزی که می خواهد برسد و به نوعی از او به عنوان پله های موفقیت استفاده کند.

زنان متولد دی ماه، از زمان تولد، نزاکت و ظرافت به خصوصی دارند. این زن حتی اگر در خانواده ای کوچک بزرگ شده باشد، همیشه فرهنگ و معلومات خود را بالاتر برده و افرادی که آن ها را نشناسند، تصور می کنند که از خانواده ای اصیل و نجیب می باشد. برای جذب دختر دی ماهی نیز شما باید چنین ویژگی هایی داشته باشید. زن دی ماه می خواهد در اجتماع مورد پسند دیگران قرار بگیرد و اگر بخواهید مرد مورد علاقه ی او باشید باید محبوبیت به خصوصی در اجتماع به دست آورید.

ازدواج با زن متولد دی

زن متولد دی ماه به ازدواج هم مانند یک مسلک نگاه می کند.یعنی باید یک نگاه یک زندگی برنامه ریزی شده داشته و اداره خانه به دست او باشد،و در سایه شوهر خود،به شرایطی که می خواهد،خواهد رسید.اما تصور این که،تمامی زنان دی ماه،شوهر ثروتمند می خواهند،اشتباه است.این زن،در درجه اول به عقل،نزاکت،نیت خوش و ادب،اهمیت می دهد.اگر مرد عاقلی این زن را درک کند،خود را محبوب او کرده و زندگی شادی تشکیل خواهد داد.

جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می کنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی کنند. اگر یک روز در فروشگاه زنی را دیدید که تند تند راه می رود و شوهرش در حالیکه ساک خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

برخی از این دختران با مردانی ازدواج می کنند که پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می کنند، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می کنند، برای اثبات ادعای مادر ستاره شناسی، پیشنهاد می کنم دفعه بعد که سری به بانک زدید، دورو برتان را خوب نگاه کنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید. نه نه نه اشتباه نکنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی ۳۰ سال فکر می کنند. آنها شوهری می خواهند که برایشان پدری کند.

مطالب مرتبط:

خصوصیات متولدین دی

راه جذب دختر مورد علاقه

روانشناسی ذهن زنان

راه های جلب توجه دختر

زن متولد دی با چه ماهی خوب است



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.