no-img
نوین اطلس

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد
zip
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

چگونه بفهمیم زنی دوستمان دارد


این مطلب در مورد موضوعات چگونه بفهمیم زنی عاشقمان شده، چگونه بفهمیم طرف مقابلمان دوستمان دارد، چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد، از کجا بدانیم،زنی عاشقمان شده، چگونه بفهمیم جذابیم نوشته شده است.

چگونه بفهمیم زنی عاشقمان شده

۱- جلب توجه نمودن

یکی از تفاوت های بارز میان زنان و مردان، نحوه عملکرد آن ها می باشد. عملکرد مردان به طور مستقیم است. این در حالی است که زنان به طور غیر مستقیم عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از مردان سر از کار زنان در نمی آورند. حالا سوال این است که از کجا بفهمیم دختری دوستمان دارد؟ اگر مردی مورد علاقه خانمی باشد, آن خانم سعی می کند به هر طریقی بیشتر جلب توجه کند. همگام شدن با مرد, به طور مکرر سر راه مرد قرار گرفتن از جمله نشانه های علاقه دختر به جنس مخالف می باشد.

۲- فعال شدن زبان بدن

خداوند جسم انسان را طوری آفریده که در مواجه با چیزهای مورد علاقه اش، به طور غیر ارادی از خود واکنش نشان می دهد. به بیان دیگر زبان بدن زنان در مواجه با مرد مورد علاقه شان, فعال می شود و به همین دلیل ممکن است حرکات به خصوصی در آن هنگام انجام دهند. بازی کردن با موها, چشم برنداشتن از مرد مورد علاقه در هنگام گفتگو, لبخند زدن و تقلید از مرد مورد علاقه از جمله نشانه های علاقه مند شدن دختران به پسران می باشد.

۳- کنجکاوی کردن

در صورتی که دختری نسبت به پسری علاقه مند شود, مدام در مورد او کنجکاوی می کند. در واقع دختران با این عمل سعی در شناسایی علایق پسر و پیوستگی بیشتر با او دارند. این بدان معنا است که دختران با کنجکاوی بیشتر از مرد مورد علاقه خود, سعی می کنند علایق مشترک را شناسایی و آن ها را جلوه دهند.

۴- سنجش وضعیت مالی

دختری که به پسری علاقه دارد و او را همسر آینده خود تصور می کند, وضعیت مالی او را می سنجد. بنابراین در صورتی که وضعیت مالی شما, برای دختر مورد نظرتان اهمیت دارد, می تواند نشانه این باشد که دختر نیز به شما علاقه مند است. این خصوصیت به دلیل این است که دختران دوست دارند وضعیت مالی همسر خود را بدانند.

۵- صحبت کردن در مورد آینده

دختری که به پسری علاقه مند شده, دائما آینده خود را با آن پسر تصور می کند. بنابراین اشتیاق بیشتری به صحبت کردن در مورد آینده با پسر نشان می دهد. بنابراین در صورت مشاهده این علایم, احتمال دهید که دختر به شما علاقه مند است.

۶- بی قرار شدن

یکی دیگر از نشانه های علاقه مند شدن دختران, بی قراری آن ها می باشد. اگر مشاهده می کنید دختری در مواجه با شما تنها این حالت را پیدا می کند, احتمالا به شما علاقه شدیدی دارد و قصد ازدواج با شما را دارد. در این صورت پیشنهاد می کنیم تست روانشناسی ازدواج را امتحان کنید.

۷- حسادت ورزیدن

حسادت یکی از خصوصیاتی است که در زنان بیش از مردان مشاهده می شود. دختری که به پسری علاقه دارد, از مشاهده آن پسر با دختر دیگر ناراحت می شود. این ناراحتی به دلیل حسادت در او ایجاد می شود.چگونگی و آنالیز نگاه های دخترانه از دیگر نشانه های علاقه مند شدن دختران محسوب می شود. با آگاهی و شناخت این علائم و نشانه ها به راحتی می توان بفهمیم دختری دوستمان دارد و با برخورد صحیح و درست در برابر این نشانه ها, می توان عشق دختران نسبت به خود را افزایش دهیم.

چگونه بفهمیم طرف مقابلمان دوستمان دارد

به زبان آوردن کلمه دوستت دارم واقعا” کار ساده ای است اما ثابت کردن آن در عمل کار چندان ساده ای نیست . اگر می خواهید متوجه شوید که فرد مورد نظرتان واقعا”دوستتان دارد یا نه ، بهتراست به جای اینکه فقط به حرفهای او اهمیت بدهید ، نشانه های دوست داشتن را در رفتارش نیز جستجو کنید.

اگر فردی واقعا” شما را دوست داشته باشد به خواسته ها و علایق شما توجه زیادی نشان می دهد. برای مثال حتما” از شما می پرسد که از زندگی تان چه می خواهید و بزرگترین آرزوهایتان چیست . فردی که واقعا” به شما علاقمند باشد حتما” دوست دارد بداند که شما چه علایقی دارید و از چه چیزهایی بدتان می آید . وقتی یک نفر به کارهای شخصی و موفقیت و شادی فرد دیگر خیلی علاقه نشان می دهد یعتی واقعا” آن فرد را دوست دارد.

اگر فردی همیشه در شادی های شما سهیم است ، شما را دوست دارد . وقتی در یک رابطه ، حسادت و رقابت وجود ندارد یعنی هر دو نفر به یکدیگر واقعا” علاقمند هستند . کسانی که یکدیگر را دوست دارند از موفقیت و شادی یکدیگر خوشحال می شوند.

فردی که واقعا” به شما علاقمند باشد وقتی که شما یک روز سخت را پشت سر گذاشته اید سعی می کند شرایط آسایش و آرامش شما را فراهم کند. کسانی که واقعا” یکدیگر را دوست دارند در بدترین و بهترین شرایط زندگی در کنار یکدیگر هستند و از هم حمایت می کنند.اگر فردی در زندگیت وجود دارد که در شرایط سخت در کنار توست و سعی می کند تو را آرام کند ، آن فرد واقعا” شما را دوست دارد.

اگر فردی عمیقا” به شما علاقه داشته باشد دوست دارد زمان زیادی را با شما سپری کند . برای باهم بودن لازم نیست حتما” دلیل و یا برنامه ای وجود داشته باشد کسانی که واقعا” یکدیگر را دوست دارند از صحبت کردن با یکدیگر هم لذت می برند. اگر فردی از دیدن شما واقعا” خوشحال می شود یعنی خیلی دوستتان دارد.

اگر فردی صبورانه به شما کمک می کند که مشکلات شخصی خود را حل کنید ، حتما” خیلی دوستتان دارد . اگر احساس می کنید در سخت ترین شرایط زندگی همیشه یک پشتیبان دارید ، بنابراین عشق را پیدا کرده اید.

اگر فردی حتی به جزئی ترین کارها و حرفهای شما توجه می کند و بعد از گذشت یک مدت زمان طولانی حتی کوچکترین حرفهای شما را هم به یاد می آورد ، یعنی خیلی به شما علاقمند است. وقتی یک نفر رنگ لباسی که شما در مراسم سال گذشته پوشیده بودید را به یاد دارد یعنی شما برایش مهم هستید وکارهایی که شما انجام می دهید تاثیر ماندگاری روی او دارد.

چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد

اگر شما را دوست داشته باشد، با تمام وجود دلش می خواهد راضی و خوشحال نگه تان دارد. شاید او برای یک آخر هفته رمانتیک و پر از گل و هدیه برنامه ریزی نکند، اما با دل و جان حرف های شما را می شنود و تا حل شدن نگرانی هایتان، شما را همراهی می کند. برای او فرقی نمی کند که شما به خاطر یک مسئله کاری، خانوادگی یا شخصی نگران هستید. او فقط شادی شما را می خواهد و همیشه به دنبال راه حلی برای از میان بردن دغدغه هایتان است. دفتر ازدواج تهران دفاتر ثبت ازدواج و طلاق تهران محضر ازدواج او با هموار کردن راه شما در رسیدن به آروزهایتان عشقش را نشان می دهد. اگر قصد ادامه تحصیل دارید، اگر به دنبال هنر هستید و اگر دوست دارید برای بزرگ کردن بچه ها وقت بگذارید، همسر عاشق تان شما را همراهی می کند تا با سختی کمتری از این مسیرها بگذرید.

از همان روز خواستگاری تا زمانی که بچه ها بزرگ می شوند و سر زندگی شان می روند، زندگی مشترک شما با مشکلات ریز و درشتی روبه رو خواهد بود. اما همسری که عاشقانه شما را دوست دارد، هرگز از شما به عنوان حلال مشکلات استفاده نمی کند. اگر سوءتفاهم یا تفاوت عقیده ای میان اطرافیانش و شما فاصله انداخته باشد، شما را به میانه بحران هـُل نمی دهد و با درایت خودش مشکلات را حل می کند. اگر دوست تان داشته باشد، تلاش می کند رابطه گرم و مثبتی میان شما و اطرافیانش حاکم باشد و البته مسئولیت ساختن چنین ارتباطی را تنها به دوش شما نمی اندازد.

نمی توانید بگویید هیچ ایرادی ندارید. از ظاهر تان گرفته تا سبک لباس پوشیدن، حرف زدن، وضعیت خانوادگی یا حتی خصوصیت های اخلاقی، قطعاً مواردی وجود دارد که همسرتان در دلش با آنها میانه ای نداشته باشد. پس گمان نکنید که «دوستت دارم» نگفتن او، غیرقابل بخشش است. زیرا او با گذشتن از ایرادهای شما یا بخشیدن اشتباهات تان به شما عشقش را ابراز می کند. برای او شما همین طور که هستید قابل ستایش هستید و نمی گذارد که به خاطر ایرادهای احتمالی، دیگران به شما خرده ای بگیرند. یک همسر عاشق، همیشه پشتیبان شما می ماند و در شادی و غم، بیماری و سلامت و … برخوردی یکسان با شما دارد.

از کجا بدانیم،زنی عاشقمان شده

او حرکاتی بخصوص انجام می دهد
یک جمله قدیمی می گوید:”جسم دروغ نمی گوید.” طبیعت بشر را جوری برنامه ریزی نموده که هنـگام ابـراز عـلاقه بـی اخـتیـار شـروع بـه انـجام یـک سـری حرکات جسمانی مشخص میکند. این اعمال غیر شفاهـی از گـشاد شـدن چشم هنگام نظاره به چیزی جالب گرفته تا لبخند زدن متغیر است.

در اینجا برخی از علائم زبان جسمانی را مشاهده میکنید:
اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها
خم شدن به طرف شما هنگام صحبت
بازی کردن با مو و دست کشیدن لای موها
نوازش کردن جواهرات ( مانند گوشواره ) و لمس نمودن دسته عینک
چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفتگو
تقلید از حرکات شما ( مثلاً اگر دست خود را روی میز بگذارید او هم همین کار را میکند.)
لبخند زدن هنگامیکه شما او را برانداز میکنید.
اگر برخی از این علائم را هنگام حضور طرف مقابل مشاهده نمودید، تقریبا” می توانید مطمئن شوید که او چراغ سبز شروع رابطه برای ازدواج را دارد به شما نشان میدهد.

چگونه بفهمیم جذابیم

اگر میخواهید بدانید که دوست داشتنی هستید یا خیر با ما همراه باشید. حتما شما هم مثل من چندتایی از این آدم‌ها را می‌شناسید که نظر همه را به خودشان جلب می‌کنند! آدم‌هایی که نمی‌‌توان کاریزمایشان را سنجید، اما همه با آنها احساس راحتی می‌کنند و جذب‌شان می‌شوند.آنها چطور این کار را می‌کنند؟

با موهبتی خدادادی متولد شده‌اند یا با مطالعه و تمرین فهمیده‌اند که چه چیزهایی روی دیگران بیشتر اثر دارد و آنها را در زندگی‌شان به کار می‌برند؟ احتمالا دومی درست است. به نظرم مهم‌ترین خصلت این آدم‌ها نوع برقراری ارتباط کلامی آنهاست. برای همین، ۱۷ عادت گفتاری این افراد خیلی دوست داشتنی را برایتان فهرست کرده‌ام:

استفاده از کلماتی مثل «لطفا» و «متشکرم» ممکن است همه جا ضرورتی نداشته باشد اما اگر می‌خواهید کاریزماتیک باشید استفاده از آنها بسیار به نفع‌تان خواهد بود.وقتی کسی به خاطر چیزی از شما تشکر می‌کند گفتن دوکلمه‌ی «خواهش می‌کنم» خیلی بیشتر از «حرفشم نزن»

(یا مثلا «باشه») اثر دارد. آدم‌های دوست‌داشتنی از شنیدن تشکر خوشحال می‌شوند و با کلام به آن پاسخ می‌دهند.در اینجا «واقعی» کلمه‌ی کلیدی است. افراد کاریزماتیک تعریف‌های واقعی به زبان می‌آورند. نه بیهوده تعریف می‌کنند نه چاپلوس‌اند. اگر کسی شایسته‌ی تعریف باشد از گفتن‌اش دریغ نمی‌کنند.

آنها از عباراتی مانند «حتما خیلی احساس غرور کردی» یا «می‌تونم تصور کنم چقدر عصبانی شدی» استفاده می‌کنند بنابراین هم با احساسات افراد دیگر همراهی می‌کنند و هم به آنها بها می‌دهند (بد نیست این راز را بدانید که آدمها دوست دارند دیگران درک‌شان کنند!)

بعضی‌ها اطلاعات را فقط برای خودشان می‌خواهند چون فکر می‌کنند که این کار باعث قدرت آنها می‌شود. چنین آدمی نباشید. البته توجه کنید که: آدم‌های واقعا دوست‌داشتنی متوجه هستند که «اطلاعات» با «شایعات» تفاوت دارد.خیلی از ما دلمان می‌خواهد به جامعه کمک کنیم

اما نمی‌دانیم از کجا باید شروع کرد. کاریزماتیک‌ترین آدم‌ها خیلی ساده در جستجوی فرصتی برای کمک، فقط به اطراف‌شان نگاه می‌کنند- در خانواده، در جامعه و در هر لحظه از زندگی روزمره (این کار می‌تواند در حد باز نگه داشتن در برای کسی باشد که پشت سر شما دارد وارد می‌شود).

احساس رفاقت می‌تواند موقعیت‌های سخت را قابل تحمل کند. شوخ‌طبعی حتی می‌تواند باعث لذت‌بخش شدن چنین موقعیت‌هایی بشود. آدم‌های خیلی کاریزماتیک در موقعیت‌های سخت جملاتی مثل این به زبان می‌آورند: «عیب نداره، برای همه‌مون همینطوره» و بعد در کنار بقیه برای رسیدن به اهداف تیم تلاش می‌کنند.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

نشانه علاقه مردان به زنان

چگونه متوجه عشق دیگران شویم

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟

روانشناسی ذهن زنان

دوست داشتن چه نشانه هایی دارد

راه جذب دختر مورد علاقه

روانشناسی زنان عاشق

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

چگونه بفهمیم زنی عاشقمان شده است؟ چگونه بفهمیم طرف مقابلمان دوستمان دارد ؟ چگونه بفهمیم همسرمان دوستمان دارد؟ از کجا بدانیم،زنی عاشقمان شده است؟ چگونه بفهمیم جذابیم؟



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.