no-img
نوین اطلس

خصوصیات متولدین آبان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

خصوصیات متولدین آبان
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷

خصوصیات متولدین آبان


این مطلب از نوین اطلس دات کام به شخصیت شناسی ماه آبان و خصوصیات متولدین این ماه اختصاص دارد. در این مطلب هم با شخصیت زنان آبان ماهی و هم با خصوصیات اخلاقی متولدین مرد آبان آشنا می شوید. هم چنین به شما نشان می دهیم عشق در آبانی ها چگونه است و چگونه می توانید آن ها عاشق خود کنید. برخی از این خصوصیات اخلاقی و راهکارهای عاشق کردن براساس طالع بینی ها و برخی دیگر بر اساس روانشناسی افراد ب شما معرفی شده است. طالع بینی و روانشناسی می توانند در کنار هم اطلاعات دقیق و کاملی به شما دهند.

شخصیت شناسی ماه آبان

آبانی ها براساس طبیعت و خلق و خوی پاییزی خود سریع دل بسته و سریع هم دل می کنند، متولدین آبان ماه برای انجام کارها و رسیدن به خواسته های خود در زندگی، گاهی خیلی سریع و فکر نکرده عمل می کنند. آ نها در مورد ازدواج، معمولا به دنبال عشق در یک نگاه هستند و به سرعت عاشق می شوند. همیشه می توانید در مورد خواسته های خود، رویاها و اسرارتان با آبانی ها صحبت کنید.

شخصیت شناسان معتقدند متولدین آبان عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آنها پیش نروید، بدون شک به مشکل بر می خورید. بعضی از آن ها دوست دارند موقع کار کردن موسیقی گوش دهند. مردان متولد آبان ماه تمایل دارند هزاران مرتبه در روز ابراز علاقه ی شما را ببینند. همچنین سریع دل بستن و سریع تر دل کندن، یکی از خصوصیت ها و ویژگی های آنها محسوب می شود.

شخصیت زنان متولد آبان ماه

زن متولد آبان طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار،‌ موقع شناس و در بعضی اوقات جاه طلب است. اگر یک دختر متولد آبان عاشق شما شد، بدانید که مردی برتر هستید.

زن متولد آبان دارای یک زیبایی عمیق و اسرار آمیز است. او جذاب، مغرور و اعتماد به نفس است، امایک نکته اساسی وجود دارد که می گوید: چرا مرد به دنیا نیامده ام.

اگر عاشق زنی هستید که در این ماه به دنیا آمده باید مراقب زندگی خود باشید. منظور من از این حرف آن نیست که او موجودی خشن و فاقد ظرافت های زنانه است، درست برعکس او به قدر کافی طناز و دلفریب است با این تفاوت که ذاتا آرزوی مرد بودن را همیشه در دل خود می پروراند. یکی از خصوصیات فوق العاده و بارز این زن قدرت عجیب وی در استفاده از موقعیت است.

او به آن عده از هم جنسان خود که حالت معشوقه، زن کدبانو، مادر فداکار و امثالهم را دارند، دیده حقارت می نگرد، زیرا معتقد است که زن از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر مرد نیست. او قادر است که خواسته های خود را به خوبی کنترل کند، اما اگر موقعیت را مناسب دید، به خواسته های زنانه خویش نیز به زیباترین وجه ممکن جامه عمل می پوشاند. او خیلی خوب می داند که نظر یک مرد را چطور باید به خود جلب کرد و برای این کار همیشه شیوه هایی بکار می برد که مشابه آن قبلا وجود نداشته است. او تا از نتیجه روش خود کاملا مطمئن نباشد آن را بکار نمی برد و هرگز شیوه را دو بار مورد استفاده قرار نمی دهد.

چگونه زن متولد آبان را عاشق خود کنیم

اگر در نظر دارید توجه یک چنین دختر متولد آبان را به خود جلب کرده و او را عاشق خود کنید، به این نکته توجه داشته باشید که او کسی نیست که برای مدتی طولانی به دانه هایی که برایش در دام می ریزد، توجه کند. بیشتر دختران متولد این ماه مرد صفت هستند، از آن گذشته باید به شما بگویم که چشمان جذاب و پرحالت او شاید خیلی بهتر از خودتان افکار شما را بخواند، در نتیجه تقریبا این احتمال بهیچوجه وجود ندارد که بتوانید یک نقشه پنهانی در مورد او به موقع اجرا بگذارید.

یکی از آن جملات رومانتیک و عاشقانه ای را که برای هر دختری خیال انگیز است، زیر گوش او زمزمه کنید و ببینید که چطور نگاه نافذ و سرد خود را به شما می اندازد و چطور به شما می فهماند که فکرتان را خوانده است. به قول یکی از روانشناسان معروف، زن متولد آبان یک دستگاه کامل فکر خوانی است، به این ترتیب فقط مطالبی را عنوان کنید که صادقانه به آنها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد.

به شما توصیه می شود که برای عاشق کردن زن متولد آبان مواظب باشید هیچ وقت به او توهین نکنید. او در مقابل توهین و تحقیر عکس العمل از خود نشان می دهد. از کسانی که ندانسته به او توهین کرده اند، بپرسید تا بدانید که شدت عکس العمل او در مقابل توهین آنها چه بوده است. همین قدر می توان گفت که او می تواند حس انتقام جویی شدید خود را در ورای یک لبخند و یک خونسردی ذاتی و ظاهری پنهان نگاه دارد.

خصوصیات اخلاقی مردان متولدین آبان

از خصوصیات اخلاقی مردان آبانی این است که در برخورد با مشکلات به جای غر زدن، ترسیدن و اظهار گله کردن و عجز کردن، با شجاعت قدم به میدان مبارزه می گذارد و عجیب آنکه همیشه در دل خود بر این عقیده است که پیروزی نهایی از آن او خواهد بود. چنین مردی می تواند سپر و محافظ قابل اطمینانی برای حمایت از خانواده باشد. او با علاقمندی بسیار خواستار کشف راز و رمز هاست و به همین جهت کمتر اتفاق می افتد که شما بتوانید راز و رمزی را از چشم های تیز بین او و یا ذهن کنجکاو و متجسس او پنهان نگه دارید. با این وجود باید بدانید که در عرصه زندگی زناشویی پیش ما و او هیچ رازی سر به مهر باقی نخواهد ماند.

طبع او عالی است و به همین جهت دوستان خود را از طبقه با هوش و دانا و با شخصیت انتخاب می کند و دوست دارد که با مردم عالیمقام و ارزنده رفت و آمد داشته باشد. اگر درباره سر و وضع و لباس خود از او سئوال می کنید، مطمئن نباشید که با لحنی تملق آمیز همیشه از زیبایی و تناسب شما تعریف و تحسنی کند. چه بسا که در نهایت صراحت بگوید: « لباست زشت و آرایشی که کرده ای خنده دار است.» اگر دل نازک هستنید، هرگز در این زمینه ها از او نظر خواهی نکنید، اما بهتر نیست کسی که طرف مشورت قرار می گیرد، عقیده صریح و صادقانه خود را ابراز بدارد.

وقتی به مسئله حسادت می رسیم،‌ به شما اخطار می کنم که هرگز کاری نکنید که حسادت عاشقانه شوهر متولد آبان خود را تحریک کنید. در معاشرت و مهمانی ها و مراودات خانوادگی رفتار شما بایدچنان باشد که او ذره ای احساس نکند که خدای نکرده به مرد دیگری حتی به اندازه یک سر سوزن توجه دارید. حتی سوء ظن به او کشش و تمایل پیدا کنند، همیشه به خود بقبولانید که او قدرت مقاومت در برابر این تمایلات وسوسه آمیز را خواهد داشت و پیوسته نسبت به عشق شما و خانواده خود مردی وفادار و قابل اطمینان است. ضمنا به یاد داشته باشید که مرد متولد آبان هرگز اجازه نمی دهد که زن در کار او مداخله کند و یا عقاید خود را به او دیکته کند. او مرد است و شما زن و این تفاوت همیشه باید در روابط فیمابین رعایت بشود، اما ضمنا باید بگویم که مرد متولد آبان که زنی فهمیده و دلسوز و مطیع داشته باشد، همیشه در مقابل همسر خود مردی دلسوز، مهربان و ملاحظه کار است . پاسخ خوبی های همسر خود را در نهایت صداقت خواهد داد.

عشق در مردان آبان

اگر می خوهید عشق را در یک مرد آبان ببینید باید بدانید او بسیار با هوش است و در مورد کسی که دوستش دارد با ملاحظه ترین فرد می باشد. با او با عشق و مهربانی رفتار کنید و وقتی عاشق شما شود هر چه را که آرزو کنید انجام خواهد داد. مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی بوده و بسیار عاطفی و احساساتی است ولی به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد.اگر این موضوع شما را می رنجاند، به آمادگی او در این مورد تدریجا و با مهارت غلبه کنید.

خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.او دوست ندارد یک رابطه عاشقانه را بهم بزند و هنگامی که عشق او را بدست آوردید، تقریبا به طور قطع می توانید او را نگهدارید.

مطالب مرتبط:

مرد متولد آبان

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند

عشق مردان چگونه است

راه های جلب توجه دختر

زن متولد آبان با چه مردی ازدواج کند

چگونه می توانیم شخصیت دیگران را تحلیل کنیم؟

متولدین آبان



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.