no-img
نوین اطلس

راه های جلب توجه دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راه های جلب توجه دختر
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
تیر ۱۴, ۱۳۹۷

راه های جلب توجه دختر


نوین اطلس دات کام در این مطلب به شما نشان می دهد چگونه توجه دختر مورد نظر خود را  جلب کنید. در این مطلب راه های جذب دختر در دانشگاه را به شما نشان می دهیم. همچنین در مورد راه های جذب دختر مورد علاقه و روانشناسی جذب خانمها صحبت خواهیم کرد و راز جذب دختر را برای شما برملا خواهیم کرد. برای جلب توجه پسران مغرور و به طور کلی جلب توجه پسر نیز راهکارهایی ارائه خواهیم داد.

راه های جذب دختر مورد علاقه در دانشگاه

همه ی ما نیاز ها و خواسته های متفاوتی داریم. دلایل مختلفی وجود دارند که می توانند باعث خوشحالی و اشتیاق ما شوند.

در مورد جذب دختران مورد علاقه نیز این موضوع صدق می کند. باید بدانید برای عاشق کردن و جذب دختران مورد علاقه دو مرحله ی اساسی وجود دارد. ابتدا لازم است نیاز های طرف مقابل را به خوبی درک کنید و در مرحله ی دوم باید به او نشان دهید که توانایی ارضای این نیاز ها و خوشحال کردن او را دارید. (برای ادامه ی مطلب نگاه کنید به:  راه های جذب دختر مورد علاقه)

توجه داشته باشید حضور شما در دانشگاه همانطور که از اسم آن پیداست به دلیل تحصیل و پیشرفت بنا شده است و از این رو، ارتباط اساسی و اصلی شما با تمام افراد در این محیط، یک ارتباط آموزشی و علمی بوده و اگر ارتباط های دیگری برقرار شود، در مسیر تکمیل ارتباط آموزشی و یا مقدمه ای جهت رسیدن به اهداف آموزشی می باشد.

اما نکته ای که در این مورد حائز اهمیت بوده این است: دانشگاه محیطی است که می توانید در آن افراد مختلف و به خصوص جنس مخالفتان را شناخته و شخصیت او را تحلیل کنید. همچنین شرایط سنی در محیط دانشگاه به خصوص برای دختران شرایط سنی ایده آل و مناسبی برای ازدواج می باشد.  پس می توانید از راه های جذب دختر مورد علاقه برای جذب دخترها در دانشگاه کمک بگیرید.(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: دوستی با دختر در دانشگاه)

روانشناسی جذب زنان

نوین اطلس دات کام دریافته بزرگترین مشکلی که بسیاری از افراد هنگام جذب خانم ها مرتکب می شوند این است که تصور می کنند یک راه حل کلی برای جذاب بودن وجود دارد.

بر اساس روانشناسی جذب زنان با وجود اینکه خصوصیت های خاصی وجود دارد که به طور کلی باعث جذب جمعیت فراوانی از زنان می شود ( مثلا اعتماد به نفس یا وضعیف اجتماعی) اما هنوز هر زن یک مورد خاص است و جذب وی نیازمند آگاهی از علم روانشناسی جذب دارد.

قبلا از اینکه در مورد جذب یک زن خاص فکر کنید باید اول او را بشناسید. وقتی با روانشناسی جذب زنان آشنا شدید می فهمید زنان چگونه فکر می کنند و چیزهایی می فهمید که واقعا می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد.

وقتی این موارد را فهمیدید تنها کافی است خود را به همان شکل در معرض نمایش قرار دهید. در این مقاله در مورد این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: روانشناسی جذب زنان، جذابیت برای زنان چگونه است)

راز جذب دختر

در این بخش رازهایی برای جذب دختر مورد علاقه ی تان به شما معرفی می کنیم. با این موارد می توانید قلب و ذهن هر زنی را درگیر خود کرده و کاری کنید همه ی توجه او به سمت شما جلب شود. novinatlas.com به شما پیشنهاد می کند برای به دست آوردن دل دختران کاری کنید معیارهایش را در شما ببیند.

با اعتماد به نفس باشید: اولین و مهم ترین نکته ای که توجه یک دختر را جلب می کند اعتماد به نفس شماست. پسران بی دست و پا و بدون اعتماد به نفس اصلا برای دختر ها جذاب نخواهند بود. یکی از بهترین راه های نشان دادن اعتماد به نفس به طرف مقابلتان استفاده از زبان بدن است.

جنتلمن باشید! : رفتارهای مودبانه باعث جذب دختر ها می شود. مثلا در را برای او باز کنید و اجازه دهید او قبل از شما وارد یا خارج شود. چنین رفتارهایی تاثیر زیادی در جلب توجه دختر ها دارد.

در مکان های متفاوت رفتار مشابهی نداشته باشید: مثلا اگر با دختر مورد علاقه تان در محل کارش ملاقات کرده اید بهتر است کمی محطاتانه رفتار کنید. رفتارتان نباید مانند یک مزاحم به نظر برسد زیرا دختر ها معمولا در محل کارشان از این مسائل دوری می کنند. اگر در یک مهمانی رسمی یا مکان هایی از این قبیل هستید نزدیک شدن به دختر مورد علاقه تان کمی آسان تر خواهد بود. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: راه های جلب توجه یک دختر)

راه جلب توجه پسران مغرور

مشکلی که در تلاش برای جذب و جلب توجه پسر مورد علاقه وجود دارد برداشت و تصور اشتباهی است که گاهی در دختران ایجاد می شود. مثلا ممکن است اگر پاسخ مورد انتظارش را از آن پسر دریافت نکند با خود فکر کند که هیچ کس او را نمی خواهد و برای دیگران دوست داشتنی نیست.

از سوی دیگر تحقیقات نشان داده اند هر چیزی که کمتر در دسترس قرار بگیرد ارزش بیشتری خواهد داشت و در دسترس بودن بیش از حد ممکن است ارزش و جذابیت فرد را کاهش کاهش دهد.

پس برای جلب توجه پسر مغرور  چه باید کرد؟ آیا باید همیشه با او مهربان و خطر بی ارزش شدن را پذیرفت یا باید برای به دست آوردن او سخت تلاش کنید و خطر ایجاد تصورات اشتباه را قبول کنید؟ (برای ادامه ی مطلب نگاه کنید به: به دست آوردن دل پسرها)

خودت را دوست داشته باش: برای اینکه دیگران نسبت به شما احساس خوبی داشته باشید لازم است که اول خود شما از خودتان راضی باشید. خودتان را دوست داشته باشید و به هیچ عنوان در مقابل دیگران از خود عیب جویی نکنید. همچنین اگر خودتان را دوست داشته باشید اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کرده و این اعتماد به نفس بسیار جذاب است و باعث جلب توجه دیگران خواهد شد.

به ظاهرتان اهمیت بدهید: اولین چیزی که از شما به چشم می خورد و باعث جلب توجه می شود ظاهر شماست. ورزش کنید و اندامتان را در حالت متناسب حفظ کنید. لباس های زیبا بپوشید و به آرایش موها و صورت خود اهمیت دهید. البته به هیچ عنوان از لباس های زننده و آرایش های مصنوعی استفاده نکنید و تا جایی که ممکن است طبیعی باشید. همچنین یک نکته ی مهم در حفظ ظاهر این است که در هر مکانی با ظاهر مخصوص به همان مکان حضور داشته باشید. (برای ادامه ی مطلب نگاه کنید به: راه های جلب توجه پسر)

مطالب مرتبط:

روانشناسی جذب خانمها

چگونه زنان زیبا عاشق می شوند

خصوصیات متولدین آبان

زنان متولد دی

خصوصیات مردانه که زنان دوست دارند

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد

راه جذب دختر مورد علاقه

طلسمی که هر دختری را عاشق شما می کند

ابراز علاقه به دختر در دانشگاه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.